Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...
 switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa
 cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS
 Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine
 

Honda Civic 10, 1.5l VTEC turbo, CVT

* * * * - 5 votes
  • Please log in to reply
1012 replies to this topic

#1
tatalor51

tatalor51

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 01.01.2014
Salutare,

Incepusem sa compun un post mai lung in care descriam cum am ajuns la Honda Civic dupa ce, in prima faza, inclinam si am testat in general Crossovers (Kia Sportage mi-a placut cel mai mult, daca mai conteaza). Din pacate Chrome a binevoit sa crape inainte sa postez, asa ca o sa rezum.

Am fost la test drive numai cu versiunea de 1l/127hp si mi s-a parut ca se misca mai mult decat OK prin oras, inclusiv cutia de viteze, care e destul de urata prin reviews si mai pe forumuri. Am permis numai de un an si vreo 3 luni, desi am sarit de 38 de ani, si majoritatea timpului am condus un Logan 1.6MPI de prin 2005 care era nefolosit in familie si ocazional un Peugeot 308 din 2015 (1.6HDI/120hp), asa ca e posibil sa fiu usor impresionabil. Oricum, comparat cu un Megane 1.5dci/EDC (dublu ambreiaj), mi s-a parut mai bun din toate punctele de vedere. Cu ocazia asta, reprezentantul de vanzari de la Asko (Andrei Beta), mi-a facut de asemenea o impresie buna: test drive-ul a durat peste 45 de minute (majoritatea celorlalti pareau foarte grabiti sa se intoarca, uneori dupa 10-20 de minute), apoi a insistat sa testez si un CR-V, desi am mentionat clar ca nu este in bugetul meu. Deasemenea, parea ca are idee despre ceea ce vinde, ceea ce, in mod surprinzator, este un lucru rar intalnit de mine la oamenii de vanzari auto. E drept ca si experienta mea era mai mult teoretica (3 luni de citit intens reviews, comentarii, documentatie tehnica etc), dar oricum.

In final, dupa ceva aventuri cu data de livrare pentru versiunea de 1l (eu voiam relativ repede), tocmai cand imi gasise o masina cu livrare in maxim o luna, m-am razgandit si am decis sa merg pe 1.5l/182hp, desi era cu 2000E mai scump si nici nu se incadra la rabla, ceea ce a dus diferenta la vreo 3000E. Motivele? Civicuri cu motorul respectiv s-au vandut in state timp de 1 an si jumatate, n-au fost probleme majore si oamenii pareau in general foarte multumiti. Deasemenea, m-am gandit ca nu strica o rezerva de puteri si ca oricum este o investitie pe termen lung.

In final am platit avansul pe 30 mai iar masina am ridicat-o pe 10 iunie (o surpriza foarte placuta, data de livrare estimata era in saptamana 19-23 iunie).

Motivele pentru care am ales Civic? Avea absolut toate chestiile pe care le voiam incluse intr-o echipare accesibila. Printre cele mai rar intalnite pe echipari medii: (specificatiile complete aici, a mea e echiparea Sport: http://asko.ro/wp-co...ri/Civic_5D.pdf )
- frana electrica cu auto-hold (foarte folositoare in oras, nu trebuie sa tii piciorul pe frana cand masina se opreste in trafic);
- pilot automat adaptiv;
- sistem automat de franare cu detectie pietoni;
- Android auto;
- senzori de parcare fata/spate;
- camera marsarier;
- navigatie;

Si nu in ultimul rand, imi place enorm de mult cum arata. Stiu, trei sferturi din reviews si din comentarii spun ca e urata cu spume, inteleg oarecum motivele, obiectiv vorbind. Subiectiv insa, eu nu ma mai satur sa ma uit la ea Posted Image

De duminica pana astazi am facut deja 700 de km si mi se pare ca am facut cea mai buna alegere posibila, sunt mai ales super incantat ca am luat motorul de 1.5l. In general am circulat pe drumuri judetene, am facut de 2 ori drumul dus intors intre Bucuresti si Suhaia (am parinti acolo), plus ceva drumuri relativ scurte pe acolo.

Impresii random:
- n-am absolut nici cea mai mica dificultate in depasiri, foarte rar mi se pare ca e cazul sa trec in modul Sport sau sa folosesc padelele de pe volan. Am incercat sa nu sar de 3500 de turatii sau sa kick-down prea des din cauza de rodaj, dar din cand in cand nu m-am putut abtine Posted Image
- CVT-ul mi se pare extraordinar de smooth in oras si foarte responsive in afara, vezi punctul de mai sus cu depasirile. N-am idee de ce e asa demonizat; sau poate standardele mele sunt mult prea joase, n-am condus alte automate decat la test drives si cele conduse acolo aveau motoare mai mici. Oricum combinatia CVT+motor e mult peste ce ma asteptam eu, si posibil mult peste ceea ce pot folosi in mod real, daca vreau acceleratie.
- ca tinuta de drum si stat in curbe e mult peste Peugeot-ul 308 pe care l-am condus ocazional;
- de cateva ori mi s-a intamplat sa ma trezesc la peste 130km/h oarecum pe neasteptate, sta atat de fixa pe drum incat viteza pare semnificativ mai mica decat este in realitate (am ajuns la un maxim de 160km/h pentru cateva secunde pe o portiune de drum sigura si complet pustie, e mult peste ce ma asteptam eu);
- atrage foarte tare atentia in trafic, mi s-a intamplat foarte des sa vad oameni cu ochii lipiti de ea, mie mi se parea ca admirativ, desi e posibil sa fie si dezgustati, dupa ce am citit in reviews Posted Image
- pozitia la volan este extrem potrivita, esti foarte aproape de sosea; scaunul soferului este reglabil inclusiv pe verticala si are suport lombar, mie mi se pare foarte comod. E drept ca am stat in ea maxim 2 ore jumatate, mai vedem la drum lung;
- autonomous braking mi se pare foarte folositor si cred ca m-a salvat o data: e un pod la intrarea in Alexandria unde se circula pe o singura linie, ca e in reparatii, cu semafoare la capete. Abia trecusem podul cand, printre 2 masini din coloana care astepta in stanga mea, a tasnit un retard care iesea dintr-o benzinarie sau supermarket, fara sa ezite sau sa se opreasca macar o secunda sa se asigure, undeva cam la 25 de metri in fata mea. Nu mai stiu cat am fost eu si cat frana automata, cert e ca m-am oprit la vreo 3 metri de el;
- spatiul pentru picioare pe bancheta din spate este suficient pentru oricine, iar portbagajul are 420l (fara roata de rezerva, doar kit de reparatii) si mi se pare mai mult decat suficient; cele 2 tevi de esapament mananca 60l, versiunile cu motor mai mic au 480, cu spatiul extra in locul unde la mine e kitul, poti pune acolo o roata de rezerva mica;
- consumul a fost so-so: intre 6.7 si 7.7 afara din localitate, pe traseul Bucuresti-Suhaia, trecand prin Alexandria, calculat de computerul de bord. Am mers destul de agresiv, cred eu, multe depasiri si, in general, destul de repede (125-130km/h afara din localitati, in jur de 80 in localitati). In Bucuresti, in bara la bara si pe distante f scurte (1-3km), trip computer imi arata 18-20l/100km. N-am idee cat de relevant e. Nu intentionez sa fac testari de la plin la plin, sa merg 100 de km cu maxim 90km/h pentru a afla consumul minim sau sa pastrez chitante si sa fac calcule, planuiesc sa alimentez cand am ocazia si cand mi se pare ca e nevoie. Oricum, nu cred ca are un consum remarcabil de mic, dar e mai mult decat OK pentru mine.

Si cateva chestii sa zicem negative, dar care pe mine nu ma deranjeaza sau pot sa le trec usor cu vederea, dat fiind impresia generala excelenta si multimea de plusuri:
- tapiteria scaunelor e mediocra;
- displayul nu este cel mai rapid din lume si, probabil din cauza unui bug, nu inregistreaza consumul la previous 3 trips;
- boxele sunt mediocre, pe Sportage erau mai bune, posibil sa le schimb la un moment dat.


Atasez cateva poze de la dealer, in ziua cand am ridicat-o. O sa mai fac cateva dupa ce o spal (m-a prins o ploaie puternica duminica si e destul de stropita de noroi, plus ca, dintr-un motiv sau altul, are o gramada de insecte moarte pe bot) si unele cu bordul, zilele urmatoare.

Si apropo de dealer, eu sunt extrem de multumit de Asko (si in special Andrei Beta), cel putin pana acum. Pe langa faptul ca au adus masina mai devreme, au stat mai mult de 2 ore peste program sambata ca sa o astepte si sa o pregateasca de livrare si, in general erau foarte amabili si mi-au facut o impresie buna. Sper ca e OK sa mentionez asta aici.

Mai postez pe masura ce imi mai amintesc una alta, daca aveti intrebari, nu va sfiiti, incerc sa raspund. De duminica pana sambata viitoare voi fi in Bulgaria, din pacate cu Peugeotul 308, Honda n-o pot scoate din tara cu numere rosii. Si evident, nu sunt prea incantat de idee Posted Image

Attached Files


Edited by tatalor51, 14 June 2017 - 22:04.


#2
a3ds

a3ds

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 13,313
  • Înscris: 26.04.2015
Pune si cu interiorul. Honda fac masini super ok, sa o stapanesti sanatos.

Motorul ala cati cai are, 1.5?

#3
tatalor51

tatalor51

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 01.01.2014

 a3ds, on 14 iunie 2017 - 22:03, said:

Pune si cu interiorul. Honda fac masini super ok, sa o stapanesti sanatos.

Motorul ala cati cai are, 1.5?
Multumesc! Motorul are 182 de cai, am modificat in post, trecusem peste amanuntul asta :)

#4
a3ds

a3ds

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 13,313
  • Înscris: 26.04.2015
Nu mi se pare urata deloc, are un design foarte interesant. E genul ala, love it or hate it.

#5
Benderbut

Benderbut

    viking member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,722
  • Înscris: 11.12.2014
Vezi ca sunt multi nenorociti care accelereaza atunci cand ii depasesti. Sa nu te sfiesti sa apesi pedala de acceleratie pana la podea.

#6
horean

horean

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 577
  • Înscris: 19.01.2007
Sa o stapanesti sanatos si multi km fara incidente.
Culoarea a fost la alegere sau "rapiditatea" livrarii?

#7
tatalor51

tatalor51

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 01.01.2014

 horean, on 14 iunie 2017 - 22:15, said:

Sa o stapanesti sanatos si multi km fara incidente.
Culoarea a fost la alegere sau "rapiditatea" livrarii?
Multumesc! La alegere. Intentionam sa iau rosu indiferent de tipul masinii, e culoarea mea preferata. Printr-o intamplare fericita, la Civic hatch, rosul (nemetalizat, e drept, dar nu exista metalizat pe culoarea asta) este culoarea default, gratis. M-a scutit de 470E.

 a3ds, on 14 iunie 2017 - 22:06, said:

Nu mi se pare urata deloc, are un design foarte interesant. E genul ala, love it or hate it.
LOVE IT, in cazul meu. In plus, mi se pare ca pe viu arata semnificativ mai bine decat in poze.

 Benderbut, on 14 iunie 2017 - 22:12, said:

Vezi ca sunt multi nenorociti care accelereaza atunci cand ii depasesti. Sa nu te sfiesti sa apesi pedala de acceleratie pana la podea.
Dap, am mai intalnit. Mi se pare tare de prost gust faza. Si foarte periculoasa pentru toata lumea.

Edited by tatalor51, 14 June 2017 - 22:34.


#8
Claudiu998

Claudiu998

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 731
  • Înscris: 02.09.2016
Japonezele astea is date dracu...in sensul bun. Cai putere foarte multumitori in raport cu capacitatea cilindrica, aspectul fenomenal.
Rosu la japoneze prinde bine.

#9
pielea

pielea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,035
  • Înscris: 14.08.2010
Si daca accelereaza la depasiri ce? E ilegal? Eu zic ca e fun mai ales cand ai o sleeper car.

#10
a3ds

a3ds

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 13,313
  • Înscris: 26.04.2015
Da, e ilegal. Cati ani ai, 12?

 Claudiu998, on 14 iunie 2017 - 23:05, said:

Japonezele astea is date dracu...in sensul bun. Cai putere foarte multumitori in raport cu capacitatea cilindrica, aspectul fenomenal.
Rosu la japoneze prinde bine.

E cam tras de motorasu' ala, dar oricum masinile nowadays sunt de unica folosinta.

#11
pielea

pielea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,035
  • Înscris: 14.08.2010
Pai cand ai peste 90kmh in afara loxalitatii e tot legal? Sau cand mergi cu 150 pe 2 benzi esti bo$$. :))

#12
a3ds

a3ds

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 13,313
  • Înscris: 26.04.2015
Da, e legal. Pe drum european e 110 limita, pe autostrada 130.

Daca ai 12 ani, de ce tot insisti? Asteapta sa cresti, sa vorbesti in cunostinta de cauza.

#13
R-Alex

R-Alex

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 153
  • Înscris: 16.05.2017
Este o masina superba,Civic-ul si in versiunea anterioara a fost ca si design cu mult in viitor fata de concurenta,sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de fiecare km rulat cu ea!

#14
pielea

pielea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,035
  • Înscris: 14.08.2010
De unde ai scos tu 110 nu stiu, la 12 ani ai mei am scos cativa in decor dar asta e cand esti minor legea n-are ce sa-ti faca lol.

Oricum masina e super misto p rosu, am vazut si eu una expusa. Poti pune si o poza cu farurile noaptea aprinse?

#15
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,561
  • Înscris: 15.06.2007
Faina jucaria! Sa te plimbe fericit!
Mi-a placut si mie Honda, i-am dat o sansa  inainte sa-mi cumpar si eu masina, am  studiat-o, dar avea neajunsul ca este prea "compacta" pentru nevoile mele,  si nu incapeam in ea cum voiam eu avand peste 1.90, deci am cracii lungi, scaunul mult in spate, locul pe bancheta din spatele meu fiind compromis. Dar repet, a fost mereu un model drag, pe care mi-as fi dorit sa-l detin.

Edited by tfmercedez, 15 June 2017 - 01:03.


#16
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,662
  • Înscris: 29.03.2006
Modelul anterior era mai legat, mai interesant, mai deosebit, chiar original - si asta impreuna cu primele cantareste chiar mult mai mult decat faptul ca nu era nici ea tocmai o capodopera estetica.
Asta noua intra la categoria oribilitati socante si extrem de dezamagitoare.
Nu e maxim de horror ca multipla sau simbol 1, dar e diforma, hidoasa, dezlanata, nelegata si deci urmeaza imediat dupa cele amintite...

Legat de acceleratul celor depasiti, este ilegal, si intra direct cel putin la tentativa de omor, eventual chiar la tentativa de omor multiplu deosebit de grav si distrugeri.
Vinovatii merita batuti cu biciul si inecati in dejectii de porc. E ilegal oricum, dar sunt cu atat mai oameni de rahat, cretini, imbecili si idioti, cu cat au si o masina mai slaba care mareste foarte abrupt riscul de accident foarte grav.

Altfel, e bine ca este omul multumit de masina lui.
Are putere apropiata de prima generatie de Civic Type R din 1997, care avea motor aspirat natural de 1,6 L si 186 CP.
Acum Type R are motor de 2L turbo si 306 CP.

Edited by loock, 15 June 2017 - 01:46.


#17
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013
La fel cred si eu. Am avut un soc cand am vazut prima data masina...  Nu credeam ca cineva a dat verde la asa desen sa intre in productie.

Oribila e putin spus.'' Intoarce privirile pe strada...''  Si cocosatul de la Notre Dame facea asta,

Initiatorul spunea ca trei sferturi din oameni o considera horror. Asa si e.  Acu' fara glume, da eu nici gratis nu m-as urca in asa ceva.

Mai rau ca Civicul asta e doar Multipla de la Fiat.

#18
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,050
  • Înscris: 02.09.2005
Este genul de mașină care ori îți place ori nu. Mie personal îmi place.
Să o stăpânești sănătos!

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate