Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Honda Civic 10, 1.5l VTEC turbo, CVT
#55
Posted 15 June 2017 - 21:01
curentelectric, on 15 iunie 2017 - 20:16, said:
Nu au schimbat chiar toată mașina. Au umblat la caroserie, la motor, dar Honda merge pe cai bătătorite deja. Și asta vei vedea și tu în viitor. Si asta e marele lor atu. Au păstrat acea simplitate care tine cu clientul și nu cu servisul. Nu au schimbat filozofia lor de a face mașini. Dieselul pentru mașini mici a fost dintotdeauna o provocare pentru orice producător auto. Dieselul pe mașini mici și-a câștigat adepții tot datorită motoarelor simple, a "tractoraselor". flaviuf, on 15 iunie 2017 - 20:36, said:
In primul rand sa o stapanesti sanatos si sunt sigur ca mari probleme nu vei avea. In al doilea rand sunt curios cum se comporta motorul, din cate stiu e primul turbo de serie produs de Honda. Care e plaja de turbo? Cum se simte cand intra? Interesanta ar fi o comparatie intre vechiul VTEC si actualul turbo. Si am o intrebare: cum ti se pare antifonarea? Cum consideri zgomotul interior la 140-150 kmh? Sincer sa fiu (sper sa nu te superi, e o chestie cum spuneau multi care ori iti place ori nu), ca posesor de Civic VIII D as sta mult pe ganduri sa o dau pe una noua. Ce mi se pare exagerat la ea este combinatia de culori din spoilere (special spate) care dau impresia de spoiler supradimensionat si evacuarea pe mijloc. Posibil in realitate sa arate mult mai bine, inca nu am vazut niciuna live. Antifonarea imi pare mai mult decat OK, nu trebuie sa ridic vocea la 140km/h. Aud zgomotul de rulare mult mai des decat motorul, in general se aude doar la turatii mari, dar nu mi se pare ca excesiv. Sunt multumit si din punctul asta de vedere. Nu ma supar, bineinteles Are multe chestii care sunt exagerate si n-as fi crezut niciodata ca-mi va placea o masina de genul asta. Pana am vazut-o. Ca idee, mi se pare ca in realitate arata MULT mai bine decat in orice poza/film si ca rosu arata mult mai bine decat celelalte culori (la asta din urma, posibil sa fiu subiectiv ). Edited by tatalor51, 15 June 2017 - 21:11. |
#56
Posted 15 June 2017 - 21:02
Inca o data, stai liniștit, căci Honda nu a văzut nici tranzistorul și nici senzorul de proximitate ieri sau alaltaieri. Citește despre câți bani baga in cercetare (nu neapărat în mașinile mici pe care le vedem noi pe strada) și te vei convinge. Vezi ce benzina îi place mai mult, vezi cum o mai menajezi pe la suspensii (drumurile noastre sunt o provocare pentru orice mașină), vezi ce piese sunt mai bune la revizii, etc... Și bucură-te de ea. Pentru că, până la urmă, de-aia ai luat-o.
|
#57
Posted 15 June 2017 - 21:06
Fane, on 15 iunie 2017 - 20:20, said:
totusi, mai stiti pe cineva care sa fi oferit asta? si cica daca o tii 1.000.000 mile primesti una noua. curentelectric, on 15 iunie 2017 - 21:02, said:
Inca o data, stai liniștit, căci Honda nu a văzut nici tranzistorul și nici senzorul de proximitate ieri sau alaltaieri. Citește despre câți bani baga in cercetare (nu neapărat în mașinile mici pe care le vedem noi pe strada) și te vei convinge. Vezi ce benzina îi place mai mult, vezi cum o mai menajezi pe la suspensii (drumurile noastre sunt o provocare pentru orice mașină), vezi ce piese sunt mai bune la revizii, etc... Și bucură-te de ea. Pentru că, până la urmă, de-aia ai luat-o. |
#58
Posted 15 June 2017 - 21:10
tatalor51, on 15 iunie 2017 - 21:01, said: Multumesc. Sincer, n-am observat un moment anume cand intra la condus normal, plaja de putere e destul de smooth. Se simte ca intra in mod clar la kick-down, dar am incerct sa nu abuzez de asta, desi e greu Edited by curentelectric, 15 June 2017 - 21:10. |
#59
Posted 16 June 2017 - 17:48
unbrutus, on 15 iunie 2017 - 09:50, said:
gusturile nu se discuta, eu o consider urata cu spume si pur si simplu gresit designul, au pus 2 tevi rotunde de esapament in mijloc ceea ce a micsorat portbajaul cand puteau pune niste tevi de esapament turtite frumos si incorporate in lateralele acelea enorme... Asa am vazut la Mercedes parca. Si VW sciroco imi place Dpmdv, vw fix la design nu straluceste. Civicul, incepand cu generatia din 2005 parca, mereu a fost ca un "OZN" cu roti, asta ca design exterior, ceva iesit din comun. Mai nou, si modelele Toyota incep sa arate apetisant, indiferent ca ne uitam la compacte sau la SUV uri. |
#60
Posted 16 June 2017 - 18:33
curentelectric, on 15 iunie 2017 - 21:10, said:
Este ? Să vezi și cu manuală ce fel sare în ture înalte ... E greu tare sa mergi cuminte cu ea. De aceea îți spuneam de vârsta permisului. Și din ce o simti că fuge, din ce i-ai mai da turație. Numai sa fii sigur că poți să o stăpânești. E ca o jucărie de oameni mari. |
#61
Posted 16 June 2017 - 18:33
Pentru cine vrea sa stie diferenta dintre Honda si alte marci: https://www.hemmings...evrolet-impala/
|
#62
Posted 16 June 2017 - 19:03
tfmercedez, on 16 iunie 2017 - 17:48, said:
Faci praf jurnalul omului.. iese versus. Dpmdv, VW fix la design nu straluceste. Civicul, incepand cu generatia din 2005 parca, mereu a fost ca un "OZN" cu roti, asta ca design exterior, ceva iesit din comun. Mai nou, si modelele Toyota incep sa arate apetisant, indiferent ca ne uitam la compacte sau la SUV uri. Si mie mi se par OK Toyota acum, atat Corrola cat si Avensis. Nu ca Mazda 3 sau 6 (ca sa nu zic si de Honda ), dar imi place designul. De acord si cu VW. In general imi plac designurile simple, dar Golf si Tiguan imi par plictisitoare, nu simple. Sa nu mai zic de Jetta. Oh well, designul e in cea mai mare parte chestie de gust, e bine ca e asa. In alta ordine de idei, am avut astazi un drum putin mai lung in oras (AFI Cotroceni-Plaza-Crangasi-Gara-Cotroceni-Plaza), a durat vreo 40 de min, cred. Nu foarte aglomerat desi am plecat de la AFI pe la 18:10. Consum: 11.5, mers normal, fara sa ma straduiesc in vreun fel. Tinand seama de motor, din punctul meu de vedere e foarte OK, dar nu e nimic remarcabil, din ce am citit pe aici. Probabil piticania de 1 litru scotea maxim 8. Inca o data, sunt foarte happy ca am ales 1.5. Edited by tatalor51, 16 June 2017 - 19:04. |
#63
Posted 16 June 2017 - 19:06
M8e mi se pare mare consumul, dar cum zici si tu, depinde de multe... Si pana la urma o viata avrm
|
#64
Posted 16 June 2017 - 21:23
unbrutus, on 16 iunie 2017 - 19:06, said:
M8e mi se pare mare consumul, dar cum zici si tu, depinde de multe... Si pana la urma o viata avrm O sa postez consumul oarecum constant fiindca mi se pare o informatie relevanta pentru jurnal, si banuiesc ca sunt oameni care circula in oras mult mai mult decat mine, dar nu e ceva cu care sa-mi bat capul. N-am idee daca e un bug sau nu exista optiunea, dar in trip computer nu vad viteza medie si distanta. Edited by tatalor51, 16 June 2017 - 21:28. |
|
#65
Posted 16 June 2017 - 21:28
tatalor51, on 16 iunie 2017 - 21:23, said:
Are 7.9 urban in specificatii, fata de 5.4 motorul de 1 litru. 11.5 pe aglomeratie medie e in asteptari. Eram putin ingrijorat ca ar fi ceva cu motorul cand am avut 18-20 la suta pe kilometrul si putin cat am pana la serviciu, mergand bara la bara, dar sunt multe motive pentru care consumul ala nu e relevant. Dar asa e mai mult decat OK, daca nu cumva imi schimb serviciul curand (si nu intentionez), cred ca voi circula 200-250km/luna maxim in oras. Chiar cu 3-4 litri mai mult pe suta in oras decat un motor cu consum minim, diferenta este insignifianta, nici macar nu merita pomenita. Ma rog, nu vad cat as putea sa circul in oras ca sa fie semnificativ. O sa postez consumul oarecum constant fiindca mi se pare o informatie relevanta pentru jurnal, si banuiesc ca sunt oameni care circula in oras mult mai mult decat mine, dar nu e ceva cu care sa-mi bat capul. Ar trebui sa te apropii de cel din carte in principiu. Oricum, important e consumul mediu dupa ce faci vreo 2000 de km, indiferent de conditii. |
#66
Posted 16 June 2017 - 21:33
unbrutus, on 16 iunie 2017 - 21:28, said:
7.9 ar fi excelent... esti sigur ca asa scrie in carte? Poate e cel mediu. Ar trebui sa te apropii de cel din carte in principiu. Oricum, important e consumul mediu dupa ce faci vreo 2000 de km, indiferent de conditii. Edited by tatalor51, 16 June 2017 - 21:34. |
#67
Posted 16 June 2017 - 22:19
Mda, m-am mai jucat putin cu trip computerul si m-am prins cum merge si cum se reseteaza. L-am banuit pe nedrept de bugs Nu e foarte intuitiv si nici eu nu mi-am batut capul pana acum, n-am avut rabdare doar sa stau cu masina oprita si sa studiez meniurile
Anyways, am 768km pana acum, viteza medie 46km/h, consum 8.1. O sa las pe Trip B sa contorizeze continuu si am programat trip A sa se reseteze cand opresc motorul (edit: sau probabil o sa-l pun pe manual reset, drumurile mele de 1 km pana la serviciu nu-s asa interesante). Edited by tatalor51, 16 June 2017 - 22:39. |
#68
Posted 16 June 2017 - 22:50
Pentru distante foarte scurte mai bine iti iei un matiz, sau folosesti picioarele din dotare... E pacat sa freci o asa bijuterie. Nici nu apuca sa se dechida bine injectoarele pe distanta asta ...
8.1 ? Excelent as zice... |
#69
Posted 17 June 2017 - 07:12
curentelectric, on 16 iunie 2017 - 22:50, said:
Pentru distante foarte scurte mai bine iti iei un matiz, sau folosesti picioarele din dotare... E pacat sa freci o asa bijuterie. Nici nu apuca sa se dechida bine injectoarele pe distanta asta ... 8.1 ? Excelent as zice... 8.1, dar marea majoritate sunt extra urban, probabil 70-80km sunt urban. Oricum, pare mai mult decat in regula, da. Probabil o sa creasca de la drumurile scurte. |
|
#70
Posted 17 June 2017 - 07:54
Consumul unei masini devine relevant dupa 2-3000 km. Momentan motorul este in rodaj iar consumul este unul specific.
1 km cu masina? De ce? Sunt sigur ca faci km ala mai rapid pe jos... Edited by closchkutza, 17 June 2017 - 07:54. |
#71
Posted 17 June 2017 - 07:57
closchkutza, on 17 iunie 2017 - 07:54, said:
Consumul unei masini devine relevant dupa 2-3000 km. Momentan motorul este in rodaj iar consumul este unul specific. 1 km cu masina? De ce? Sunt sigur ca faci km ala mai rapid pe jos... Edited by tatalor51, 17 June 2017 - 08:08. |
#72
Posted 17 June 2017 - 08:05
Eu nu sunt așa sigur de legătura dintre rodaj și consum. Mai degrabă mi se pare că după un anumit număr de km, începe posesorul să învețe motorul și de aici consumul optim.
|
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users