Telefonie
Last Updated: Apr 14 2018 19:38, Started by
alexsama
, Nov 19 2017 20:33
·
0
#1
Posted 19 November 2017 - 20:33
Salutare, am cumparat recent un telefon de genu. Pot primit apeluri, am ton, dar nu imi dau seama cum sa apelez pe cineva? Formez numarul si se aude un bipait dar nimic altceva. Nu sunt sigur daca ar fi o problema de la UPC sau de la telefon. Are cineva o solutie inainte de apela la suport? Ce anume tebuie sa apas ca s-a initiez apelul dupa formarea numarului?Multumesc.
http://apac.alcatel-...uct/alcatel-t06 Edited by alexsama, 19 November 2017 - 20:33. |
#3
Posted 19 November 2017 - 20:46
Daca se aud pacanituri in timp de formezi numarul, una la cifra 1, doua la cifra 2, …, 10 la cifra 0, atunci inseamna ca telefonul e setat pe ‘pulse dialing’. Daca UPC nu reactioneaza, inseamna ca vor [numai] ‘tone dialing’. Nu iti ramane decat sa pui comutatorul care controleaza modul de formare a numerelor pe pozitia corecta. Conform pozelor din pagina indicata de tine acest comutator e deasupra tastei cu cifra 2.
Edited by sags, 19 November 2017 - 20:46. |
#4
Posted 19 November 2017 - 20:47
formezi numarul si apesi pe verde. Nu conteaza pe ce esti setat , se face conversie automata.
Edited by keta, 19 November 2017 - 20:48. |
#5
Posted 19 November 2017 - 20:49
Primesc apeluri cu ambele. Pacanituri se aud doar cand incerc sa apelez de pe Pulse, deci l-am setat pe Tone unde nu se mai aud, in schimb dupa ce tastez numarul se aude un bipait intrerupt.
Care buton verde? ca nu am asa ceva. Sincer sa fiu e prima data cand conectez un telefon la connectbox, deci nici nu stiu daca e configurat corect, doar am bagat cablul de la telefon in spate. Edited by alexsama, 19 November 2017 - 20:51. |
#7
Posted 19 November 2017 - 21:21
@keta
Contează, pentru că nu toate aparatele VoIP știu de „pulse”. |
#10
Posted 20 November 2017 - 11:35
Pai, am vorbit cu cei de la suport si a deschis o sesizare, acum asteptam. Cel mai ciudat lucru e ca pot efectua apeluri catre orice retea fixa din Romania, dar nu si pe mobile.
|
|
#11
Posted 21 March 2018 - 17:07
Ca sa nu mai deschid alt topic, ma folosesc de acesta
In ideea in care sunt in afara tarii si nu prea pot lua legatura cu relatii clienti. Am un abonament complet la UPC (televiziune, internet si alocat un nr de tel care nu l-am folsoit niciodata, dar functioneaza, nu e cuplat niciun telefon DECT la modem. La o alta adresa , separat, vreau sa mai fac un alt abonament de televiziune si internet. Intrebarea mea este: se paote aloca acelasi numar de telefon pe care il am pe abonamentul existent, pe noul abonament UPC . Practic ma intereseaza sa am acelas nr. tel. fix la doua locatii diferite, doua modemuri diferite . Multumesc |
#13
Posted 23 March 2018 - 17:14
#15
Posted 10 April 2018 - 12:23
Salutare!
Dar diverse alte comenzi, cum ar fi: activare/dezactivare apel in asteptare, activare/dezactivare mesagerie vocala, marire/micsorare a timpului pana la care se face comutarea la mesageria vocala in cazul "nu raspunde", restrictionari de apeluri etc samd exista la UPC, la telefonia fixa, abonament PF? Pana acum eu am reusit sa aflu: - numarul mesageriei vocale: *555 - comanda pentru dezactivarea mesageriei vocale: #99# Dupa schemele altor operatori, pot deduce sau macar pot banui cum se face activarea mesageriei. In rest... In aceste conditii, orice alta contributie e binevenita . Multumesc. |
|
#16
Posted 11 April 2018 - 12:49
#17
Posted 11 April 2018 - 21:04
Multumesc mult. Apel in asteptare exista la UPC? Sa ma anunte cu bip in receptor daca suna cineva/altcineva in timpul unei convorbiri si nici sa nu-i dea ton de ocupat persoanei care apeleaza.
Multumesc inca o data. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users