Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Mufa incarcare.
Ultima postare: ian 08 2018 15:27, Inițiat de
RobotRepair
, dec 08 2017 16:59
·
0
#19
Publicat: 28 decembrie 2017 - 17:12
#20
Publicat: 28 decembrie 2017 - 17:19
pascali_daniel, on 28 decembrie 2017 - 17:12, said:
Pana la urma ce ai stricat? deoarece din topicul tau reiese ca ai avut probleme cu mufa de incarcare a telefonului (nu a incarcatorului) |
#22
Publicat: 28 decembrie 2017 - 17:28
RobotRepair, on 28 decembrie 2017 - 17:19, said:
Cei de la service mi-au luat 80 lei sa imi schimbe mufa... Acum, deja se incarca greu. Telefonul l-am luat de la service azi la ora 14:42 Editat de pascali_daniel, 28 decembrie 2017 - 17:30. |
#25
Publicat: 28 decembrie 2017 - 17:38
alyaly, on 28 decembrie 2017 - 17:31, said:
Ce mufa? Ce telefon? Pe aria unde se dau sfaturi pt. cumpararea tel. se recomanda f. rar telefoane cu mufa de incarcare buna... Piutina lume isi cumpara tel. in functie de criteriul asta... Editat de pascali_daniel, 28 decembrie 2017 - 17:38. |
#26
Publicat: 28 decembrie 2017 - 17:43
RobotRepair, on 28 decembrie 2017 - 16:36, said:
Salut, am un telefon, abia scos din service pentru ca avea mufa de incarcare defecta, l-am incarcat o data, totul frumos, la a 2a incarcare deja se incarca foarte greu, stie cineva ce pot sa-i fac? pascali_daniel, on 28 decembrie 2017 - 16:43, said:
Baga-l in service iar, mufele astea impuse de UE sunt foarte proaste dpdv mecanic (nu rezista la uzura in timp) Nu mufa in sine e proasta, ci piesa de 2 bani aleasa de producator, sau lipiturile facute de muncitorii chinezi care lucreaza cate 18 ore pe zi. alyaly, on 28 decembrie 2017 - 17:31, said:
Ce mufa? Ce telefon? Pe aria unde se dau sfaturi pt. cumpararea tel. se recomanda f. rar telefoane cu mufa de incarcare buna... Piutina lume isi cumpara tel. in functie de criteriul asta... Totul tine de producator si de utilizator. Daca producatorul alege o piesa proasta sau nu face destule teste pentru a verifica mufa USB (unii testeaza cum rezista mufa la 10.000 de conectari sau chiar mai multe) sau daca utilizatorul introduce gresit mufa sau scapa telefonul direct pe mufa cand e conectat un incarcator/cablu atunci evident se strica. Chiar si mufele microUSB type-C se pot strica daca nu ai grija sau producatorul a ales o piesa de proasta calitate. Editat de Hider141, 28 decembrie 2017 - 17:44. |
#27
Publicat: 28 decembrie 2017 - 17:56
RobotRepair, on 28 decembrie 2017 - 16:36, said:
Salut, am un telefon, abia scos din service pentru ca avea mufa de incarcare defecta, l-am incarcat o data, totul frumos, la a 2a incarcare deja se incarca foarte greu, stie cineva ce pot sa-i fac? Nu am inteles cum ai incarcat telefonul de 2 ori in interval de o ora. Miroase a troleala. |
#29
Publicat: 28 decembrie 2017 - 18:31
cspot, on 28 decembrie 2017 - 17:56, said: Nu am inteles cum ai incarcat telefonul de 2 ori in interval de o ora. Miroase a troleala. |
#30
Publicat: 28 decembrie 2017 - 20:55
Am avut o experienta similara cu Vibe P1, mufa telefonului defecta din fabrica.
L-am dus in service pt. inlocuire, 100 lei, m-au taxat si n-au inlocuit din prima, au zis ca e ok. Dupa cum intuiti a 2-a zi l-am pus in brate cu tot cu hartii, de data asta au schimbat mufa si functioneaza impecabil. Se poate testa incarcarea, exista diverse dispozitive tip stick usb chinezesti, daca nu absoarbe macar 0,5A e clar! |
#31
Publicat: 28 decembrie 2017 - 21:07
bardu, on 28 decembrie 2017 - 20:55, said:
Am avut o experienta similara cu Vibe P1, mufa telefonului defecta din fabrica. L-am dus in service pt. inlocuire, 100 lei, m-au taxat si n-au inlocuit din prima, au zis ca e ok. Dupa cum intuiti a 2-a zi l-am pus in brate cu tot cu hartii, de data asta au schimbat mufa si functioneaza impecabil. Se poate testa incarcarea, exista diverse dispozitive tip stick usb chinezesti, daca nu absoarbe macar 0,5A e clar! |
#35
Publicat: 30 decembrie 2017 - 22:19
telefonul ala avea garantie? Daca da, de ce nu l-ai dus la garantie? Un producator care isi respecta clientii reparau mufa pe garantie. Mie la un Allview mi-au schimbat 2 mufe pe garatie. Prima data facea figuri din cand in cand, nu mereu. Totusi mi-au schimbat-o, desi era vina mea. Umblam pe telefon cand era la incarcat.
In al 2lea rand, ce service e ala care cere 80 de lei pe o mufa? 80 de lei? Pe bune? Mufa aia e 5 lei, atat. Mai mult de 40 de lei n-as da pe o mufa. |
#36
Publicat: 30 decembrie 2017 - 22:51
heinz, on 30 decembrie 2017 - 22:19, said:
telefonul ala avea garantie? Daca da, de ce nu l-ai dus la garantie? Un producator care isi respecta clientii reparau mufa pe garantie. Mie la un Allview mi-au schimbat 2 mufe pe garatie. Prima data facea figuri din cand in cand, nu mereu. Totusi mi-au schimbat-o, desi era vina mea. Umblam pe telefon cand era la incarcat. In al 2lea rand, ce service e ala care cere 80 de lei pe o mufa? 80 de lei? Pe bune? Mufa aia e 5 lei, atat. Mai mult de 40 de lei n-as da pe o mufa. Dar buba era si de la mine, așa cum ai făcut tu, voiam să-l folosesc când era la încărcat, acum nu mai e problema, era din încărcător, am cumpărat altul si se încărca normal, mulțumesc de ajutor tuturor. Fișiere atașate |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi