Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Neseriozitatea si neprofesionalismul celor de la RDS RCS
Last Updated: Mar 13 2018 22:32, Started by
DeathRow
, Feb 08 2018 18:55
·
0
#1
Posted 08 February 2018 - 18:55
Salut, ieri imi cadea internetul frecvent, am sunat la ei pe la ora 18:30 cred ca am stat mai mult de 15 minute bune pana m-a preluat un operator si mi-au spus ca de la 19:15 pana la ora 22:00 or sa vina niste baieti sa verifice echipamentul.
Nu a venit nimeni, nici macar nu am fost anuntat ca nu o sa mai vina, aveam de dus undeva nici nu m-am mai dus ca am stat dupa aia sa vina, in fine. Azi dimineata la ora 8 si ceva sunt sunat si intrebat daca imi merge netul, pe bune?! al ore din astea se suna? la ora aia oamenii dorm sau sunt la servici. Doresc sa fac o reclamatie in sensul asta, poate cineva din conducere ia in considerare si schimba tactica asta nesimtita de abordare a clientilor, singurul motiv pentru care sunt la ei e ca este ieftin internetul. Ca sa fac reclamatia trebuie sa merg la ei la sediu? oare ma ia cineva in seama? Edited by DeathRow, 08 February 2018 - 18:56. |
#3
Posted 08 February 2018 - 19:01
Sa vezi cum e cand te intorci la internet de 17 MB/s la 20 de lire.
M-as lasa sunat in fiecare dimineata la 8 pentru internet gigabit la 50 de lei. |
#4
Posted 08 February 2018 - 19:02
Seteaza telefonul pe mod "nu deranjati" intre ce ore iti convine. Gen 04-13.
|
#5
Posted 08 February 2018 - 19:04
Exact, asa fac eu. Imi pun cateva numere ca exceptii, in caz de primesc vreun apel chiar important (parinti, familie). In rest, totul pe silent.
|
#6
Posted 08 February 2018 - 19:06
Nu este obligatoriu sa mergi la sediu, o poti face si aici pe forum, la digi_helper.
Dar cel mai corect ar fi sa te duci si tu la sediul central la ora 6 dimineata si sa claxonezi, sa vada si ei cum este. |
#7
Posted 08 February 2018 - 19:09
#8
Posted 08 February 2018 - 19:18
DeathRow, on 08 februarie 2018 - 18:55, said:
Azi dimineata la ora 8 si ceva sunt sunat si intrebat daca imi merge netul, pe bune?! al ore din astea se suna? la ora aia oamenii dorm sau sunt la servici. pexCom, on 08 februarie 2018 - 19:01, said:
Sa vezi cum e cand te intorci la internet de 17 MB/s la 20 de lire. |
#9
Posted 08 February 2018 - 19:24
DeathRow, on 08 februarie 2018 - 18:55, said:
Ca sa fac reclamatia trebuie sa merg la ei la sediu? oare ma ia cineva in seama? Attached FilesEdited by ursamajor, 08 February 2018 - 19:27. |
#10
Posted 08 February 2018 - 19:39
Asa este la digi, eu de 1 an de zile astept sa se rezolve o problema si nimeni nu stie cand se va rezolva problema
|
|
#11
Posted 08 February 2018 - 19:40
Bla bla bla... platesc putin si-s nemultumit ca nu se respecta termenul dat (desi ala contractual e altul) in conditiile in care toata lumea e nemultumita de aceleasi lucruri si toti asteapta atentie... bla bla bla
Daca ati fi asa nemultumiti si pusi pe reclamatii in ceea ce priveste lucrurile importante... am fi departe acum. Nu stiu ce e cu atata ura pe prestatorii de servicii, mai ales in telecomunicatii, toti se asteapta sa fie tratati preferential si sa se respecte termenele la minut, in conditiile in care platesc cate 60 de lei pentru toate serviciile posibile. Am avut posibilitatea sa lucrez si/sau sa interactionez cu provideri din mai multe tari, in special din Europa si iti spun sincer ca noi suntem sefi in telecomunicatii. Sefi! La pret, timp de rezolvare, calitatea serviciilor, la orice. Fa-ti un abonament garantat care sa ajunga pe la 4-500 de iepuroi lunar si sa vezi cum ai tu persoana dedicata atat office cat si tehnica. On: Poti sa le faci sesizare unde vrei tu (online, la sediu, telefonic) la OPC/ANPC, n-o sa te bage nimeni in seama pentru asa ceva. |
#12
Posted 08 February 2018 - 19:44
DeathRow, on 08 februarie 2018 - 18:55, said:
Doresc sa fac o reclamatie in sensul asta, poate cineva din conducere ia in considerare si schimba tactica asta nesimtita de abordare a clientilor, singurul motiv pentru care sunt la ei e ca este ieftin internetul. Las-o naibii de reclamatie, incerca sa rezolvi problema, luand lucrurile asa cum sunt. |
#13
Posted 08 February 2018 - 19:45
Deci, din 18 000 000 de locuitori, au iesit in strada 600 000 si nu i-a ascultat nimeni, iar unul care e singurul nemultumit intre 500 000 de abonati, vrea sa fie bagat in seama, ascultat, respectat,.....
Si asta, unde? IN Romania! |
#15
Posted 08 February 2018 - 20:03
Culmea este ca netul mergea la 08.00 dimineata, dar l-a deranjat telefonul. Foarte interesant.
|
|
#16
Posted 08 February 2018 - 20:10
pexCom, on 08 februarie 2018 - 19:01, said:
Sa vezi cum e cand te intorci la internet de 17 MB/s la 20 de lire. M-as lasa sunat in fiecare dimineata la 8 pentru internet gigabit la 50 de lei. andreic, on 08 februarie 2018 - 19:18, said:
8 dimineata nu e ora de dormit totusi... dorin_2k, on 08 februarie 2018 - 19:02, said:
Seteaza telefonul pe mod "nu deranjati" intre ce ore iti convine. Gen 04-13. Ghiordi, on 08 februarie 2018 - 19:39, said:
Asa este la digi, eu de 1 an de zile astept sa se rezolve o problema si nimeni nu stie cand se va rezolva problema menaloty, on 08 februarie 2018 - 20:03, said:
Culmea este ca netul mergea la 08.00 dimineata, dar l-a deranjat telefonul. Foarte interesant. |
#17
Posted 08 February 2018 - 20:21
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users