Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Problema blurare/se misca in frame-uri tv samsung 55mu6202
Last Updated: Jul 24 2018 22:48, Started by
psychoxit
, Jul 22 2018 16:14
·
0
#1
Posted 22 July 2018 - 16:14
Buna ziua. Am achizitionat un tv “LED Curbat Smart Samsung, 138 cm, 55MU6202, 4K Ultra HD” in ianuarie. Ideea ca nu l-am folosit vreo 2 luni pentru ca aveam casa in renovare si cand am terminat am incheiat un contract tv/internet cu cei de la telekom. Ideea principala e ca: atunci cand ma uit la programe HD la 2-3-4 minute se vede blurat in sensul ca se blocheaza imaginea pentru 2-3 secunde, se fac niste patratele pe tot ecranul sau pe jumatate apoi isi revine. Am fost la samsung cu el si mi-a dat foaie ca este totul ok, am sunat la telekom au venit sa faca verificari si au zis ca e totul ok. Ideea e ca pe netflix merge perfect, pe youtube la fel, playstation la fel. I s-a mai intamplat cuiva? Si cum se poate rezolva? De unde e problema daca toti zic ca este totul ok? (Mentionez ca electrica la casa abia a fost facuta acum 4 luni). Multumesc
|
#2
Posted 22 July 2018 - 16:27
Semnal tv pe cablu, antena ?
Probabil semnal prost, mai fa sesizare la telekom. Eventual le arati in direct problema sau inregistrezi cu telefonul.... |
#3
Posted 22 July 2018 - 16:28
Telekom astia cum dau semnalul, pe cablul tv sau cu vreun decodor de al lor conectat pe HDMI ? Ca sa testezi tv-ul incerci alta sursa de semnal ( alt operator ) conectata exact la fel.
|
#5
Posted 22 July 2018 - 17:05
Macroblocurile apar de la semnal prost. Telekomul sa investigheze situatia.
|
#6
Posted 22 July 2018 - 17:14
Posibil de la semnal.
Am trecut prin fenomenul asta cu freeze si patratele si dupa nenumarate plangeri la furnizor au gasit defectiunea lor si au rezolvat. Pe undeva in meniu stiu ca aparea si putere semnal sau calitate semnal sau ceva de genul... vezi pe acolo ce cifre iti arata cand face asa. |
#7
Posted 22 July 2018 - 17:21
#8
Posted 22 July 2018 - 17:29
Din păcate "marele" Samsung a făcut unele modele ffff proaste.
|
#10
Posted 22 July 2018 - 18:26
Tot o dati cu Samsung e de vina iar el a spus ca pe netflix, youtube, consola, televizorul merge perfect iar cand i se da semnal de la cablu apar problemele. Trebuie testat in alta parte pe cablu tv.
Edited by Mr. Incredible, 22 July 2018 - 18:27. |
|
#11
Posted 22 July 2018 - 19:48
Intra in meniu la Asistenta - Autodiagnoza - Informatii semnal. Dupa cum se prezinta problema, operatorul e de vina.
|
#12
Posted 22 July 2018 - 20:25
A scris si a fugit.
Pana nu zice ce are de la Telekom, ne dam cu presupusul. Are IPTV, DTH sau CI+? In functie de raspu s va avea si rezolvarea. Ca nu are ce antena sa regleze daca are IPTV. |
#13
Posted 22 July 2018 - 20:52
Nu am fugit. acum am vazut. Am card CI+ ideea e ca am fost si la cei de la samsung cu el la test si ei aveau la rcs abonament si la ei facea la fel ziceau ca vai domne e de la Televiziune ca nici ei nu au semnal bun. Ma gandesc ca la o reprezentanta samsung (de pe iuliu maniu) unde faci reparatii trebuie sa ai cele mai bune/sofisticate aparate ca sa verifici daca sunt reparate bine. Astept raspuns. Multumesc
IZet La informatii semnal este 100%. Au venit cei de la telekom de 2 ori , o data nu eram eu acasa au vorbit cu tata si facea patratelele. Au zis ca vorbesc la centru sa rezolve si nu s-a rezolvat. Am mai sunat o data a mai venit un domn si culmea am stat vreo 20 minute sa ii arat domnului cum face si nu mai facea o sa mai incerc si acasa la tata ca are digi sa vad daca la el face la fel si daca face ma gandesc ca e de la tv? |
#14
Posted 22 July 2018 - 21:13
Fa-i si upgrade de firmware, vezi ca nu-l gaseste pe internet singur. Trebuie sa il scrii tu pe un stick si sa faci de acolo.
|
#16
Posted 23 July 2018 - 16:08
De proba / curiozitate, mergi la altcineva.
De preferinta cu un TV identic / similar (aceeasi serie macar, mai greut, nu cred ca au multi tv de 65/75 inch). Sau macar Samsung.... |
#17
Posted 23 July 2018 - 18:25
Eu sint inca pe analog, tre sa pun ci+ ca ma astenizeaza erdeesu cu mutatul canalelor.
|
#18
Posted 23 July 2018 - 18:32
Wtf? Cum sa stai cu analogic la RDS cand ai peste 100 de canale LA LIBER pe digital? Rescaneaza grila pe Cablu - Digital ca sa prinzi grila lor.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users