Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Noul impozit auto-proiect! Cresc impozitele pentru masinile cu motoare mici
#271
Posted 12 April 2018 - 10:07
Pai mor de ciuda saracanii cand vad o masina scumpa cu motor de avion. Sper sa moara toti sa se scape tara asta de asemenea specimene care nu mai pot ei de motoarele altora.
|
#272
Posted 12 April 2018 - 10:16
Pai nu intereseaza pe nimeni cine ce motor are sub capota , din partea mea poti circula si cu tir-ul daca asta e placerea ta . Ceea ce mi se pare normal este sa platesti daca ai avioane . Vrei sa fii deosebit si peste ceilalti , " statutul " iti cere sacrificii ( pe care le suporti din moment ce iti permiti ) .
|
#273
Posted 12 April 2018 - 16:54
Pai le platesc, dar le platesc la nemti ori la bulgari romanii nu vad niciun leu pe taxe. Daca ma enervez imi inscriu pe Serbia.
Edited by -koss-, 12 April 2018 - 16:55. |
#274
Posted 12 April 2018 - 17:13
adevărul este că din cauza impozitelor aberante pentru motoare de peste 2.5L parcă, utilizatorii din RO nu au acces la unele motoare mai interesante, să le zicem. Nu este în regulă.
este normal să plătești ceva mai mult pt. capacităti cilindrice mai mari, dar nu atât de mult. dacă aveau ceva între urechi guvernanții noștri, păstrau impozitele pentru motoarele de până în 2.5L în forma actuala, iar pentru cele mari reduceau considerabil valoarea acestuia. astfel s-ar fi deschis piața auto, mult mai multe persoane ar achiziționa mașini de 3L să zicem, deci masă mai mare de oameni care să cotizeze la impozit. oricum mentalitatea de om ciudos a românului (ce-ți trebuie motor mare, plătește dacă vrei asta) și-a făcut rapid apariția în comentarii. ca fapt divers, pentru un BMW M3 E90 cu motor de 4L 420PS se plătește în DE doar... 270€/an impozit! |
#275
Posted 12 April 2018 - 21:55
Cica nu au bani la buget
Dar la un motor de 1,4-1,5-1,6 platesti impozit de vreo 50lei adica cam 3 pachete de tigari Sa nu mai zic de motoare de 1000,probabil iti plateste statul impozitul si locul de parcare Nu ma deranjeaza impozitul la motorul meu de 2150cm ptr ca produc cu masina, Dar o trompeta cu 1000cm tot un loc de parcare ocupa in fata blocului si in trafic si pe oriunde Edited by misulica70, 12 April 2018 - 22:08. |
#276
Posted 16 April 2018 - 14:37
-koss-, on 12 aprilie 2018 - 16:54, said:
Pai le platesc, dar le platesc la nemti ori la bulgari romanii nu vad niciun leu pe taxe. Daca ma enervez imi inscriu pe Serbia. Bine, mai sunt cei care sunt fani de ruleta ruseasca si au masina "scoasa" de la impozit, dar inca ramasa inmatriculata la politie. O sa ii ia cu transpiratii cand, vor circula datele intre DITL si Directial de Inmatriculari cu ocazia modificarilor legate de ITP si inmatricularea masinilor in maxim 90 de zile de la cumparare. Edited by Quoriah, 16 April 2018 - 14:38. |
#277
Posted 17 April 2018 - 20:27
Asta e parerea ta ca ii ia cu transpiratii. Le muta pe Bulgaria.
|
#279
Posted 29 April 2018 - 00:38
Am avut masina cu motor 2,5 si mi-a trecut , de ce sa dau bani la stat aiurea ? Ca la fel ma duce si masina cu motor de 1,2 , unde am nevoie . Inca nu am patit sa vreau sa merg undeva si sa nu pot ajunge ca nu face fata motorasul de 1,2 .
Cine are nevoie de motor mare ca sa circule pe strada , sa platesca impozit pe masura . Daca o iei pt off road , nici nu trebuie sa o inmatriculezi Edited by Baxon, 29 April 2018 - 00:39. |
#280
Posted 29 April 2018 - 00:52
O sa le platesc impozit in natura la motorul de 3.0 litri dar eu o sa fiu partea activa din toata tranzactia.
Edited by -koss-, 29 April 2018 - 00:53. |
|
#281
Posted 29 April 2018 - 05:44
Baxon, on 29 aprilie 2018 - 00:38, said:
........ Inca nu am patit sa vreau sa merg undeva si sa nu pot ajunge ca nu face fata motorasul de 1,2 . Cine are nevoie de motor mare ca sa circule pe strada , sa platesca impozit pe masura . ...... |
#282
Posted 29 April 2018 - 06:51
Aici gresesti. Pe Transalpina mergi cam la fel fie ca ai 50 de cai fie ca ai 250 de cai. Daca tu cu 250 de cai mergi mai mult de 40 km/h pe acolo o sa fie nevoie sa te recupereze de prin vale.
Edited by PoeOvidiu, 29 April 2018 - 06:52. |
#283
Posted 29 April 2018 - 06:54
#284
Posted 29 April 2018 - 07:26
Si daca nu e vorba de viteza cu ce te incurca motorul de 1.2. pe Transalpina? De ce te ia cu transpiratii?
Eu am inteles ce ai vrut sa scoti in evidenta. Atat ca ai ales gresit traseul. Pe Transalpina mergi exact la fel indiferent de motor. Motorul mare nu e un avantaj pe trasee unde cu greu poti merge mai mult de 30-40km/h. E ca si cum ai merge prin oras. Nu prea conteaza ce motor ai. Mergi la fel si cu ala de 0.8 si cu ala de 3 litri. Diferenta e doar in cantitatea de combustibil arsa. La drum intins unde viteza de deplasare e peste 80-90 km/h se simte deja diferenta. Mai ales la confort daca nu la viteza de deplasare. Edited by PoeOvidiu, 29 April 2018 - 07:33. |
#285
Posted 29 April 2018 - 08:29
Da , inteleg ca ai dreptate . Atita timp cit ai condus numai ascutitoare , nu poti intelege ce inseamna o masina puternica la un drum greu .
|
|
#286
Posted 29 April 2018 - 08:29
86-APP, on 29 aprilie 2018 - 05:44, said: Evident , si cu ascutitoarea ajungi pe Transalpina . Cind si cum , prin ce transpiratii treci , nici nu conteaza , tu esti fericit ca ai reusit sa urci masina acolo , ca nu ea te-a dus pe tine . Edited by MicroEdge, 29 April 2018 - 08:45. |
#287
Posted 29 April 2018 - 09:50
Am un vecin cu un Opel 1.2 de 75 de cai. A facut transfagarasan/ transalpina si i-a consumat 1 litru si ceva de ulei ragacea. Evident ca masinile cu motor mic mor pe traseele astea.
O masina buna in zilele noastre, buna la aproape orice, minim motor 2 litri. Ideal motor peste 3 litri si peste 200 hp. Ideal ar fi si benzina nu diesel ca sa nu imputa pamantul grav. Bine idealul idealului ar fi o masina electrica, full electrica, cuplu mare .. peste 300-400 hp minim.. doar ca sunt scumpe si nu avem infrastructura pentru ele ca suntem inca tara bananiera ori pruniera.. whatever. Edited by -koss-, 29 April 2018 - 09:53. |
#288
Posted 29 April 2018 - 12:18
86-APP, on 29 aprilie 2018 - 08:29, said:
Da , inteleg ca ai dreptate . Atita timp cit ai condus numai ascutitoare , nu poti intelege ce inseamna o masina puternica la un drum greu . Edited by PoeOvidiu, 29 April 2018 - 12:19. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users