Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Ford Fiesta VI Titanium
Ultima postare: dec 11 2023 15:55, Inițiat de
closchkutza
, feb 01 2016 11:29
·
6
#1
Publicat: 01 februarie 2016 - 11:29
Incepand cu vineri seara Avensis-ul a primit un coleg de parcare mai mic, sub forma unui Ford Fiesta 1.25 - 82cp. Scopul ei principal in viata este acela de a fi masina sotiei.
Cum am zis si in titlu, masina este echipare Titanium peste care s-a adaugat pachet Titanium Plus. Ca si dotari are suficiente cat sa nu lipseasca nimic: ABS + MBA Oglinzi reglabile electric si incalzite, cu lumini de semnalizare integrate Aer conditionat automat Pre-echipare ISOFIX Airbag genunchi sofer Airbag-uri frontale / laterale sofer si pasager Roata de rezerva de dimensiuni 175/65 R14 Buzunare plasate pe spatarele scaunelor din fata Scaun sofer reglabil manual pe inaltime Ceas digital Scaune fata reglabile manual pe 2 directii Computer de bord Schimbator de viteze din aluminiu / piele Covorase fata / spate velurate Servodirectie Faruri de ceata Siguranta copii pentru usi spate Geamuri cu tenta verde Sistem pornire (-25 °C) Geamuri fata actionate electric Spoiler fata / spate in culoarea caroseriei ICE Pack 71: Radio-CD/MP3, comenzi audio pe volan, Spoiler fata cu insertie cromata 6 difuzoare, conector AUX-IN, display 2 linii, USB Suport dublu de pahare in consola fata Iluminare ambientala Suport lombar scaun sofer Imobilizator electronic motor Tetiere fata / spate reglabile (2:2) Inchidere centralizata cu telecomanda (2 chei pliabile) Usa porbagaj cu insertie cromata Jante aliaj 15'' cu 5 spite in Y (195/50 R15) Volan in 3 spite imbracat in piele Manere exterioare usi si carcase oglinzi in culoarea caroseriei Volan reglabil axial si vertical ICE Pack 74 care aduce in plus: display matrix interfata BlueTooth/VoiceControl - engleza) geamuri fumurii spate 47A Pachet fumatori Nu imi este inca clar daca masina are sau nu ESP. Este fabricata in 07.07.2010 (conform VIN) si a fost achizitionata undeva in Octombrie, 2010. Din ce am inteles de la jumatatea anului s-ar fi introdus ESP-ul standard pe toate Fiestele insa nu am reusit sa aflu daca are sau nu. La momentul actual masina are ~16.600km (avea 16.165 cand am luat-o). Masina a fost achizitionata de la dealer-ul Ford din Tg. Mures, acesta achizitionand-o de la primul proprietar al masinii la sfarsitul lunii Noiembrie, anul trecut. Nu am condus-o foarte mult (vreo 50-60km) insa cat am mers cu ea in general imi place, desi sunt unele chestii de care ar fi putut sa se preocupe putin mai mult cei de la Ford: - cand pui contactul clima isi face autotest si se aud toti voletii cum se misca / scot diverse sunete prin bord. Dureaza vreo 5 secunde toata treaba, apoi liniste (la Avensis nu am auzit asa ceva vreodata). - ventilatorul senzorului de temperatura interioara bazaie enervant si se aude cand se stationeaza cu muzica oprita. - lipsa unui indicator de temperatura sau macar a unui becusor care sa se aprinda cat motorul e rece. - pozitionare un pic idoata a filtrului de cabina (la picioarele pasagerului, trebuie demontate ceva plastice la consola centrala pt a ajunge la el) - insonorizare nu tocmai buna a partii din spate (se aude zgomot de rulaj incepand pe pe la 70km/h). De fapt, in fata este insonorizata foarte bine, in spate insa s-au plictisit. - la pedalierul soferului, sub bord, toate cele sunt expuse, inclusiv coloana de directie (se vede si locul prin care iese din masina si parca intra si ceva aer rece la viraje mai pronuntate). Puteau sa puna ceva plastice sa mascheze putin toate cele. - oglinzile exterioare de-o forma nu foarte fericita (din punctul meu de vedere), prea mici. Am impresia ca nu vad la fel de bine in ele ca in cele de pe avensis, mai ales cand traficul se desfasoara pe mai multe benzi / sens. Poate si eu sunt putin prea dur cu ea, fiind obisnuit in ultimii ani cu avensis-ul si cum sunt lucrurile facute in el. Ca parti bune (ca sunt si d-astea): - finisaje dragute si interior vesel. Plasticele de la vedere, cele pe care le vezi cel mai des, nu sunt urate deloc, chiar daca unele sunt plastice dure. - fun de condus, sta pe drum ca pe sine (multumita probabil si anvelopelor destul de late pentru cata masina e). - suspensia destul de ok, preia denivelarile / gropile ok, chiar daca masina este usoara si suspensia setata mai sport. Chiar se simte destul de grea si asezata la denivelari (se simte insa puntea spate ca e bara de torsiune si nu independenta). - izolarea fonica in general (nu am trecut de 100km/h) destul de ok, motorul se aude foarte putin in habitaclu si doar la turatii de la 3000rpm in sus si nici atunci deranjant. - destul de iute pentru cei 82cp, nu simti ca trebuie sa tragi de ea, in treptele 1->3 inclusiv misca cam de la orice turatie. 4 si 5 - trebuie sa fii peste 2000, altfel nu presteaza (nah, motor mic). - pozitie la volan destul de faina, joasa. - comenzi la indemana, m-am obisnuit repede cu butoanele prin masina. Pe termen scurt trebuie sa-i fac revizia si sa repar singurul defect estetic, o mica (dar adanca) zgarietura pe haion. La reviziei ar trebui sa schimb (pe langa ulei, filtru ulei, filtre aer) si cureaua de accesorii (scartaie incet dar continuu la rece) si probabil discurile de pe fata (cam atacate de rugina, nu par sa se curete de tot). De asemenea, vor trebui demontati si tamburii si facut curatenie si in ei, se aude ceva harait la franare la viteza mica (banui ca ceva rugina este). De asemenea, nu are anvelope de vara, asa ca la primavara trebuie sa-i iau un set de anvelope bune iar la iarna sa schimb setul cu care am luat-o, care is cam prastii (matador nordica sau ceva de genul). Cateva poze cu fiara (din pacate nu foarte recente): 20160125_142553.jpg 348,05K 287 download-uri 20160125_142602.jpg 391,11K 284 download-uri 20160125_142610.jpg 426,61K 282 download-uri 20160125_142619.jpg 364,28K 393 download-uri 20160125_142927.jpg 290,33K 437 download-uri Editat de closchkutza, 01 februarie 2016 - 11:33. |
#5
Publicat: 01 februarie 2016 - 12:26
insonorizarea pe spate e problematica la majoritatea hatchbackurilor. se rezolva partial cu cauciucuri cu zgomot redus la
rulare,mai moi.filtrul de polen e parfum fata de focus,unde trebuie sa dai jos pedala de accelerație ca sa-l schimbi! Editat de sanderoalex, 01 februarie 2016 - 12:26. |
#6
Publicat: 01 februarie 2016 - 12:30
Deja m-am gandit la niste Dunlop BlueResponse (67db, clasa A pe ud). Sa vad, daca gasesc ceva mai interesant, as vrea sa fie si un pic sport, avand in vedere setarea masinii plus ca mi-ar placea sa aiba si ceva protectie de janta iar astea nu au.
Stiu de filtru + pedala de acceleratie, asa era si la fiesta V. Tot din aceeasi gama, ca sa schimbi becuri la faruri trebuie sa dai farurile jos de pe masina . Editat de closchkutza, 01 februarie 2016 - 12:32. |
#11
Publicat: 01 februarie 2016 - 17:16
Foarte bun pret pentru ce masina ai primit! Totusi eu nu pot sa inteleg niste chestii. Lasa faptul ca cineva a vandut-o cu 16000 de km. Dar nu cred ca e nevoie sa te atingi de discuri sau plăcute. Doar nu s-au facut raliuri cu ea. Franele prind bine? Iti da vreo senzatie de nesiguranta? Daca da, mai fa o ultima încercare prin care sa le verifici starea pe un elevator. Coltul meu avea 20000 de km si pe la 30000 scaraiau franele ca dracu. Le-am schimbat, desi mecanicul a spus sa ma calmez ca mai duc sigur 10000 de km. Dar nu a avut cu cine. Dupa care si cele noi au scartait. Desi de prins, prind f bine. Deci eu zic sa verifici pentru ca,cel putin toreric, nu e de schimbat nimic la km astia.
Apoi, problemele semnalate de tine sunt slăbiciuni la multe masini de clasa mica. Lipsa spatiului duce la unele compromisuri tehnice. Si la mine filtrul de polen e la picioarele pasagerului din dreapta si e f incomod de schimbat. Dar nu ma plâng pentru ca la Beetle trebuie sa desfac doua bucati din bord ca sa ajung la el. Mai întâi înjur si apoi mă apuc de treaba. Drumuri bune si sa va bucurati de ea. Astept cu interes si ceva info despre consum. |
#15
Publicat: 02 februarie 2016 - 10:25
LauCalin, on 01 februarie 2016 - 17:16, said:
Foarte bun pret pentru ce masina ai primit! Totusi eu nu pot sa inteleg niste chestii. Lasa faptul ca cineva a vandut-o cu 16000 de km. Dar nu cred ca e nevoie sa te atingi de discuri sau plăcute. Doar nu s-au facut raliuri cu ea. Franele prind bine? Iti da vreo senzatie de nesiguranta? Daca da, mai fa o ultima încercare prin care sa le verifici starea pe un elevator. Coltul meu avea 20000 de km si pe la 30000 scaraiau franele ca dracu. Le-am schimbat, desi mecanicul a spus sa ma calmez ca mai duc sigur 10000 de km. Dar nu a avut cu cine. Dupa care si cele noi au scartait. Desi de prins, prind f bine. Deci eu zic sa verifici pentru ca,cel putin toreric, nu e de schimbat nimic la km astia. Apoi, problemele semnalate de tine sunt slăbiciuni la multe masini de clasa mica. Lipsa spatiului duce la unele compromisuri tehnice. Si la mine filtrul de polen e la picioarele pasagerului din dreapta si e f incomod de schimbat. Dar nu ma plâng pentru ca la Beetle trebuie sa desfac doua bucati din bord ca sa ajung la el. Mai întâi înjur si apoi mă apuc de treaba. Drumuri bune si sa va bucurati de ea. Astept cu interes si ceva info despre consum. - discurile de pe fata inca nu s-au curatat, nu au luciu de disc de frana "sanatos". O sa le fac o poza cand ajung acasa. - tamburii din spate scot ceva zgomote / haraieli la franare. Din experiente anterioare, la tamburi e bine ca la ~2 ani sa fie desfacuti, curatati, reglati, etc ca sa mearga totul bine si fara zgomote dubioase. Altfel, da, discurile de pe fata sunt ca si noi, dpdv al uzurii, nu au pic de buza pe margine. t-balt, on 01 februarie 2016 - 19:34, said:
Sa o folositi sanatosi! Nu stiu ce va plangeti asa mult de unde sunt amplasate filtrele de aer cand si la case mai mari e la fel, in speta la Audi a6 dupa 2007... Sunt obisnuit "prost" cu avensis-ul la care filtrul de aer este in spatele torpedoului. Am de dat un surub jos (amplasat intr-un loc f accesibil), torpedoul iese usor si voila, filtrul de aer intr-un loc in care ajungi fara sa te tarasti pe jos / contorsonezi. Marius3k, on 02 februarie 2016 - 09:42, said:
Sa o conduceti sanatosi multi km fara probleme! Referitor la ESP, daca introduci VIN-ul pe www.etis.ford.com poti afla intreaga lista de dotari, gratuit. Am bagat VIN-ul acolo si nu scrie nici ca-l are, nici ca nu-l are (nici Less, nici With). Asta inseamna ca nu-l are? |
|
#18
Publicat: 03 februarie 2016 - 10:11
Deocamdata nu am avut timp sa fac cine stie ce teste. Plus de asta, eu nu am traseu exclusiv urban, stand in afara Bucurestiului (practic la mine e mixt traseul zilnic).
Ce pot sa-ti spun este ca de la Sinaia pana la Corbeanca (mers normal, ~100km/h pe DN 1) masina arata consum de 5.0 l/100km. Dupa cateva drumuri Corbeanca-Bucuresti (si la ore de varf si in week-end) consumul a urcat la 5.6 unde vad ca sta momentan. Ca idee, cand am luat-o avea pe bord 6.4l/100km si din cate am inteles si-a facut veacul mai mult prin oras. O alta chestie descoperita la masina: se pare ca scaunul pasagerului nu este foarte ergonomic (cel de la sofer are reglaj lombar) sotia se cam plange de dureri de spate dupa 40-50 minute de stat pe el (chestie care in Avensis nu s-a intamplat vreodata). Un alt minus al scaunelor: desi sezutul este destul de lung, stai pe scaun doar cu fundul pentru ca sezutul nu este inclinat (partea dinspre spatar mai lasata). Asta este amplificata de faptul ca am scaunul reglat la minim jos, daca l-as ridica n-ar mai fi asa pregnanta problema insa as sta ca in duba apoi. Editat de closchkutza, 03 februarie 2016 - 10:14. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi