Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Toyota, recall pentru un milion de mașini hibride din cauza unui risc de incendiu la motor: sunt afectate modelele Prius și C-HR.
Last Updated: Nov 07 2018 02:55, Started by
Torquemada-666
, Sep 05 2018 13:49
·
0
#19
Posted 05 September 2018 - 15:52
Torquemada-666, on 05 septembrie 2018 - 15:51, said:
Aici e vb.de recall la Toyota, la hibride. Astea la VW nu ne plac sau cum? https://www.reuters....e-idUSKCN1L51C5 https://phys.org/new...ctric-cars.html |
#21
Posted 05 September 2018 - 15:55
justthink, on 05 septembrie 2018 - 15:52, said:
An unidentified supplier has however delivered a batch of battery chargers containing cadmium, which has been installed in some electric and hybrid cars of the Volkswagen, Audi and Porsche brands between 2013 and June 2018 Vw cu piese chinezesti ... Torquemada-666, on 05 septembrie 2018 - 15:54, said:
Sunt. Dar pe alte topice. Oricum la nivel mobdial Toyota e de departe regina recall.urilor, cu zeci de milioane. Posibil sa fi atins 100 mil. CINSTE TOYOTA ! Edited by Baxon, 05 September 2018 - 15:56. |
#22
Posted 05 September 2018 - 15:59
Cine a avut ocazia sa lucreze cu profesionisti niponi, indiferent de domeniul de aplicare, ar intelege imediat de ce fac treaba asta. E o chestie de cultura.
Asa cum neamtul "masoara de 7 ori si taie o data" si apoi nu il convinge nimeni ca a facut o prostie daca a taiat totusi gresit, la fel japonezul masoara de 7 ori, taie, mai masoara de vreo 5 ori ca sa se asigure ca a taiat bine si daca cumva i se atrage atentia ca a taiat un pic stramb la un moment dat, verifica toate taieturile facute inainte sa fie sigur ca nu i-a scapat una cu defect. True story ... Edited by ro_explorer, 05 September 2018 - 15:59. |
#23
Posted 05 September 2018 - 15:59
SPX808, on 05 septembrie 2018 - 15:38, said:
Stiti ce e culmea? Mai discut cu unii, pe teme filozofice (ca asta cu masinile), care afirma sus si tare ca Toyota fac masini adevarate, tati! Dar au fost N recall-uri. Doamne fereste sa afirm cumva ca nu imi voi lua o astfel de masina. Toyota rulz! Sa revenim... Bine ca au descoperit problema si incearca sa remedieze. |
#24
Posted 05 September 2018 - 17:05
Pai Toyota chiar fac masini adevarate. La fel si restul producatorilor majori. Care-i problema?
Fanboy, dupa mine, sunt in special cei ce ataca potentialele alternative la marca mult-iubita. Nu faptul ca prefera ceva anume ii demasca, ci ura fata de orice altceva. Cat despre recall, acum Toyota sufla si-n ciorba, dupa ce au fost penalizati pentru gigei care nu pot fixa niste presuri nenorocite La cat de complexe sunt masinile, si cati furnizori participa la constructia lor, e inevitabil sa apara probleme. Feriti-va de marcile care nu fac recall-uri! |
#25
Posted 05 September 2018 - 17:47
#26
Posted 05 September 2018 - 17:54
Pana sa se ajunga la rechemari sunt multi alti pasi in productie si pe teren, de dragul filozofiei nu se face nimic (nici neamtul nici chinezul), la o rechemare deja sunt componente picate in productie (si analizate) si alti sfinti imprastiati pe teren ca pica ceva ce a portnit in productia de serie, acum 10 ani mureau cativa oameni si se musamalizau cazurile (documentare discovery) pana sa se faca rechemari, acum concurenta mare exemple clare cand un gigant a intrat in pamant peste noapte (takata) i-a trezit putin la realitate.
|
#27
Posted 05 September 2018 - 20:40
bobitad, on 05 septembrie 2018 - 14:30, said: O rechemare imensa pentru Dacia a avut loc anul trecut, prin toamna - inceput de iarna. S-a implementat pe Duster 1 volanul de pe Logan PH2, noul volan necesitand mai mult curent in ardea comenzile de pe volan/ daca claxonai indelungat, gen trafic de Bucuresti, ardeai cablajul. Rezolvare: implementare si dezvoltare cablaj auxiliar... costuri mari pentru companie. Noul Duster: rechemare pentru refacerea software-ului calculator injectie, nu functiona sistemul Stop/ Start de pe masina. Problema semnalata dar trecuta cu vederea. Asa ca... astea sunt probleme minore pentru Dacia si stiti si voi de ce: nivelul de echipare maxim pe o masina din gama Dacia se regaseste intr-o gama medie pe o alta masina. Cu cat masina are mai multe functii, e normal sa fie si mai problematica. ps: ramane de vazut ce probleme vor fi pe urmatoarea generatie Dacia |
#28
Posted 05 September 2018 - 21:05
Torquemada-666, on 05 septembrie 2018 - 15:54, said:
Sunt. Dar pe alte topice. Oricum la nivel mobdial Toyota e de departe regina recall.urilor, cu zeci de milioane. Posibil sa fi atins 100 mil. Edited by Hansolo, 05 September 2018 - 21:21. |
|
#30
Posted 06 September 2018 - 07:19
Pai si tu atunci de ce tot te feliciti ca ai scapat de problematicul 1.8 tsi de pe Octavia si ai trecut la 2.0, un motor cu mai putine hibe? Dublu standard...dar asa suntem noi romanii.
Edited by edi10000, 06 September 2018 - 07:20. |
#31
Posted 06 September 2018 - 08:34
#32
Posted 06 September 2018 - 10:53
Nu ai inteles nimic. Doar 1.8 tsi= nefiabil= o vinzi sa scapi de ea si dupa aia spui ca nu te intereseaza fiabilitatea. Curat murdar, coane Fanica! PS Relax, asa am facut si eu. La inceput m-a interesat marca, dupa aceea nu a mai contat. Pt mine mai mult conteaza siguranta, fiabilitatea si consumul decat sigla de pe capota sau sa prinda suta in 2 secunde.
Edited by edi10000, 06 September 2018 - 10:56. |
#35
Posted 09 September 2018 - 21:48
Asa e. Cum ar zice unii, sunt un pericol pe sosele, pot exploda oricand!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users