Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou
 La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...
 Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40
 Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?

transport -tren
 

Problema blurare/se misca in frame-uri tv samsung 55mu6202

- - - - -
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
psychoxit

psychoxit

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 10.06.2010
Buna ziua. Am achizitionat un tv “LED Curbat Smart Samsung, 138 cm, 55MU6202, 4K Ultra HD” in ianuarie. Ideea ca nu l-am folosit vreo 2 luni pentru ca aveam casa in renovare si cand am terminat am incheiat un contract tv/internet cu cei de la telekom. Ideea principala e ca: atunci cand ma uit la programe HD la 2-3-4 minute se vede blurat in sensul ca se blocheaza imaginea pentru 2-3 secunde, se fac niste patratele pe tot ecranul sau pe jumatate apoi isi revine. Am fost la samsung cu el si mi-a dat foaie ca este totul ok, am sunat la telekom au venit sa faca verificari si au zis ca e totul ok. Ideea e ca pe netflix merge perfect, pe youtube la fel, playstation la fel. I s-a mai intamplat cuiva? Si cum se poate rezolva? De unde e problema daca toti zic ca este totul ok? (Mentionez ca electrica la casa abia a fost facuta acum 4 luni). Multumesc

#2
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018
Semnal tv pe cablu, antena ?
Probabil semnal prost, mai fa sesizare la telekom.
Eventual le arati in direct problema sau inregistrezi cu telefonul....

#3
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,392
  • Înscris: 08.02.2011
Telekom astia cum dau semnalul, pe cablul tv sau cu vreun decodor de al lor conectat pe HDMI ? Ca sa testezi tv-ul incerci alta sursa de semnal ( alt operator ) conectata exact la fel.

#4
CostyNn96

CostyNn96

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,544
  • Înscris: 18.04.2018
Semnalul de la telekom e de vina.

#5
iZet

iZet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,402
  • Înscris: 06.11.2014
Macroblocurile apar de la semnal prost. Telekomul sa investigheze situatia.

#6
lexis1

lexis1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,110
  • Înscris: 28.02.2018
Posibil de la semnal.
Am trecut prin fenomenul asta cu freeze si patratele si dupa nenumarate plangeri la furnizor au gasit defectiunea lor si au rezolvat.
Pe undeva in meniu stiu ca aparea si putere semnal sau calitate semnal sau ceva de genul... vezi pe acolo ce cifre iti arata cand face asa.

#7
iliecsorin

iliecsorin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 319
  • Înscris: 31.12.2005
https://forum.softpe...ung-ue43mu6102/

Am exact acelasi model ca si tine.

#8
crursu

crursu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,253
  • Înscris: 05.12.2010
Din păcate "marele" Samsung a făcut unele  modele ffff proaste.

#9
lexis1

lexis1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,110
  • Înscris: 28.02.2018
Deaceea evit Samsung la TV-uri.

#10
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,639
  • Înscris: 07.10.2005
Tot o dati cu Samsung e de vina iar el a spus ca pe netflix, youtube, consola, televizorul merge perfect iar cand i se da semnal de la cablu apar problemele. Trebuie testat in alta parte pe cablu tv.

Edited by Mr. Incredible, 22 July 2018 - 18:27.


#11
iZet

iZet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,402
  • Înscris: 06.11.2014
Intra in meniu la Asistenta - Autodiagnoza - Informatii semnal. Dupa cum se prezinta problema, operatorul e de vina.

#12
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,339
  • Înscris: 01.12.2001
A scris si a fugit.
Pana nu zice ce are de la Telekom, ne dam cu presupusul.
Are IPTV, DTH sau CI+?
In functie de raspu s va avea si rezolvarea.
Ca nu are ce antena sa regleze daca are IPTV.

#13
psychoxit

psychoxit

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 10.06.2010
Nu am fugit.  acum am vazut. Am card CI+ ideea e ca am fost si la cei de la samsung cu el la test si ei aveau la rcs abonament si la ei facea la fel :) ziceau ca vai domne e de la Televiziune ca nici ei nu au semnal bun. Ma gandesc ca la o reprezentanta samsung (de pe iuliu maniu) unde faci reparatii trebuie sa ai cele mai bune/sofisticate aparate ca sa verifici daca sunt reparate bine. Astept raspuns. Multumesc

IZet La informatii semnal este 100%. Au venit cei de la telekom de 2 ori , o data nu eram eu acasa au vorbit cu tata si facea patratelele. Au zis ca vorbesc la centru sa rezolve si nu s-a rezolvat. Am mai sunat o data a mai venit un domn si culmea am stat vreo 20 minute sa ii arat domnului cum face si nu mai facea :) o sa mai incerc si acasa la tata ca are digi sa vad daca la el face la fel si daca face ma gandesc ca e de la tv?

#14
iliecsorin

iliecsorin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 319
  • Înscris: 31.12.2005
Fa-i si upgrade de firmware, vezi ca nu-l gaseste pe internet singur. Trebuie sa il scrii tu pe un stick si sa faci de acolo.

#15
psychoxit

psychoxit

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 10.06.2010
Este la zi

#16
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018
De proba / curiozitate, mergi la altcineva.
De preferinta cu un TV identic / similar (aceeasi serie macar, mai greut, nu cred ca au multi tv de 65/75 inch).
Sau macar Samsung....

#17
iliecsorin

iliecsorin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 319
  • Înscris: 31.12.2005
Eu sint inca pe analog, tre sa pun ci+ ca ma astenizeaza erdeesu cu mutatul canalelor.

#18
iZet

iZet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,402
  • Înscris: 06.11.2014
Wtf? Cum sa stai cu analogic la RDS cand ai peste 100 de canale LA LIBER pe digital? Rescaneaza grila pe Cablu - Digital ca sa prinzi grila lor.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate