Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata
 

Neseriozitatea si neprofesionalismul celor de la RDS RCS

* - - - - 4 votes
  • Please log in to reply
30 replies to this topic

#1
DeathRow

DeathRow

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 299
  • Înscris: 05.01.2018
Salut, ieri imi cadea internetul frecvent, am sunat la ei pe la ora 18:30 cred ca am stat mai mult de 15 minute bune pana m-a preluat un operator si mi-au spus ca de la 19:15 pana la ora 22:00 or sa vina niste baieti sa verifice echipamentul.
Nu a venit nimeni, nici macar nu am fost anuntat ca nu o sa mai vina, aveam de dus undeva nici nu m-am mai dus ca am stat dupa aia sa vina, in fine.
Azi dimineata la ora 8 si ceva sunt sunat si intrebat daca imi merge netul, pe bune?! al ore din astea se suna? la ora aia oamenii dorm sau sunt la servici.
Doresc sa fac o reclamatie in sensul asta, poate cineva din conducere ia in considerare si schimba tactica asta nesimtita de abordare a clientilor, singurul motiv pentru care sunt la ei e ca este ieftin internetul.
Ca sa fac reclamatia trebuie sa merg la ei la sediu? oare ma ia cineva in seama?

Edited by DeathRow, 08 February 2018 - 18:56.


#2
epuru

epuru

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,125
  • Înscris: 27.03.2007
Greu... https://www.google.r...chrome&ie=UTF-8

#3
pexCom

pexCom

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,230
  • Înscris: 15.01.2014
Sa vezi cum e cand te intorci la internet de 17 MB/s la 20 de lire.

M-as lasa sunat in fiecare dimineata la 8 pentru internet gigabit la 50 de lei.

#4
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,069
  • Înscris: 01.12.2001
Seteaza telefonul pe mod "nu deranjati" intre ce ore iti convine. Gen 04-13. ;)

#5
pexCom

pexCom

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,230
  • Înscris: 15.01.2014
Exact, asa fac eu. Imi pun cateva numere ca exceptii, in caz de primesc vreun apel chiar important (parinti, familie). In rest, totul pe silent.

#6
cjo

cjo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 509
  • Înscris: 25.05.2016
Nu este obligatoriu sa mergi la sediu, o poti face si aici pe forum, la digi_helper.

Dar cel mai corect ar fi sa te duci si tu la sediul central la ora 6 dimineata si sa claxonezi, sa vada si ei cum este.

#7
YourFan

YourFan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,326
  • Înscris: 30.01.2017

View PostpexCom, on 08 februarie 2018 - 19:01, said:

Sa vezi cum e cand te intorci la internet de 17 MB/s la 20 de lire.
Eu am aceasta viteza si nu ma deranjeaza...

#8
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,293
  • Înscris: 07.02.2003

View PostDeathRow, on 08 februarie 2018 - 18:55, said:

Azi dimineata la ora 8 si ceva sunt sunat si intrebat daca imi merge netul, pe bune?! al ore din astea se suna? la ora aia oamenii dorm sau sunt la servici.
8 dimineata nu e ora de dormit totusi...

View PostpexCom, on 08 februarie 2018 - 19:01, said:

Sa vezi cum e cand te intorci la internet de 17 MB/s la 20 de lire.
Pai e foarte bine, 17MB/sec inseamna peste 145Mb/sec.

#9
ursamajor

ursamajor

    Anonymous

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,410
  • Înscris: 08.12.2005

View PostDeathRow, on 08 februarie 2018 - 18:55, said:

Ca sa fac reclamatia trebuie sa merg la ei la sediu? oare ma ia cineva in seama?
Fă reclamația în contul tău Digicare la tabul Sesizări. N-am avut nicio problemă vreodată, s-au grăbit să soluționeze.

Attached Files


Edited by ursamajor, 08 February 2018 - 19:27.


#10
Ghiordi

Ghiordi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,858
  • Înscris: 04.03.2016
Asa este la digi, eu de 1 an de zile astept sa se rezolve o problema si nimeni nu stie cand se va rezolva problema :)

#11
AlexStefan10

AlexStefan10

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 211
  • Înscris: 04.10.2015
Bla bla bla... platesc putin si-s nemultumit ca nu se respecta termenul dat (desi ala contractual e altul) in conditiile in care toata lumea e nemultumita de aceleasi lucruri si toti asteapta atentie... bla bla bla
Daca ati fi asa nemultumiti si pusi pe reclamatii in ceea ce priveste lucrurile importante... am fi departe acum.
Nu stiu ce e cu atata ura pe prestatorii de servicii, mai ales in telecomunicatii, toti se asteapta sa fie tratati preferential si sa se respecte termenele la minut, in conditiile in care platesc cate 60 de lei pentru toate serviciile posibile. Am avut posibilitatea sa lucrez si/sau sa interactionez cu provideri din mai multe tari, in special din Europa si iti spun sincer ca noi suntem sefi in telecomunicatii. Sefi! La pret, timp de rezolvare, calitatea serviciilor, la orice. Fa-ti un abonament garantat care sa ajunga pe la 4-500 de iepuroi lunar si sa vezi cum ai tu persoana dedicata atat office cat si tehnica.

On: Poti sa le faci sesizare unde vrei tu (online, la sediu, telefonic) la OPC/ANPC, n-o sa te bage nimeni in seama pentru asa ceva.

#12
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

View PostDeathRow, on 08 februarie 2018 - 18:55, said:

Doresc sa fac o reclamatie in sensul asta, poate cineva din conducere ia in considerare si schimba tactica asta nesimtita de abordare a clientilor, singurul motiv pentru care sunt la ei e ca este ieftin internetul.

Las-o naibii de reclamatie, incerca sa rezolvi problema, luand lucrurile asa cum sunt.

#13
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006
Deci, din 18 000 000 de locuitori, au iesit in strada 600 000 si nu i-a ascultat nimeni, iar unul care e singurul nemultumit intre 500 000 de abonati, vrea sa fie bagat in seama, ascultat, respectat,.....
Si asta, unde? IN Romania!

#14
Ghiordi

Ghiordi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,858
  • Înscris: 04.03.2016
Mda , asta-i Romanica :)

#15
menaloty

menaloty

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,839
  • Înscris: 15.11.2016
Culmea este ca netul mergea la 08.00 dimineata, dar l-a deranjat telefonul. Foarte interesant.

#16
DeathRow

DeathRow

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 299
  • Înscris: 05.01.2018

View PostpexCom, on 08 februarie 2018 - 19:01, said:

Sa vezi cum e cand te intorci la internet de 17 MB/s la 20 de lire.

M-as lasa sunat in fiecare dimineata la 8 pentru internet gigabit la 50 de lei.
care 50? eu am contract din ala cel mai ieftin la 30 de lei.

View Postandreic, on 08 februarie 2018 - 19:18, said:

8 dimineata nu e ora de dormit totusi...



ai dreptate, aia e ora de f***t.

View Postdorin_2k, on 08 februarie 2018 - 19:02, said:

Seteaza telefonul pe mod "nu deranjati" intre ce ore iti convine. Gen 04-13. Posted Image
Nu pot, astept un telefon important si nu stiu de pe ce numar va suna.

View PostGhiordi, on 08 februarie 2018 - 19:39, said:

Asa este la digi, eu de 1 an de zile astept sa se rezolve o problema si nimeni nu stie cand se va rezolva problema Posted Image
ce problema? ca la mine nu e prima data cand imi fac asta, e a zecea oara cred.

View Postmenaloty, on 08 februarie 2018 - 20:03, said:

Culmea este ca netul mergea la 08.00 dimineata, dar l-a deranjat telefonul. Foarte interesant.
De unde sa stiu eu daca mergea netul la ora aia? dormeam.

#17
menaloty

menaloty

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,839
  • Înscris: 15.11.2016

View PostDeathRow, on 08 februarie 2018 - 20:10, said:

De unde sa stiu eu daca mergea netul la ora aia? dormeam.
Inteleg. Le faci reclamatie ca te-au trezit din somn cu acel apel.
Tu te plictisesti, este?

#18
Ghiordi

Ghiordi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,858
  • Înscris: 04.03.2016
Eu am probleme cu semnalul la digi Mobil ...

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate