Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Telefonie

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1
alexsama

alexsama

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 554
  • Înscris: 12.01.2011
Salutare, am cumparat recent un telefon de genu. Pot primit apeluri, am ton, dar nu imi dau seama cum sa apelez pe cineva? Formez numarul si se aude un bipait dar nimic altceva. Nu sunt sigur daca ar fi o problema de la UPC sau de la telefon. Are cineva o solutie inainte de apela la suport? Ce anume tebuie sa apas ca s-a initiez apelul dupa formarea numarului?Multumesc.
http://apac.alcatel-...uct/alcatel-t06

Edited by alexsama, 19 November 2017 - 20:33.


#2
68x95

68x95

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,510
  • Înscris: 16.10.2017
La ce numar suni? Suni cu tone sau cu pulse?

#3
sags

sags

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,847
  • Înscris: 24.04.2013
Daca se aud pacanituri in timp de formezi numarul, una la cifra 1, doua la cifra 2, …, 10 la cifra 0, atunci inseamna ca telefonul e setat pe ‘pulse dialing’. Daca UPC nu reactioneaza, inseamna ca vor [numai] ‘tone dialing’. Nu iti ramane decat sa pui comutatorul care controleaza modul de formare a numerelor pe pozitia corecta. Conform pozelor din pagina indicata de tine acest comutator e deasupra tastei cu cifra 2.

Edited by sags, 19 November 2017 - 20:46.


#4
keta

keta

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,834
  • Înscris: 31.12.2007
formezi numarul si apesi pe verde. Nu conteaza pe ce esti setat , se face conversie automata.

Edited by keta, 19 November 2017 - 20:48.


#5
alexsama

alexsama

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 554
  • Înscris: 12.01.2011
Primesc apeluri cu ambele. Pacanituri se aud doar cand incerc sa apelez de pe Pulse, deci l-am setat pe Tone unde nu se mai aud, in schimb dupa ce tastez numarul se aude un bipait intrerupt.

Care buton verde? ca nu am asa ceva.

Sincer sa fiu e prima data cand conectez un telefon la connectbox, deci nici nu stiu daca e configurat corect, doar am bagat cablul de la telefon in spate.

Edited by alexsama, 19 November 2017 - 20:51.


#6
alalaltu

alalaltu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,837
  • Înscris: 30.10.2006
La connectbox vezi daca-i activat UPnP.

#7
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,157
  • Înscris: 18.04.2008
@keta
Contează, pentru că nu toate aparatele VoIP știu de „pulse”.

#8
Einstein_Albert

Einstein_Albert

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,079
  • Înscris: 08.10.2017
Suna cu incredere la suport. Aia te pot ajuta.

#9
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,218
  • Înscris: 13.03.2017
Poate te ajuta manualul

Attached Files



#10
alexsama

alexsama

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 554
  • Înscris: 12.01.2011
Pai, am vorbit cu cei de la suport si a deschis o sesizare, acum asteptam. Cel mai ciudat lucru e ca pot efectua apeluri catre orice retea fixa din Romania, dar nu si pe mobile.

#11
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,180
  • Înscris: 08.12.2006
Ca sa nu mai deschid alt topic, ma folosesc de acesta

In ideea in care sunt in afara tarii si nu prea pot lua legatura cu relatii clienti. Am un abonament complet la UPC (televiziune, internet si alocat un nr de tel care nu l-am folsoit niciodata, dar functioneaza, nu e cuplat niciun telefon DECT la modem.
La o alta adresa , separat, vreau sa mai fac un alt abonament de televiziune si internet.

Intrebarea mea este: se paote aloca acelasi numar de telefon pe care il am pe abonamentul existent, pe noul abonament UPC . Practic ma intereseaza sa am acelas nr. tel. fix la doua locatii diferite, doua modemuri diferite .

Multumesc

#12
fur_elyse

fur_elyse

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 167
  • Înscris: 06.09.2015
Nu se poate

#13
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,180
  • Înscris: 08.12.2006

View Postfur_elyse, on 22 martie 2018 - 20:48, said:

Nu se poate
merci de raspuns

Devierea apelurilor de la un nr. la altul (in reteaua UPC)? oare se poate?

Edited by cuculea, 23 March 2018 - 17:14.


#14
fur_elyse

fur_elyse

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 167
  • Înscris: 06.09.2015
Nu, doar pe abonament business. Pe PF nu se poate.

#15
Sceleron

Sceleron

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,416
  • Înscris: 05.12.2010
Salutare!
Dar diverse alte comenzi, cum ar fi: activare/dezactivare apel in asteptare, activare/dezactivare mesagerie vocala, marire/micsorare a timpului pana la care se face comutarea la mesageria vocala in cazul "nu raspunde", restrictionari de apeluri etc samd exista la UPC, la telefonia fixa, abonament PF?
Pana acum eu am reusit sa aflu:
- numarul mesageriei vocale: *555
- comanda pentru dezactivarea mesageriei vocale: #99#
Dupa schemele altor operatori, pot deduce sau macar pot banui cum se face activarea mesageriei. In rest...
In aceste conditii, orice alta contributie e binevenita :) .
Multumesc.

#16
fur_elyse

fur_elyse

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 167
  • Înscris: 06.09.2015

View PostSceleron, on 10 aprilie 2018 - 12:23, said:

1. marire/micsorare a timpului pana la care se face comutarea la mesageria vocala in cazul "nu raspunde",
2. restrictionari de apeluri

1. Doar daca suni in call-center
2. Nu

#17
Sceleron

Sceleron

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,416
  • Înscris: 05.12.2010
Multumesc mult. Apel in asteptare exista la UPC? Sa ma anunte cu bip in receptor daca suna cineva/altcineva in timpul unei convorbiri si nici sa nu-i dea ton de ocupat persoanei care apeleaza.
Multumesc inca o data.

#18
r3my_cc

r3my_cc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,212
  • Înscris: 12.02.2014
Adică apel în așteptare? Întreabă la *872

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate