Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Reparatie scara mozaic vechi

Cablu curte destinat deplasarii l...

Sfat de cumparare pentru un Jagua...

La mulți ani @mishu_bz!
 La mulți ani @kyrre!

PF vinde 3 autoturisme ce se inti...

Suturi la relantii 2.0 tdi + fum ...

Tencuiala exterioara casa caramid...
 Restituire RCA Allianz

Contact posibil deteriorat proces...

ce se mai lucreaza remote ?

Quantum computing / Calculatoare ...
 Care din urmatoarele optiuni este...

Cum se calculeaza MTBF la un swit...

Distante etrieri

Fisier corupt reapare in galeria ...
 

Durata de rezolvare a problemei in garantie

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
22 răspunsuri în acest subiect

#19
Ghiordi

Ghiordi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.908
  • Înscris: 04.03.2016

View PostDepanero, on 13 februarie 2018 - 16:27, said:

Buna ziua, pentru a va ajuta cu un raspuns, va rugam sa ne oferiti un numar RMA si numele complet pentru identificare. O zi minunata! Carmen, Depanero
As dori informatii despre reparatiile survenite in fisa cu numarul 3223491 din 05.02.2018, in afara de schimbarea bateriei si cablului de la incarcator, restul pieselor ce sau schimbat m-ar interesa pe ce motiv, ca eu am sesizat alte chestii ... Astept un raspuns

#20
Depanero

Depanero

    Official Depanero Support

  • Grup: Helper
  • Mesaje: 67
  • Înscris: 16.02.2015

View PostGhiordi, on 14 februarie 2018 - 13:16, said:

As dori informatii despre reparatiile survenite in fisa cu numarul 3223491 din 05.02.2018, in afara de schimbarea bateriei si cablului de la incarcator, restul pieselor ce sau schimbat m-ar interesa pe ce motiv, ca eu am sesizat alte chestii ... Astept un raspuns
Buna ziua, am transmis situatia Dvs. colegilor mei si acestia va vor raspunde pe emailul oferit la inregistrarea produsului in service, intrucat aici nu putem oferi date confidentiale. In plus, veti primi si fisa de service cu toate observatiile. Ceea ce va putem spune este ca s-au schimbat urmatoarele componente: inlocuire modul dislay, senzor NFC, acumulator, subplaca de baza, capacul si cablu USB. Toate cele bune, Carmen

#21
Ghiordi

Ghiordi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.908
  • Înscris: 04.03.2016

View PostDepanero, on 16 februarie 2018 - 09:52, said:

Buna ziua, am transmis situatia Dvs. colegilor mei si acestia va vor raspunde pe emailul oferit la inregistrarea produsului in service, intrucat aici nu putem oferi date confidentiale. In plus, veti primi si fisa de service cu toate observatiile. Ceea ce va putem spune este ca s-au schimbat urmatoarele componente: inlocuire modul dislay, senzor NFC, acumulator, subplaca de baza, capacul si cablu USB. Toate cele bune, Carmen
Am primit email, dar nu mi sa explicat de ce s-au facut urmatoarele : inlocuire modul dislay, senzor NFC, subplaca de baza, capacul ... restul, adica :acumulator si cablu usb stiu de ce au fost schimbate ca asta am reclamat, dar restul nu am idee... eram doar curios de ce s-au inlocuit display-ul senzorul NFC subplaca de baza si capacul ... sunt doar curios, daca pot primi un raspuns tot pe adresa de email furnizata

#22
Depanero

Depanero

    Official Depanero Support

  • Grup: Helper
  • Mesaje: 67
  • Înscris: 16.02.2015

View PostGhiordi, on 16 februarie 2018 - 10:47, said:

Am primit email, dar nu mi sa explicat de ce s-au facut urmatoarele : inlocuire modul dislay, senzor NFC, subplaca de baza, capacul ... restul, adica :acumulator si cablu usb stiu de ce au fost schimbate ca asta am reclamat, dar restul nu am idee... eram doar curios de ce s-au inlocuit display-ul senzorul NFC subplaca de baza si capacul ... sunt doar curios, daca pot primi un raspuns tot pe adresa de email furnizata
Buna ziua, pentru buna functionare a produsului, tehnicianul autorizat Huawei a considerat ca trebuie schimbate. O zi minunata in continuare!

#23
Ghiordi

Ghiordi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.908
  • Înscris: 04.03.2016
Aaa . Ok . Ma bucur ca a procedat la problemele ce nu le.am raportat !
👍👍👍

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate