Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tencuiala exterioara casa caramid...

Contact posibil deteriorat proces...

ce se mai lucreaza remote ?

Care din urmatoarele optiuni este...
 Distante etrieri

Fisier corupt reapare in galeria ...

Ce condensator ar putea fi? TV Vo...

Problema droguri
 Soldat gradat profesionist - dipl...

Eroare incarcare formular

merita upgrade de la Ryzen 5 2600...

Intel i9 14900K cooler air Deepco...
 Curațare disc vinil

Atentie la site-ul FixShop.ro - p...

Display cu culori neuniforme

Despre Laborator Defectoscopie Ca...
 

[C-Builder] Proiect Sah - Incarcare imagine din fisier (OOP)

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
62 răspunsuri în acest subiect

#55
OriginalCopy

OriginalCopy

    I'm harmful, fear me please! :))

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 27.268
  • Înscris: 10.08.2006

View Postenterspeed, on 23 decembrie 2016 - 19:09, said:

Nu fac ca nu-mi ajunge timpul.

Cum scriu getName() : String ?
Ce e dupa : e tipul de date returnat.

#56
andreim77

andreim77

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.238
  • Înscris: 11.04.2006

View Postdani.user, on 23 decembrie 2016 - 18:31, said:

De ce sa testezi piesa?
std::string imagePath = std::string("chess_piece-") + std::to_string(static_cast<int>(piece->getType())) + std::to_string(static_cast<int>(piece->getPlayer->getColor())) + std::string(".jpg");

Toate chestiile astea sunt const, fixe, e ca si cum ai defini "pionAlb.jpg", etc, in fiecare instanta a pieselor, deci getterele nu isi mai au rostul, cel putin nu aici. Iar daca piesa isi stie tipul prin acel enum, ce rost mai are ierarhia piesa<--pion/turn,..
Iar legat de switchuri, aici merg ca nr si tipul pieselor e fix dar daca generalizam problema, de ex pt un program educational pt forme geometrice, care-s desenate, sau o voce le spune numele si vrei sa folosesti aceleasi interfete, ai initial cerc, patrat, switch pt ele. Apoi adaugi triunghi: adaugi  o derivare, un tip in enum, actualizezi toate switchurile? Totul cuplat asa strans?

De asta ziceam sa vad interfetele, sa vad cum ganditi voi designul.

Editat de andreim77, 23 decembrie 2016 - 23:40.


#57
enterspeed

enterspeed

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Mesaje: 27
  • Înscris: 23.12.2016
Ce algoritm pot folosi sa mut piesele random ? Oricare oriunde? Eu trebuie sa fac proiectul fara reguli.

#58
andreim77

andreim77

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.238
  • Înscris: 11.04.2006
Pai ce sah mai e asta? Nu vezi ce ne chinuim aicisha?
Si cum muti oriunde, chiar si pe o patratica ocupata de o piesa proprie?

#59
enterspeed

enterspeed

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Mesaje: 27
  • Înscris: 23.12.2016

View Postandreim77, on 24 decembrie 2016 - 00:53, said:

Pai ce sah mai e asta? Nu vezi ce ne chinuim aicisha?
Si cum muti oriunde, chiar si pe o patratica ocupata de o piesa proprie?

Vad ca va chinuiti. Am gasit si exemple in C++ si tot. Dar trebuie sa-l fac in programul asta pe care nu-l foloseste nimeni. Si daca fac tot programul in C++ in Visual Studio sau MinGW degeaba ca aici nu stiu cum sa il pun. Pe net nu exista tutoriale sau programe facute cu clase sa-mi dau seama.

#60
dani.user

dani.user

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 30.259
  • Înscris: 24.02.2007
Cate programe n-am facut pe care nu le-a folosit nimeni... face parte din procesul de invatare. Ideea e sa si ramai cu ceva. Legat de timp, e ajunul Craciunului, nu cred ca iti cere nimeni sa fie gata maine.

#61
enterspeed

enterspeed

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Mesaje: 27
  • Înscris: 23.12.2016

View Postdani.user, on 24 decembrie 2016 - 10:37, said:

Cate programe n-am facut pe care nu le-a folosit nimeni... face parte din procesul de invatare. Ideea e sa si ramai cu ceva. Legat de timp, e ajunul Craciunului, nu cred ca iti cere nimeni sa fie gata maine.

Nu maine, dupa vacanta. Dar oricum gasesc greu cum sa lucrez in programul asta.

#62
enterspeed

enterspeed

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Mesaje: 27
  • Înscris: 23.12.2016
In clasa Board am creat un TImage *imBoard si am scris asta : imBoard -> onclick = fJoc -> LBClicked; Am creat si eventul cu void __fastcall.
Da eroarea asta: [C++ Error] Board.cpp(20): E2316 'LBClicked' is not a member of 'TForm'. LBClicked e acolo: void __fastcall LBClicked(TObject * sender); L-am pus si la privat si la public si la published si nu merge nicaieri, dar daca scriu functia in clasa principala merge.

Editat de enterspeed, 31 decembrie 2016 - 18:48.


#63
plesanunicolaeeugen

plesanunicolaeeugen

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Mesaje: 1
  • Înscris: 07.11.2018

View Postenterspeed, on 31 decembrie 2016 - 18:48, said:

In clasa Board am creat un TImage *imBoard si am scris asta : imBoard -> onclick = fJoc -> LBClicked; Am creat si eventul cu void __fastcall.
Da eroarea asta: [C++ Error] Board.cpp(20): E2316 'LBClicked' is not a member of 'TForm'. LBClicked e acolo: void __fastcall LBClicked(TObject * sender); L-am pus si la privat si la public si la published si nu merge nicaieri, dar daca scriu functia in clasa principala merge.

ti a iesit pana la urma proiectul?cu incarcarea imaginilor in c builder(lucru de care n am habar)si tot??

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate