Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?
 

Honda Civic 10, 1.5l VTEC turbo, CVT

* * * * - 5 votes
  • Please log in to reply
1012 replies to this topic

#37
hades

hades

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 938
  • Înscris: 16.12.2003
Designul e gandit pentru alt continent....acolo Honda vinde mai bine ca-n Europa. Mai sunt masini care au trecut prin faza asta: Outlander 3, Tribeca 2 etc. Stilizate pentru zona in care vand cel mai bine.
Raportat la modelul pe care il inlocuieste si pe care il am in familie de vreo 33 de zile :), masina e total diferita. Cea veche e mai sobra si nu asa de accentuat caracterul sportiv. De echipare nici nu vorbesc, e cu mult mai stufoasa comparat cu cea veche. Iar la cea veche nu prea vad ce ar lipsi :)...in afara de franarea automata, optiune foarte importanta in opinia mea.

S-o stapanesti sanatos!
Si eu tot la rosu ma opream!
:)

#38
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,473
  • Înscris: 18.06.2007

View Posttatalor51, on 15 iunie 2017 - 09:43, said:

Multumesc!
Este CVT, un tip care e destul de rau vazut in reviews si de catre 'entuziasti', aparent pentru ca se comporta altfel decat o automata clasica sau un dublu ambreiaj (nu are viteze propriu zise si, in general, turatiile urca in functie de cat de tare ai pus piciorul si raman acolo in timp ce masina accelereaza).
Asta de pe Civic are programate artifical 7 trepte de viteza asa ca functioneaza mai mult sau mai putin ca o automata clasica. Cel putin in combinatie cu motorul asta, mie mi se pare excelenta, atat in oras cat si afara (ca termen de comparatie, dar numai in oras, din punctul meu de vedere, e peste EDCul de pe Megane si DCTul de pe Sportage - ambele dublu ambreiaj). Nu am avut nevoie sa o pun pe Sport (unde tine turatiile mai sus si accelereaza mai repede) sau sa folosesc padelele de pe volan pentru downshift. Am testat de curiozitate si mi s-a parut ca zboara Posted Image (dar probabil fiindca n-am condus exagerat de mult si nu prea am repere cu care sa compar).
Posibil sa se simta mai lenesa si sa-si arate limitarile afara din oras cu motorul de 1l/127hp, nu stiu.
cred că ai ales destul de bine. am mers cu civic (mai vechi) care era echipat cu cutie robotizată și era o foarte mare porcărie. AM condus și Honda cu dublu ambreiaj și iar mi s-a părut foarte slabă. Poate cvt-ul este o alegere mai inspirată pentru că este gândită spre confort și se comportă mai bine dacă este exploatată normal.

Cum se comportă la viteze de 110-140 km/h în privința zgomotului? generația precedentă te făcea să nu te auzi om cu om în mașină.

eu consider cutia automată ca fiind obligatorie, cu toate înjurăturile pe care o să le primesc.

Edited by bobalex18, 15 June 2017 - 11:01.


#39
tatalor51

tatalor51

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 01.01.2014

View PostMr. Incredible, on 15 iunie 2017 - 10:28, said:

Sa o stapanesti sanatos! Este important sa iti placa tie in primul rand!

Legat de masina asa cum am avut ocazia sa constat tapiteria mi se pare la nivelul unei masini de cel mult 10.000 euro si nu la nivelul uneia de 20.000 si mai mult. Butoanele alea de plastic de la baza volanului iar sunt foarte ieftine, si par lipite in graba. Este pacat ca dau chix la niste detalii care fac diferenta.

Legat de tinuta de drum, modelul actual are o suspenise mai moale si asta face ca masina sa fie mai nesigura, mai ales in combinatie cu motorizarile mai puternice decat la vechile generatii care aveau o suspensie mai sportiva.

In ce priveste alegerea ta trebuie tinut cont si de faptul ca ai trecut de la Logan la Civic si este firesc sa fii impresionat. Lucrurile nu mai stau asa de diferit atunci cand se compara Civic cu alte modele din clasa.
Acelasi lucru este valabil si legat de cutia automata; te felicit ca ai ales asa dar si in cazul cutiei nu ai termen de comparatie pentru ca asa cum ai spus nu ai condus alte masini care sa aiba cutii automate.

De acord cu tapiteria, e mediocra.
Despre suspensii, cred ca e invers. Adica, n-am condus versiunile precedente, dar absolut toate reviews si pareri citite de mine par in acord ca noua suspensie independenta spate fac ca masina sa fie mult superioara in curbe si ca tinuta de drum in comparatie cu vechile generatii.
Dap, am mentionat ca n-am condus automate decat la test drive si numai in oras, am specificat cu ce am comparat cutia respectiva: DCT la Sportage si Megane si CVT la Nissan Qashqai. Mi-a placut mai mult decat celelalte, dar evident ca un test drive nu e chiar relevant.

View Postbobalex18, on 15 iunie 2017 - 10:58, said:

cred că ai ales destul de bine. am mers cu civic (mai vechi) care era echipat cu cutie robotizată și era o foarte mare porcărie. AM condus și Honda cu dublu ambreiaj și iar mi s-a părut foarte slabă. Poate cvt-ul este o alegere mai inspirată pentru că este gândită spre confort și se comportă mai bine dacă este exploatată normal.

Cum se comportă la viteze de 110-140 km/h în privința zgomotului? generația precedentă te făcea să nu te auzi om cu om în mașină.

eu consider cutia automată ca fiind obligatorie, cu toate înjurăturile pe care o să le primesc.
Spre 140 cred ca zgomotul de rulare se aude mai mult decat motorul pe o sosea 'normala' de la noi, daca nu esti in accelerare, evident. Poti sa vorbesti ok in masina, nu mi s-a parut ca trebuie sa ridic vocea.

View Posthades, on 15 iunie 2017 - 10:54, said:

Designul e gandit pentru alt continent....acolo Honda vinde mai bine ca-n Europa. Mai sunt masini care au trecut prin faza asta: Outlander 3, Tribeca 2 etc. Stilizate pentru zona in care vand cel mai bine.
Raportat la modelul pe care il inlocuieste si pe care il am in familie de vreo 33 de zile Posted Image, masina e total diferita. Cea veche e mai sobra si nu asa de accentuat caracterul sportiv. De echipare nici nu vorbesc, e cu mult mai stufoasa comparat cu cea veche. Iar la cea veche nu prea vad ce ar lipsi Posted Image...in afara de franarea automata, optiune foarte importanta in opinia mea.

S-o stapanesti sanatos!
Si eu tot la rosu ma opream!
Posted Image
:) Multumesc. Franarea automata a fost printre optiunile pe care le voiam si eu neaparat. Foarte incantat ca la Honda vine standard (cred ca si la Toyota), in general trebui sa o pui ca optiune si sa astepti cateva luni pana se livreaza masina. Si tot in general e scumpa (vreo 750E la Kia Sportage).

Edited by tatalor51, 15 June 2017 - 11:09.


#40
horean

horean

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 577
  • Înscris: 19.01.2007
Sa postezi din cand in cand si consumul urban/extraurban. Oricum pana pe la cateva mii de km nu prea e relevant, dar sunt curios cum sta la acest capitol.
Fiind motor nou, alimentezi benzina cu cifra octanica mai mare (98, 100)?

#41
tatalor51

tatalor51

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 01.01.2014

View Posthorean, on 15 iunie 2017 - 11:18, said:

Sa postezi din cand in cand si consumul urban/extraurban. Oricum pana pe la cateva mii de km nu prea e relevant, dar sunt curios cum sta la acest capitol.
Fiind motor nou, alimentezi benzina cu cifra octanica mai mare (98, 100)?
98, da. Urban, pe distante scurte (1-3km) si bara la bara am avut vreo 18-20l/100km. N-am avut treaba mai mult prin oras, deocamdata. N-am idee daca e normal, pare mult.
Extra-urban: 2 drumuri Bucuresti - Suhaia (si 2 retur): intre 6.7 si 7.7.

Edited by tatalor51, 15 June 2017 - 11:39.


#42
florinppv

florinppv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 872
  • Înscris: 22.01.2010
Sa te poarte sanatos, fara evenimente si sa te bucuri de ea!

Mie imi place masina, este si un model de suflet, Civicul din '86 a fost prima masina dupa Dacia de scoala pe care am condus-o mai mult timp. Ma bucur ca Honda cu Civic s-a intors la stilul acela de masina "sport" in care nu te "urci la volan", ci "cobori la volan" si esti aproape de sosea. Sunt convins ca in timp vor rezolva anumite slabiciuni (tapiterie, plastice etc) care sunt normale la modelele noi.

Ar fi interesant un jurnal cu consumul real de carburant: https://www.spritmonitor.de/en/

#43
tatalor51

tatalor51

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 01.01.2014

View Postmarr, on 15 iunie 2017 - 10:12, said:

Felicitari pentru achizitie si sa te bucuri de ea muuuulti km fara incidente !
Este un model care mi-a atras atentia inca de la lansare din Statele Unite.
Am studiat si review-urile aparute peste ocean, am vizionat filmulete cu testele facute -e-acolo si ... mi-a placut !

PS: Spre deosebire de versiunile anterioare de Civic, este prima data cand imi place mai mult designul sedanului decat al hatch-ului !

Multumesc! Eu prefer hatch-ul, desi sedanul este undeva foarte aproape :) In state, sedanul a avut un succes enorm anul trecut.

#44
AstroNut98

AstroNut98

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,444
  • Înscris: 26.01.2014
Superba masina!

Sa o folosesti multi km fara incidente!

Ma bucur ca ai avut imaginatie si nu ti-ai luat un Golf Diesel, gri si anost. :))

Totusi, CVT-ul ala strica toata placerea de a conduce... :( Nici nu simti ca esti conectat cu asfaltul cand accelerezi si motorul se tureaza in draci + rubber banding. Dar mno, daca nu esti un "petrolhead" cred ca e ok CVT.
Si inca o chestie, imi pare al naibii de similar motorul asta de 1.5 cu cel Ford 1.5 Ecoboost 182. Exact aceeasi cilindree, exact aceeasi putere si exact acelasi cuplu, doar ca la turatie diferita. Un motor bun, nevertheless. :)

#45
tatalor51

tatalor51

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 01.01.2014

View Postflorinppv, on 15 iunie 2017 - 11:44, said:

Sa te poarte sanatos, fara evenimente si sa te bucuri de ea!

Mie imi place masina, este si un model de suflet, Civicul din '86 a fost prima masina dupa Dacia de scoala pe care am condus-o mai mult timp. Ma bucur ca Honda cu Civic s-a intors la stilul acela de masina "sport" in care nu te "urci la volan", ci "cobori la volan" si esti aproape de sosea. Sunt convins ca in timp vor rezolva anumite slabiciuni (tapiterie, plastice etc) care sunt normale la modelele noi.

Ar fi interesant un jurnal cu consumul real de carburant: https://www.spritmonitor.de/en/
Multumesc! Nu stiu daca o sa am timp sau chef sa tin un jurnal cu consumul de carburant. Vedem ceva mai tarziu. Sunt destul de sigur ca nu e remarcabila in privinta asta. Motorul de 1l, poate era :)

View PostAstroNut98, on 15 iunie 2017 - 13:21, said:

Superba masina!

Sa o folosesti multi km fara incidente!

Ma bucur ca ai avut imaginatie si nu ti-ai luat un Golf Diesel, gri si anost. Posted Image)

Totusi, CVT-ul ala strica toata placerea de a conduce... Posted Image Nici nu simti ca esti conectat cu asfaltul cand accelerezi si motorul se tureaza in draci + rubber banding. Dar mno, daca nu esti un "petrolhead" cred ca e ok CVT.
Si inca o chestie, imi pare al naibii de similar motorul asta de 1.5 cu cel Ford 1.5 Ecoboost 182. Exact aceeasi cilindree, exact aceeasi putere si exact acelasi cuplu, doar ca la turatie diferita. Un motor bun, nevertheless. Posted Image
Multumesc!
Fix asa am citit si eu despre CVT in general. Specific despre asta, multi spun ca se comporta ca o automata normala (are 7 trepte programate electronic) si ca este printre cele mai bune. La test drive, masina cu motorul de 127 de cai, in oras si la viteze de maxim 80km/h, mi s-a parut mai placut de condus decat DCTurile de pe Megane si Kia Sportage. Asta cu motor de 1.5l mi se pare o placere de condus in afara orasului, motorul nu tureaza excesiv si mie mi se pare foarte responsive in functie de cum apas pedala. Dar nu am alte repere cu care sa compar comportamentul la viteze mari, posibil ca DCTurile sa fie mai cool. Personal, mi se pare EXTREM de fun sa o conduc :)

#46
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,022
  • Înscris: 09.01.2007
Felicitari ! Eu zic ca arata deosebit, design futurist.
SI interiorul a progresat clar.

#47
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
La vechimea permisului de doar 1 an si jumatate raportata la puterea de 182 de cai, iti doresc mai mult sa ai grija de tine, familia ta si, implicit ceilalti participanti la trafic.

Avantajul tau major este, insa, ca CVT-ul mai "modeleaza caracterul" soferului cat de cat. Ceea ce e bine.

In rest, hoata tare de tot masina ! Numai satisfactii de pe urma ei si multi km fara probleme !

#48
tatalor51

tatalor51

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 01.01.2014

View Postoverseas, on 15 iunie 2017 - 13:56, said:

Felicitari ! Eu zic ca arata deosebit, design futurist.
SI interiorul a progresat clar.
Multumesc. Da, asa mi se pare si mie, cu exceptia tapiteriei scaunelor.

View Postcurentelectric, on 15 iunie 2017 - 14:22, said:

La vechimea permisului de doar 1 an si jumatate raportata la puterea de 182 de cai, iti doresc mai mult sa ai grija de tine, familia ta si, implicit ceilalti participanti la trafic.

Avantajul tau major este, insa, ca CVT-ul mai "modeleaza caracterul" soferului cat de cat. Ceea ce e bine.

In rest, hoata tare de tot masina ! Numai satisfactii de pe urma ei si multi km fara probleme !
Multumesc. Desi am reusit sa conduc destul de repede, eu zic ca sunt destul de prudent. In general nu ma angajez in depasiri daca nu sunt 100% sigur ca am mai mult decat suficient timp, nu m-as simti confortabil sa termin depasirea la 2 secunde dupa ce masina care vine din fata a ajuns in dreptul meu. Cat despre CVT, eu sunt foarte multumit de el mergand pe Drive. Pe Sport e semnificativ mai rapid in acceleratii, dar nu mi se pare ca as avea nevoie.

#49
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,106
  • Înscris: 05.06.2002
車は運転する喜び場合は何もされていない = "O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o" => Soichiro Honda

posesor de civic sedan din 2010, luata de noua, 80k km in momentul de fata, am avut cu ea doar probleme minore. mult spus "probleme" fata de ce aud pe la altii. e o masina foarte fiabila. s-o stapanesti sanatos si fara evenimente.

#50
tatalor51

tatalor51

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 01.01.2014

View PostFane, on 15 iunie 2017 - 16:21, said:

車は運転する喜び場合は何もされていない = "O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o" => Soichiro Honda

posesor de civic sedan din 2010, luata de noua, 80k km in momentul de fata, am avut cu ea doar probleme minore. mult spus "probleme" fata de ce aud pe la altii. e o masina foarte fiabila. s-o stapanesti sanatos si fara evenimente.
Multumesc! Sunt putin ingrijorat aproapo de fiabilitate fiindca practic au schimbat toata masina generatia asta si nu se prea face asta in general, dar Honda a stat mereu bine la capitolul asta. Sa vedem, sunt totusi optimist.

#51
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,936
  • Înscris: 02.09.2005
La benzinare niciodată nu au dat chix cu fiabilitatea.

#52
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007

View Posttatalor51, on 15 iunie 2017 - 18:57, said:


Multumesc! Sunt putin ingrijorat aproapo de fiabilitate fiindca practic au schimbat toata masina generatia asta si nu se prea face asta in general, dar Honda a stat mereu bine la capitolul asta. Sa vedem, sunt totusi optimist.
Nu au schimbat chiar toată mașina. Au umblat la caroserie, la motor, dar honda merge pe cai bătătorite deja. Și asta vei vedea și tu în viitor. Si asta e marele lor atu. Au păstrat acea simplitate care tine cu clientul și nu cu servisul. Nu au schimbat filozofia lor de a face mașini.

View Postjericho, on 15 iunie 2017 - 19:00, said:

La benzinare niciodată nu au dat chix cu fiabilitatea.
Dieselul pentru mașini mici a fost dintotdeauna o provocare pentru orice producător auto. Dieselul pe mașini mici și-a câștigat adepții tot datorită motoarelor simple, a "tractoraselor".

#53
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,106
  • Înscris: 05.06.2002
totusi, mai stiti pe cineva care sa fi oferit asta?

si cica daca o tii 1.000.000 mile primesti una noua. :)

Edited by Fane, 15 June 2017 - 20:26.


#54
flaviuf

flaviuf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 05.09.2007
In primul rand sa o stapanesti sanatos si sunt sigur ca mari probleme nu vei avea.
In al doilea rand sunt curios cum se comporta motorul, din cate stiu e primul turbo de serie produs de Honda. Care e plaja de turbo? Cum se simte cand intra? Interesanta ar fi o comparatie intre vechiul VTEC si actualul turbo.
Si am o intrebare: cum ti se pare antifonarea? Cum consideri zgomotul interior la 140-150 kmh?
Sincer sa fiu (sper sa nu te superi, e o chestie cum spuneau multi care ori iti place ori nu), ca posesor de Civic VIII D as sta mult pe ganduri sa o dau pe una noua. Ce mi se pare exagerat la ea este combinatia de culori din spoilere (special spate) care dau impresia de spoiler supradimensionat si evacuarea pe mijloc. Posibil in realitate sa arate mult mai bine, inca nu am vazut niciuna live.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate