Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cu sau fara DPF
Last Updated: Jan 19 2019 19:17, Started by
SirJoker
, Jan 14 2019 22:36
·
0
#55
Posted 17 January 2019 - 12:05
Mulțumesc tuturor pentru păreri și sfaturi! Am să adun mai multe informații înainte să iau o decizie. Toate cele bune!!
|
#56
Posted 17 January 2019 - 14:13
irulan_corrino, on 17 ianuarie 2019 - 10:06, said:
Adică Loganul 1.5 dci are alte plăcuțe de frână față de 1.6 mpi ? Când faci afirmații de astea ce credibilitate mai au celelalte afirmații și păreri ale tale ? Inițiator, mașină la 150k km, motor 1.6 tdi, la ultima verificare aveam sub 30% încărcarea filtrului. Dar eu e folosesc mult extraurban, cam 80% . am dat exemplu Logan ? Nici initiatorul nu isi doreste logan. O masina mai grea are discuri de frana mai mari si placute mai mari decat o masina mai usoara. Amortizoarele sunt altele. In general un motor pe motorina e mai greu decat unul pe benzina. Ai masina ? Octavian___, on 17 ianuarie 2019 - 10:06, said:
Ce masina benzina de generatie noua ai in posesie? Noile generatii de polizoare benzina turbo sunt extraordinare/revolutionare la consum pe hartie!! E o mare magarie, pt ca in realitate sunt diferente mari fata de ce spun producatorii. Nu am masina de generatie noua dar sunt activ pe un forum vag si acolo am vazut consumuri la motoarele 1 tsi apropiate ca ale mele 1.9 tdi. Oricum, 1 tsi 115CP : - viteza maxim 204 km/h - acceleratie 0-100 9.7 secunde - cuplu 200 nm de la 2k la 3.5k rot/min. - euro 6. Oricum initiatorul isi doreste altceva. Edited by black1990, 17 January 2019 - 14:20. |
#57
Posted 19 January 2019 - 12:20
Honda CR-V de prin 2008-2009 2.2 cdti Nu iti place ? Asta e fara dpf , facelift dupa 2010 cu dtec are dpf , arunca o privire. Consum rezonabil, tinuta de drumu buna.
Toti spuneti de intretinere diesel vs benzina , ca e mai scumpa la diesel. Este partial adevarat este mai scumpa dar si intervalele sunt mai rare ..... |
#58
Posted 19 January 2019 - 12:31
black1990, on 17 ianuarie 2019 - 09:24, said:
Eu nu vad sa mai fie rentabila o masina pe motorina in ziua de astazi. Masinile pe benzina nu mai consuma atat de mult (1-2 litri in plus). In plus la masinile pe motorina cam toate piesele sunt mai scumpe. Incepand de la consumabile (placute frana). Intrbare :pe ce te bazezi? Am.fost inGr.diesel 1.3..1.4eur/l Benzina 1.5..1.7 eur/l Consumul nici pomeneala de 1..2 l diferenta Cand te uiti la diferenta te ia cu capul Concret.6000km Toyota 2 l diesel vs 2 l benzina.accealasi model.acelasi drum.acceleasi nr de persone/masina(4). Diesel:6..7.5 l/100 Benzina:8.5..10 l/100 Media diesel 6000km :6.4 Media benzina 6000km :8.9 Mda |
#59
Posted 19 January 2019 - 13:58
Nu sunt differente mari de consum daca se merge incet, legal, cu accelerari blande. Cu cat se merge mai tare si cu depasiri, cu atat diferentele sunt mai mari in defavoarea benzinei.
|
#60
Posted 19 January 2019 - 19:17
cavaliere, on 19 ianuarie 2019 - 13:58, said:
Nu sunt differente mari de consum daca se merge incet, legal, cu accelerari blande. Cu cat se merge mai tare si cu depasiri, cu atat diferentele sunt mai mari in defavoarea benzinei. realizezi cat era consumul daca ne "dadeam" la el, da? si eu as vrea o benzinara faina cu cuplu de diesel si consum la fel dar..deh. bugetul dicteaza. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users