Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Contact posibil deteriorat proces...

ce se mai lucreaza remote ?

Care din urmatoarele optiuni este...

Distante etrieri
 Fisier corupt reapare in galeria ...

Ce condensator ar putea fi? TV Vo...

Problema droguri

Soldat gradat profesionist - dipl...
 Eroare incarcare formular

merita upgrade de la Ryzen 5 2600...

Intel i9 14900K cooler air Deepco...

Curațare disc vinil
 Atentie la site-ul FixShop.ro - p...

Display cu culori neuniforme

Despre Laborator Defectoscopie Ca...

Mama Clopoțel
 

[C-Builder] Proiect Sah - Incarcare imagine din fisier (OOP)

- - - - -
  • Please log in to reply
62 replies to this topic

#55
OriginalCopy

OriginalCopy

    I'm harmful, fear me please! :))

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,268
  • Înscris: 10.08.2006

View Postenterspeed, on 23 decembrie 2016 - 19:09, said:

Nu fac ca nu-mi ajunge timpul.

Cum scriu getName() : String ?
Ce e dupa : e tipul de date returnat.

#56
andreim77

andreim77

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,238
  • Înscris: 11.04.2006

View Postdani.user, on 23 decembrie 2016 - 18:31, said:

De ce sa testezi piesa?
std::string imagePath = std::string("chess_piece-") + std::to_string(static_cast<int>(piece->getType())) + std::to_string(static_cast<int>(piece->getPlayer->getColor())) + std::string(".jpg");

Toate chestiile astea sunt const, fixe, e ca si cum ai defini "pionAlb.jpg", etc, in fiecare instanta a pieselor, deci getterele nu isi mai au rostul, cel putin nu aici. Iar daca piesa isi stie tipul prin acel enum, ce rost mai are ierarhia piesa<--pion/turn,..
Iar legat de switchuri, aici merg ca nr si tipul pieselor e fix dar daca generalizam problema, de ex pt un program educational pt forme geometrice, care-s desenate, sau o voce le spune numele si vrei sa folosesti aceleasi interfete, ai initial cerc, patrat, switch pt ele. Apoi adaugi triunghi: adaugi  o derivare, un tip in enum, actualizezi toate switchurile? Totul cuplat asa strans?

De asta ziceam sa vad interfetele, sa vad cum ganditi voi designul.

Edited by andreim77, 23 December 2016 - 23:40.


#57
enterspeed

enterspeed

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 23.12.2016
Ce algoritm pot folosi sa mut piesele random ? Oricare oriunde? Eu trebuie sa fac proiectul fara reguli.

#58
andreim77

andreim77

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,238
  • Înscris: 11.04.2006
Pai ce sah mai e asta? Nu vezi ce ne chinuim aicisha?
Si cum muti oriunde, chiar si pe o patratica ocupata de o piesa proprie?

#59
enterspeed

enterspeed

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 23.12.2016

View Postandreim77, on 24 decembrie 2016 - 00:53, said:

Pai ce sah mai e asta? Nu vezi ce ne chinuim aicisha?
Si cum muti oriunde, chiar si pe o patratica ocupata de o piesa proprie?

Vad ca va chinuiti. Am gasit si exemple in C++ si tot. Dar trebuie sa-l fac in programul asta pe care nu-l foloseste nimeni. Si daca fac tot programul in C++ in Visual Studio sau MinGW degeaba ca aici nu stiu cum sa il pun. Pe net nu exista tutoriale sau programe facute cu clase sa-mi dau seama.

#60
dani.user

dani.user

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,259
  • Înscris: 24.02.2007
Cate programe n-am facut pe care nu le-a folosit nimeni... face parte din procesul de invatare. Ideea e sa si ramai cu ceva. Legat de timp, e ajunul Craciunului, nu cred ca iti cere nimeni sa fie gata maine.

#61
enterspeed

enterspeed

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 23.12.2016

View Postdani.user, on 24 decembrie 2016 - 10:37, said:

Cate programe n-am facut pe care nu le-a folosit nimeni... face parte din procesul de invatare. Ideea e sa si ramai cu ceva. Legat de timp, e ajunul Craciunului, nu cred ca iti cere nimeni sa fie gata maine.

Nu maine, dupa vacanta. Dar oricum gasesc greu cum sa lucrez in programul asta.

#62
enterspeed

enterspeed

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 23.12.2016
In clasa Board am creat un TImage *imBoard si am scris asta : imBoard -> onclick = fJoc -> LBClicked; Am creat si eventul cu void __fastcall.
Da eroarea asta: [C++ Error] Board.cpp(20): E2316 'LBClicked' is not a member of 'TForm'. LBClicked e acolo: void __fastcall LBClicked(TObject * sender); L-am pus si la privat si la public si la published si nu merge nicaieri, dar daca scriu functia in clasa principala merge.

Edited by enterspeed, 31 December 2016 - 18:48.


#63
plesanunicolaeeugen

plesanunicolaeeugen

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 07.11.2018

View Postenterspeed, on 31 decembrie 2016 - 18:48, said:

In clasa Board am creat un TImage *imBoard si am scris asta : imBoard -> onclick = fJoc -> LBClicked; Am creat si eventul cu void __fastcall.
Da eroarea asta: [C++ Error] Board.cpp(20): E2316 'LBClicked' is not a member of 'TForm'. LBClicked e acolo: void __fastcall LBClicked(TObject * sender); L-am pus si la privat si la public si la published si nu merge nicaieri, dar daca scriu functia in clasa principala merge.

ti a iesit pana la urma proiectul?cu incarcarea imaginilor in c builder(lucru de care n am habar)si tot??

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate