Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
tractoras, tractor japonez
Last Updated: Apr 11 2021 17:12, Started by
crys_yoyo
, Feb 27 2016 16:46
·
0
#37
Posted 30 December 2016 - 15:17
Nu le fac reclama.
Am sa cumpar asa o ,,bijuterie,, peste 4 ani. Deocamdata doar visez la ele......... O sa aiba doar ,,ocupatii,, casnice gen remorcuta, freza, lama zapada. Cu ocazia asta, urmaresc modelele. |
#38
Posted 30 December 2016 - 16:37
Aha. In mare, excluzand pe cele de peste 30cp, japonezele sunt in doua clase:
1. Cele mici care au cel mult 18cp. 2. Cele medii cu puteri de la 18 la 28cp 1. Sunt mai usurele, cred ca au vreo 600kg Latime cam 105cm Jantele spate sunt de obicei prinse pe un ax hexagonal, ca la tractorasele monoax. Putine modele au rotile spate prinse cu prezoane. In general cele mai noi, de dupa 85-90. Da, ce-i facut dupa 90 e 'nou' iar dealerii taie de obicei vreo 10 ani din varsta. Prindere speciala pentru freza si atat. Se pot pune vatale si tirant central ca sa ai prindere in trei puncte. Exista si variante 4x4 2. Gabarit mai mare, cam 120cm latime, 900-1100 kg Prindere in trei puncte Fiind grele poti face o aratura buna cu ele. De obicei un producator face 3-4 modele din acelasi tractor. Acelasi sasiu si transmisie, schimba doar cilindreea motorului. De exemplu mitsubishi meu a existat in forma identica cu 18, 20, 23 si 26cp pe modelele: D1850 D2050 D2350 si D2650 Daca era 4x4 primea un FD in coada. Daca vrei sa-ti mai clatesti ochii: https://forum.softpe...6#entry20201726 Edited by til, 30 December 2016 - 16:38. |
#39
Posted 30 December 2016 - 16:56
Citind pe aici mie mi se pare mai ok un chinezesc de 18cp in 2 pistoane. Are tatal meu unul DFH180.Merge la arat, la padure, transport etc. Fata de japonezele de aceeasi putere are avantajul unei greutati de 1200kg. Il are de vreo 12-13 ani si inca se tine bine.
Edited by PoeOvidiu, 30 December 2016 - 16:57. |
#40
Posted 30 December 2016 - 17:23
Poze? Tonajul pus de mine e estimativ, ca nu prea gasesti specificatii la vechiturile astea.
Marele avantaj al japonezelor e la freza, pentru ca au multe viteze. In rest, la arat, transport etc merge cu orice bivol. |
#41
Posted 30 December 2016 - 17:29
Pai si DFH180 are 12 viteze. 4 la mare plus 2 reductoare. La priza are 2 turatii, in functie de ce reductor cuplezi. Un reductor e intre cutia de viteze si motor iar unul e in cutia de viteze.
http://www.craiovafo...26&d=1272904414 http://www.rabeng.co.uk/dfh-180.htm Edited by PoeOvidiu, 30 December 2016 - 17:36. |
#42
Posted 30 December 2016 - 17:37
Bun. Inainte sa iau japonezul am vazut un chinez de vreo 23 cp din '97. Arata binisor dar ceva fum, lipsa frana pe fiecare roata si un zgomot la ambreiaj m-au facut sa zic pas.
Era oferta buna, dotat pentru cultura 1ha grau/porumb: Plug disc semanatori erbicid tocatoare remorca |
#43
Posted 30 December 2016 - 17:50
Pai si astea de 18cai sunt mai multe. Xingtai ne-a atentionat cel care aduce piese sa nu luam, desi tractoarele arata identic ala e cu probleme. Tata mai mult merge la arat la gradini si la transport si isi aduce lemne de foc in fiecare an pentru acasa. Cand l-a luat mergea la multe lucrari lucra 2.5 hectare cu el in fiecare an dar acum odata cu inaintarea in varsta a abandonat, pamantul e in arenda mai are o parcela mica dar si aia merge doar la tras cu prasitoareasi la cules. A si semanat cu el si la freza dar a fost una artizanala facuta e el si nu prea i-a reusit. Acum doar plugul si remorca le mai foloseste, restul stau depozitate prin curte.
Ia uite si poze cu a tatalui meu si cu tractoristii angajati Fotografie0573.jpg 792.89K 113 downloads Fotografie0575.jpg 766.36K 105 downloads Edited by PoeOvidiu, 30 December 2016 - 18:11. |
#44
Posted 30 December 2016 - 17:53
MULTUMESC! Incep sa citesc ce mi-ati scris!. Mi-ati dat multe informatii super pertinente si folositoare.
|
#45
Posted 30 December 2016 - 19:15
Exact asa arata chinezul pe care l-am vazut, inclusiv greutatile pe roti.
Mi-a placut ca avea si compresor de aer! |
#46
Posted 30 December 2016 - 19:24
Avea de nou. Dar asta nu mai are ca l-a cumparat cu compresorul defect si nu a avut nevoie de el asa ca nu l-a mai reparat. Din pacate nu are nici frana independenta si nici nu se pot bloca satelitii. Frana se mai poate rezolva la nevoie prin scoaterea boltului de pe roata carenu vrei sa franeze. De obicei la arat scoate boltul de pe dreapta si daca patineaza calca frana.
|
|
#47
Posted 30 December 2016 - 20:10
Am citit, multumesc!
D-le til, cand iau ,,minunea,, o sa te rog sa ma insotesti sa iti dai o parere. Edited by autom2, 30 December 2016 - 20:18. |
#49
Posted 30 December 2016 - 22:45
Uite chinezul, e un YTO de fapt: http://china.agrimac...80_tractor.html
Inca o chestie la japoneze: modelele vechi sunt lente. Nu depasesc 15km/h la transport. Ma uit cu jind la un foton de 25cp care parca zboara pe sosea. Autom, vezi ca am mai povestit zilele astea de japoneze si pe topicul Pasquali. |
#50
Posted 31 December 2016 - 13:41
Este importator in Iasi de Yto si cred ca si Hebei. Nu stiu exact cum se numeste firma dar il intreb pe tata, de acolo comanda piesele ca e mai ieftin cu tot cu curier decat de la altii.
Yto merge cam cu 25 km/h la asfalt. Dar tu iti iei tractor sa te dai cu el pe asfalt? Te si vad cu tractorul pe autostrada si cu Mercedesul pe aratura Edited by PoeOvidiu, 31 December 2016 - 13:45. |
#51
Posted 31 December 2016 - 15:10
nu fac raliu cu el da' parca prea ma relaxez cand duc remorca la 3-4 km. Se mirau si consatenii ca, avand unul o vorba cu mine, a alergat si m-a prins din urma. Merg cu 7-9 km/h , nu turez ca mi-e mila.
Vorba celui care mi l-a vandut: cunosc toate curtile pe de rost. Daca ma ocupam cu lucrari prin comuna era frustrant sa pierd atat timp pe drum. Dar il folosesc rar si doar pentru mine. Daca ma mai duc la vecini o fac ca sa-l dezmortesc si sa lustruiesc plugul. |
|
#52
Posted 05 January 2017 - 10:34
Imi cer mii de scuze ca sunt offtopic!!!!
Supun atentiei, din principiu, tractorasele mici, cu senile. Argumente pro/contra pentru folosinta casnica. Uitati un exemplu aici., pretul e bunicel...... https://www.olx.ro/o...ai-ID4O0Tk.html |
#53
Posted 05 January 2017 - 10:44
Incovenientul lor e ca sunt greu deplasabile. Daca esti la ferma si tot terenul are iesire directa din curtea fermei e ok. Dar daca trebuie sa te deplasezi pe drum de la un teren la altul e destul de nasol.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users