Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Poluarea asta...
Last Updated: May 17 2019 14:52, Started by
JaySan
, May 06 2019 22:11
·
0
#19
Posted 07 May 2019 - 11:19
PSC, on 07 mai 2019 - 11:04, said: Indiferent cum ai lua-o, maşina e o necesitate. Aia clasică (Otto/Diesel) poluează când circulă, iar aia electrică poluează când se produc acumulatorii. Oricum o dai, e poluare. |
#20
Posted 07 May 2019 - 11:25
@ PSC : în vacanţe e cam necesară maşina (depinde şi pe unde mergi). În oraşe nu e neapărat necesară.
Autobuzele poluează, dar dacă ar fi traficul mai liber (asta nu înseamnă să dispară maşinile aşa precum ar crede unii!), ar putea transporta cu acelaşi număr de vehicule mai mulţi oameni. Un vehicul cu motor cu ardere internă produce poluare şi când vehiculul stă. Dar în oraşe mai mari poţi avea şi troleibuze, eventual tramvaie. Edited by djl, 07 May 2019 - 11:30. |
#21
Posted 07 May 2019 - 12:02
@djl, nu mai incerca sa convingi pe cei ca el ca se pot parcurge 1-2 km altfel decat intre 4 table pe 2 roti.
Te vor bate cu argumentele lor [inexistente]. |
#22
Posted 07 May 2019 - 20:32
JaySan, on 06 mai 2019 - 22:34, said:
La mine în Ploiești este o rafinărie .Una de la Lukoil și mai este și o fabrica de săpun. Din câte am înțeles eu ele ar trebui sa își schimbe niște filtre la o anumita perioada de timp, dar nimeni nu o face pentru ca nimeni nu ii ia la intrebari. Eu la asta am încercat sa bat un apropo cand am postat întrebarea, nicidecum la închiderea lor. Pe lângă asta, mai sunt o groaza de alți factori care produc acest lucru, mai ales și indiferenta oamenilor ce arunca deșeurile pe jos Kres, on 07 mai 2019 - 09:05, said:
Noi avem parerea ca corporatiile capitaliste baga bani in televiziuni care sa cante zilnic ca poluarea provine de la masinile diesel, nu de la fabrici si uzine. Desi, la cate aberatii scrii, nu m-ar mira ca pe alt topic sa dai in motoarele de masina, cum ca ar polua mai mult decat fabricile Adevarul e ca trebuie gasit un echilibri intre masurile de conservare a mediuolui si necesitatea pastrarii locurilor de munca. Si, ca sa-i dau dreptate si lui @djl: in California au fost introduse paiele de plastic. Si atunci comerciantii au inceput sa ofere paie de hartie... invelite in ambalaje de plastic |
#23
Posted 15 May 2019 - 18:10
JaySan, on 06 mai 2019 - 22:34, said:
La mine în Ploiești este o rafinărie .Una de la Lukoil și mai este și o fabrica de săpun. Din câte am înțeles eu ele ar trebui sa își schimbe niște filtre la o anumita perioada de timp, dar nimeni nu o face pentru ca nimeni nu ii ia la intrebari. Eu la asta am încercat sa bat un apropo cand am postat întrebarea, nicidecum la închiderea lor. Pe lângă asta, mai sunt o groaza de alți factori care produc acest lucru, mai ales și indiferenta oamenilor ce arunca deșeurile pe jos Ok, hai s-o luăm cu începutul... - Ce fel de filtre? De la ce instalație? Desprăfuire, ardere gaze, centrale... - Cine impune schimbarea (AM/AIM, diverse proceduri interne, BAT-urile, producătorul echipamentului)? - Ce a spus GNM când ai făcut sesizarea? A, sau vorbești așa, ca o țață? Că așa vorbește țața Floarea cu vecina, fără să aibă habar despre subiect, își dau și ele cu părerea, concluzionează ele ceva acolo, dar e irelevant, pentru că oricum vorbesc prostii. Mă interesează dacă plecăm de la o premiză formulată de unul informat, sau de o țață. Că dacă-i primul caz, e interesant și trebuiesc luate măsuri, dar de țațe e plină țara. |
#24
Posted 17 May 2019 - 14:52
PSC, on 07 mai 2019 - 11:04, said: Mă amuz - dar cu amar - atunci când văd cum se agită unii-alţii despre poluarea produsă de autoturisme, în schimb de poluarea produsă de autobuze nu se leagă. Dacă ar fi să circule toţi cu autobuzele, poluarea ar fi mult mai mare - presupunând că s-ar dubla numărul autobuzelor ca să ajungă la toată lumea. Pai hai sa facem un calcul simplificat: In oras: -masina consuma aprox 10l/100km si transporta in cele mai multe cazuri 1 persoana -un autobuz (unul din ala lung, articulat) consuma aprox 50l/100km si mai mult ca sigur ca sunt mai mult de 5 calatori in autobuz Deci, cum iese calculul? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users