Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Berlina, 2003-2007, cu rabatare bancheta spate. Buget 2500E.

- - - - -
  • Please log in to reply
54 replies to this topic

#1
medelin992

medelin992

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,487
  • Înscris: 16.06.2010
Salutare,
Intentionez sa-mi iau o masina berlina, dar care sa aibe posibilitatea rabatarii banchetei spate pentru ca am de carat multe (in agricultura-saci seminte-ingrasaminte, cateodata si stupi).
La banii mei, am renuntat in a cauta un Break, sunt mari, consum mare, alergate mult.

Deci, berlina, consum acceptabil, benzina de preferat (desi o sa o folosesc numai extraurban-dieselurile la banii si anii aia=cheltuiala) si cel mai important bancheta rabatabila !!

Multumesc.

Pot marii bugetul pana la 3000E.

Edited by medelin992, 07 January 2017 - 14:54.


#2
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Diferentele de consum, dimensiuni si de greutate dintre o berlina si un break sunt neglijabile. Pt ce ai tu nevoie uita de berlina. Poti cauta si o utilitara mica gen Berlingo sau Doblo. Mult mai robuste decat un turism.

Edited by underb, 07 January 2017 - 15:00.


#3
medelin992

medelin992

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,487
  • Înscris: 16.06.2010
In cazul de fata intre o utilitara si un break, in aleg pe cel din urma. In agricultura am de lucru 1-2 saptamani primavara si 1-2 saptamani toamna, maxim. Nu pot lua o masina dedicata pentru o asa perioada. Vreau una de zi cu zi, cu, care sa pot cara la nevoie 300-400 kg.
O eventuala remorcuta iese din discutie.

#4
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Atunci ia break.

#5
medelin992

medelin992

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,487
  • Înscris: 16.06.2010
Ce  mi-ai recomanda?

#6
Maryus89

Maryus89

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 666
  • Înscris: 02.05.2008
O astra g caravan, e numai buna de tavalit.

#7
medelin992

medelin992

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,487
  • Înscris: 16.06.2010
Am un vecin Astra G caravan, 2001, are motorul de 1.7 benzina 16 V. Cere mult pe ea, nu dau 2500E pe o masina veche de 15 ani, nici sa ma impusti.
Imi e frica de consum la 16 v, cu vechea masina, o dacie 1300 din 71, aveam 6-8%. 9-10% cu 300 kg pe ea.

#8
A10

A10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,072
  • Înscris: 19.12.2012
sharan, Touran sau altele din gama..renault espace, Ford galaxy

https://www.olx.ro/o...a0f66a;promoted

https://www.olx.ro/o...html#90c05bc44b

Edited by A10, 07 January 2017 - 15:48.


#9
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,262
  • Înscris: 06.07.2007

 medelin992, on 07 ianuarie 2017 - 15:46, said:

Am un vecin Astra G caravan, 2001, are motorul de 1.7 benzina 16 V. Cere mult pe ea, nu dau 2500E pe o masina veche de 15 ani, nici sa ma impusti.
Imi e frica de consum la 16 v, cu vechea masina, o dacie 1300 din 71, aveam 6-8%. 9-10% cu 300 kg pe ea.
acum 2 luni mi-am vandut acelasi model de Astra 2001 cu 1350 euro. Deci nu merita sa dai 2500.

#10
Raduku96

Raduku96

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 515
  • Înscris: 17.08.2008
Focus 1 break?

#11
Maryus89

Maryus89

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 666
  • Înscris: 02.05.2008
Poate masina merita, stiu si eu pe cineva care si-a luat recent  tot o caravan din 2003 cu vreo 2500 dar si cu gaz pe ea, clima, jante aluminiu, briz briz-uri. Tu nu ai nevoie de toate astea.
Cu 2500 sau mai putin eu zic ca poti gasi ceva numai bun.

Edited by Maryus89, 07 January 2017 - 17:24.


#12
debusy

debusy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,219
  • Înscris: 25.04.2012

 Raduku96, on 07 ianuarie 2017 - 16:38, said:

Focus 1 break?
mai degraba un golf 4 decat focus 1; focus 1 masina buna, insa la capitolul materiale interior sta mai slab si tabla care rugineste destul de repede... Poate mai degraba o japoneza!

#13
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,867
  • Înscris: 27.04.2010
Cauta un break sau un hatchback. O Octavie, de exemplu. Benzina, sa-i pui gpl (asa poate sa aiba si consumul ceva mai mare, nu te va afecta la bani dati, in total, pe combustibil; ba, din contra, vei iesi mai bine).
La 2500 euro probabil vei gasi una mai veche, ca ani ...

#14
floo1987

floo1987

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,098
  • Înscris: 12.01.2011
Mondeo hatchback 2.0 + GPL = STAS.

#15
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 medelin992, on 07 ianuarie 2017 - 15:17, said:

Ce  mi-ai recomanda?

Eu folosesc cu succes de vreo 9 ani un Opel Astra Caravan 1.7DTL (l-am luat sh). Foarte bune masinile astea, usor de reparat, gasesti foarte usor asa zisi mecani, schimbatori de piese iar piesele sunt ieftine. Mai ai si "optiunea" piese din dezmembrari, le gasesti pe toate drumurile.
Din ce vad pe site-urile de profil din romania, una din 2006-2007 este pe la 2300-2400 E.

#16
Drag0n_X

Drag0n_X

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,758
  • Înscris: 17.04.2007
Ar fi o mare greseala sa nu iei break sau macar hatchback avand in vedere necesitatile tale.... In cazul tau recomand o astraG focus1 sau megane1. La astra ai avantajul celor mai ieftine si cel mai usor de procurat piese, la Megane ai cel mai bun motor si cea mai buna caroserie(practic nu rugineste) focusul e ok dar cam rugineste. Cea pe care o gasesti cea mai intretinuta pe aia o cumperi.

Edited by Drag0n_X, 07 January 2017 - 19:45.


#17
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,864
  • Înscris: 25.01.2007
omul vrea ceva de carat o saptamana, pentru asta ii ajunge si corsa. cu banchete rabatate are 1100l.

#18
medelin992

medelin992

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,487
  • Înscris: 16.06.2010
Hai sa va spun la ce m-am gandit prima data. M-am gandit la un break.
Variantele erau astea:
1. Skoda Fabia, motor 1,2-1,4, cat de cat ieftine, si relativ noi (chiar 2006-2007), dotari bune, airbeguri, nu prea alergate, taxa de mediu mica(«200E), intretinere medie ca si cost, piese la fel. Pentru mine conteaza si sa ma simt bine in legatura cu designul. Sunt ok. N-am condus pana acum Skoda.
2. Renaul Megane 2. Motoare mai puternice (si 100 CP), dotari ff bune (2005-2007), consumuri=depinde de motor, taxe ok de mediu, preturi mici de achizitie, pt 2006 gasisem parca si cu 3000E. Se pare ca totusi au probeleme cu sistemul de rulare, bucsi, pivoti.....piesele nu sunt chiar asa de ieftine, intretinerea nu este nici ea ieftina. "Greierasi" la bord. Eram tentat.

Sa mai precizez, nu am de gand sa fac mai mult de 20.000 km pe an, 90% extraurban, distante de peste 100 km. Pentru mine era potrivit un diesel, dar la banii si vechimea lui s-ar putea sa am bani de bagat in el, acum depinde si cum a fost intretinuta masina, la banii mei, oricum nu mai conteaza marca pe care o aleg, ci doar cum a fost rulata. Nu am de gand sa o rulez doar pe camp, ci sa fie masina de weekend pe distante de 100-200 km. Daca voiam ceva de târșială imi luam o cazatura de 1000E maxim si mergeam cu ea numai pe camp.

Asa ca un benzinar de 1.4, ar fii potrivit pentru mine, nu conduc sportiv, cu posibiitatea de montare GPL, dar mai trebuie sa cuget la varianta asta, plus trebui sa gasesc o instalatie cu rezervor in roata de rezerva, ca sa nu-mi blocheze spatiul din portbagaj.

Golful 4 break imi place, n-am condus unul, dar imi place cum arata. Din pacate, la banii mei, este o masina, cred, cel mai mult rulata dintre toate variantele, nu am cum sa gasesc una sub 500.000 km reali. Are spatiu mare, cacalau as zice la interior, dar nu ma incanta dpdv al rulajului, km prea multi. Motor mare, consum nu stiu.

Pe de o parte, in viitor ma pot extinde mai mult cu agricultura, avand nevoie de un break, dar pana atunci a pot descurca si cu un hatchback.

Apropo, nu stiam de la ce vine hatchback:
"Hatchback este un tip de caroserie a autovehiculelor moderne. Cuvântul este un neologism provenit din limba engleză, unde hatch înseamnă trapă și back înseamna spate.
Acest tip de caroserie se numește și cu doua volume, unul din volume fiind compartimentul motorului și al doilea compartimentul pasagerilor contopit cu portbagajul.
De regulă, trapa din spate are balamalele la extremitatea superioară, iar spătarele rândului de scaune din spate pot fi rabatate, pentru a mări spațiul de încărcare." Posibil ca asta sa fie masina pe care o caut.







 A10, on 07 ianuarie 2017 - 15:47, said:

Astea-s masini de spoitori, iarta-ma, dar sunt si urate cu spume.

 Raduku96, on 07 ianuarie 2017 - 16:38, said:

Focus 1 break?
Am condus niste forduri mai noi, peste 2010, geniale masini, daca as avea bani, m-as uita si la ford. Am avut un Ford Focus din 2011 pe mana, geniala pur si simplu, diesel, la  cat o alergam pe autostrada nu consuma peste 5.5/100km, demaraj....si avea ceva motor mare.
Dar focus 1 e urat. Gasisem un focus 2, break, pe la 3000 si ceva, 2007 cred, probabil avea ceva probleme. Mi-as lua ford focus, dar nu am bani de ajuns.

 Maryus89, on 07 ianuarie 2017 - 17:23, said:

Poate masina merita, stiu si eu pe cineva care si-a luat recent  tot o caravan din 2003 cu vreo 2500 dar si cu gaz pe ea, clima, jante aluminiu, briz briz-uri. Tu nu ai nevoie de toate astea.
Cu 2500 sau mai putin eu zic ca poti gasi ceva numai bun.
Nu vreau masina cu gaz montat pe ea, nu stiu de cand a fost rulata asa, si pot aparea probleme cu supapele. Prefer sa-i montez eu cu 500E. Dar sa stiu ca 5 ani, 100.000 km nu-mi pica supapele.
Opelul mi-a mai fost sugerat si mie ca masina ieftina ca intretinere, piese ieftine. Nu stiu cu motoarele, cam mari. Dar ma gandesc serios si la un Opel.

 debusy, on 07 ianuarie 2017 - 17:32, said:

mai degraba un golf 4 decat focus 1; focus 1 masina buna, insa la capitolul materiale interior sta mai slab si tabla care rugineste destul de repede... Poate mai degraba o japoneza!
Vezi ce-am scri mai sus de golf 4. Mi se pare doar mie prea rulata? Nu cred in masinile de 12-15 ani, cu mai putin de 200.000 la bord. Oare chiar asa sa fie? Pe de alta parte pare masina rezistenta, daca duce 500k km. Dar nu ma incanta.

 shymano, on 07 ianuarie 2017 - 18:05, said:

Cauta un break sau un hatchback. O Octavie, de exemplu. Benzina, sa-i pui gpl (asa poate sa aiba si consumul ceva mai mare, nu te va afecta la bani dati, in total, pe combustibil; ba, din contra, vei iesi mai bine).
La 2500 euro probabil vei gasi una mai veche, ca ani ...
Chiar n-am studiat preturile la Octavia, varianta break e prea mare pt mine, cred ca e printre cele mai mari breakuri... Gazul este o varianta buna.

 floo1987, on 07 ianuarie 2017 - 18:50, said:

Mondeo hatchback 2.0 + GPL = STAS.
Taxa de mediu peste 500E, asa-i? Acum astia zic ca o sa o scoata (taxa), sa vedem. Eu nu ma grabesc, planific sa am masina undeva pe la sfarsit de martie.
Stiu un Mondeo, sursa sigura, masina de institutie, 100k km 5300E, 2007.

 _R_A_D_U, on 07 ianuarie 2017 - 19:19, said:

Eu folosesc cu succes de vreo 9 ani un Opel Astra Caravan 1.7DTL (l-am luat sh). Foarte bune masinile astea, usor de reparat, gasesti foarte usor asa zisi mecani, schimbatori de piese iar piesele sunt ieftine. Mai ai si "optiunea" piese din dezmembrari, le gasesti pe toate drumurile.
Din ce vad pe site-urile de profil din romania, una din 2006-2007 este pe la 2300-2400 E.
Bune, am mai primit sfaturi de genul asta, am si scris mai sus. Ramane intrebarea acum, break sau hatchback?

 Drag0n_X, on 07 ianuarie 2017 - 19:29, said:

Ar fi o mare greseala sa nu iei break sau macar hatchback avand in vedere necesitatile tale.... In cazul tau recomand o astraG focus1 sau megane1. La astra ai avantajul celor mai ieftine si cel mai usor de procurat piese, la megane ai cel mai bun motor si cea mai buna caroserie(practic nu rugineste) focusul e ok dar cam rugineste. Cea pe care o gasesti cea mai intretinuta pe aia o cumperi.
Corect, ce motor este cel mai bun la megane 1, cumva ala de 1.5Dci care e si pe Logan si la 150.000 ii faci injectia? nu mersi.
De acord cu opel.

 slai, on 07 ianuarie 2017 - 19:33, said:

omul vrea ceva de carat o saptamana, pentru asta ii ajunge si corsa. cu banchete rabatate are 1100l.
Interesant. Am scris, abia acum am aflat ce inseamna hatchback.

Bine ca nu mi-ati recomandat logan 1, nu vreau asa ceva nici in ruptul capului. Rugina, dci-ul probleme cu injectia.....

Multumesc de raspunsuri. Apreciez.
Concluzie, incep sa caut niste opeluri Astra hatchback-break, sa vad pe unde ma invart. Se rabateaza sigur bancheta spate cu spatarele la hatchback? Am vazut ca unii nu reuseau la un moment dat.
Tocmai am aflat, la megane 2 sedan, se poate rabata bancheta spate si spatarul. Separat 2+1.

Edited by medelin992, 07 January 2017 - 22:11.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate