Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Stingere martor bord "check engine"
#37
Posted 08 November 2018 - 18:55
Cred ca martorul ala check engine e aprins la jumate din masinile mai vechi de zece ani. Si la mine se aprinde si se stinge intermitent, in functie de motorina bagata in Opel astra g. Cu motorina ieftina fumega si se aprinde. Cu motorina extra nu mai fumega asa de tare, si dupa un timp uneori se stinge. La mine este un senzor EGR cauza. Nou costa vreo 1600 de lei chestia. Dar mi se rupe. Merg cam 2000 de km pe an cu masina asta, si in curand o sa ajunga la reciclat.
|
#38
Posted 08 November 2018 - 19:05
tehnics, on 08 noiembrie 2018 - 18:50, said:
Da omule. EU stiu sa citesc. Am citit si asta. Doar ca nimeni nu spune DE CE ? Ce se intampla daca faci invers ??? Spune doar ca trebuie sa faci asa. Dar care-i misterul din spatele acelei proceduri ? Chiar in faza cu electrica nu pot spune ca ma descurc extraordinar. Sunt capabil sa-mi trag niste "fire" ...mai gasesc cate un scurt ...ma mai bag la una-alta dar la nivel mic si suficient pt mine. Sincer, am intrebat si eu baietii electricieni/electronisti. Unii mi-au explicat ei cate ceva cu sensul curentului, cu diode si draci beti dar in final nu mi-am mai batut capu' cu asta pt ca oricum asa procedez de cand ma stiu. La Opelul meu n-am ce sa ating accidental nimic cu nimic. Daca demontez intai PLUS ce sa ating cu clema ? Nu ajunge pana la clema/borna MINUS oricat as trage de ea. Ca atinge caroseria ? Asa, si ? Nu are nimic din moment ce nu e cuplata la borna bateriei. Daca demontez intai MINUS - aceeasi poveste. Zicea unu' pe nu stiu pe unde ca daca conectezi ultima oara PLUS la montaj, va face scantei. La naiba, si daca montez asa cum stiu ultima oara MINUS la montaj mie tot imi face mici scantei (si mi se pare normal din moment ce exista necesar de curent) In plus, la mine, clemele bornelor sunt rasucite la 45* din fabricatie asa ca manevrarea piulitelor se face oarecum in plan verical (oblic). Singura posibilitate sa-mi fac un scurt intre borne ar fi sa folosesc o cheie "de 10" suficient de lunga si sa o pun CU INTENTIE pe cele 2 borne. tfmercedez, on 08 noiembrie 2018 - 18:55, said:
Cred ca martorul ala check engine e aprins la jumate din masinile mai vechi de zece ani. Si la mine se aprinde si se stinge intermitent, in functie de motorina bagata in Opel astra g. Cu motorina ieftina fumega si se aprinde. Cu motorina extra nu mai fumega asa de tare, si dupa un timp uneori se stinge. La mine este un senzor EGR cauza. Nou costa vreo 1600 de lei chestia. Dar mi se rupe. Merg cam 2000 de km pe an cu masina asta, si in curand o sa ajunga la reciclat. Edited by ncu, 08 November 2018 - 19:07. |
#39
Posted 08 November 2018 - 20:36
ncu, on 08 noiembrie 2018 - 19:05, said:
Chiar in faza cu electrica nu pot spune ca ma descurc extraordinar. Sunt capabil sa-mi trag niste "fire" ...mai gasesc cate un scurt ...ma mai bag la una-alta dar la nivel mic si suficient pt mine. Sincer, am intrebat si eu baietii electricieni/electronisti. Unii mi-au explicat ei cate ceva cu sensul curentului, cu diode si draci beti dar in final nu mi-am mai batut capu' cu asta pt ca oricum asa procedez de cand ma stiu. O alta chestie daca unii o ve-ti observa la laptopuri de exemplu ( multi dintre voi aveti laptopuri si puteti verifica ) o sa vedeti ca lamelele bornelor minus sunt mai lungi decat celelalte lamele. Asta pentru ca atunci cand introduci bateria sa fii sigur ca bornele minus sunt conectate inainte de bornele plus sau alte borne. Abia la conectarea bornelor cu potential pozitiv se va inchide circuitul. Un exemplu in poza asta Asa ca cei care spun ca la masina trebuie conectat minusul inainte de plus eu am impresia ca nici eu nu au o explicatie. Eu cel putin nu gasesc o astfel de explicatie. Edited by tehnics, 08 November 2018 - 20:37. |
#40
Posted 08 November 2018 - 20:54
....un nene electrician m-a tot zapacit ca nu stiu ce se intampla cu puntea diode alternator daca "asa" si "nu asa".
Alti baieti de baieti au inceput sa-mi explice ca ce dracu mare revolutie se intampla in ECU/EDU daca nu respecti procedura ... Dupa logica ar fi ca e totuna din care parte inchizi circuitul electric ...dar te uiti la "meseriasii" mai sus amintiti ...te uiti la tabliile alea verzi intesate cu electronice si iti spui ca ceva-ceva or fi zicand ei. Oricum, borna mea minus e cea mai accesibila (langa masca fata) ...cu ea incep si cu ea termin. Sti, precum "apa sfintita" - probabil nici n-ajuta, nici nu strica, da' de ce sa risti ? Edited by ncu, 08 November 2018 - 20:56. |
#41
Posted 08 November 2018 - 23:31
tehnics, on 08 noiembrie 2018 - 20:36, said:
Asa ca cei care spun ca la masina trebuie conectat minusul inainte de plus eu am impresia ca nici eu nu au o explicatie. Eu cel putin nu gasesc o astfel de explicatie. Mitu' e ca se conecteaza intii borna pozitiva |
#42
Posted 09 November 2018 - 09:24
Exista oameni care se blocheaza daca le spui "nu conteaza in ce ordine se deconecteaza bornele". Ca sa nu se blocheze, le indici o ordine. Oricare. Pe urma, devine regula.
Dar mai tarziu apare cate unul nedumerit: pai de ce s-a stabilit regula asta, ca merge si invers? |
#43
Posted 09 November 2018 - 09:58
danvlas, on 09 noiembrie 2018 - 09:24, said:
Exista oameni care se blocheaza daca le spui "nu conteaza in ce ordine se deconecteaza bornele". Ca sa nu se blocheze, le indici o ordine. Oricare. Pe urma, devine regula. Dar mai tarziu apare cate unul nedumerit: pai de ce s-a stabilit regula asta, ca merge si invers? Eu am plecat de la alta idee. Nu sunt genul care are nevoie de "reguli" altfel intrand in stand by ci pur si simplu am vorbit cu alti oameni, am intrat pe site-urile acumulatori auto si la final am cautat in manualul masinii. Ok, si daca tot nu conteaza in ce ordine montam/demontam un acumulator auto ...si daca am gasit in 10 parti indicatia in cauza si aceeasi ...si daca tot nu ma costa nimic ...de ce nu ? |
#44
Posted 09 November 2018 - 11:06
ncu, on 08 noiembrie 2018 - 20:54, said:
....un nene electrician m-a tot zapacit ca nu stiu ce se intampla cu puntea diode alternator daca "asa" si "nu asa". Alti baieti de baieti au inceput sa-mi explice ca ce dracu mare revolutie se intampla in ECU/EDU daca nu respecti procedura ... Dupa logica ar fi ca e totuna din care parte inchizi circuitul electric ...dar te uiti la "meseriasii" mai sus amintiti ...te uiti la tabliile alea verzi intesate cu electronice si iti spui ca ceva-ceva or fi zicand ei. Oricum, borna mea minus e cea mai accesibila (langa masca fata) ...cu ea incep si cu ea termin. Sti, precum "apa sfintita" - probabil nici n-ajuta, nici nu strica, da' de ce sa risti ? Si nu tot timpul borna minus este accesibila. La Fordul meu borna minus este sub masca bateriei si un sfert din baterie impreuna cu borna minus este sub masca stergatoarelor de parbriz. Ca sa desfac borna minus trebuie sa dau bateria jos. Ca sa dau bateria jos, trebuie sa dau filtrul de aer jos, ca in poza asta la nr.7. Am acces doar la borna plus. Accesul la borna minus (de exemplu daca vreau sa incarc bateria ) o am printr-un conector aflat langa baterie cum arata in poza astacu degetul Asa ca daca pana acum nu s-a stricat masina doar deconectand borna plus...cred ca aia care au proiectat masina au stiut ei mai bine decat mecanicii aia care nu au nici o explicatie decat ca " asa trebuie sa fie ". Eu cand am intrebat DE CE , am intrebat nu pentru ca nu stiu de ce . Defapt stiam ca nu e nevoie de nici o ordine, dar vroiam sa indic faptul ca unii zic ca trebuie sa faci asa, dar nu au habar de ce trebuie sa faca asa. adrian_r5, on 08 noiembrie 2018 - 23:31, said:
Pai cine drac zice ca "trebuie conectat minusul inainte de plus" ? Mitu' e ca se conecteaza intii borna pozitiva adrian_r5, on 08 noiembrie 2018 - 16:51, said:
... in caz ca folosesti o unealta metalica pentru desurubare / decuplarea bornei se recomanda prima data deconectarea cablului de pe borna minus. La fel, mitul ala "ca se conecteaza intai borna pozitiva" te intreb pe tine de ce ? De ce crezi tu ca se conecteaza prima data borna pozitiva ? ( asta intelegand ca ambele borne sunt decuplate ca altfel borna pozitiva nu ar mai fi prima conectata ). Edited by tehnics, 09 November 2018 - 11:01. |
#45
Posted 09 November 2018 - 11:52
tehnics, on 09 noiembrie 2018 - 11:06, said:
Uite cine zicea....chiar tu. tehnics, on 09 noiembrie 2018 - 11:06, said:
La fel, mitul ala "ca se conecteaza intai borna pozitiva" te intreb pe tine de ce ? De ce crezi tu ca se conecteaza prima data borna pozitiva ? waterman, on 08 noiembrie 2018 - 17:03, said:
2 Windowsuri pe aceeași partiție. Deh bo$$ la windows nu mai merge cu + și -. E mai grele. PS - nu "e mai grele" deloc Edited by adrian_r5, 09 November 2018 - 11:52. |
#46
Posted 09 November 2018 - 11:59
Du-te prietene că problema inițială s-a lămurit demult. Îți place ție să faci flame cu răspunsurile tale inteligente și monosilabice.
Ia uimește-mă cu un PM cu windowsurile tale gen care a fost nevoia să le ai pe aceeași partiție și cum ai făcut tu să nu mai facem mizerii pe aici. Și nici să nu consum din Google-ul meu că și așa mai am puțin. On topic. Eroarea inițiatorului care e cauzată de sonda lambda nu dispare cu borna luată. Un pic de minte dac-aveam se termina topicul de mult. |
|
#47
Posted 09 November 2018 - 12:01
#48
Posted 09 November 2018 - 12:07
waterman, on 09 noiembrie 2018 - 11:59, said:
Ia uimește-mă cu un PM cu windowsurile tale gen care a fost nevoia să le ai pe aceeași partiție și cum ai făcut tu waterman, on 09 noiembrie 2018 - 11:59, said:
Google-ul meu că și așa mai am puțin. Edited by adrian_r5, 09 November 2018 - 12:07. |
#49
Posted 09 November 2018 - 12:14
Bun, haideti macar sa ramanem cu ceva de aici.
In principiu exista vreo ordine de demontare/montare a AMBELOR borne a unui acumulator auto ce are la baza (principiul) un motiv bine intemeiat tehnic altul decat acela ca prevenire accidentala a unui scurt realizat cu cheia din mana ? Edited by ncu, 09 November 2018 - 12:15. |
#50
Posted 09 November 2018 - 12:23
danvlas, on 09 noiembrie 2018 - 12:01, said:
Numai ca sensul REAL e, de fapt, invers Doar ca atunci cand ai un circuit complex iar calculele componentelor le faci pe baza unei conventii, a unor reguli. Iar regula este de la plus spre minus. De exemplu un tranzistor NPN, pentru a functiona, curentul trebuie sa circule de la colector spre emitor ...de la plus spre minus. Si Wiki spune cam acelasi lucru in prima poza din dreapta.... https://en.wikipedia...lectric_current ncu, on 09 noiembrie 2018 - 12:14, said:
Bun, haideti macar sa ramanem cu ceva de aici. In principiu exista vreo ordine de demontare/montare a AMBELOR borne a unui acumulator auto ce are la baza (principiul) un motiv bine intemeiat tehnic altul decat acela ca prevenire accidentala a unui scurt realizat cu cheia din mana ? Edited by tehnics, 09 November 2018 - 12:51. |
#51
Posted 09 November 2018 - 12:23
Cossta, on 08 noiembrie 2018 - 15:12, said:
...Problema e urmatoarea: Stiu ca am o defectiune la motor, in bord imi apare semnalul "check engine" in galben. .... poti scoate borna si eroare inregistrata sa dispara, dar sunt sigur ca o sa reapara si tot se va aprinde becul galben. sfatul meu e sa rezolvi defectiunea de la motor si gata. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users