Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
ford focus 2 - dispare apa din vasul de expansiune
Ultima postare: aug 23 2020 00:39, Inițiat de
qrevcs5
, oct 13 2017 20:38
·
0
#1
Publicat: 13 octombrie 2017 - 20:38
buna ziua,
am un Ford focus 2 - 1.8 tdci. imi dispare apa din vasul de expansiune. si sub mocheta din dreapta soferului este ud. de la ultima completare (ieri) unde vasul era aproape gol (mai avea un deget de apa de fundul vasului) si pana azi, am gacut 44 km si vasul este la fel de gol. este vreo legatura intre AC si apa din vas ? problema cred ca a inceput de prin luna aug cand am facut un drum ploiesti-buc si inapoi cu AC pornit si la intoarecere am constatat lipsa apei din vas. vreun sfat ? stie careva un service sa ma rezolve ? |
#3
Publicat: 13 octombrie 2017 - 20:49
Cel mai probabil s-a fisurat incalzitorul.
Se mai intampla, indiferent de marca. Vasul de expansiune e pt. lichidul de racire care serveste si ca agent de incalzire in habitaclu. Daca spui ca ai gasit mocheta uda si lichidul de racire scazut atunci e aproape sigur ca pierde pe la incalzitor care se afla in spatele bordului. Inlocuirea lui implica multa munca dar nu ai ce sa faci altceva. Editat de Kroghy, 13 octombrie 2017 - 20:52. |
#4
Publicat: 13 octombrie 2017 - 21:21
#6
Publicat: 13 octombrie 2017 - 21:30
Calorifer i-as spune mai pe romaneste. Incearca sa depistezi furtunurile care intra/ies in/din calorifer si punele "in scurt". Nu mai ai nici caldura dar nici pierderi pana remediezi defectiunea.
Service iti pot recomanda in Braila dar probabil esti din Bucuresti. Editat de dicdobre, 13 octombrie 2017 - 21:33. |
#7
Publicat: 13 octombrie 2017 - 22:29
Apa din vas n-are legatura cu aerul conditionat.Aerul conditionat nu este pe baza de apa.
Cum ti-ai dat seama ca iti lipseste apa din vas? Ce te-a determinat sa verifici apa in vas? Pe undeva ai scurgeri,care se vor depista la o verificare atenta,cu motorul in functionare.Pentru asta este nevoie de multa rabdare pentru a explora tot circuitul de racire. |
#8
Publicat: 13 octombrie 2017 - 23:20
qrevcs5, on 13 octombrie 2017 - 20:38, said:
buna ziua, am un Ford focus 2 - 1.8 tdci. imi dispare apa din vasul de expansiune. si sub mocheta din dreapta soferului este ud. de la ultima completare (ieri) unde vasul era aproape gol (mai avea un deget de apa de fundul vasului) si pana azi, am gacut 44 km si vasul este la fel de gol. este vreo legatura intre AC si apa din vas ? problema cred ca a inceput de prin luna aug cand am facut un drum ploiesti-buc si inapoi cu AC pornit si la intoarecere am constatat lipsa apei din vas. vreun sfat ? stie careva un service sa ma rezolve ? Daca nu ai inteles, pierzi antigel de la aeroterma sau de la racord. Sfatul meu, nu misca masina decat cand o duci in service dar inainte de a pleca spre service verifica nivelul si completeaza inainte de a pleca daca e nevoie si roaga-te sa nu cedeze ceva pana ajungi acolo. Nu de alta dar am patit-o mai demult. Din fericire nu a trebuit sa umblu la motor. Daca trebuie completat si intra mai mult de juma de litru, nu mai porni masina ca pana ajungi la service ramai fara racire. Tracteaz-o sau ceva... Editat de underb, 13 octombrie 2017 - 23:18. |
#10
Publicat: 14 octombrie 2017 - 07:35
underb are dreptate. Cu ceva timp în urmă am avut radiatorul fisurat, ieșea abur de sub capotă, am pus niște soluție care, chipurile, astupa porii, dar m-am trezit în trafic că pierd tot antigelul. Eram pe banda 2, până am găsit unde să trag pe dreapta, acul era deja sus, iar afară erau cam -10 grade. Din cauza asta am avut chiulasa deformată. Am refăcut-o recent.
Apropo, dacă antigelul se scurge în mașină, nu de simte mirosul lui? |
|
#12
Publicat: 14 octombrie 2017 - 09:38
Postasul666, on 14 octombrie 2017 - 07:41, said:
Încearcă cu stop leak. Dacă fisura nu e mare, poate merge. Riscul si potentialul de a strica altele depasesc o posibila rezolvare. De asemenea, unii dintre producatorii acestor solutii mentioneaza ca e o rezolvare temporara a problemei. |
#16
Publicat: 16 octombrie 2017 - 07:57
revin cu o mic aintrebare.
presiunea in instalatia de apa este influentata de turatiile motorului ? am scos mocheta din dreapta soferului, torpedoul si am pornit masina si ac, fie pe cald fie pe rece timp de aproape o ora si nu am gasit urme de scurgere a apei. am facut aproximativ 40 km in doua zile, am mers mai "lejer" si nu a scazut nivelul apei in borcan. |
#17
Publicat: 16 octombrie 2017 - 08:12
Da. Presiunea apei e in functie de turatie si de temperatura. Pompa de apa e pusa pe cureaua de distributie care e in functie de turatie. La turatie mai mare pompa se invarte mai repede, face presiune mai mare si apa circula mai repede. Odata cu cresterea temperaturii apa se dilata si creste si presiunea.
Editat de Kroghy, 16 octombrie 2017 - 08:13. |
#18
Publicat: 16 octombrie 2017 - 08:18
Esti sigur ca era lichid de racire? Se poate verifica daca iei un pic pe buricul degetului si-l gusti, are un gust specific, dulceag. Si nu te speria, ca nu patesti nimic daca pui putin pe varful limbii.
In instalatie ai lichid de racire sau apa chioara? Mai poate exista o varianta si anume sa se infunde/fisureze furtunul/conducta de scurgere a condensului de la AC. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi