Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Oscilație turometru la relanti și apa pe eșapament
Last Updated: May 12 2019 13:12, Started by
Adrryo
, May 12 2019 08:05
·
0
#1
Posted 12 May 2019 - 08:05
Salut, am o Mazda 6 GH 2008 2.5 benzina si am următoarea problema: masina la prima pornire dimineața are undeva la 1500-2000 de turații apoi scade catre 1000 pe masura ce se încălzește, asta la relanti, dupa vreo 15 km de mers cu ea, atunci cand opresc la semafor turatia scade undeva la 500-600, turometrul oscileaza usor si motorul tremura ușor la un interval de 5 sec sa zic, ca si cum ar rasufla, pe langa asta in mers, mai ales la viteze mici nu pot merge cu viteza constantă si uneori in a 2 a undeva la 2000 de ture chiar tremura, pe langa asta atunci cand schimbi vitezele si reapas acceleratia simt ca ii da in nas, defapt mai tot timpul am senzația ca masina se acelereaza incorect. Pe langa asta mașina arunca apa pe eșapament, iar la relanti arunca chiar foarte mult. Pana acum am curatat debitmetrul si clapeta de accelerație sa zic ca parca s simtit o îmbunătățire ușoară după curățarea clapetei dar dupa cateva zile a revenit la starea inițială. O sa încerc sa înlocuiesc clapeta sa vad ce se întâmplă. Eu acum bănuiesc sonda lambda. Ce ziceți? E posibil ca toate astea sa aiba o cauza comuna sau sa fie mai multe probleme? Mulțumesc.
|
#2
Posted 12 May 2019 - 08:40
Pune diagnoza pe masina si test compresie.este evident ca apa vine de undeva. Nu face doar apa/condens in asa hal incat sa borasca pe esapament,nivelul antigelului scade? Daca nu ,ramane doar test de compresie. daca este apa in admisie degeaba cureti respectivi senzori la urmatoarea cheie vor umezi din nou.Poti scoate cate o fisa sa vezi care este pistonul acre are probleme dar asta nu iti arata si ce problema are.Dute la service dupa test de compresie si poate scoti admisia si vezi ce problema ai ...daca mai mergi mult cu ea sticaciuniile vor fii si mai mari.
|
#3
Posted 12 May 2019 - 08:55
Nu apa e problema principala, oscilația turometrului si accelerarea defectuoasa sunt problemele. Apa nu e asa multa, nu curge ca la robinet si nu curge in mers rare ori cateva picături, mai mult la relanti. Am pua testerul pe ea in 2 service uri diferite si nu s a găsit nimic o sa fac si test de compresie sa vad daca gasesc ceva. Oricum apa pe eșapament poate sa fie si de la benzina proasta sau mix incorect de benzina cu O2 ceea ce ar indica o problema a sondei lambda, care ar putea fi si cauza celorlalte probleme
|
#4
Posted 12 May 2019 - 09:54
Stiam ca apa e un semn ca merge bine catalizatorul si reduce agenti chimici Sunt de fapt vapori de apa care condenseaza pe teava.
|
#5
Posted 12 May 2019 - 11:01
Adrryo, on 12 mai 2019 - 08:55, said:
Nu apa e problema principala, oscilația turometrului si accelerarea defectuoasa sunt problemele. Apa nu e asa multa, nu curge ca la robinet si nu curge in mers rare ori cateva picături, mai mult la relanti. Am pua testerul pe ea in 2 service uri diferite si nu s a găsit nimic o sa fac si test de compresie sa vad daca gasesc ceva. Oricum apa pe eșapament poate sa fie si de la benzina proasta sau mix incorect de benzina cu O2 ceea ce ar indica o problema a sondei lambda, care ar putea fi si cauza celorlalte probleme |
#6
Posted 12 May 2019 - 11:07
Scoate mufa egr și mergi cu ea scoasa, sa vezi dacă mai face.
|
#7
Posted 12 May 2019 - 11:09
Motorul e cumva L? Cum stai cu bobinele? Au ulei sub ele? Clapeta de acceleratie e curatata, ca nu are rost s-o schimbi daca merge ok.
|
#8
Posted 12 May 2019 - 11:39
_-livio-_, on 12 mai 2019 - 11:09, said:
Motorul e cumva L? Cum stai cu bobinele? Au ulei sub ele? Clapeta de acceleratie e curatata, ca nu are rost s-o schimbi daca merge ok. _-livio-_, on 12 mai 2019 - 11:09, said:
Motorul e cumva L? Cum stai cu bobinele? Au ulei sub ele? Clapeta de acceleratie e curatata, ca nu are rost s-o schimbi daca merge ok. |
#9
Posted 12 May 2019 - 13:12
Daca ai ulei sub ele e de la garnitura capacului de la supape, e problema comuna in special la L si la duratec cu 4 pistoane, trebuie sa verifici daca ajunge uleiul la varful bujiei pt ca face scurt si pierzi din scanteie, daca nu ajunge nu e problema garnitura, inca.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users