Noul impozit auto-proiect! Cresc impozitele pentru masinile cu motoare mici
Ultima postare: apr 30 2018 19:10, Inițiat de
arab
, dec 06 2017 12:25
·
0
#272
Publicat: 12 aprilie 2018 - 10:16
Pai nu intereseaza pe nimeni cine ce motor are sub capota , din partea mea poti circula si cu tir-ul daca asta e placerea ta . Ceea ce mi se pare normal este sa platesti daca ai avioane . Vrei sa fii deosebit si peste ceilalti , " statutul " iti cere sacrificii ( pe care le suporti din moment ce iti permiti ) .
|
#274
Publicat: 12 aprilie 2018 - 17:13
adevărul este că din cauza impozitelor aberante pentru motoare de peste 2.5L parcă, utilizatorii din RO nu au acces la unele motoare mai interesante, să le zicem. Nu este în regulă.
este normal să plătești ceva mai mult pt. capacităti cilindrice mai mari, dar nu atât de mult. dacă aveau ceva între urechi guvernanții noștri, păstrau impozitele pentru motoarele de până în 2.5L în forma actuala, iar pentru cele mari reduceau considerabil valoarea acestuia. astfel s-ar fi deschis piața auto, mult mai multe persoane ar achiziționa mașini de 3L să zicem, deci masă mai mare de oameni care să cotizeze la impozit. oricum mentalitatea de om ciudos a românului (ce-ți trebuie motor mare, plătește dacă vrei asta) și-a făcut rapid apariția în comentarii. ca fapt divers, pentru un BMW M3 E90 cu motor de 4L 420PS se plătește în DE doar... 270€/an impozit! |
#275
Publicat: 12 aprilie 2018 - 21:55
Cica nu au bani la buget
Dar la un motor de 1,4-1,5-1,6 platesti impozit de vreo 50lei adica cam 3 pachete de tigari Sa nu mai zic de motoare de 1000,probabil iti plateste statul impozitul si locul de parcare Nu ma deranjeaza impozitul la motorul meu de 2150cm ptr ca produc cu masina, Dar o trompeta cu 1000cm tot un loc de parcare ocupa in fata blocului si in trafic si pe oriunde Editat de misulica70, 12 aprilie 2018 - 22:08. |
#276
Publicat: 16 aprilie 2018 - 14:37
-koss-, on 12 aprilie 2018 - 16:54, said:
Pai le platesc, dar le platesc la nemti ori la bulgari romanii nu vad niciun leu pe taxe. Daca ma enervez imi inscriu pe Serbia. Bine, mai sunt cei care sunt fani de ruleta ruseasca si au masina "scoasa" de la impozit, dar inca ramasa inmatriculata la politie. O sa ii ia cu transpiratii cand, vor circula datele intre DITL si Directial de Inmatriculari cu ocazia modificarilor legate de ITP si inmatricularea masinilor in maxim 90 de zile de la cumparare. Editat de Quoriah, 16 aprilie 2018 - 14:38. |
#279
Publicat: 29 aprilie 2018 - 00:38
Am avut masina cu motor 2,5 si mi-a trecut , de ce sa dau bani la stat aiurea ? Ca la fel ma duce si masina cu motor de 1,2 , unde am nevoie . Inca nu am patit sa vreau sa merg undeva si sa nu pot ajunge ca nu face fata motorasul de 1,2 .
Cine are nevoie de motor mare ca sa circule pe strada , sa platesca impozit pe masura . Daca o iei pt off road , nici nu trebuie sa o inmatriculezi Editat de Baxon, 29 aprilie 2018 - 00:39. |
#281
Publicat: 29 aprilie 2018 - 05:44
Baxon, on 29 aprilie 2018 - 00:38, said:
........ Inca nu am patit sa vreau sa merg undeva si sa nu pot ajunge ca nu face fata motorasul de 1,2 . Cine are nevoie de motor mare ca sa circule pe strada , sa platesca impozit pe masura . ...... |
#283
Publicat: 29 aprilie 2018 - 06:54
#284
Publicat: 29 aprilie 2018 - 07:26
Si daca nu e vorba de viteza cu ce te incurca motorul de 1.2. pe Transalpina? De ce te ia cu transpiratii?
Eu am inteles ce ai vrut sa scoti in evidenta. Atat ca ai ales gresit traseul. Pe Transalpina mergi exact la fel indiferent de motor. Motorul mare nu e un avantaj pe trasee unde cu greu poti merge mai mult de 30-40km/h. E ca si cum ai merge prin oras. Nu prea conteaza ce motor ai. Mergi la fel si cu ala de 0.8 si cu ala de 3 litri. Diferenta e doar in cantitatea de combustibil arsa. La drum intins unde viteza de deplasare e peste 80-90 km/h se simte deja diferenta. Mai ales la confort daca nu la viteza de deplasare. Editat de PoeOvidiu, 29 aprilie 2018 - 07:33. |
#286
Publicat: 29 aprilie 2018 - 08:29
86-APP, on 29 aprilie 2018 - 05:44, said: Evident , si cu ascutitoarea ajungi pe Transalpina . Cind si cum , prin ce transpiratii treci , nici nu conteaza , tu esti fericit ca ai reusit sa urci masina acolo , ca nu ea te-a dus pe tine . Editat de MicroEdge, 29 aprilie 2018 - 08:45. |
#287
Publicat: 29 aprilie 2018 - 09:50
Am un vecin cu un Opel 1.2 de 75 de cai. A facut transfagarasan/ transalpina si i-a consumat 1 litru si ceva de ulei ragacea. Evident ca masinile cu motor mic mor pe traseele astea.
O masina buna in zilele noastre, buna la aproape orice, minim motor 2 litri. Ideal motor peste 3 litri si peste 200 hp. Ideal ar fi si benzina nu diesel ca sa nu imputa pamantul grav. Bine idealul idealului ar fi o masina electrica, full electrica, cuplu mare .. peste 300-400 hp minim.. doar ca sunt scumpe si nu avem infrastructura pentru ele ca suntem inca tara bananiera ori pruniera.. whatever. Editat de -koss-, 29 aprilie 2018 - 09:53. |
#288
Publicat: 29 aprilie 2018 - 12:18
86-APP, on 29 aprilie 2018 - 08:29, said:
Da , inteleg ca ai dreptate . Atita timp cit ai condus numai ascutitoare , nu poti intelege ce inseamna o masina puternica la un drum greu . Editat de PoeOvidiu, 29 aprilie 2018 - 12:19. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi