Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix
 Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular
 Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s

Altercație

Cartonașe și stickere t...
 Ciobanesc german - zgarda electro...

Ce este instalatia asta? (Valea B...

BD-R Verbatim 25gb salvare Fisier

Lupte WW2
 

Oscilație turometru la relanti și apa pe eșapament

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
Adrryo

Adrryo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 452
  • Înscris: 08.01.2012
Salut, am o Mazda 6 GH 2008 2.5 benzina si am următoarea problema: masina la prima pornire dimineața are undeva la 1500-2000 de turații apoi scade catre 1000 pe masura ce se încălzește, asta la relanti, dupa vreo 15 km de mers cu ea, atunci cand opresc la semafor turatia scade undeva la 500-600, turometrul oscileaza usor si motorul tremura ușor la un interval de 5 sec sa zic, ca si cum ar rasufla, pe langa asta in mers, mai ales la viteze mici nu pot merge cu viteza constantă si uneori in a 2 a undeva la 2000 de ture chiar tremura, pe langa asta atunci cand schimbi vitezele si reapas acceleratia simt ca ii da in nas, defapt mai tot timpul am senzația ca masina se acelereaza incorect. Pe langa asta mașina arunca apa pe eșapament, iar la relanti arunca chiar foarte mult. Pana acum am curatat debitmetrul si clapeta de accelerație sa zic ca parca s simtit o îmbunătățire ușoară după curățarea clapetei dar dupa cateva zile a revenit la starea inițială. O sa încerc sa înlocuiesc clapeta sa vad ce se întâmplă. Eu acum bănuiesc sonda lambda. Ce ziceți? E posibil ca toate astea sa aiba o cauza comuna sau sa fie mai multe probleme? Mulțumesc.

#2
reti

reti

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 254
  • Înscris: 29.07.2007
Pune diagnoza pe masina si test compresie.este evident ca apa vine de undeva. Nu face doar apa/condens in asa hal incat sa borasca pe esapament,nivelul antigelului scade?  Daca nu ,ramane doar test de compresie. daca este apa in admisie degeaba cureti respectivi senzori la urmatoarea cheie vor umezi din nou.Poti scoate cate o fisa sa vezi care este pistonul acre are probleme dar asta nu iti arata si ce problema are.Dute la service dupa test de compresie si poate scoti admisia si vezi ce problema ai ...daca mai mergi mult cu ea sticaciuniile vor fii si mai mari.

#3
Adrryo

Adrryo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 452
  • Înscris: 08.01.2012
Nu apa e problema principala, oscilația turometrului si accelerarea defectuoasa sunt problemele. Apa nu e asa multa, nu curge ca la robinet si nu curge in mers rare ori cateva picături, mai mult la relanti. Am pua testerul pe ea in 2 service uri diferite si nu s a găsit nimic o sa fac si test de compresie sa vad daca gasesc ceva. Oricum apa pe eșapament poate sa fie si de la benzina proasta sau mix incorect de benzina cu O2 ceea ce ar indica o problema a sondei lambda, care ar putea fi si cauza celorlalte probleme

#4
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,698
  • Înscris: 07.02.2003
Stiam ca apa e un semn ca merge bine catalizatorul si reduce agenti chimici :) Sunt de fapt vapori de apa care condenseaza pe teava.

#5
wagmich

wagmich

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,415
  • Înscris: 05.10.2015

 Adrryo, on 12 mai 2019 - 08:55, said:

Nu apa e problema principala, oscilația turometrului si accelerarea defectuoasa sunt problemele. Apa nu e asa multa, nu curge ca la robinet si nu curge in mers rare ori cateva picături, mai mult la relanti. Am pua testerul pe ea in 2 service uri diferite si nu s a găsit nimic o sa fac si test de compresie sa vad daca gasesc ceva. Oricum apa pe eșapament poate sa fie si de la benzina proasta sau mix incorect de benzina cu O2 ceea ce ar indica o problema a sondei lambda, care ar putea fi si cauza celorlalte probleme
Cauta un service in care cel care face testarea stie si s-o citeasca/interpreteze corect. Ca de labari care au descarcat softurile de pe unde apuca, dar habar n-au cum se citesc/interpretaza, gem service-urile.. Chiar si cele de la reprezentante.

#6
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,888
  • Înscris: 25.01.2007
Scoate mufa egr și mergi cu ea scoasa, sa vezi dacă mai face.

#7
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,357
  • Înscris: 22.10.2007
Motorul e cumva L? Cum stai cu bobinele? Au ulei sub ele? Clapeta de acceleratie e curatata, ca nu are rost s-o schimbi daca merge ok.

#8
Adrryo

Adrryo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 452
  • Înscris: 08.01.2012

 _-livio-_, on 12 mai 2019 - 11:09, said:

Motorul e cumva L? Cum stai cu bobinele? Au ulei sub ele? Clapeta de acceleratie e curatata, ca nu are rost s-o schimbi daca merge ok.
Da, motorul e L5, au puțin ulei sub ele, oricum vreau sa le schimb cu tot cu bujii

 _-livio-_, on 12 mai 2019 - 11:09, said:

Motorul e cumva L? Cum stai cu bobinele? Au ulei sub ele? Clapeta de acceleratie e curatata, ca nu are rost s-o schimbi daca merge ok.
Da, motorul e L5, au puțin ulei sub ele, oricum vreau sa le schimb cu tot cu bujii

#9
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,357
  • Înscris: 22.10.2007
Daca ai ulei sub ele e de la garnitura capacului de la supape, e problema comuna in special la L si la duratec cu 4 pistoane, trebuie sa verifici daca ajunge uleiul la varful bujiei pt ca face scurt si pierzi din scanteie, daca nu ajunge nu e problema garnitura, inca.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate