Stingere martor bord "check engine"
#19
Posted 08 November 2018 - 16:04
Colegul știe deja ce are motorul. Numai că n-are timp să-l repare acum.
El vrea doar să nu mai licăre becul ăla păcătos. |
#20
Posted 08 November 2018 - 16:17
waterman, on 08 noiembrie 2018 - 16:04, said:
Colegul știe deja ce are motorul. Numai că n-are timp să-l repare acum. El vrea doar să nu mai licăre becul ăla păcătos. |
#21
Posted 08 November 2018 - 16:21
Martorul Check Engine este o eroare destul de generala, de la chestii banale, precum senzorul de pe evacuare (noxe), pana la probleme tehnice grave.
Unele erori sunt temporare si daca scoti borna, dispar. Cele grave fac sa reapara martorul de indata ce pui contactul sau mergi pe o distanta scurta. Oricea ar fi, e bine sa verifici si sa repari, daca e cazul. |
#22
Posted 08 November 2018 - 16:22
Până nu rezolvi problema stingi degeaba. Întreabă colegii și de celelalte probleme că sunt și pricepuți la mecanică pe aici.
|
#23
Posted 08 November 2018 - 16:38
Adm, on 08 noiembrie 2018 - 16:21, said:
Unele erori sunt temporare si daca scoti borna, dispar. Cele grave fac sa reapara martorul de indata ce pui contactul sau mergi pe o distanta scurta. |
#24
Posted 08 November 2018 - 16:39
Cossta, on 08 noiembrie 2018 - 16:17, said: Nu e vorba de bec, da-l dracu. Am inteles ca "stingerea" lui ar putea influenta cumva performanta masinii. E vorba de Sonda Lambda in mare parte. Daca eroarea e permanenta si in cazul tau cred ca asa este, poti sa scoti si mama bornelor ca tot nu rezolvi nimic. Recomandarea mea este sa inlocuiesti sonda lambda. Edited by dan1980_25, 08 November 2018 - 16:41. |
#25
Posted 08 November 2018 - 16:51
invest20042001, on 08 noiembrie 2018 - 16:02, said:
tehnic, nu are importanta ce borna se scoate pentru ca oricare din ele ar fi scoasa, circuitul se intrerupe si energia ramane in baterie. invest20042001, on 08 noiembrie 2018 - 16:02, said:
serios vorbind waterman, on 08 noiembrie 2018 - 16:00, said:
Mai zic ? Edited by adrian_r5, 08 November 2018 - 16:52. |
#26
Posted 08 November 2018 - 17:03
La cât ești tu de priceput poți să râzi și fără să ai de ce.
Uită-te în urmă la postarea ta când zici că poți pune 2 Windowsuri pe aceeași partiție. Să vezi ce râzi. na.png 21.02K 26 downloads Deh bo$$ la windows nu mai merge cu + și -. E mai grele. Edited by waterman, 08 November 2018 - 17:02. |
#27
Posted 08 November 2018 - 17:04
adrian_r5, on 08 noiembrie 2018 - 15:58, said:
De ce "borna de plus" ? Si nu stiu de unde naiba mitul ca mai intai trebuie scoasa borna MINUS si apoi borna PLUS.. adrian_r5, on 08 noiembrie 2018 - 16:51, said:
... in caz ca folosesti o unealta metalica pentru desurubare / decuplarea bornei se recomanda prima data deconectarea cablului de pe borna minus. Si la final, oricate borne ai scoate nu rezolvi problema check-engine-ului...asta e pentru initiator. Edited by tehnics, 08 November 2018 - 17:06. |
#28
Posted 08 November 2018 - 17:05
|
#30
Posted 08 November 2018 - 17:21
tehnics, on 08 noiembrie 2018 - 17:04, said:
Si nu stiu de unde naiba mitul tehnics, on 08 noiembrie 2018 - 17:04, said:
Daca imi explici si mie tehnics, on 08 noiembrie 2018 - 17:04, said:
La unele masini borna cea mai accesibila este borna PLUS. Borna minus poate fi intr-o pozitie greu de ajuns. Edited by adrian_r5, 08 November 2018 - 17:21. |
#31
Posted 08 November 2018 - 17:25
adrian_r5, on 08 noiembrie 2018 - 17:21, said: 1.Pentru ca exista sanse ca respectiva unealta metalica (de ex. cheia de 10) sa ajunga sa faca accidental contact intre borna plus a bateriei si sasiul masinii. 2.Eu consider ca asta e un defect de proiectare. 2. Nu e defect de proiectare. Se numeste altfel de inginerie. Uneori cand proiectezi un lucru mai trebuie sa faci si compromisuri... 3. Sa stii ca unele masini sunt proiectate anti-prost - nu ai posibilitatea sa faci scurt intre borna + si masa cu cheia de 10 nici daca vrei. |
#32
Posted 08 November 2018 - 18:01
tehnics, on 08 noiembrie 2018 - 17:04, said:
Si nu stiu de unde naiba mitul ca mai intai trebuie scoasa borna MINUS si apoi borna PLUS.. ......din diverse recomandari de pe la electricieni si electronisti ? ....sau macar de pe aici din lipsa de alt material didactic ? (si nu din simplu motiv ca ai putea atinge din greseala nu stiu ce cu cheia din mana, trebuie sa fi prea stangaci pt faze din-astea)) https://www.rombat.r...uctiuni-baterii http://www.caranda.r...area-demontarea http://www.topbatter...auto-in-10-pasi http://www.bateriiau...uri/alegere.php ....sau in ultima instanta ....ca asa scrie in manualul masinii mele ? (Opel Astra, deci nu vreo asiatica cu polul plus la caroserie) Attached FilesEdited by ncu, 08 November 2018 - 18:04. |
#33
Posted 08 November 2018 - 18:05
tehnics, on 08 noiembrie 2018 - 17:25, said:
Daca cineva nu e in stare sa tina o cheie de 10 in mana, sa lase pe altul... tehnics, on 08 noiembrie 2018 - 17:25, said:
Uneori cand proiectezi un lucru mai trebuie sa faci si compromisuri... tehnics, on 08 noiembrie 2018 - 17:25, said:
Sa stii ca unele masini sunt proiectate anti-prost ncu, on 08 noiembrie 2018 - 18:01, said:
si nu din simplu motiv ca ai putea atinge din greseala Edited by adrian_r5, 08 November 2018 - 18:03. |
|
#34
Posted 08 November 2018 - 18:09
Cei care aveti motoare cu turbo stricat, daca ii scoateti borna de la baterie si o puneti la loc o sa fie ca nou, si in plus o sa mai primiti vreo 20-30cp in plus
|
#35
Posted 08 November 2018 - 18:19
Cossta, on 08 noiembrie 2018 - 15:12, said:
Am inteles ca pot scoate o borna de la baterie sa dispara si acel martor ca motorul "sa traga" mai bine. Care sunt pasii mai exact ? E vorba despre un Ford KA. Ai înțeles greșit. Tu ai o problemă la motor care nu se rezolvă scoțând borna. Doar ascunzi mizeria sub preș, adică în cel mai bun caz stingi martorul, pentru o perioadă mai lungă sau mai scurtă. Edited by caiuscorneliu, 08 November 2018 - 18:19. |
#36
Posted 08 November 2018 - 18:50
ncu, on 08 noiembrie 2018 - 18:01, said:
......din diverse recomandari de pe la electricieni si electronisti ? ....sau macar de pe aici din lipsa de alt material didactic ? (si nu din simplu motiv ca ai putea atinge din greseala nu stiu ce cu cheia din mana, trebuie sa fi prea stangaci pt faze din-astea)) https://www.rombat.r...uctiuni-baterii http://www.caranda.r...area-demontarea http://www.topbatter...auto-in-10-pasi http://www.bateriiau...uri/alegere.php ....sau in ultima instanta ....ca asa scrie in manualul masinii mele ? (Opel Astra, deci nu vreo asiatica cu polul plus la caroserie) Doar ca nimeni nu spune DE CE ? Ce se intampla daca faci invers ??? Spune doar ca trebuie sa faci asa. Dar care-i misterul din spatele acelei proceduri ? De exemplu intr-unul din linkuri scrie asa: La montare, daca minusul instalatiei electrice este la masa, se leaga mai intai cablul pozitiv (+) la polul pozitiv (+) al bateriei si apoi cablul negativ (-) la polul negativ (-) al bateriei. – ...... DE CE ???? adrian_r5, on 08 noiembrie 2018 - 18:05, said:
Uneori in viata "mai trebuie sa faci si compromisuri" ... parca si aia care au proiectat Titanicu' au facut ceva compromisuri Edited by tehnics, 08 November 2018 - 18:49. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users