Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Telefonie
Last Updated: Apr 14 2018 19:38, Started by
alexsama
, Nov 19 2017 20:33
·
0
#19
Posted 12 April 2018 - 08:53
Apel in asteptare e prin default. Cel care te suna in timp ce vorbesti cu altcineva va auzi ca-ti suna telefonul, iar tu vei auzi beep-uri.
|
#20
Posted 12 April 2018 - 09:21
Multumesc. La mine e cu "ocupat" by default ... Dar, din ce spuneti Dvs, inseamna ca e un serviciu activabil, fie si prin apel in Call Center.
Sceleron, on 11 aprilie 2018 - 21:04, said:
Apel in asteptare exista la UPC? Sa ma anunte cu bip in receptor daca suna cineva/altcineva in timpul unei convorbiri si nici sa nu-i dea ton de ocupat persoanei care apeleaza. r3my_cc, on 12 aprilie 2018 - 07:39, said:
Adică apel în așteptare? Întreabă la *872 Da, apel in asteptare |
#21
Posted 13 April 2018 - 07:19
Caută prin meniul telefonului. Trebuie să fie pe undeva. Dacă telefonul e primit de la UPC, ar trebui să te poată ajuta și call-center-ul. Încearcă și *43# tastă de apel
|
#22
Posted 14 April 2018 - 19:38
La Call Center - Serviciul Tehnic: cica nu ofera acest serviciu...
Nu caut in meniul telefonului, asta e un serviciu de retea. Eh, asta e, oi mai vedea. Multumesc mult. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users