Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
[C-Builder] Proiect Sah - Incarcare imagine din fisier (OOP)
Last Updated: Nov 07 2018 11:54, Started by
enterspeed
, Dec 23 2016 10:26
·
0
#55
Posted 23 December 2016 - 20:37
#56
Posted 23 December 2016 - 23:36
dani.user, on 23 decembrie 2016 - 18:31, said:
De ce sa testezi piesa? std::string imagePath = std::string("chess_piece-") + std::to_string(static_cast<int>(piece->getType())) + std::to_string(static_cast<int>(piece->getPlayer->getColor())) + std::string(".jpg"); Iar legat de switchuri, aici merg ca nr si tipul pieselor e fix dar daca generalizam problema, de ex pt un program educational pt forme geometrice, care-s desenate, sau o voce le spune numele si vrei sa folosesti aceleasi interfete, ai initial cerc, patrat, switch pt ele. Apoi adaugi triunghi: adaugi o derivare, un tip in enum, actualizezi toate switchurile? Totul cuplat asa strans? De asta ziceam sa vad interfetele, sa vad cum ganditi voi designul. Edited by andreim77, 23 December 2016 - 23:40. |
#57
Posted 24 December 2016 - 00:28
Ce algoritm pot folosi sa mut piesele random ? Oricare oriunde? Eu trebuie sa fac proiectul fara reguli.
|
#58
Posted 24 December 2016 - 00:53
Pai ce sah mai e asta? Nu vezi ce ne chinuim aicisha?
Si cum muti oriunde, chiar si pe o patratica ocupata de o piesa proprie? |
#59
Posted 24 December 2016 - 10:34
andreim77, on 24 decembrie 2016 - 00:53, said:
Pai ce sah mai e asta? Nu vezi ce ne chinuim aicisha? Si cum muti oriunde, chiar si pe o patratica ocupata de o piesa proprie? Vad ca va chinuiti. Am gasit si exemple in C++ si tot. Dar trebuie sa-l fac in programul asta pe care nu-l foloseste nimeni. Si daca fac tot programul in C++ in Visual Studio sau MinGW degeaba ca aici nu stiu cum sa il pun. Pe net nu exista tutoriale sau programe facute cu clase sa-mi dau seama. |
#60
Posted 24 December 2016 - 10:37
Cate programe n-am facut pe care nu le-a folosit nimeni... face parte din procesul de invatare. Ideea e sa si ramai cu ceva. Legat de timp, e ajunul Craciunului, nu cred ca iti cere nimeni sa fie gata maine.
|
#61
Posted 24 December 2016 - 10:49
dani.user, on 24 decembrie 2016 - 10:37, said:
Cate programe n-am facut pe care nu le-a folosit nimeni... face parte din procesul de invatare. Ideea e sa si ramai cu ceva. Legat de timp, e ajunul Craciunului, nu cred ca iti cere nimeni sa fie gata maine. Nu maine, dupa vacanta. Dar oricum gasesc greu cum sa lucrez in programul asta. |
#62
Posted 31 December 2016 - 18:48
In clasa Board am creat un TImage *imBoard si am scris asta : imBoard -> onclick = fJoc -> LBClicked; Am creat si eventul cu void __fastcall.
Da eroarea asta: [C++ Error] Board.cpp(20): E2316 'LBClicked' is not a member of 'TForm'. LBClicked e acolo: void __fastcall LBClicked(TObject * sender); L-am pus si la privat si la public si la published si nu merge nicaieri, dar daca scriu functia in clasa principala merge. Edited by enterspeed, 31 December 2016 - 18:48. |
#63
Posted 07 November 2018 - 11:54
enterspeed, on 31 decembrie 2016 - 18:48, said:
In clasa Board am creat un TImage *imBoard si am scris asta : imBoard -> onclick = fJoc -> LBClicked; Am creat si eventul cu void __fastcall. Da eroarea asta: [C++ Error] Board.cpp(20): E2316 'LBClicked' is not a member of 'TForm'. LBClicked e acolo: void __fastcall LBClicked(TObject * sender); L-am pus si la privat si la public si la published si nu merge nicaieri, dar daca scriu functia in clasa principala merge. ti a iesit pana la urma proiectul?cu incarcarea imaginilor in c builder(lucru de care n am habar)si tot?? |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users