Durata de rezolvare a problemei in garantie
Last Updated: Feb 16 2018 19:48, Started by
Ghiordi
, Feb 13 2018 12:03
·
0
#19
Posted 14 February 2018 - 13:16
Depanero, on 13 februarie 2018 - 16:27, said:
Buna ziua, pentru a va ajuta cu un raspuns, va rugam sa ne oferiti un numar RMA si numele complet pentru identificare. O zi minunata! Carmen, Depanero |
#20
Posted 16 February 2018 - 09:52
Ghiordi, on 14 februarie 2018 - 13:16, said:
As dori informatii despre reparatiile survenite in fisa cu numarul 3223491 din 05.02.2018, in afara de schimbarea bateriei si cablului de la incarcator, restul pieselor ce sau schimbat m-ar interesa pe ce motiv, ca eu am sesizat alte chestii ... Astept un raspuns |
#21
Posted 16 February 2018 - 10:47
Depanero, on 16 februarie 2018 - 09:52, said:
Buna ziua, am transmis situatia Dvs. colegilor mei si acestia va vor raspunde pe emailul oferit la inregistrarea produsului in service, intrucat aici nu putem oferi date confidentiale. In plus, veti primi si fisa de service cu toate observatiile. Ceea ce va putem spune este ca s-au schimbat urmatoarele componente: inlocuire modul dislay, senzor NFC, acumulator, subplaca de baza, capacul si cablu USB. Toate cele bune, Carmen |
#22
Posted 16 February 2018 - 16:24
Ghiordi, on 16 februarie 2018 - 10:47, said:
Am primit email, dar nu mi sa explicat de ce s-au facut urmatoarele : inlocuire modul dislay, senzor NFC, subplaca de baza, capacul ... restul, adica :acumulator si cablu usb stiu de ce au fost schimbate ca asta am reclamat, dar restul nu am idee... eram doar curios de ce s-au inlocuit display-ul senzorul NFC subplaca de baza si capacul ... sunt doar curios, daca pot primi un raspuns tot pe adresa de email furnizata |
#23
Posted 16 February 2018 - 19:48
Aaa . Ok . Ma bucur ca a procedat la problemele ce nu le.am raportat !
👍👍👍 |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users