Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Cu sau fara DPF

- - - - -
  • Please log in to reply
59 replies to this topic

#55
SirJoker

SirJoker

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 59
  • Înscris: 22.09.2007
Mulțumesc tuturor pentru păreri și sfaturi! Am să adun mai multe informații înainte să iau o decizie. Toate cele bune!!

#56
black1990

black1990

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,290
  • Înscris: 09.04.2008

View Postirulan_corrino, on 17 ianuarie 2019 - 10:06, said:

Adică Loganul 1.5 dci are alte plăcuțe de frână față de 1.6 mpi ?
Când faci afirmații de astea ce credibilitate mai au celelalte afirmații și păreri ale tale ?

Inițiator, mașină la 150k km, motor 1.6 tdi, la ultima verificare aveam sub 30% încărcarea filtrului. Dar eu e folosesc mult extraurban, cam 80% .

am dat exemplu Logan ? Nici initiatorul nu isi doreste logan.
O masina mai grea are discuri de frana mai mari si placute mai mari decat o masina mai usoara.
Amortizoarele sunt altele. In general un motor pe motorina e mai greu decat unul pe benzina.
Ai masina ?


View PostOctavian___, on 17 ianuarie 2019 - 10:06, said:

Ce masina benzina de generatie noua ai in posesie?
Noile generatii de polizoare benzina turbo sunt extraordinare/revolutionare la consum pe hartie!!
E o mare magarie, pt ca in realitate sunt diferente mari fata de ce spun producatorii.

Nu am masina de generatie noua dar sunt activ pe un forum vag si acolo am vazut consumuri la motoarele 1 tsi apropiate ca ale mele 1.9 tdi.
Oricum, 1 tsi 115CP :
- viteza maxim 204 km/h
- acceleratie 0-100 9.7 secunde
- cuplu 200 nm de la 2k la 3.5k rot/min.
- euro 6.

Oricum initiatorul isi doreste altceva.

Edited by black1990, 17 January 2019 - 14:20.


#57
run_forest

run_forest

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 26.02.2015
Honda CR-V de prin 2008-2009 2.2 cdti Nu iti place ? Asta e fara dpf , facelift dupa 2010 cu dtec are dpf , arunca o privire. Consum rezonabil, tinuta de drumu buna.
Toti spuneti de intretinere diesel vs benzina , ca e mai scumpa la diesel. Este partial adevarat este mai scumpa dar si intervalele sunt mai rare .....

#58
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,875
  • Înscris: 22.12.2005

View Postblack1990, on 17 ianuarie 2019 - 09:24, said:

Eu nu vad sa mai fie rentabila o masina pe motorina in ziua de astazi.
Masinile pe benzina nu mai consuma atat de mult (1-2 litri in plus). In plus la masinile pe motorina cam toate piesele sunt mai scumpe. Incepand de la consumabile (placute frana).



Intrbare :pe ce te bazezi?
Am.fost inGr.diesel 1.3..1.4eur/l
Benzina 1.5..1.7 eur/l

Consumul nici pomeneala de 1..2 l diferenta
Cand te uiti la diferenta te ia cu capul

Concret.6000km
Toyota 2 l diesel vs 2 l benzina.accealasi model.acelasi drum.acceleasi nr de persone/masina(4).

Diesel:6..7.5 l/100
Benzina:8.5..10 l/100

Media diesel 6000km :6.4
Media benzina 6000km :8.9

Mda



#59
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
Nu sunt differente mari de consum daca se merge incet, legal, cu accelerari blande. Cu cat se merge mai tare si cu depasiri, cu atat diferentele sunt mai mari in defavoarea benzinei.

#60
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,875
  • Înscris: 22.12.2005

View Postcavaliere, on 19 ianuarie 2019 - 13:58, said:

Nu sunt differente mari de consum daca se merge incet, legal, cu accelerari blande. Cu cat se merge mai tare si cu depasiri, cu atat diferentele sunt mai mari in defavoarea benzinei.
in mod cert difera consumul in functie de stil.
realizezi cat era consumul daca ne "dadeam" la el, da?

si eu as vrea o benzinara faina cu cuplu de diesel si consum la fel dar..deh.
bugetul dicteaza.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate