Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mineriada din '90 - explicatii

Cont apaserv Sm

Rea vointa sau nepasare RCS-RDS

bloc nou vs bloc vechi
 harti cu trasee in Delta Dunarii?

problema sony Ericsson j100i

Calorifere otel cu rezistenta mai...

gps tom tom xl 2 ( mai vechi ) a...
 Oxidul de aluminiu e generat de c...

Cum va plac ardeii iuti?

Sos de tip Tabasco facut acasa

Raed Arafat: Foarte mulți parerol...
 Atacuri cibernetice

No Internet Connection

Laura Stoica & Madalina Manole

A cazut SopCast-ul
 

Durata de rezolvare a problemei in garantie

- - - - -
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1
Ghiordi

Ghiordi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 650
  • Înscris: 04.03.2016
Pe data de 5 Februarie 2018 mi-am dus telefonul in service la magazinul de unde l-am cumparat....
Stiu ca termenul legal este de 15 zile calendaristice pentru rezolvarea problemei. Bun pe data de 9 Februarie am fost sunat de la service sa mi se ceara mai multe detalii despre un defect raportat, am oferit detaliile iar cel de la service a spus ca telefonul meu este reparat.
Intrebarea mea este, chiar atat de mult poate dura sa mi se aduca telefonul din service ? Adica vineri in jurul orei 12 imi spune ca este reparat, astazi este marti si inca nu am primit o veste sa ma duc sa il ridic din magazin ...

#2
claz

claz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 780
  • Înscris: 10.06.2005
Si ce raspuns astepti de la noi? Nu ai spus nici macar ce magazin e. De unde naiba sa stim noi de ce dureaza atat?
Te retine ceva sa-i suni sau sa mergi pana acolo si sa-i intrebi direct pe ei?
"Bai! Unde-i telefonul meu care e gata de vineri?! Vreti sa se faca 15 zile, sa vin cu OPC-ul peste voi?"

Edited by claz, 13 February 2018 - 12:17.


#3
Naijax

Naijax

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,228
  • Înscris: 13.03.2017
In Romania orice este posibil si atata timp cat se incadreaza in cele 15 zile nu prea cred ca ai ce sa le faci.

#4
pacopaco1967

pacopaco1967

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,198
  • Înscris: 13.09.2010
Posibil sa fi ajuns la magazin insa e in teste mai amanuntite fata de service.  La receptie sa fii atent la orice detaliu .Posted Image

#5
Ghiordi

Ghiordi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 650
  • Înscris: 04.03.2016

View Postclaz, on 13 februarie 2018 - 12:15, said:

Si ce raspuns astepti de la noi? Nu ai spus nici macar ce magazin e. De unde naiba sa stim noi de ce dureaza atat?
Te retine ceva sa-i suni sau sa mergi pana acolo si sa-i intrebi direct pe ei?
"Bai! Unde-i telefonul meu care e gata de vineri?! Vreti sa se faca 15 zile, sa vin cu OPC-ul peste voi?"
Nu am spus ca nu vroiam sa se considere reclama. Bun telefonul este dus intr-un magazin emag, emag il trimite mai departe la Depanero .
Ma "retine" distanta de vreo 40 km si timpul liber ce nu il am :)

View PostNaijax, on 13 februarie 2018 - 12:16, said:

In Romania orice este posibil si atata timp cat se incadreaza in cele 15 zile nu prea cred ca ai ce sa le faci.
Da, dar mi se pare o tampenie sa nu il aduca desi e gata, sa stea cu el pe acolo degeaba ...

View Postpacopaco1967, on 13 februarie 2018 - 12:19, said:

Posibil sa fi ajuns la magazin insa e in teste mai amanuntite fata de service.  La receptie sa fii atent la orice detaliu .Posted Image
Si la ce detalii sa fiu atent ?

#6
Naijax

Naijax

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,228
  • Înscris: 13.03.2017
eMAG + Depanero = LOVE
Inarmeaza-te cu rabdare si asteapta-te la orice Posted Image

#7
claz

claz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 780
  • Înscris: 10.06.2005
Daca nu vrei sa fie raclama, folosesti asta: e_mag, ok?
Mda, daca e vorba de combinatia asta minunata, trebuie sa te inarmezi cu rabdare.
Dai telefon o data pe zi, folosesti numarul de fisa pe care ti l-au dat prima oara. Spui ca este reparat,ca asa ti s-a comunicat, dar din punctul tau de vedere consideri fisa inchisa doar cand esti in posesia produsului.

#8
mybrandnewmail59

mybrandnewmail59

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 841
  • Înscris: 21.01.2018
Eu nu inteleg problema.
Ori nu citesc eu bine, ori nu claculez bine, ori ai scris tu ceva gresit.
5 februarie -> 13 februarie = 8 zile
Corect ?!
Mai departe: 8 zile = mai putin de 15 zile.
Corect din nou ?!
Deci, unde e problema ?!

#9
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,435
  • Înscris: 06.01.2008

View PostGhiordi, on 13 februarie 2018 - 12:21, said:

Da, dar mi se pare o tampenie sa nu il aduca desi e gata, sa stea cu el pe acolo degeaba ...
Tampenie sau nu, asta e. Daca il puteai trimite direct la Depanero (nu stiu daca eMag permite asta) atunci nu mai asteptai dupa cascatii de la magazin.
Pe langa asta, cele 15 zile calendaristice se iau in considerare din data cand telefonul intra efectiv in service si pe urma iese, nu se tine cont si de zilele cat se plimba de la magazin pana la ei si invers.

View PostGhiordi, on 13 februarie 2018 - 12:21, said:

Si la ce detalii sa fiu atent ?
Probabil la zgarieturi sau ciobituri pe carcasa/ecran. La o interventie ulterioara se pot lega de ele si iti intorc faza cu "soc mecanic => garantie anulata".

Edited by Hider141, 13 February 2018 - 12:52.


#10
Ghiordi

Ghiordi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 650
  • Înscris: 04.03.2016

View PostHider141, on 13 februarie 2018 - 12:51, said:

Tampenie sau nu, asta e. Daca il puteai trimite direct la Depanero (nu stiu daca eMag permite asta) atunci nu mai asteptai dupa cascatii de la magazin.
Pe langa asta, cele 15 zile calendaristice se iau in considerare din data cand telefonul intra efectiv in service si pe urma iese, nu se tine cont si de zilele cat se plimba de la magazin pana la ei si invers.


Probabil la zgarieturi sau ciobituri pe carcasa/ecran. La o interventie ulterioara se pot lega de ele si iti intorc faza cu "soc mecanic => garantie anulata".
Pai produsul este reparat .... doar cei de la depanero pot anula garantia, nu emagu

#11
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,435
  • Înscris: 06.01.2008
Pai la Depanero ma refeream, nu eMag. Daca au fost tarani si au lasat urme pe carcasa atunci la o urmatoare interventie service pot anula garantia pe motiv de soc mecanic, si nu ai cum sa demonstrezi ca nu ai scapat telefonul pe jos si de acolo s-a ales cu urme.

Edited by Hider141, 13 February 2018 - 13:05.


#12
Ghiordi

Ghiordi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 650
  • Înscris: 04.03.2016

View PostHider141, on 13 februarie 2018 - 13:04, said:

Pai la Depanero ma refeream, nu eMag. Daca au fost tarani si au lasat urme pe carcasa atunci la o urmatoare interventie service pot anula garantia pe motiv de soc mecanic, si nu ai cum sa demonstrezi ca nu ai scapat telefonul pe jos si de acolo s-a ales cu urme.
Am trecut printr-o situatie asemenatoare cu un alt telefon, mi-au anulat garantia, eu am facut sesizare la OPC, dupa 30 de zile ma sunat si ma rugau sa ma duc sa imi inapoieze bani pe telefon si sa imi retrag plangerea de la OPC.

#13
mybrandnewmail59

mybrandnewmail59

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 841
  • Înscris: 21.01.2018
Deci se tot discuta problema, vad.
Dar, care este problema, poate sint eu mai incet azi.....

#14
Ghiordi

Ghiordi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 650
  • Înscris: 04.03.2016

View Postmybrandnewmail59, on 13 februarie 2018 - 13:40, said:

Deci se tot discuta problema, vad.
Dar, care este problema, poate sint eu mai incet azi.....
Telefonul meu a fost reparat de vineri, nici pana azi nu am primit semn sa ma duc sa il ridic din showroom emag ... parca ar veni pe jos ...

#15
bai3tzash

bai3tzash

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,245
  • Înscris: 01.08.2006
Ti s-a dat de la Depanero un numar de intrare, un numar al reparatiei, pe care il poti verifica pe site la Depanero. Verifica numarul ala si vezi ce status are. Daca scrie ca e trimis inapoi spre Emag, problema e la curierul cu care au trimis. In acest sens nu ai ce face. Pana nu ajunge si nu-l scaneaza Emag-ul, stai si astepti.
Daca statusul la Depanero e "In reparatie", inseamna ca te-au aburit si inca nu ti l-au reparat.
Pana acum ce tangenta am avut cu Emag+Depanero intotdeauna am primit raspunsul ca s-a reparat in a 15-a zi de cand au ajuns la ei produsul defect.

Edited by bai3tzash, 13 February 2018 - 14:28.


#16
mybrandnewmail59

mybrandnewmail59

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 841
  • Înscris: 21.01.2018

View PostGhiordi, on 13 februarie 2018 - 14:16, said:

Telefonul meu a fost reparat de vineri, nici pana azi nu am primit semn sa ma duc sa il ridic din showroom emag ... parca ar veni pe jos ...
NNNNNNNNNNUUUUUUUUUUUUUUUU se poate.
Deci am inteles bine.
Doar ca refuzam sa pricep.
Mdeah, first world problems much ?! :)

#17
Depanero

Depanero

    Official Depanero Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 66
  • Înscris: 16.02.2015

View PostGhiordi, on 13 februarie 2018 - 14:16, said:

Telefonul meu a fost reparat de vineri, nici pana azi nu am primit semn sa ma duc sa il ridic din showroom emag ... parca ar veni pe jos ...
Buna ziua, pentru a va ajuta cu un raspuns, va rugam sa ne oferiti un numar RMA si numele complet pentru identificare. O zi minunata! Carmen, Depanero

#18
Ghiordi

Ghiordi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 650
  • Înscris: 04.03.2016
Sa rezolvat, abia in seara asta am primit semn sa ma duc sa il iau din showroom emag ...

Depanero presupun ca nu se lucreaza in week-end la livrarea produselor inapoi ?

Anunturi


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate