Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitionare laptop gaming

Telefonul Oppo a74 mi-a blocat ca...

A inviat Mudava

Import china alibaba
 Facultate

Vouchere de vacanta

Cand One United nu mai vand isi v...

Mandolina feliat legume
 Atestat consilier de siguranta

alarma auto Autowatch 346 RLI

Ce se intampla cu actualii tineri...

Descifrare reteta
 Zapp fix

Rulment pt diferential 4motion

Lipire filtru la baterie ikea

Meserias nu mai vine sa termine l...
 

Neseriozitatea si neprofesionalismul celor de la RDS RCS

* - - - - 4 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
30 răspunsuri în acest subiect

#19
DeathRow

DeathRow

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 299
  • Înscris: 05.01.2018

View Postmenaloty, on 08 februarie 2018 - 20:21, said:

Inteleg. Le faci reclamatie ca te-au trezit din somn cu acel apel.
Tu te plictisesti, este?
daca eu sunt om de cuvant si serios cand vine vorba de o problema, am pretentia ca si ceilalti sa reactioneze la fel, dupa ce ca nu au mai venit aia aseara m-a si sunat la o ora nepotrivita, daca ai anumite principii e normal sa fii deranjat.
Eu nu fac parte din turma, nu sunt ca majoritatea, la modul, ''daca nu curge, pica'', sunt un om cu valori si principii si astept feedback de la ceilalti, se pare ca nu am de la cine!

Editat de DeathRow, 08 februarie 2018 - 21:38.


#20
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Roman Patriot*

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 36.151
  • Înscris: 10.07.2013

View PostGhiordi, on 08 februarie 2018 - 20:58, said:

Eu am probleme cu semnalul la digi Mobil ...
Si eu....Posted Image

Editat de xmanyacs77, 08 februarie 2018 - 21:59.


#21
ianos76

ianos76

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.646
  • Înscris: 01.09.2011

View PostDeathRow, on 08 februarie 2018 - 21:36, said:

Eu nu fac parte din turma, nu sunt ca majoritatea
Modestule !!!!!!
Banuiesc ca RDS-ul are program de lucru de la 8. Se presupune ca orice persoana care lucreaza de la 9 ar cam trebui sa fie treaza la 8. Acuma e drept ca nu toata lumea sta la 5 minute de servici ca mine (ceea ce imi da voie sa dorm si pana la 8 jumate, daca am chef)......

#22
pexCom

pexCom

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.254
  • Înscris: 15.01.2014

View Postandreic, on 08 februarie 2018 - 19:18, said:

8 dimineata nu e ora de dormit totusi...


Pai e foarte bine, 17MB/sec inseamna peste 145Mb/sec.

Touche. Sa-mi fie rusine.

#23
Neaceasca85

Neaceasca85

    You do the math

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 88.999
  • Înscris: 14.10.2008
La mine telefonul e cu sunet de luni pana vineri, in caz ca uit sa ma trezesc (putin probabil) si sa fiu sunat sa merg la birou, ma dau jos din pat la 9 fara cateva minute pentru ca sunt la 5 minute de serviciu. Mai deranjante mi se par Whatsapp-urile pe care si le dau uneori de la 08:15 incolo cei din grupul de la serviciu.

Sambata, Duminica si de sarbatorile legale, e pe Silentios pana la orele 12-13 cand ma trezesc, mai arunc cate un ochi pe ecran in scurtele treziri, iar daca e ceva urgent-urgent (putin probabil), sunt sunat si pe fixul care se aude (moderat) din hol.

Daca nu vreau sa ma sune RDS dimineata urmatoare, nu reclam problema seara ci o reclam imediat dupa ce ma trezesc cand vreau(depinde si de problema dar netul nu mi-a mai picat din 2013), dar pentru instalare telefon fix in 2012 m-au sunat pe la 10, am vazut apelul ratat si nu l-am luat in seama, m-au sunat din nou la ora 13 si le-am raspuns.

Editat de Neaceasca85, 09 februarie 2018 - 03:29.


#24
Ghiordi

Ghiordi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.912
  • Înscris: 04.03.2016

View Postxmanyacs77, on 08 februarie 2018 - 21:58, said:

Si eu....Posted Image
Si presupun ca primesti aceeasi vrajeala de lai ei ... ca asta isi doresc si ei extinderea si bla bla bla ...

#25
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 24.122
  • Înscris: 07.11.2006

View PostDeathRow, on 08 februarie 2018 - 18:55, said:

Salut, ieri imi cadea internetul frecvent, am sunat la ei pe la ora 18:30 cred ca am stat mai mult de 15 minute bune pana m-a preluat un operator si mi-au spus ca de la 19:15 pana la ora 22:00 or sa vina niste baieti sa verifice echipamentul.
Nu a venit nimeni, nici macar nu am fost anuntat ca nu o sa mai vina, aveam de dus undeva nici nu m-am mai dus ca am stat dupa aia sa vina, in fine.
Azi dimineata la ora 8 si ceva sunt sunat si intrebat daca imi merge netul, pe bune?! al ore din astea se suna? la ora aia oamenii dorm sau sunt la servici.
Doresc sa fac o reclamatie in sensul asta, poate cineva din conducere ia in considerare si schimba tactica asta nesimtita de abordare a clientilor, singurul motiv pentru care sunt la ei e ca este ieftin internetul.
Ca sa fac reclamatia trebuie sa merg la ei la sediu? oare ma ia cineva in seama?

Au procedat foarte civilizat si corect.Programul de liniste,conform legii,prevede printre altele,intervalul orar  22-08.
Ei nu au de unde sa stie ca tu dormi,lucrezi sau freci menta.Trebuia sa specifici de prima data cand ai facut reclamatia cand esti disponibil si mai ales dispus sa stai de vorba cu ei.
Daca si asta este motiv de reclamatie,inseamna ca in cazul tau,manipularea a reusit in proportie de 100%.Avem drepturi,drepturi si doar drepturi.Din pacate.

ps.
Mie mi-ar fi fost rusine sa deschid un topic pe aceasta tema,nu sa ma gandesc la reclamatii.Dar nu suntem toti la fel.

Aminteai in titlu despre neseriozitate si neprofesionalism.In nici un caz din partea RDS-RCS.

#26
maiorukaki

maiorukaki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.289
  • Înscris: 24.03.2014

View PostpexCom, on 08 februarie 2018 - 19:01, said:

Sa vezi cum e cand te intorci la internet de 17 MB/s la 20 de lire.

M-as lasa sunat in fiecare dimineata la 8 pentru internet gigabit la 50 de lei.

gigabitul costa 39 de lei adica mai putin de 8.5 euro

#27
electragrup

electragrup

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 277
  • Înscris: 20.11.2017
Telefonul tau nu are functia silent? SI pana la urma merge netul?! Sau esti reclamagiu de profesie?!

#28
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 29.152
  • Înscris: 04.02.2011

View Postmaiorukaki, on 09 februarie 2018 - 11:51, said:

gigabitul costa 39 de lei adica mai putin de 8.5 euro
Eu cu gigabitul lor cu tot navighez pe net mobil .Aşa de bine merg site-urile la ora asta, inclusiv forumul.

#29
diZy

diZy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.603
  • Înscris: 12.06.2006
E de la tine. Gigabitul merge bine si seara.

#30
DieselCRDI

DieselCRDI

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.426
  • Înscris: 28.04.2010
Virusi? Mining de criptomonede? ;)
FiberLink-ul merge foarte bine!

#31
mario4sound

mario4sound

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 241
  • Înscris: 22.05.2007
Eu presupun ca s-a intamplat astfel:
A facut sesizare seara ca nu merge netul, a vazut ca nu suna/vine echipa de service in intervalul stabilit si in aceasta situatie si asa n-avea ce face acasa, a plecat la "hotel" unde a programat la receptie un apel desteptator, receptionera si-a facut treaba, dar el si-a adus aminte ca netul nu era rezolvat. De unde si problema: Cost crescut al abonamentului lunar la net + "distractia" de la hotel + trezit cu noaptea in cap. (Pamflet)

Daca echipa de service sa zicem ca maine se muta maine la providerul X si tu te vei muta la acelasi provider X, vei avea aceeasi "calitate" la service, pentru ca sunt aceeasi oameni, in cazul asta ghinion, Foarte mult conteaza cei care iti calca pragul, pentru ca daca n-ai probleme, toti providerii sunt minunati, altfel poti avea probleme vesnice cum mai sunt unii useri pe aici si pe buna dreptate au migrat in diferite directii. La fel, daca echipa, a avut "N" sesizari sau vreo avarie, au prioritizat-o pe aceea. Acum ca te-au "deranjat" la 8 dimineata, ai sa stii, stabilesti intervalul 19:15-22:00 sau in cazul in care nu ajung, a doua zi dupa ora ta de trezire 14:00-20:00 de exemplu.
Succes la rezolvat problema net-lui, restul cu ora de trezire, tu stii mai bine, oricum, ne-am amuzat ;)

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate