Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Declaratie venit si siguranta XTB

Comanda laptop Amazon UK

Sfat achizitionare laptop gaming

Telefonul Oppo a74 mi-a blocat ca...
 A inviat Mudava

Import china alibaba

Facultate

Vouchere de vacanta
 Cand One United nu mai vand isi v...

Mandolina feliat legume

Atestat consilier de siguranta

alarma auto Autowatch 346 RLI
 Ce se intampla cu actualii tineri...

Descifrare reteta

Zapp fix

Rulment pt diferential 4motion
 

Sfat alegere butoi țuică

  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
29 răspunsuri în acest subiect

#1
StateF

StateF

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Mesaje: 24
  • Înscris: 02.06.2019
Va salut dragilor spirtieri!

Problema mea existențială din momentul ăsta este urmatoarea: am de ales intre un butoi din stejar sau cires Ce sa aleg si mai ales, de ce. Sa ne fim înțeleși, sa nu isc vreo discuție pe urma...Sunt amator, beau puțin si de regula prefer ceva bun(a se citi "de casa").
În momentul de față am un singur butoi pentru țuică,  care este din salcam. Dudul lipsește cu desăvârșire în zona mea iar din alta parte nu vreau sa cumpăr butoaie. Am un meșter foarte bun la mine în sat si vreau sa ii dau lui o pâine, sper ca înțelegeți.
Anul trecut mi-a lucrat un butoi din lemn de salcam si am fost nu mulțumit, ci foarte multumit. Butoi micuț, nu va gânditi ca am distilerie. Acum mai vreau unul si omul mi-a dat o idee, ca sa zic asa. M-a intrebat din ce sa fie, stejar, cires sau tot salcam?! M-a băgat un pic în ceață cu ciresul, sincer. Pana acum n-am auzit si nici nu stiu parerile despre asta.
Asa ca, sa nu o lungesc prea mult: voi ce ati alege si de ce?

Va multumesc si astept cu nerăbdare să îndrumați un carmolist de ocazie! Numai bine!

#2
collina1976

collina1976

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.528
  • Înscris: 03.10.2013
stejar
ciresul o sa amarasca tuica , la primele ture

#3
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned