Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Vibratie volan în franare
Last Updated: Aug 18 2017 16:02, Started by
alexandruene
, Aug 12 2017 06:30
·
0
#1
Posted 12 August 2017 - 06:30
Va salut, de ceva vreme ma tot sacaie o problemă la mașina, un Opel Astra j 1,7 cdti din 2011.
La franare, viteză de peste 120 km h, imi vibrează volanul. Ieri om fost la un service unde mi sa spus ca discurile sunt tocite rau si trebuiesc schimbate. Am montat unele Brembo cu tot cu plăcuțe însă face la fel. Mi sa spus ca articulată este ok si nu isi dau seama de la ce ar putea fi. Orice parere este binevenită. Edited by alexandruene, 12 August 2017 - 06:45. |
#2
Posted 12 August 2017 - 06:38
toxice? poate ai vrut sa scrii tocite.
brembo danseaza in alta liga, dar e alegerea ta pana la urma. cat despre problema vibratiei, nu e cumva abs-ul? |
#3
Posted 12 August 2017 - 06:48
Am vrut sa spun tocit... autocorectia de pe telefon. Din cate stiu in momentul in care intra abs ul se simte si in pedala, eu nu simt nimic in pedala si nu se aude zgomotul specific de abs.
Edited by alexandruene, 12 August 2017 - 06:49. |
#5
Posted 12 August 2017 - 07:03
Ai schimbat toate discurile, adica si pe fata si pe spate?
|
#6
Posted 12 August 2017 - 07:08
Remonteaza discurile noi. Dar de data asta se curata "luna" fuzetele de rugina sau alte denivelari pe suprafata, se verifica planietatea fuzetelor acolo unde calca discurile.
Daca asta nu rezolva ar mai fi: - curatat/inlocuit glisiere etrieri - verificat daca anvelopele sunt cu acelasi profil stg/dr si daca nu e vreuna cu ceva deformari |
#7
Posted 12 August 2017 - 07:08
Discurile au fost schimbate doar pe fata, mi a fost verificata toata partea fata si totul este ok. Nu bate, nu troncane, nu trage dreapta sau stanga nici pe drum drept si nici in franare. Anvelopele sunt relativ noi ( de 5 luni) . Rotile au fost echilibrate la montarea gumelor si prezoanele stranse cu cheie dinamometrica.
Edited by alexandruene, 12 August 2017 - 07:13. |
#8
Posted 12 August 2017 - 07:24
#9
Posted 12 August 2017 - 08:23
alexandruene, on 12 august 2017 - 06:30, said:
La franare, viteză de peste 120 km h, imi vibrează volanul. Ieri om fost la un service unde mi sa spus ca discurile sunt tocite rau si trebuiesc schimbate. Am montat unele Brembo cu tot cu plăcuțe însă face la fel. Brembo e marca de calitate deci problema nu e de acolo. Zici ca ai toate in regula - bucse, bielete, capete de bara... toate alea. Anvelopele sunt ok ca si uzura? O geometrie de cand n-ai mai facut? E vreo 50 de lei. |
#12
Posted 12 August 2017 - 10:10
Am mai auzit problema la un prieten.
-echilibrare roti (sarise plumbul) Un mecanic dintr-un service spunea ceva de caseta de directie |
#14
Posted 12 August 2017 - 11:15
Trepidatie numai la franare la viteza mare e din cauza la discuri ovalizate, placute slabe calitativ , disc slab calitativ .
ABS-ul daca nu intra inseamna ca ai gume bune , aderente. Edited by ldpe, 12 August 2017 - 11:16. |
#15
Posted 12 August 2017 - 12:37
Deformarea jantelor care de obicei vine la pachet cu uzarea neregulata a anvelopelor iar echilibrarea roţilor nu rezolva problema decat temporar - am patit eu.
Sunt vulcanizari care indreapta jante (atentie la alea de aliaj care de obicei se cam bulesc iremediabil) iar cauciucuri - altele noi. |
|
#16
Posted 12 August 2017 - 13:25
#17
Posted 12 August 2017 - 14:36
florinel, on 12 august 2017 - 07:08, said:
Remonteaza discurile noi. Dar de data asta se curata "luna" fuzetele de rugina sau alte denivelari pe suprafata, se verifica planietatea fuzetelor acolo unde calca discurile. La 3 service-uri am fost pana mi-am bagat picioarele si m-am apucat sa verific ce ti-am scris acolo. La mine, pe una din fuzete, am descoperit dupa redemontarea discului - o lovitura de ciocan in suprafata de contact a fuzetei cu discul. Lovitura de ciocan a provocat o denivelare de 0.5 mm in suprafata, iar discul nu se mai aseza perfect, oricat ai fi strans. Edited by florinel, 12 August 2017 - 14:39. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users