Neseriozitatea si neprofesionalismul celor de la RDS RCS
Ultima postare: mar 13 2018 22:32, Inițiat de
DeathRow
, feb 08 2018 18:55
·
0
#19
Publicat: 08 februarie 2018 - 21:36
menaloty, on 08 februarie 2018 - 20:21, said:
Inteleg. Le faci reclamatie ca te-au trezit din somn cu acel apel. Tu te plictisesti, este? Eu nu fac parte din turma, nu sunt ca majoritatea, la modul, ''daca nu curge, pica'', sunt un om cu valori si principii si astept feedback de la ceilalti, se pare ca nu am de la cine! Editat de DeathRow, 08 februarie 2018 - 21:38. |
#21
Publicat: 08 februarie 2018 - 23:29
DeathRow, on 08 februarie 2018 - 21:36, said:
Eu nu fac parte din turma, nu sunt ca majoritatea Banuiesc ca RDS-ul are program de lucru de la 8. Se presupune ca orice persoana care lucreaza de la 9 ar cam trebui sa fie treaza la 8. Acuma e drept ca nu toata lumea sta la 5 minute de servici ca mine (ceea ce imi da voie sa dorm si pana la 8 jumate, daca am chef)...... |
#23
Publicat: 09 februarie 2018 - 03:27
La mine telefonul e cu sunet de luni pana vineri, in caz ca uit sa ma trezesc (putin probabil) si sa fiu sunat sa merg la birou, ma dau jos din pat la 9 fara cateva minute pentru ca sunt la 5 minute de serviciu. Mai deranjante mi se par Whatsapp-urile pe care si le dau uneori de la 08:15 incolo cei din grupul de la serviciu.
Sambata, Duminica si de sarbatorile legale, e pe Silentios pana la orele 12-13 cand ma trezesc, mai arunc cate un ochi pe ecran in scurtele treziri, iar daca e ceva urgent-urgent (putin probabil), sunt sunat si pe fixul care se aude (moderat) din hol. Daca nu vreau sa ma sune RDS dimineata urmatoare, nu reclam problema seara ci o reclam imediat dupa ce ma trezesc cand vreau(depinde si de problema dar netul nu mi-a mai picat din 2013), dar pentru instalare telefon fix in 2012 m-au sunat pe la 10, am vazut apelul ratat si nu l-am luat in seama, m-au sunat din nou la ora 13 si le-am raspuns. Editat de Neaceasca85, 09 februarie 2018 - 03:29. |
#25
Publicat: 09 februarie 2018 - 11:01
DeathRow, on 08 februarie 2018 - 18:55, said:
Salut, ieri imi cadea internetul frecvent, am sunat la ei pe la ora 18:30 cred ca am stat mai mult de 15 minute bune pana m-a preluat un operator si mi-au spus ca de la 19:15 pana la ora 22:00 or sa vina niste baieti sa verifice echipamentul. Nu a venit nimeni, nici macar nu am fost anuntat ca nu o sa mai vina, aveam de dus undeva nici nu m-am mai dus ca am stat dupa aia sa vina, in fine. Azi dimineata la ora 8 si ceva sunt sunat si intrebat daca imi merge netul, pe bune?! al ore din astea se suna? la ora aia oamenii dorm sau sunt la servici. Doresc sa fac o reclamatie in sensul asta, poate cineva din conducere ia in considerare si schimba tactica asta nesimtita de abordare a clientilor, singurul motiv pentru care sunt la ei e ca este ieftin internetul. Ca sa fac reclamatia trebuie sa merg la ei la sediu? oare ma ia cineva in seama? Au procedat foarte civilizat si corect.Programul de liniste,conform legii,prevede printre altele,intervalul orar 22-08. Ei nu au de unde sa stie ca tu dormi,lucrezi sau freci menta.Trebuia sa specifici de prima data cand ai facut reclamatia cand esti disponibil si mai ales dispus sa stai de vorba cu ei. Daca si asta este motiv de reclamatie,inseamna ca in cazul tau,manipularea a reusit in proportie de 100%.Avem drepturi,drepturi si doar drepturi.Din pacate. ps. Mie mi-ar fi fost rusine sa deschid un topic pe aceasta tema,nu sa ma gandesc la reclamatii.Dar nu suntem toti la fel. Aminteai in titlu despre neseriozitate si neprofesionalism.In nici un caz din partea RDS-RCS. |
#31
Publicat: 13 martie 2018 - 22:32
Eu presupun ca s-a intamplat astfel:
A facut sesizare seara ca nu merge netul, a vazut ca nu suna/vine echipa de service in intervalul stabilit si in aceasta situatie si asa n-avea ce face acasa, a plecat la "hotel" unde a programat la receptie un apel desteptator, receptionera si-a facut treaba, dar el si-a adus aminte ca netul nu era rezolvat. De unde si problema: Cost crescut al abonamentului lunar la net + "distractia" de la hotel + trezit cu noaptea in cap. (Pamflet) Daca echipa de service sa zicem ca maine se muta maine la providerul X si tu te vei muta la acelasi provider X, vei avea aceeasi "calitate" la service, pentru ca sunt aceeasi oameni, in cazul asta ghinion, Foarte mult conteaza cei care iti calca pragul, pentru ca daca n-ai probleme, toti providerii sunt minunati, altfel poti avea probleme vesnice cum mai sunt unii useri pe aici si pe buna dreptate au migrat in diferite directii. La fel, daca echipa, a avut "N" sesizari sau vreo avarie, au prioritizat-o pe aceea. Acum ca te-au "deranjat" la 8 dimineata, ai sa stii, stabilesti intervalul 19:15-22:00 sau in cazul in care nu ajung, a doua zi dupa ora ta de trezire 14:00-20:00 de exemplu. Succes la rezolvat problema net-lui, restul cu ora de trezire, tu stii mai bine, oricum, ne-am amuzat |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi