Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Sfaturi achizitie Auto cu motor de 1.2
Last Updated: Oct 01 2016 19:53, Started by
CrAzY4FuN
, Sep 25 2016 01:58
·
0
#1
Posted 25 September 2016 - 01:58
Salut, am vazut un Volkswagen Polo cu motor de 1.2 (60 CP) si ma gandeam ca e un motor bun pentru oras, avand un consum destul de redus.
Numai ca acei 60 de cai ma ingrijoreaza. Imi puteti spune cum se va comporta masina in rampa cu unghi mare, cum ar fi pe traseul Brasov-Predeal, cu sarcina mare, ex 4 persoane + bagaje? Multumesc |
#2
Posted 25 September 2016 - 02:10
in niciun caz nu consuma putin masina. 4 persoane + bagaje sunt foarte mult pentru un polo.
|
#3
Posted 25 September 2016 - 02:11
Pentru oras e foarte buna. Pentru mers afara e ok de asemeni, doar ca iti trebuie turatii si devine neeconomica dupa 110km/h si depasiri faci doar in panta. La rampe abrupte, maxim viteza a 2 a si minim 3500 ture. Te duce oricum peste tot, daca urca la vremea ei Dacia 1310...
|
#4
Posted 25 September 2016 - 03:33
Eu spun ca face fata. Prima mea masina prin anii 90 a fost acest opel kadett cu motor mic de1.2. Pai mergea vechitura aia de manca pamantul. Si am carat multe persoane in ea, vreo 6-7 in habitaclu si inca vreo 3-4 in portbagaj, ca avea un portbagaj mare. Nebun, ca acum mi se ridica parul pe cap cand ma gandesc cat de idiot am fost. Ideea este ca mergeam in alt oras la discoteca, cum era pe atunci, si aveam de urcat 15 km (munte) si de coborat tot cam atat pana la destinatie. Ceea ce pot sa spun este ca nu am avut niciodata vreo problema, masina s-a descurcat exemplar. Plus ca avea tractiunea pe spate dar fiind asa de incarcata niciodata nu am avut probleme (am mers si iarna) mai ales ca de cele mai multe ori eram baut. Eu cred ca poti sa-ti cumperi masina fara nicio grija ca face fata daca vechitura aia ce-am avut-o eu a mers. Doar ca trebuie sa mergi mai incet si nu te vei putea lua la intrecere cu alti "monstrii" pe care-i vei vedea pe langa tine si care te vor depasi.
|
#5
Posted 25 September 2016 - 09:23
testor73, on 25 septembrie 2016 - 03:33, said:
Nu ea o problema consumul poate. un 1.2, rupe daca da de greu. Asa sa mergi de placere cu o persoana, maxim doua, pana la Kaufland, este ok. Altfel, masina consuma cu mult peste clasa ei si da randament mai mic. Dacia avea motor de 1300 si concura doar cu alte dacii, de aceea se descurca. opelul era, he he, masina straina si avea randament, probabil, mai bun. In 2016, un motoras de 1200 face ce spune, dar platesti scump...benzina.
Edited by YOUR_GOD, 25 September 2016 - 09:23. |
#6
Posted 25 September 2016 - 10:38
Din experienta iti spun ca un polo 1.2 64cp, 2002, nu consuma deloc putin in oras(bucuresti). Nu mai zic ca trebuie sa schimbi doar la 3000rpm sa ai putin demaraj. Eu zic macar 1.4.
|
#7
Posted 25 September 2016 - 11:18
Va multumesc, voi alege un motor mai puternic, deoarece uneori ma grabesc si m-ar enerva fabulos daca masina m-ar tine pe loc.
|
#8
Posted 25 September 2016 - 11:20
Daca ai probleme cu nervii, mai bine mergi cu trenul, sa nu te vedem pe la stiri
|
#9
Posted 25 September 2016 - 17:10
Draga Karogs, sunt convins ca toti vor o masina care sa aiba suficienta putere sa urce un deal, fara sa formeze coada in spatele sau.
|
#10
Posted 26 September 2016 - 10:00
Tu crezi ca masina aia,si multe altele de aceeasi categorie,au fost inventate doar asa,sa fie?
Ca nu o sa urci panta cu 243 km la ora ci o s-o urci cu 50-70,asta e.Coada formata va fi cu masini asemenea tie,pentru ca soferii adevarati (acest forum este plin de ei) au masini de cel putin 180 de cai si oricum vor depasesi tot ce misca si pe linie discontinua si pe linie continua si pe doua linii continue si pe cate linii continue vrei.Pentru ca vor si pot. Asa ca nu-ti fa probleme. Eventual sa te gandesti ca motorul ala este in trei cilindri,parca.Si este zgomotos.In rest,fa-ti treaba si gandeste-te la banii tai. |
|
#11
Posted 26 September 2016 - 10:42
Eu am un Polo din 2004 cu motorul asta. In oras e OK dar sa stii ca imi consuma 10-11, eu merg destul de turat cu ea ca mereu sunt in intarziere la munca.
Nu pot sa-ti spun cum e in afara orasului, am luat-o strict pentru oras unde-si face treaba cu brio. |
#12
Posted 27 September 2016 - 10:04
Eu sunt multumit de 1.2 12V de 64CP de le Polo/Ibiza/Fabia. Am o Ibiza cu acel motor, merge ok si la 200k km, nu papa ulei dar consuma in draci. Nu stiu sa iti zic cum merge cu 3 - 4 persoane dar in 2 e ok. E masina de oras nu de autostrada ...
|
#13
Posted 27 September 2016 - 10:50
Eu am un Punto cu motor 1.2 si 60 cp deci idem cu Polo .
Pentru 2 persoane este perfecta in oras si in afara .Si pe Transalpina si Transfagarasan face fata cu brio . Am incarcat o o data cu 5 persoane ,la campie ,si tragea cam greu . Clar nu este de 5 persoane . 4 persoane cum spui tu ,pe munte ,cu bagaje ,cred ca un motoras de 60 cp gafaie . Legat de consum Fiind motor mic , are un consum FOARTE mic la viteza de 50-60 km h in oras ,dar mers constant .,fara aglomeratie . In afara orasului la fel .Mers constant , 90-100 kmh , 2 persoane ,scoti consumuri si sub 5 % pe benzina . Totul se schimba daca este trafic bara la bara (Bucuresti ),sunt multe pers in masina . De exemplu iarna consum maxim 10 % ,cu viteza medie de 8 -9 kmh !!! La fel se intampla daca mergi turat cu acest motoras .Consuma mult . AA si inca ceva .Sa nu da-i drumul la aerul conditionat cand urci muntele |
#14
Posted 27 September 2016 - 11:00
Oi fi avand tu Punto cu aceeasi putere ,dar motorul tau e cu 4 cilindrii si se comporta mult mai bine decat cel cu trei cilindrii .
|
#16
Posted 27 September 2016 - 22:53
Mare discutie pentru un consum de <10 l/km in bucuresti. Am ceva asemanator care niciodata nu mi-a consumat mai mult de 10, oricat de aglomarat am prins. Nici vara la 35 de grade, nici iarna la -15. Consumul normal il am undeva in jur de 8.5. Hai sa ia masinuta aia de 1.2, 9 litri. In afara, mers constant cu 100 de km, imi ia 5-5.5. Hai sa ia masina aia 6, dar nu cred. Asa un capat de lume ar fi o lingura de benzina in plus?
Si am un prieten care are motorul asta de 1.2 pe o Fabia teecuta pe GPL de vreo 35000 de km. Merge masina aia brici. In extraurban o tine mai mereu pe la 120. PS: eu am motor in 3 cilindri. Iti dai seama de asta doar de trepidatiile mai mari la relanti. Atat. In rest merge rotund, urca usor in ture, e destul de elastic... din astea. Edited by LauCalin, 27 September 2016 - 22:55. |
#17
Posted 28 September 2016 - 11:27
Cami1981, on 27 septembrie 2016 - 12:51, said:
@softman15 Daca tu spui , poate asa o fi ... Dar au aceeasi cp si aprox aceleasi kg si de aceea am facut analogia ) Uneori NU conteaza neaparat nr de cilindrii . Ce 1.0 de 3 cilindrii de la Ford nu dezvolta o putere peste 100 cp ?? Nu spun eu , asa este . Pune un Punto langa un Corsa cu trei cil. cu capota ridicata .O sa observi ca motorul cu 4 cil este silentios , nu vibreaza , este bine echilibrat . La trei cil. o sa observi ca motorul este zgomotos , suna ca un diesel, se zbate ca un peste pe uscat , masina vibreaza ca un tractoras .. Din cate am vazut se alege un numar par de cilindrii . Cred ca motivul pentru care se folosesc trei cil tine de eficienta fabricatiei .Probabil anumute componente sunt identice cu cele de la motoarele de 1600 cm3 , ceea ce inseamna costuri reduse de fabricatie . Edited by softman15, 28 September 2016 - 11:32. |
#18
Posted 28 September 2016 - 15:25
Motoarele in 3 cilindri au si arbori de echilibrare pentru ca vibratiile sa fie mai mici. Ca nu au toate, asta e altceva. Dar ideea e ca exista si motoare in 3 cilindri care nu vibreaza asa nasol.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users