Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
4 pentru victorie !
Last Updated: Mar 20 2006 11:11, Started by
Sarkastiq
, Mar 13 2006 12:59
·
0
#1
Posted 13 March 2006 - 12:59
Prima cursa a sezonului F1 2006 s-a incheiat. E clar pentru toti ca lucrurile s-au schimbat, depasirile sunt posibile si lupta pentru victorie va fi foarte ascutita in acest an. Clasamentul din Bahrain arata in felul urmator :
2006 Bahrain Grand Prix 1 Fernando Alonso Renault in 1:29:46.205 2 Michael Schumacher Ferrari +1.2 sec 3 Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes +19.3 sec 4 Jenson Button Honda +19.9 sec 5 Juan Pablo Montoya McLaren-Mercedes +37.0 sec 6 Mark Webber Williams-Cosworth +41.9 sec 7 Nico Rosberg Williams-Cosworth +63.0 sec 8 Christian Klien RBR-Ferrari +66.7 sec 9 Felipe Massa Ferrari +69.9 sec 10 David Coulthard RBR-Ferrari +75.5 sec 11 Vitantonio Liuzzi STR-Cosworth +85.9 sec 12 Nick Heidfeld Sauber-BMW +1 Lap 13 Scott Speed STR-Cosworth +1 Lap 14 Ralf Schumacher Toyota +1 Lap 15 Rubens Barrichello Honda +1 Lap 16 Jarno Trulli Toyota +1 Lap 17 Tiago Monteiro MF1-Toyota +2 Laps 18 Takuma Sato Super Aguri-Honda +4 Laps Abandon 23 Yuji Ide Super Aguri-Honda (probleme mecanice) Abandon 17 Jacques Villeneuve Sauber-BMW (motor) Abandon 2 Giancarlo Fisichella Renault 21 (probleme hidraulice) Abandon 19 Christijan Albers MF1-Toyota 0 (transmisie) Cel mai rapid tur de circuit : Nico Rosberg 1:32.406 In acest an se prefigureaza o lupta in patru pentru titlu. Era oarecum de asteptat ca monopostul Renault sa se comporte bine si sa fie rapid. Acelasi lucru se poate spune si despre Ferrari, care prin locul 2 ocupat de Massa in calificari, a aratat ca masina e performanta , chiar daca nu e Schumacher la volan. Masina McLaren s-a dovedit de asemenea rapida. Sa nu uitam ca Raikonnen a pornit cu rezervorul plin, optand probabil pentru singura strategia care i-ar fi adus puncte. Timpii realizati de acesta si de coechipierul J.P. Montoya au fost cam cu 0.2 sec mai slabi decat media inregistrata de Ferrari-uri sau Renault-uri. Daca Raikonnen nu ar fi avut probleme in calificari, mai mult ca sigur ca lupta pentru victorie ar fi avut trei protagonisti. Honda s-a descurcat bine, tinand cont de problemele pe care Button le-a intampinat la start. Problemele la ambreiaj l-au facut sa piarda cateva locuri, dar in final clasarea pe locul 4 denota o masina performanta si relativ fiabila. Debutul lui Barichello la Honda in acest sezon a fost destul de dificil, pilotul ramanand in cursa cu mai putine trepte de viteza decat ar fi trebuit. |
#2
Posted 13 March 2006 - 13:49
#3
Posted 13 March 2006 - 14:01
sa speram intr-o lupta cat mai frumoasa ! Fiecare isi doreste sa castige pilotul / echipa favorita! Si eu imi doresc acest lucru , dar mai mult decat atat vreau sa lupte , si sa fie frumos , sa fie roata la roata si sa nu se termine cursa dupa primul viraj. Perspective eu zic ca sunt! Piloti care pot sa castige sunt cel putin 3.......sa vedem care pe care
|
#4
Posted 13 March 2006 - 15:14
#6
Posted 13 March 2006 - 17:05
probabil daca nu ar fi avut problema de ambreiaj de la start, Button ar fi reusit o clasare mai buna! deocamdata nimic nu e pierdut! intr-o saptamana va avea sansa de a demonstra ca poate mai mult !
|
#9
Posted 13 March 2006 - 18:06
Quote ambele masini in puncte indiscutabil ! ma gandesc cum ar fi fost daca Kimi ar fi pornit undeva in primii sase !?!? Edited by Sarkastiq, 13 March 2006 - 18:07. |
#11
Posted 19 March 2006 - 10:55
#12
Posted 19 March 2006 - 11:00
#13
Posted 20 March 2006 - 11:11
Se pare ca in cursa din Malaezia dominatia Renault a fost mai categorica decat in cursa precedenta. Se poate observa de departe ca Renault are cel mai bun sistem de control al tractiunii, cel mai impresionant start apartinand dupa parerea mea lui Alonso, care a depasit pe exterior cele doua Williams-uri. Fisi a condus relativ autoritar cursa, nici un alt pilot nefiind in masura sa il atace serios.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users