Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce este instalatia asta? (Valea B...

BD-R Verbatim 25gb salvare Fisier

Lupte WW2

Achizitie SUV, buget 17k euro
 Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...

Sunt noile generatii care se nasc...
 Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente

Comentarii amuzante pe Youtube

Nu iese laptopul din sleep mode.
 Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...

Card de debit virtual emis de India
 

Toyota, recall pentru un milion de mașini hibride din cauza unui risc de incendiu la motor: sunt afectate modelele Prius și C-HR.

- - - - -
  • Please log in to reply
42 replies to this topic

#19
justthink

justthink

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 121
  • Înscris: 22.06.2006

View PostTorquemada-666, on 05 septembrie 2018 - 15:51, said:

Aici e vb.de recall la Toyota, la hibride.

Astea la VW nu ne plac sau cum?

https://www.reuters....e-idUSKCN1L51C5

https://phys.org/new...ctric-cars.html

#20
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Sunt. Dar pe alte topice.
Oricum la nivel mobdial Toyota e de departe regina recall.urilor, cu zeci de milioane. Posibil sa fi atins 100 mil.

#21
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View Postjustthink, on 05 septembrie 2018 - 15:52, said:

Astea la VW nu ne plac sau cum?



https://phys.org/new...ctric-cars.html
An unidentified supplier has however delivered a batch of battery chargers containing cadmium, which has been installed in some electric and hybrid cars of the Volkswagen, Audi and Porsche brands between 2013 and June 2018
Vw  cu piese chinezesti ...

View PostTorquemada-666, on 05 septembrie 2018 - 15:54, said:

Sunt. Dar pe alte topice.
Oricum la nivel mobdial Toyota e de departe regina recall.urilor, cu zeci de milioane. Posibil sa fi atins 100 mil.
Asta inseamna o marca adevarata , una care isi asuma eventualele greseli !
CINSTE TOYOTA !

Edited by Baxon, 05 September 2018 - 15:56.


#22
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Cine a avut ocazia sa lucreze cu profesionisti niponi, indiferent de domeniul de aplicare, ar intelege imediat de ce fac treaba asta. E o chestie de cultura.
Asa cum neamtul "masoara de 7 ori si taie o data" si apoi nu il convinge nimeni ca a facut o prostie daca a taiat totusi gresit, la fel japonezul masoara de 7 ori, taie, mai masoara de vreo 5 ori ca sa se asigure ca a taiat bine si daca cumva i se atrage atentia ca a taiat un pic stramb la un moment dat, verifica toate taieturile facute inainte sa fie sigur ca nu i-a scapat una cu defect.

True story ...

Edited by ro_explorer, 05 September 2018 - 15:59.


#23
mihalexmihalex

mihalexmihalex

    Classified

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 29.12.2007

View PostSPX808, on 05 septembrie 2018 - 15:38, said:

Stiti ce e culmea? Mai discut cu unii, pe teme filozofice (ca asta cu masinile), care afirma sus si tare ca Toyota fac masini adevarate, tati! Dar au fost N recall-uri. Doamne fereste sa afirm cumva ca nu imi voi lua o astfel de masina. Toyota rulz!
Astia se numesc fanboy... Sunt captivi ai marcii respective. Stai linistit ca si VW, BMW, Merc, etc, au destui d-astia. Deasemena, sunt oameni care au avut  inainte x marca auto si n-ar schimba-o pentru nimic in lume, La fel, sunt altii care au avut x marca si au avut numai probleme. Ce zici, astia mai cumpara acea marca? Acum despre Toyota... Poti zice ca Toyota nu face masini bune? Ca nu place la toata lumea, e alta povestire insa fac masini ok.
Sa revenim... Bine ca au descoperit problema si incearca sa remedieze.

#24
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012
Pai Toyota chiar fac masini adevarate. La fel si restul producatorilor majori. Care-i problema?
Fanboy, dupa mine, sunt in special cei ce ataca potentialele alternative la marca mult-iubita. Nu faptul ca prefera ceva anume ii demasca, ci ura fata de orice altceva.

Cat despre recall, acum Toyota sufla si-n ciorba, dupa ce au fost penalizati pentru gigei care nu pot fixa niste presuri nenorocite ;)
La cat de complexe sunt masinile, si cati furnizori participa la constructia lor, e inevitabil sa apara probleme. Feriti-va de marcile care nu fac recall-uri!

#25
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View PostTS030, on 05 septembrie 2018 - 17:05, said:

Feriti-va de marcile care nu fac recall-uri!
..... si de care fac recall dupa ce s-au semnalat sute de cazuri .
Toyota la primul caz se autosesizeaza , asta insemna simt de raspundere si preventie !

#26
ando01

ando01

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 988
  • Înscris: 17.12.2006
Pana sa se ajunga la rechemari sunt multi alti pasi in productie si pe teren, de dragul filozofiei nu se face nimic (nici neamtul nici chinezul), la o rechemare deja sunt componente picate in productie (si analizate) si alti sfinti imprastiati pe teren ca pica ceva ce a portnit in productia de serie, acum 10 ani mureau cativa oameni si se musamalizau cazurile (documentare discovery) pana sa se faca rechemari, acum concurenta mare exemple clare cand un gigant a intrat in pamant peste noapte (takata) i-a trezit putin la realitate.

#27
gozmyn

gozmyn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,642
  • Înscris: 17.03.2009

View Postbobitad, on 05 septembrie 2018 - 14:30, said:

eu chiar nu-mi amintesc sa fi fost vreun recall la Dacia. si cunosc oameni cu toate modelele de Logan fabricate.

O rechemare imensa pentru Dacia a avut loc anul trecut, prin toamna - inceput de iarna. S-a implementat pe Duster 1 volanul de pe Logan PH2, noul volan necesitand mai mult curent in ardea comenzile de pe volan/ daca claxonai indelungat, gen trafic de Bucuresti, ardeai cablajul.
Rezolvare: implementare si dezvoltare cablaj auxiliar... costuri mari pentru companie. :)

Noul Duster: rechemare pentru refacerea software-ului calculator injectie, nu functiona sistemul Stop/ Start de pe masina. Problema semnalata dar trecuta cu vederea.

Asa ca... astea sunt probleme minore pentru Dacia si stiti si voi de ce: nivelul de echipare maxim pe o masina din gama Dacia se regaseste intr-o gama medie pe o alta masina. Cu cat masina are mai multe functii, e normal sa fie si mai problematica.

ps: ramane de vazut ce probleme vor fi pe urmatoarea generatie Dacia :D

#28
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,484
  • Înscris: 17.09.2007

View PostTorquemada-666, on 05 septembrie 2018 - 15:54, said:

Sunt. Dar pe alte topice.
Oricum la nivel mobdial Toyota e de departe regina recall.urilor, cu zeci de milioane. Posibil sa fi atins 100 mil.
Si cu toate astea pe statisticile de fiabilitate e mult in fata VW.

Edited by Hansolo, 05 September 2018 - 21:21.


#29
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Multa lume mesteca fiabilitatea asta in toate felurile dar pentru multi conteaza mai putin; altfel tot globul ar conduce Toyota.

Edited by MembruAnonim, 06 September 2018 - 05:02.


#30
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Pai si tu atunci de ce tot te feliciti ca ai scapat de problematicul 1.8 tsi de pe Octavia si ai trecut la 2.0, un motor cu mai putine hibe? Dublu standard...dar asa suntem noi romanii.

Edited by edi10000, 06 September 2018 - 07:20.


#31
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Am scris ceva dar pentru tine editez si zic atat: Toyota = best; VW = shit.
Fericit?

Edited by MembruAnonim, 06 September 2018 - 08:48.


#32
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Nu ai inteles nimic. Doar 1.8 tsi= nefiabil= o vinzi sa scapi de ea si dupa aia spui ca nu te intereseaza fiabilitatea. Curat murdar, coane Fanica! PS Relax, asa am facut si eu. La inceput m-a interesat marca, dupa aceea nu a mai contat. Pt mine mai mult conteaza siguranta, fiabilitatea si consumul decat sigla de pe capota sau sa prinda suta in 2 secunde.

Edited by edi10000, 06 September 2018 - 10:56.


#33
StefanVasile

StefanVasile

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 354
  • Înscris: 20.10.2008
Modelele C-HR comercializate in Romania sunt produse in Turcia. Singurul model afectat pe piata din Romania este Priusul care se produce in Japonia.

#34
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007
Parca Toyota are recall ce țin direct de siguranță...ba airbag-uri, ba pedale, ba acum.fire care se aprind!!!

#35
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012
Asa e. Cum ar zice unii, sunt un pericol pe sosele, pot exploda oricand! :rolleyes:

#36
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Alt recall.

http://m.automarket....ului-87293.html

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate