Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 

4G Vodafone, DOAR la abonament, la prepay NU

- - - - -
  • Please log in to reply
61 replies to this topic

#19
PanaramaFlavia

PanaramaFlavia

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 625
  • Înscris: 24.10.2008
Sommerby da un mesaj privat

Edited by PanaramaFlavia, 23 November 2016 - 22:46.


#20
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008
Eu stiam ca si posesorii de cartela au acces la 4G daca activeaza o optiune de minim 6 euro. Chiar daca o dezactiveaza ulterior... 4G rezista...

#21
Vodafone

Vodafone

    Official Vodafone Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 06.07.2010

View PostSommerby, on 23 noiembrie 2016 - 19:20, said:

Salut,
Poti avea 4G Vodafone doar daca esti abonat, nu si la cartele, pentru ca...de ce nu....se poate.
Astăzi, datorită faptului că aveam nevoie de ceva lămuriri referitoare la utilizarea beneficiilor extraoptiunilor de pe cartela in roaming (asa cum am

[...}

Asa ca am doar cateva întrebări si eu pentru Vodafone helper:
1. ati lansat 4G de cat timp?
2.  Ati lansat un serviciu 4G doar pentru abonamente? Dacă nu, faptul ca nu aveti sim-uri DOAR pentru prepay (de câteva săptămâni conform angajatului Vodafone) de ce afirmati ca merge 4G inclusiv pe PrePay? Se încadrează sau nu la reclamă mincinoasă asta? "Avem 4G pentru toti clientii dar nu avem cu ce!!!"
3. există sim-uri blank 4G pentru abonamente si altele diferite pentru prepay?
4. E o modalitate de constrangere a clientului sa treaca la abonament daca vrea sa beneficieze de 4G???? (mie asa imi suna)



Intreb si eu, nu dau cu parulPosted Image
In functie de raspunsurile Vodafone_helper, imi fac 5 minute intr-o zi si depun o sesizare la ANPC cu informatiile de mai sus si intreb unde se incadreaza reclama unui serviciu fara sa existe mijloacele tehnice necesare clientilor pentru a beneficia de acesta. Doar asa, sa vedem o parere. Nu pierdem nimic.Posted Image

Situatia e mai mult decât jenantă, sa lansezi un serviciu, dar nu oferi posibilitatea clienților de a beneficia de asta. (chiar si contra-cost) nu vreau gratis înlocuirea sim-ului! Seamănă perfect cu "lansarea televiziunii digitale prin 2009, dar nu aveau echipamente deloc, ani de zile veneau putine si alea se dădeau "pe sub mână".
Draga helper se încadrează acest lucru la reclama mincinoasă Vodafone?
"vă dăm 4G dar nu avem sim-uri de câteva săptămâni DOAR la prepay!!!
Vodafone Helper, iti pot pune la dispozitie atat numele persoanei cu care am vorbit la Relatii Clienti, cat si numele angajatei Vodafone din magazinul Vodafone care sustin ca de cateva saptamani nu sunt sim-uri prepay 4G pentru inlocuire la niciun magazin!!

Salut, Sommerby!

Reteaua 4G a fost lansata in 31 Octombrie 2012. Initial acest serviciu a fost oferi doar abonatiilor, urmand ca in termen de 3-4 luni (de la lansare) sa poata beneficia de acesta toti utilizatorii de servicii Vodafone.

Solutia tehnica adoptata in oferirea servicilor a dus la necesitatea utilizarii tipurilor diferite de cartele. Acesta fiind  principalul motiv pentru care in momentul de fata avem cartele blank pentru fiecare tip de serviciu in pare. In cazul in care un magazin nu are pe stoc sim-uri pentru utilizatorii de cartela, operatorii din locatia respectiva au obligativitatea de a te indruma catre un alt magazin in care exista un astfel de sim si de a solicita actualizarea stocului.

Nu constrangem clientii sa treaca la abonament pentru a benefica de 4G, drept dovada ofertele de cartela au deja acest serviciu inclus, iar pachele noi activate vin cu un sim 4G ready.

Te rog sa ne spui adresa exacta a magazinului, pentru a putea verifica stocul si pentru a transmite feedback-ul tau.

Multumesc!

#22
Sommerby

Sommerby

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 10.03.2010

View PostVodafone, on 24 noiembrie 2016 - 16:42, said:


Te rog sa ne spui adresa exacta a magazinului, pentru a putea verifica stocul si pentru a transmite feedback-ul tau.

Multumesc!
Care stoc ?? nu am scris clar? Au verificat stocul la ei si la toate magazinele. Am întrebat-o la ce alt magazin pot găsi si mi-a spus verde în fata: Nu se gaseste pe stoc la NICIUN magazin DE CÂTEVA SAPTAMANI! I-a confirmat si operatoarea rel. Clienti:
"nu stiti sefa ca de câteva săptămâni nu mai exista pe stoc la niciuna magazin!"
Tu cam ce intelegi?
Ai la tine acasa ceva sim-uri 4g?
Nu am scris citet?
NU EXISTA PE STOC IN NICI-UN MAGAZIN VODAFONE DE CÂTEVA SĂPTĂMÂNI, lucru confirmat atat de cea de la magazin, cât si de opertatoarea de la relatii clienti!
Despre ce vorbim?
Nu ai rapsuns la întrebarea:
Reclama mincinoasă referitoare la 4G pe cartele dar fără sim-uri in NICIUN MAGAZIN! cum furnizati un serviciu fără sa puneti la dispoziția clientilor?
Concret! Răspunde clar si simplu, nu sunt un pensionar păcălit la telefon cu abonament cum procedati de obicei.
Cred ca am formulat întrebările foarte simplu.
Astept răspunsurile clare si la obiect.
4G pe cartele, dar stoc INEXISTENT NICĂIERI (IN NICIUN MAGAZIN) DE SĂPTĂMÂNI, dar pentru abonamente "ESTE"!

Edited by Sommerby, 24 November 2016 - 19:09.


#23
Gotyc

Gotyc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,325
  • Înscris: 15.07.2009
Transmite date si se sterg la fund cu ele , ajungem sa fim obligati sa luam abonamente cu forta.. de la niste nimicuri...

Prepay power.

#24
Sommerby

Sommerby

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 10.03.2010
Sa el luam punct cu punct, poate nu am scris eu foarte clar:
1.

View PostVodafone, on 24 noiembrie 2016 - 16:42, said:

Reteaua 4G a fost lansata in 31 Octombrie 2012. Initial acest serviciu a fost oferi doar abonatiilor, urmand ca in termen de 3-4 luni (de la lansare) sa poata beneficia de acesta toti utilizatorii de servicii Vodafone.
Suntem in 24 Noiembrie 2016.
2.

View PostVodafone, on 24 noiembrie 2016 - 16:42, said:

In cazul in care un magazin nu are pe stoc sim-uri pentru utilizatorii de cartela, operatorii din locatia respectiva au obligativitatea de a te indruma catre un alt magazin in care exista un astfel de sim si de a solicita actualizarea stocului.
Au verificat stocurile tuturor magazinelor si au RAPORTAT catre Relatii Clienti Vodafone de fata cu mine!!!!!
Nu exista!!!

View PostSommerby, on 23 noiembrie 2016 - 19:20, said:

Intreb un angajat Vodafone :
-vă rog, pot înlocui si eu sim-ul cu unul 4G?
Angajat voda: aveti abonament? (asta ca in bancul ala cu apa in desert: aveti cravata?)
Eu-nu, cartela PrePay.
Angahat Voda: aa...nuuuu....nu avem pe stoc de câteva săptămâni. Daca aveati abonament da.
Eu către rel clienti (sefa):
-sunt in magazinul vodafone si mi s-a transmis ca nu îmi poate înlocui cartela decât daca sunt pe abonament. Va dau sa vorbiti cu ei:
Ang Voda: Buna seara Șefa (pitong), da.....stiti ca nu avem pe stoc de câteva săptămâni sim-uri 4G pentru prepay...da....da....da, șefa. Doriti să mai vorbiti? (catre mine)
Eu: -deci, cum rămâne? Aveti sim-uri? Sa mă duc la alt magazin poate au?
Ang Voda : nuuu...nu avem deloc de cateva săptămâni si nu stim când primim, imi lasati un număr de telefon si va caut eu când primim.
3.

View PostVodafone, on 24 noiembrie 2016 - 16:42, said:

Te rog sa ne spui adresa exacta a magazinului, pentru a putea verifica stocul Multumesc!
S-a verificat stocul, nu e scris clar????!!!!In toate magazinele, CU CONFIRMAREA OPERATOAREI RELATII CLIENTI!!
4.

View PostVodafone, on 24 noiembrie 2016 - 16:42, said:

ofertele de cartela au deja acest serviciu inclus, iar pachele noi activate vin cu un sim 4G ready.
La astea vechi NU E SIM!!!
Reclama mincioasa insa MERGE inainte:
Pentru a beneficia de 4G-pagina oficiala Vodafone-Sectiunea Prepay
Attached File  Reclama mincionasa 4G Vodafone.jpg   230.66K   15 downloads
-un smartphone 4G-Avem
-o oferta de minim 6 Euro-Avem
-un sim 4G -NU avem
-mergi in cel mai apropiat magazin vodafone si obtine unul gratuit?- Am fost si NU EXISTA SIM  PREPAY 4G IN NICIUN MAGAZIN VODAFONE DE CATEVA SAPTAMANI!
Este sau nu RECLAMA MINCINOASA dl/dsoara helper_Vodafone?



View PostGotyc, on 24 noiembrie 2016 - 19:19, said:

Transmite date si se sterg la fund cu ele , ajungem sa fim obligati sa luam abonamente cu forta.. de la niste nimicuri...
Prepay power.
Fata aia de la Magazinul Vodafone e doar o angajata, ce vina are ea ca NU sunt stocuri la nicun magazin de CATEVA SAPTAMANI!!
Nu oi fi fost eu primul care am intrat in acel magazin sau celelalte sa intreb de sim 4G prepay de atata timp, logic nu?
Doar nu aducea de acasa sim-uri 4G angajata magazinului!
problema este ca SITUATIA SE CUNOSTEA inclusiv la CENTRU!!!

Quote

Ang Voda: Buna seara Șefa (pitong), da.....stiti ca nu avem pe stoc de câteva săptămâni sim-uri 4G pentru prepay...da....da....da, șefa.
ce zice vodafone_helper sunt povesti de adormire.

Edited by Sommerby, 24 November 2016 - 19:53.


#25
digo

digo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 194
  • Înscris: 02.12.2006
Confirm si eu inexistenta SIM-urilor 4G in vomafone. Acum 2 saptamani am schimbat un SIM pe motiv de microsim si nu am vazut pe tel decat H+ maxim. Oricum se misca net-ul in reluare pe marea retea. Nici portocala, unde am abonament, nu a oferit 4G decat dupa discutii pe net, desi helper-ul se batea cu caramida in "pept" ca este activ din sistem.

Toti o apa si-un "turchish delight".


Sa nu uit o discutie referitoare la schimbarea SIM-ului de acum app 2 ani cu jegosii de la arsis, ori cum ii cheama care nu au vrut sa dea cartela noua decat cu abonament sau contra a 4 euro.

Firma ce se umple de respect pe zi ce trece, cu angajati umpluti de respectul de sine.


Dan

#26
Sommerby

Sommerby

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 10.03.2010

View Postdigo, on 24 noiembrie 2016 - 19:35, said:

Sa nu uit o discutie referitoare la schimbarea SIM-ului de acum app 2 ani cu jegosii de la arsis, ori cum ii cheama care nu au vrut sa dea cartela noua decat cu abonament sau contra a 4 euro.
Arsis este partener Vodafone, nu magazin VOdafone.
Sim-urile indiferent de ce fel se schimba gratuit DOAR in magazinele Vodafone.
Sa fim corecti pana la capat.

#27
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Pentru ca  ne apropiem de luna cadourilor si ma simt darnic, si pentru ca Vodafone nu mai dispune de cartele pe stoc (in niciun magazin) iti trimit eu o cartela compatibila 4G (uSim).
Lasa-mi adresa pe PM!

Edited by MembruAnonim, 24 November 2016 - 20:05.


#28
Sommerby

Sommerby

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 10.03.2010

View PostMembruAnonim, on 24 noiembrie 2016 - 20:05, said:

Pentru ca  ne apropiem de luna cadourilor si ma simt darnic, si pentru ca Vodafone nu mai dispune de cartele pe stoc (in niciun magazin) iti trimit eu o cartela compatibila 4G (uSim).
Lasa-mi adresa pe PM!
Wrong offer.
Am mai primit aceeasi oferta de alt user.
Nu suntem la piata si nici la coltul ulitei!
Cred ca nu intelegeti despre ce este vorba in ecuatia Client-furnizor servicii.
Sau poate nu am citit eu corect aici:

View PostSommerby, on 24 noiembrie 2016 - 19:34, said:

-mergi in cel mai apropiat magazin vodafone si.....
Sunt foarte perseverent  in privinta unor principii normale:

View PostSommerby, on 29 martie 2014 - 18:11, said:

Responsabila departament clienti: Am sunat ca sa incercam sa o rezolvam
Eu: (ca ars) Poftim? Sa o rezolvam? dar ce suntem la piata aici? Un client activeaza o extraoptiune pentru care NU beneficiaza de BONUSUL prevazut (cu care se face reclama ofertei), suna la Relatii Clienti, incercati sa il mintiti de 2 ori ca sa nu ii acordati bonusul si la precizarea mea ca va reclam la OPC si ziare, incercati sa o rezolvam?
Responsabila departament clienti: Vrem sa va acordam bonusul?
Eu: cum? dupa ce incercati sa ma pacaliti prin activarea unei extraoptiuni care nu respecta beneficiile, apoi mintindu-ma ca nu se acorda de 2 ori intr-o luna, apoi, ca nu se acorda de 2 ori bonus pe acelasi numar, desi e vorba de o ALTA extraoptiune decat cea pentru care se acordase alt bonus in acea luna, iar acum incercati sa o rezolvati?
Urmeaza ceva de SENZATIE si TRATARE cu dispret a clientilor Vodafone, valabila sunt sigur ca nu numai pentru mine.
Responsabila departament clienti: Dvs. vad ca sunteti un client fidel Vodafone de foarte multi ani (am avut si ceva peste 7 ani abonament, apoi cam tot atat cartela).....(nu o las sa termine, pentru ca intuiam ce urma sa zica)
Eu: Dvs. ne luati de prosti, fraieri..., cand orice client, precizez ORICE client, vechi/nou, activeaza o Extraoptiune, trebuie sa i se acorde TOATE beneficiile conform acelei oferte, fara a fi nevoit sa sune la Relatii Clienti, unde sa se incerce sa fie mintit prin diverse metode INVENTATE (neprecizate in oferta), poate poate renunta la ce trebuie sa i se ofere de drept, prin ceea ce a platit, pentru ca apoi sa incercati sa il luati peste picior cum ca ii faceti o favoare sa ii acordati ceva OBTINUT obligatoriu prin beneficile Extraoptiunii activate?

Edited by Sommerby, 24 November 2016 - 20:25.


#29
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,157
  • Înscris: 18.04.2008

View PostSommerby, on 23 noiembrie 2016 - 19:53, said:

Ideea ca cineva ii sanctioneaza pe Vodafone ma lasa indiferent. Nu asta ma intereseaza.
Nu m-a lasat indiferent faptul cand incercase sa ma pacaleasca la extraoptiuni si cand am ramas fara semnalin roaming fiind.
Doar, vreau sa ma informez. Si poate ANPC-ul imi explica ca poate Eu nu am inteles bine cum e sa lansezi un serviciu 4G dar fara dispozitive tehnice!
Atat.


Din ciclul, sa ne laudam
Eu am masinuta, tu nu ai.....na na na na nana..Posted Image
Acoperirea în Roaming nu ține doar de Vodafone România.

View PostYOUR_GOD, on 23 noiembrie 2016 - 19:57, said:

Telekom. 4G la toata lumea.
Păi ăla nu are acoperire.

#30
Sommerby

Sommerby

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 10.03.2010
Ca sa vezi
http://androidgeek.r...minte-clientii/
Si anul trecut la fel. Aceeasi reclama mincinoasă.


View PostKyKyKyKy, on 24 noiembrie 2016 - 20:38, said:

Acoperirea în Roaming nu ține doar de Vodafone România.
Problema a fost exclusiv de la ei. Ai in topicul respectiv toate informațiile de atunci.
După ce m-au pus să schimb telefonul, pozitia mâinii, cartierul, etc. au recunoscut ca problema a fost de la nu stiu ce platforma care o testau. O testau pe banii mei (apeluri taxate) si pe nervii mei. E subiect închis.

#31
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,886
  • Înscris: 01.01.2010

View PostKyKyKyKy, on 24 noiembrie 2016 - 20:38, said:

Acoperirea în Roaming nu ține doar de Vodafone România.

Păi ăla nu are acoperire.
So true...
Daca iesi din oras, practic nu mai ai net. Dar...la Voda nu mai ai deloc semnal. Cu Telekom poti vorbi. Nu generalizez, dar in zona mea, Telekom rules.

#32
logatul

logatul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,328
  • Înscris: 15.07.2003
Si tu mai precis ce vrei acum? In afara de cartela aia 4G? Daca astia nu au cartele de 2 luni si nici nu vor aduce in urmatoarele 2 luni, ce vrei de la ei? Sa iti aduca 3 virgine pe zi ca sa compenseze viteza 3G-ului? Sa dea anunturi in media "nu avem cartele 4g dar facem reclama"? Serios, care sunt asteptarile tale? De ce, din secunda 2, nu ai facut sesizare la anpc?
Nu spui magazinul unde s-a intamplat chestia asta, sub pretextul ca aia ti-au zis ca nu exista nicaieri. Si noi ar trebui sa te credem pe cuvant?
Nu inteleg mania asta cu 4g pe mobil si mai ales extremele ce decurg din lipsa acelei iconite pe ecran.
De fazele din trecut nu mai vorbesc, unii sunt in stare sa isi piarda ore intregi din viata pentru cateva minute nationale bonus.....trist. Extrem de trist.

#33
Sommerby

Sommerby

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 10.03.2010
@experia
Topicul nu e nicio dezinformare.
Incercarea ta si a altora ca tine sa acopere situatia prezentata constituie o dezinformare. Mult mai degraba un off-topic.
In rest, mult noroc pe alte topicuri.

View Postlogatul, on 25 noiembrie 2016 - 00:11, said:

Si tu mai precis ce vrei acum? In afara de cartela aia 4G? Daca astia nu au cartele de 2 luni si nici nu vor aduce in urmatoarele 2 luni, ce vrei de la ei? Sa iti aduca 3 virgine pe zi ca sa compenseze viteza 3G-ului? Sa dea anunturi in media "nu avem cartele 4g dar facem reclama"? Serios, care sunt asteptarile tale? De ce, din secunda 2, nu ai facut sesizare la anpc?
Nu spui magazinul unde s-a intamplat chestia asta, sub pretextul ca aia ti-au zis ca nu exista nicaieri. Si noi ar trebui sa te credem pe cuvant?
Exact?
Explicatii concrete cu privire la un serviciu lansat dar care LIPSESTE din cauza de mijloace tehnice. Nu minciuni de genul:

View PostVodafone, on 24 noiembrie 2016 - 16:42, said:

In cazul in care un magazin nu are pe stoc sim-uri pentru utilizatorii de cartela, operatorii din locatia respectiva au obligativitatea de a te indruma catre un alt magazin in care exista un astfel de sim si de a solicita actualizarea stocului.
E o gogomanie justificarea de mai sus.
Tipa de la magazin a zis clar si mie si Operatorului Rel clienti ca se STIE ca de cateva saptamani NU SUNT pe stoc LA NICIUN magazin prepay 4G.
Despre ce vorbeai?

View Postlogatul, on 25 noiembrie 2016 - 00:11, said:

De fazele din trecut nu mai vorbesc, unii sunt in stare sa isi piarda ore intregi din viata pentru cateva minute nationale bonus.....trist. Extrem de trist.
La ce faza te referi din trecut? cu lipsa serviciu 5 zile in roaming? Serios?ceva banal in opinia ta,nu? de unde rasariti mai vajnici aparatori ai operatorilor??!!!
Nu vreau sa fiu pacalit pe fata ce o firma ce imi furnizeaza un produs, cand afirma ca imi pun la dispozitii servicii care NU EXISTA!
Magazinul este in cunostinta de cauza din momentul in care a cand a vorbit "cu sefa" si astazi cand am fost sunat de Relatii Clienti exact pe chestiune.
Lamurit?
Si da, cred ca ai dreptate in privinta tristetii, ia masuri, daca te simti asa.

Edited by Sommerby, 25 November 2016 - 02:12.


#34
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

View PostSommerby, on 25 noiembrie 2016 - 02:04, said:

se STIE ca de cateva saptamani NU SUNT pe stoc LA NICIUN magazin prepay 4G.
Mai sa fie! AU disparut subit toate cartelele din toate magazinele Vodafone din tara! Tu te auzi, asa putin, ce spui?

#35
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,296
  • Înscris: 07.02.2003

View PostSommerby, on 25 noiembrie 2016 - 02:04, said:

@experia
Topicul nu e nicio dezinformare.
Eu cred ca e si ceva dezinformare de topic avand in vedere ca nu cred ca a verificat nimeni toate locatiile sa vada daca nu mai sunt cartele... iar vorba a 1-2 sefi de punct de lucru nu inseamna ca peste tot e asa si doar al ei iar dar daca ei nu au serviciul cerut iar tu ai nevoie de el, ar trebui sa mergi la altii care-l au... adica asa mi se pare normal. Sa nu uitam ca RDS de ex nu a avut modemuri cu lunile si nu a fost scandal asa mare, se faceau rezervari si intrebai lunar daca "a venit marfa" Posted Image

Edited by andreic, 25 November 2016 - 08:41.


#36
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Eu nu cred nimic din ce spune initiatorul. Ok, se intampla sa nu fie o cartela compatibila 4G, dar ti se va spune ori sa revii in cateva zile sau vei fi trimis la alt magazin. Nu cred ca te obliga cineva sa treci la abonament pentru a beneficia de 4G. Este posibil ca acele cartele disponibile pentru abonament sa nu fie si pentru oferta preplatita, asta e alta poveste.
Ahh si daca Arsis sau alte magazine partenere au politica proprie in legatura cu distribuirea cartelelor 4G, Vodafone nu le poate impune lor nimic. AM patit ceva similar in magazinul Say (partener Orange) din Galeriile Shopping City, unde mi-au spus ca nu imi pot schimba cartela din mini SIM in micro SIM fara un abonament pe minim 6 luni.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate