Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Telefonul Oppo a74 mi-a blocat ca...

A inviat Mudava

Vouchere de vacanta

Cand One United nu mai vand isi v...
 Mandolina feliat legume

Atestat consilier de siguranta

alarma auto Autowatch 346 RLI

Ce se intampla cu actualii tineri...
 Descifrare reteta

Zapp fix

Rulment pt diferential 4motion

Lipire filtru la baterie ikea
 Meserias nu mai vine sa termine l...

Soferii prinsi bauti sau drogati ...

geometrie autorulota

Sfat achiziție laptop ~4500 ...
 

Berlina, 2003-2007, cu rabatare bancheta spate. Buget 2500E.

- - - - -
  • Please log in to reply
54 replies to this topic

#37
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,915
  • Înscris: 27.04.2010
La banii astia te poti uita si dupa o Skoda, Octavia (hatch sau breck) sau Fabia breck.
Chiar daca vor avea un an mai vechi, sunt masini bune ...

Edited by shymano, 09 January 2017 - 23:16.


#38
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,148
  • Înscris: 08.12.2008

 medelin992, on 07 ianuarie 2017 - 22:38, said:

Eu as mai fi asteptat, dar am nevoie de masina in primavara si nu pot sa strang mai multi bani.
Stiu ca-s pretentios, doar is banii mei munciti de mine, nu furati. Cred ca o sa probez multe masini pana am sa ma decid. Si cand zic ca o sa probez, ma refer la mers pe autostrada. Mai face cineva asa ceva? Sau sunt singurul nebun?

Asta e, la banii mei, nu pot fii decat atent la ceea ce cumpar. Daca aveam posibilitatea de a lua ceva mai nou, nu ma uitam asa mult la masina.

Incerc sa gasesc masini printre cunostinte, prefer sa discut cu oameni ce au avut masina de mai mult timp, nu cu samsari, peste care cred ca o sa dau si eu. Am ratat un Megane 2 cu jurnal de bord pe daciaclub recent, masina luata de noua(2007 cred), jurnal de bord din 2011. Pret ceva mai mare decat imi permit.

Bravo tie ca ai muncit pentru bani si nu i-ai furat. Dar nu despre asta e vorba. Ci despre ce masina, care sa nu te rupa de bani si de incredere,  gasesti in buget si care, in acelasi timp, sa iti si indeplineasca dorintele. Ori chestiile astea se cam bat cap in cap. Bani putini + pretentii mari => samsari + teapa.
Un Focus 1, Astra G sau Golf 4 sa zici mersi daca nu iti cer bani dupa 15000-20000 de km.
Loganul iti pute, ca are intretinerea ieftina, e mai putin rulat si are fiabilitate buna. Adica exact ce cauti tu. Dar vrei teste la reprezentanta pentru niste masini de vreo 15 ani aduse din Germania de niste samsari si cu rulaj lejer de peste 200-250000 de km...
Daca tu ai toti banii 3000 de euro, in conditiile in care ai vrea sa treci pe GPL (aprox. 500 de euro), ce super Opel crezi ca gasesti tu pe la 2000-2500 de euro? Nu uita ca NICI O MASINA nu a fost proiectata pentru ce vrei tu. Practic tu ai nevoie de ceva gandit in primul rand pentru carat saci,nu geamante precum in cazul unui Opel Astra. Iar aici te-ai duce mai mult spre Opel Combo, Renault Kangoo sau Fiat Doblo.

Edited by LauCalin, 10 January 2017 - 00:07.


#39
medelin992

medelin992

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,487
  • Înscris: 16.06.2010
Astra G combi, 1.6, 16V, pare interesanta.
Cum va ziceam, am un vecin cu una de vanzare din 2001. Din ce am vazut pe net, motorizarea asta se invarte de la 1600-2200E.
Mai imi raman bani si de GPL.

Intrebare: de ce e Meganul II asa ieftin? Se gasesc modele 2004-2007 cu 2500-3000E(sedan sau combi), iar ca dotari e superior multor masini din acelasi pret si gama.

#40
devlin2427

devlin2427

    zerofuxgiven

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,292
  • Înscris: 22.05.2008
Pentru ca reno.

Cu putin noroc gasesti si un Focus 2 care e mult peste Astra G.

#41
medelin992

medelin992

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,487
  • Înscris: 16.06.2010
Stiu ca este, dar cel mai probabil va trebuii sa suplimentez bugetul ca sa ajung la ea.
Plus intretinerea, care banuiesc ca e mai scumpa ca la Opel.

#42
devlin2427

devlin2427

    zerofuxgiven

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,292
  • Înscris: 22.05.2008
Banuiesti prost. Daca nu iei un diesel terminat n-are ce sa fie scump la un benzinar sub 200.000km.

#43
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
Eu am folosit timp de 6 ani un Logan fix in conditiile pentru care vrei tu , carat ocazional 400 kg , inca are telescoapele pe spate originale care vor fi schimbate anul asta impreuna cu arcurile , o revizie totala (diferite piese) cam cat jumate din cat face de toata , este cazul , dupa 11 ani si 170 de mii de km. In rest , aia cu problemele , cel putin la logan 1 , personal nu sunt de acord , am schimbat in toti anii astia 2 randuri de bielete , restul is chestii de revizii .
La banii astia , poate gasesti o laguna in mintile ei ! Ca regula generala , la buget mic , mergi pe marci cu devalorizare mare, poti gasi masini bunicele !

Edited by farausername, 25 January 2017 - 13:23.


#44
medelin992

medelin992

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,487
  • Înscris: 16.06.2010
Am fost azi in targ Vitan sa vad care este piata.
Focus II break, numai cazane. Am cateva in online ce sper sa le vad, anunturi ce nu par de samsari.
Fabia break in schimb, mi s-au parut mult mai ingrijite si mai ieftine, in comparatie cu focus.

N-am vazut Renault Megane II break, si nici wv golf variant.

#45
medelin992

medelin992

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,487
  • Înscris: 16.06.2010
Inca mai caut. Dar slabe sanse sa gasesc ceva ok.
La focus 2, am mers si am vazut si modele 2006-2007, cele mai scumpe din gama lor, m-am dus pana in 3500-4000 E, doar ca idee, sa vad ce gasesc, si tot nu-mi plac. Toate sunt lovite, vopsite ca dracu, alergate de s-a jupuit volanul si schimbatorul.....ca sa nu zic, ca din 10 masini, doar unul era propietar, restul samsari.
DAca stai sa iei anunturile de pe net, dai de aceeasi oameni, pe conturi diferite.
Toate masinile din Vitan, le gasiti in parcare la Megamall Bucuresti.
Am cautat si in targuri, si in online, si la intersectiile mari pe unde se mai pun masini de vanzare si toate sunt la fel.

La fel si la celalte masini dupa care m-am mai uitat, Fabia, Megane, astra h....
Ba nu e inmatriculata, ba nu are itp, ba a expirat asigurarea, ba "nu bate, nu troncane"....ba strabat Bucurestiul, timp in care (2 ore cat m-am miscat eu) s-a vandut masina.
Sa-mi bag ceva in samsarii din Bucuresti. Nu cred ca e pe undeva prin tara asta mai samsareala ca aici, poate prin vestul tarii.

Nu mai e niciun propietar care sa-si vanda masina? Cica este o lege care interzice sa pui anunt de vanzare pe masina.

O sa ma ajunga sfaturile unora, si o sa ma uit si dupa Logan, teoretic, sansele de a gasi prim propietar sunt mai mari. Cu toate ca am vazut ceva loganuri la vanzare, aduse din Germania.

Edited by medelin992, 25 February 2017 - 16:37.


#46
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,554
  • Înscris: 08.10.2015
Vad ca ti-a venit mintea la cap... Cauta un Logan ca-s destule, sigur gasesti ceva bun la bugetul tau.

#47
medelin992

medelin992

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,487
  • Înscris: 16.06.2010
Gata, mi-am luat harb.
Opel Astra break, 2001, 1.6 benzina, 16 valve. E a vecinului de care v-am mai spus eu in trecut pe aici. Cerea pe ea 2500 E si am luat-o cu 2100 E. Vanzatorul mi-e vecin, de profesie mecanic.
Masina se prezinta bine, are rugina intr-un singur loc, nu pare lovita la caroserie, doar barile cred ca au fost inlocuite.
Poate confirma cineva daca tabla de pe ea este galvanizata? Eu asa am impresia. Masina are incheieturile ceruite (fabrica sau propietar), e dotarea cea mai de top cred.
Dotari:
-AC manual
-Oglinzi electrice si incalzite
-Pilot automat
-Cui remorcare trecut in talon
-Computer de bord
-sistem de modificare a presiunii din amortizoarele spate (pneumatic)
-sistem audio belea (boxe prin toata masina) Posted Image
-Inchidere centralizata
-2 airbag-uri. Initial credeam ca sunt 4.
-Centuri pentru toti ocupantii.
-ABS

+2 randuri de cauciucuri vara/iarna (stare buna)
+curea distributie schimbata in toamna 2016.
+radiatoare noi de AC si racire (primavara 2016)

Am testat-o pe autostrada, i-am dat blana, nu scoate zgomote ciudate, merge drept, lin, se infige bine, franeaza bine. I-am facut consumul dupa metoda plin-plin, coincide cu consumul instant aratat de calculatorul de bord. Mers 50 km pe autostrada, viteze intre 110-150, consum de 7l/100 km. Am calcat-o, sa vad daca scartaie ceva. La vechimea si motorul ei, consumul mi se pare OK.
Dupa ce-am testat-o eu, am dus-o la service, au pus-o baietii pe elevator, au tras de roti, articulatii...... verificat baterie. Mecanic, totul in regula.
Lichide in regula, antigelul e bine, ma gandeam ca a schimbat radiatorul din alte motive. El spune ca i-a gaurit un vecin radiatorul cu surubelnita. Dar le-am verificat, sunt ok. Daca avea probleme cu racirea se vedea pe autostrada, sau in oras.
I-am testat si franele, fata-spate, placute si discuri OK. I-au testat si amortizoarele, in regula si ele. Verificat seriile si am plecat direct la acte. I-au facut si noxele si nu sunt probleme nici acolo.
Nu prezinta uzuri pe scaune, tapiterie, volan...desi are 160.000 km in bord. Ma indoiesc ca sunt reali. Am gasit un stiker, in 2007 avea sub 110.000. Provenienta este Olanda, cumparata de vecinul meu in 2012. El spune ca a facut in jur de 40.000 km cu ea.

Are zgarieturi pe bara fata-spate, nu e lovita, sudata, dedesubt se prezinta foarte bine. Sistem evacuare in stare buna, ceva scurgeri de ulei pe la baia de ulei.

Propietarul a zis ca nu a mai vazut pe cineva asa de insistent, atatea teste, probe....
Trebuie sa-i fac schimbul de ulei, filtru, cutie, sistem de franare. Cel de racire se prezinta foarte bine. Poate mai la toamna, iarna a trecut. A, trebuie sa-i rezolv si rugina de la roata spate (aripa). O curatare, un polish pe faruri....si ce-or mai fi de facut...
Am facut contractul de V-C, urmeaza zilele urmatoare sa mergem la taxe si impozite sa ne puna aia parafele pe contracte (5 exemplare), urmeaza sa o iau si eu in evidenta si apoi la inmatriculare cu ea.

Sunt mai multe, dar nu imi vin in minte acum.

Fata de cate masini am vazut, asta de 16 ani arata si merge multtt mai bine ca alte masini din 2005-2007. Ca dotari sunt multumit. Are si incalzire electrica a parbrizului, dar din pacate are rezistenta aia bulita si nu mai functioneaza.

Era unul in fata mea la service, venise pt ITP, doar ce cumparase un VW Passat, ceva mai nou de 2010. Din spate arata super, insa cand m-am uitat pe drepta era toata stearsa. Cand a pornit TDI-ul si a inceput sa haraie pe acolo.....

Sfat: cel mai bine vezi o masina, atunci cand e lumina puternica afara, soare. Vezi orice reparatie, zgarietura, vopsea data peste, orice se vede.

Edited by medelin992, 14 March 2017 - 16:33.


#48
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,554
  • Înscris: 08.10.2015
S-o stapinesti sanatos!
Din ce stiu eu, Opel nu are  tabla galvanizata.

#49
Otineu

Otineu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,337
  • Înscris: 08.02.2015

 _R_A_D_U, on 14 martie 2017 - 19:18, said:

S-o stapinesti sanatos!
Din ce stiu eu, Opel nu are  tabla galvanizata.
Ei, aș! Și cum ar fi rezistat atâta fără rugină? Gama Astra G are caroserie galvanizată.
@ medelin992, s-o stăpânești sănătos. În opinia mea, ai făcut o alegere bună. Îți spune un proprietar de Astra G (dar, Diesel).

Edited by Otineu, 20 March 2017 - 08:46.


#50
medelin992

medelin992

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,487
  • Înscris: 16.06.2010
Sar'mana!
Am iesit la drum cu ea si deja ma îndrăgostesc..
Ar trebuii să-mi cumpăr totuși niste ulei de motor de rezerva. Manualul spune ca se bagă pe ulei. Dar nu ma deranjează, si la Dacie completam 1l/schimb (5000km). Bine, acolo pierdea motorul, aici il papa.
Hai ca daca o spăl ca e jegoasa, poate va arat si 'neste' poze.

#51
Otineu

Otineu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,337
  • Înscris: 08.02.2015
Pe vremuri, eu am folosit la Corsa mea Dura Lube și a fost foarte OK. Prima dată am spălat motorul cu ceva în genul ăsta, apoi pui cam 3/4 ulei, pui Dura Lube și aduci la nivel cu ulei. La mine a mers de nu se poate. Pe afară, mașina arăta ca dracu, dar motorul mergea de minune.

#52
medelin992

medelin992

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,487
  • Înscris: 16.06.2010
Uleiul nu e negru, cel mai probabil nu sunt depuneri/chestii prin motor. Toarce asa frumos, e silentios, de ce sa ma bag in el cu tot felul de spalari?
O alerg intr-o zi, sa fie uleiul cald, si atunci scurg uleiul. Ar trebuii sa iasa tot.

#53
medelin992

medelin992

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,487
  • Înscris: 16.06.2010
Azi fusei la inmatriculari, la DRPCIV, am depus actele.
Vineri le iau, si gata! Pe cai,

Daca ai job, timp liber putin in orele de program, daca stii mersul institutiilor, poti cumpara si inmatricula o masina in 2 zile. O zi o testezi, faci contractul, mergi la administratia fiscala de sector unde iti pun astia stampile pe contracte. Tot in aceeasi zi, faci dosarul pentru inmatriculat.
A doua zi te duci la politie. Vorbim de masinile inmatriculate in Romania.
Ce inseamna o zi? De la 7-8 dimineata la 7-8 seara.

La administratia fiscala, am prins mare aglomeratie, e sfarsit de martie si toata lumea vrea sa depuna declaratiile ca sa beneficieze de reduceri. Am fost la coada, de dimineata de la 7. Programul incepe la 8-8 30.
Azi la Pipera am ajuns la 6:30, si am fost al 38-lea pe bon. S-a rezolvat intr-o ora si jumate.

#54
medelin992

medelin992

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,487
  • Înscris: 16.06.2010
Am ceva nelamuriri cu al meu kenwood 6047U (player auto). Mai exact, am unde baga CD-ul, dar nu stiu cum sa dau play dupa el, nu am niciun buton, nici pe telecomanda, in meniu nu gasesc nimic....m-am tot uitat pe net si nu prea gasesc info. Unde as putea scrie despre problema asta, pe ce arie a forumului?
Ce imi scapa?

EDIT:
Am gasit manualul aici.
Dar tot nu bate cu ce am eu... Cand bag CD-ul nu se intampla nimic. Ciudat este ca in meniu nu am CD (icon). Desi in specificatii se lauda cu multe...

Attached Files

  • Attached File  6047.jpg   139.19K   8 downloads

Edited by medelin992, 02 April 2017 - 22:45.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate