Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
'17 Mazda3 G120 AT Revolution
Ultima postare: mai 04 2024 08:52, Inițiat de
alliNdanuTz
, iun 03 2017 14:46
·
1
#487
Publicat: 19 octombrie 2018 - 20:51
Solutia de la Wolf nu este protectie ceramica, este nano-protectie. Din asta am avut aplicata pe Avensis, la Ovidiu. Tine undeva la 6-8 luni pe masina, cu masina spalata des (1-2 saptamani, 2-3 randuri spuma).
Despre protectia ceramica, sfatul meu este sa fie aplicata de cineva care se pricepe, daca e aplicata prost se curata al dracului de greu de pe masina. |
#489
Publicat: 19 octombrie 2018 - 21:20
Ca sa nu se inteleaga aiurea, comentariul cu protectia ceramica se referea la faptul ca nu ar trebui aplicata in regim DIY de persoane care nu au experienta cu asta.
De asemenea, am precizat mai sus numarul de spalari / aplicari spuma pentru ca asta erodeaza protectia de pe masina, functie si de cat de concentrata e spuma. Pe Honda, de niste vreme, folosesc doar o aplicare de spuma, ca prespalare si apoi sampon auto + manusa si protectia o duce mai bine, este inca pe masina bine merci. Editat de closchkutza, 19 octombrie 2018 - 21:23. |
#491
Publicat: 19 octombrie 2018 - 22:28
Nu mai exagera ca nu e cine stie ce complicatie, oricine poate sa o faca iar eu ca proprietar sa zicem ca as fi mai atent decat un strain platit si nesupravegheat.
Experienta o capeti exersand, pe mine m-a tinut f mult nanolexul, dar am aflat tarziu ca nu trebuia sa fac exces d spuma activa. |
#495
Publicat: 05 noiembrie 2018 - 20:18
Nimic nou, ne miscam de parca stam, inca e la slefuit, chituit, morti raniti si poate o vopsim pana la sfarsitul saptamanii.
Intrebarea mea este, ar trebui sa-mi fac griji legat de rugina in locurile unde a fost sudata masina? Ce pot face sa ma asigur ca nu o sa apara rugina? |
#496
Publicat: 05 noiembrie 2018 - 20:23
alliNdanuTz, on 05 noiembrie 2018 - 20:18, said:
Nimic nou, ne miscam de parca stam, inca e la slefuit, chituit, morti raniti si poate o vopsim pana la sfarsitul saptamanii. Intrebarea mea este, ar trebui sa-mi fac griji legat de rugina in locurile unde a fost sudata masina? Ce pot face sa ma asigur ca nu o sa apara rugina? |
|
#502
Publicat: 05 noiembrie 2018 - 21:39
Dealerul la buy-back
alliNdanuTz, on 05 noiembrie 2018 - 20:18, said:
Ce pot face sa ma asigur ca nu o sa apara rugina? Unile masini au garantie 12 ani la tabla pentru coroziunea dinspre interior chiar daca au fost reparate in reprezentanta. Editat de MembruAnonim, 05 noiembrie 2018 - 21:46. |
#503
Publicat: 06 noiembrie 2018 - 10:46
G-Ionel, on 05 noiembrie 2018 - 21:25, said:
Si cine ar cumpara-o stiind ca a fost accidentata? Sau nu se spune cumparatorului despre ce este vorba? Din ce vad, masina e reparata in reprezentanta. Urmatorul cumparator, daca va dori sa acceseze un istoric al masinii, va vedea si reparatia daunei. Fiind totusi reparata in reprezentanta, ar trebui sa aiba o garantie.a lucrarii. |
#504
Publicat: 06 noiembrie 2018 - 16:49
Din ce am inteles eu azi de la service: nu ar trebui sa-mi fac griji de rugina pentru ca este sudata cu (in?) argon, au fost folosite tot felul de solutii pentru tratament la EXTERIOR iar interiorul ar fi o "suprafata inchisa" si n-au cum sa intervina acolo.
E bine, e rau? Cat ar trebui sa am garantie la o astfel de lucrare? Asa arata masina acum, maine sau cel tarziu joi AR TREBUI sa intre la vopsit, vopsitul cica dureaza o zi. Fișiere atașateEditat de alliNdanuTz, 06 noiembrie 2018 - 16:53. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi