Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
4G Vodafone, DOAR la abonament, la prepay NU
Last Updated: Mar 26 2017 09:06, Started by
Sommerby
, Nov 23 2016 19:20
·
0
#1
Posted 23 November 2016 - 19:20
Salut,
Poti avea 4G Vodafone doar daca esti abonat, nu si la cartele, pentru ca...de ce nu....se poate. Astăzi, datorită faptului că aveam nevoie de ceva lămuriri referitoare la utilizarea beneficiilor extraoptiunilor de pe cartela in roaming (asa cum am inteles aici pe forum) am sunat la rel. Clienti, să am confirmarea/infirmarea acestui lucru: Eu: buna ziua, vă rog să lamuriti cum/daca pot beneficia de minute/trafic de internet din optiunea mea in regim de roaming dacă aleg una din opțiunile cu plată pe zi/săptămâna. OP: Nuuu...nu se poate, nu beneficiati de nimic, doar tarifele de roaming. Eu: cum asa? Pai oricum am tarife de roaming chiar daca nu aleg sa mai plătesc suplimentar optiunea de roaming pe zi/săptămână. Am aflat de la un helper Voda pe forum ca se pot utliza anumite beneficii din extraoptiune mea. OP-stati un moment să întreb. Nanananaan....4 minute..... Eu: mai e cineva acolo? Intreb (sa zic merci ca am prins fir, d-apai....altele). OP: am revenit. Nu se poate sa utilizati niciun minut din extraoptiunile din tara, doar in Romania. Poiiiinggg.. Zic, n-are sens să mai insist. Dar imi trec prin minte cu afișele cu 4G la la..la..... Mă gândesc, i-a să întreb (daca tot am prins legatura) dacă pot schimba sim-ul cu unul 4G pe bani sau gratis, amintindu-mi ce discuții am avut acum vreo trei ani cand am înlocuit cartela normala cu microsim si in magazin Vodafone (nu parteneri) mi-au cerut 4€ pe înlocuire (dupa lungi discuții au "aflat" ca e totusi gratis). Zic, să întreb sa stiu cat am de platit dacă tot vreau 4G. Eu: va rog să îmi spuneti (mă apropiam de un magazin Vodafone) daca intru acum si vreau să înlocuiesc simul actual cu un 4G, cât mă costă? OP: înlocuirea este gratis. -sunteti sigură? Deci chiar acum am intrat in magazin, va rog sa așteptați o secunda. OP: Da. Intreb un angajat Vodafone : -vă rog, pot înlocui si eu sim-ul cu unul 4G? Angajat voda: aveti abonament? (asta ca in bancul ala cu apa in desert: aveti cravata?) Eu-nu, cartela PrePay. Angahat Voda: aa...nuuuu....nu avem pe stoc de câteva săptămâni. Daca aveati abonament da. Eu către rel clienti: -sunt in magazinul vodafone si mi s-a transmis ca nu îmi poate înlocui cartela decât daca sunt pe abonament. Va dau sa vorbiti cu ei: Ang Voda: Buna seara Șefa (pitong), da.....stiti ca nu avem pe stoc de câteva săptămâni sim-uri 4G pentru prepay...da....da....da, șefa. Doriti să mai vorbiti? (catre mine) Eu: nu, multumesc. către angajatul vodafone: Eu: -deci, cum rămâne? Aveti sim-uri? Sa mă duc lanalt magazin poate au? Ang Voda : nuuu...nu avem deloc de careva săptămâni si nu stim când primim, imi lasati un număr de telefon si va caut eu când primim. Eu: serios? Buun..dar va rog explicați-mi sunt asa diferite sim-urile astea noi 4G ca sunt unele pentru abonamente si altele pentru prepay? Angajat Voda: o să vă sunam noi. Am plecat. Asa ca am doar cateva întrebări si eu pentru Vodafone helper: 1. ati lansat 4G de cat timp? 2. Ati lansat un serviciu 4G doar pentru abonamente? Dacă nu, faptul ca nu aveti sim-uri DOAR pentru prepay (de câteva săptămâni conform angajatului Vodafone) de ce afirmati ca merge 4G inclusiv pe PrePay? Se încadrează sau nu la reclamă mincinoasă asta? "Avem 4G pentru toti clientii dar nu avem cu ce!!!" 3. există sim-uri blank 4G pentru abonamente si altele diferite pentru prepay? 4. E o modalitate de constrangere a clientului sa treaca la abonament daca vrea sa beneficieze de 4G???? (mie asa imi suna) Intreb si eu, nu dau cu parul In functie de raspunsurile Vodafone_helper, imi fac 5 minute intr-o zi si depun o sesizare la ANPC cu informatiile de mai sus si intreb unde se incadreaza reclama unui serviciu fara sa existe mijloacele tehnice necesare clientilor pentru a beneficia de acesta. Doar asa, sa vedem o parere. Nu pierdem nimic. Situatia e mai mult decât jenantă, sa lansezi un serviciu, dar nu oferi posibilitatea clienților de a beneficia de asta. (chiar si contra-cost) nu vreau gratis înlocuirea sim-ului! Seamănă perfect cu "lansarea televiziunii digitale prin 2009, dar nu aveau echipamente deloc, ani de zile veneau putine si alea se dădeau "pe sub mână". Draga helper se încadrează acest lucru la reclama mincinoasă Vodafone? "vă dăm 4G dar nu avem sim-uri de câteva săptămâni DOAR la prepay!!! Vodafone Helper, iti pot pune la dispozitie atat numele persoanei cu care am vorbit la Relatii Clienti, cat si numele angajatei Vodafone din magazinul Vodafone care sustin ca de cateva saptamani nu sunt sim-uri prepay 4G pentru inlocuire la niciun magazin!! Edited by Sommerby, 23 November 2016 - 19:43. |
#2
Posted 23 November 2016 - 19:41
Tare mi-e cã Vodafone va fi dat afarã de ANPC.
Eh! Poate se va rezolva, dupã o depunere. |
#3
Posted 23 November 2016 - 19:47
Voda nu e singurul. Asta a fost unul din motivele pentru care am plecat de la telekom (basca ma trimiteau (flegmatic) la alte magazine unde nu era sigur).
|
#5
Posted 23 November 2016 - 19:53
KyKyKyKy, on 23 noiembrie 2016 - 19:41, said:
Tare mi-e că Vodafone va fi dat afară de ANPC. Eh! Poate se va rezolva, după o depunere. Nu m-a lasat indiferent faptul cand incercase sa ma pacaleasca la extraoptiuni si cand am ramas fara semnalin roaming fiind. Doar, vreau sa ma informez. Si poate ANPC-ul imi explica ca poate Eu nu am inteles bine cum e sa lansezi un serviciu 4G dar fara dispozitive tehnice! Atat. diZy, on 23 noiembrie 2016 - 19:48, said:
Oferta 7, am 4G. Eu am masinuta, tu nu ai.....na na na na nana.. Edited by Sommerby, 23 November 2016 - 20:11. |
#6
Posted 23 November 2016 - 19:53
In anul 2016, orice este (inca) posibil in Romania.....
|
#8
Posted 23 November 2016 - 20:01
Sommerby, on 23 noiembrie 2016 - 19:53, said:
Din ciclul, sa ne laudam In schimb, pe altul pe care am portat acum ceva timp un numar, e 4G by default. |
#9
Posted 23 November 2016 - 20:18
Din ciclul aberat pe forum mult si prost. Nu au cartele treci la orange, Telekom care vrei tu. Stati si va plangeti pe forum de parca cine stie ce se intampla...
|
#11
Posted 23 November 2016 - 20:24
Schimba sim-ul.
Toata lumea are acces la 4G. Roaga-i sa verifice daca si sim-ul este provizionat si se rezolva. Nu mai aberati atata. Edited by PanaramaFlavia, 23 November 2016 - 20:25. |
#12
Posted 23 November 2016 - 20:32
diZy, on 23 noiembrie 2016 - 20:18, said:
Din ciclul aberat pe forum mult si prost. Nu au cartele treci la orange, Telekom care vrei tu. Stati si va plangeti pe forum de parca cine stie ce se intampla... Sommerby, on 23 noiembrie 2016 - 19:20, said:
Intreb si eu, nu dau cu parul In functie de raspunsurile Vodafone_helper, imi fac 5 minute intr-o zi si depun o sesizare la ANPC cu informatiile de mai sus si intreb unde se incadreaza reclama unui serviciu fara sa existe mijloacele tehnice necesare clientilor pentru a beneficia de acesta. Doar asa, sa vedem o parere. Nu pierdem nimic. Reactia ta de copil de 5 ani a fost o aberatie pe acest topic: diZy, on 23 noiembrie 2016 - 19:48, said:
Oferta 7, am 4G. Edited by Sommerby, 23 November 2016 - 20:37. |
#13
Posted 23 November 2016 - 20:33
personal, 3g versus 4g, in Bucuresti, nu vad mare diferenta
|
#14
Posted 23 November 2016 - 20:38
#15
Posted 23 November 2016 - 20:42
De ce nu te uiti si la Telekom ? Eu daca vreau 4G in oras la mine imi trebuie abonament ))
Asa ca tot Vodafone e baza.. |
|
#16
Posted 23 November 2016 - 20:51
Daca mergi la dealeri nici nu ai sanse sa te ajute ( jegosii ) de acolo . M-am lamurit de mult timp cum sta treaba la dealerii voda . Aia , in afara de faptul ca incearca ( fara succes ) sa-ti bage pe gat un abonament n-au nici o treaba .
|
#17
Posted 23 November 2016 - 20:58
#18
Posted 23 November 2016 - 21:23
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users