Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Ford Fiesta VI Titanium
Last Updated: Dec 11 2023 15:55, Started by
closchkutza
, Feb 01 2016 11:29
·
6
#19
Posted 04 February 2016 - 13:07
Una peste alta ,mașină low cost ,fără prea mari pretenții ,Bună însă pentru oraș și cu aspect fain !
avensisul după mine e o treapta mai sus fata de aceasta fiesta ! spor |
#20
Posted 04 February 2016 - 13:49
Low-cost nu prea poti sa-i zici, a fost vreo ~14.000 euro noua, din cate am inteles.
Nu prea poate exista comparatie intre cele 2, nici nu are sens. Una peste alta este simpatica de felul ei iar motorasul ala de 1.25 parca este pe steroizi, se agita ca un caine mic si hiperactiv. Chiar daca nu are cine stie ce muschi pe el, este prompt si cumva nerabdator sa urce in ture. Chiar citeam prin presa articole unde spuneau ca e de preferat 1.25-ul in fata lui 1.4 16v. N-am condus 1.4-le insa insa asta nu dezamageste deloc, ba chiar dimpotriva. Edited by closchkutza, 04 February 2016 - 13:50. |
#21
Posted 04 February 2016 - 15:45
m-am plimbat cu 1.25 asta, dar e drept pe fiesta generatia anterioara. Impresia care mi-a lasat-o masina asta a fost ca acceleratia are doar 2 pozitii, on si off ).
Ce am remarcat, e unul dintre motoarele lor cele mai fiabile, persoana care il avea, il primise de la firma la 90.000, a facut vreo 50.000 de km, mergea numai cu acceleratia la podea 90% din timp, a avut un singur schimb de ulei si filtre in alea 50.000, undeva la 30 si ceva de mii de km, iar in rest nu a facut nimica, iar masina era exploatata intens si in exterior, deplasari si cu 5 persoane si pe drumuri la tara ca era folosita pentru a face sondaje in vreo 6 judete. La cum a fost maltratata masina, mi s-a parut foarte fiabila, iar daca era sa aleg vreun motor din gama lor, asta ar fi fost primul pe lista. In concluzie o alegere buna:) |
#22
Posted 04 February 2016 - 18:39
Si eu am căutat Fiesta mk6 la un moment dat cu motor de 1.25 75 CP. Am gasit una pe la 125000 de km si 3500 de euro. Daca nu apărea in peisaj Coltul, la Fiesta ma bagam.
PS: e departe de low cost masina asta. |
#23
Posted 04 February 2016 - 19:00
Si eu am cautat o Fiesta ca a doua masina pe langa Focusul mk1 1.6, dar nu am gasit nici una in mintile ei care sa se incadreze in bugetul meu de atunci (primavara 2015 - 5k oiro), asa ca am luat un C-Max 2.0TDCi si am pastrat Focusul ca a doua masina, mai ales ca e pe GPL. Ce sa zic, de banii dati pe o Fiesta (care imi place foarte mult, btw.) m-am ales cu un MPV spatios cu suspensie independenta fata-spate, jante de 17, 140CP si 6 trepte de mers inainte - o masina foarte ok de mers cu ea prin concediu.
|
#24
Posted 05 February 2016 - 11:18
t-balt, on 04 februarie 2016 - 15:45, said:
m-am plimbat cu 1.25 asta, dar e drept pe fiesta generatia anterioara. Impresia care mi-a lasat-o masina asta a fost ca acceleratia are doar 2 pozitii, on si off ). Ce am remarcat, e unul dintre motoarele lor cele mai fiabile, persoana care il avea, il primise de la firma la 90.000, a facut vreo 50.000 de km, mergea numai cu acceleratia la podea 90% din timp, a avut un singur schimb de ulei si filtre in alea 50.000, undeva la 30 si ceva de mii de km, iar in rest nu a facut nimica, iar masina era exploatata intens si in exterior, deplasari si cu 5 persoane si pe drumuri la tara ca era folosita pentru a face sondaje in vreo 6 judete. La cum a fost maltratata masina, mi s-a parut foarte fiabila, iar daca era sa aleg vreun motor din gama lor, asta ar fi fost primul pe lista. In concluzie o alegere buna:) Marius3k, on 04 februarie 2016 - 19:00, said:
Si eu am cautat o Fiesta ca a doua masina pe langa Focusul mk1 1.6, dar nu am gasit nici una in mintile ei care sa se incadreze in bugetul meu de atunci (primavara 2015 - 5k oiro), asa ca am luat un C-Max 2.0TDCi si am pastrat Focusul ca a doua masina, mai ales ca e pe GPL. Ce sa zic, de banii dati pe o Fiesta (care imi place foarte mult, btw.) m-am ales cu un MPV spatios cu suspensie independenta fata-spate, jante de 17, 140CP si 6 trepte de mers inainte - o masina foarte ok de mers cu ea prin concediu. Edited by closchkutza, 05 February 2016 - 11:21. |
#26
Posted 05 February 2016 - 14:49
toate subcompactele astea pornesc de la 10k €.tinand cont ca e titanium, nu stiu ce te miri.
|
#27
Posted 05 February 2016 - 16:02
Pai un Focus echivalent si nu cu cel mai mic motor (ca nici aceasta Fiesta nu are cel mai mic motor), era peste 17000 de euro. Deci?
|
#28
Posted 07 February 2016 - 12:15
Pai și ce se aude prin reclame ,preturi de lista pare accesibil !
șefu si-a luat corola ,1.6 benzina cu 13.5 k ,noua ! De ăsta mă gândeam ca mica fiesta cu 14000 pare scumpisoara dar deh ,opționalele costa și ele f mult ! |
|
#29
Posted 08 February 2016 - 10:57
Diferenta este ca seful tau si-a luat o Corolla cheala la banii aia, cu cel mai mic motor (1.33) si probabil fara culoare metalizata (13.320 Eur). Similar, cea mai ieftina fiesta (Trend, 1.0 - 65cp) este 11.300 euro si la fata locului probabil o scoti la un 10.500.
In alta ordine de idei, sambata broscoiul a primit revizie la Neste pe soseaua Chitilei. Mi-a placut dealerul (mi-au fost recomandati ca fiind ok) asa ca mai calc pe la ei (invitat inclusiv sa asist la revizie, daca vreau). S-au schimbat toate filtrele (ulei, polen, aer) + ulei (Ford 5w30), s-a pus pe standul de frane pentru verificare si ca sa se mai curete franele de rugina (mai ales tamburii), s-a verificat cureaua de accesorii (nu are crapaturi, mai sta pe masina), s-a facut test de amortizoare (peste 90% toate 4), s-a pus testerul pe ea fara a se gasi erori notabile (ceva mai vechi legat de sistemul audio, pare-se de la decuplarea bateriei). Cost total: 500 lei. Dupa testele de frana frana si-a mai revenit, in sensul ca acum este considerabil mai dozabila si a disparut huruitul care se auzea dinspre tamburi la franare. Cei de la service au zis ca o sa fie si mai bine pe masura ce mergem cu ea, ca se vede ca e masina care a stat mult la viata ei. Au sugerat sa nu se desfaca sabotii ca nu stiu ce problema ar putea aparea la rulmentii rotilor din spate. Altfel, tehnic au zis ca nu e nici o problema, este ca o masina noua. Sistemul de alimentare al vietii e dubios (cel fara capac), am incercat sa fac plinul sambata insa nu prea am reusit, imi decupla pompa la fiecare 5-6 litrii. Dupa ~23 litri am renuntat, imi era sa nu dea benzina pe afara (nu stiam daca e plin sau nu). Rezultatul - 3/4 rezervor. Consumul a urcat de la 5.6 la 5.9 dupa ceva frecuseala prin Bucuresti si Corbeanca - Buc - Corbeanca (vreo 150km). Dupa revizie, fiind pe DN1, motorul fiind cald si uleiul proaspat i-am dat un pic de talpa ca sa mai respire si motorul ala. A ajuns la 130km/h fara sa para chinuita. Probabil de acolo incepe chinul (~170km/h v.max). Edited by closchkutza, 08 February 2016 - 11:17. |
#30
Posted 16 February 2016 - 10:32
Odo: ~17.200km
Facut peste 1000km de la achizitia fordului, fara probleme de vreun fel. Din rulajul asta, ~180km facuti de apropitarul de drept, adica soata care s-a adaptat destul de repede si pare sa se inteleaga foarte bine cu ea (a pastrat inclusiv scaunul la pozitia minima pentru inaltime, fapt care ma face sa ma simt bine , pozitia la volan fiind destul de sporty). Ii place directia foarte directa si rapida si faptul ca este foarte stabila. Cu franele mai avem unele probleme (reactioneaza prea prompt, nici eu nu-s mare fan al lor) asa ca daca vedeti o fiesta franand in disperare, nu injurati ( a se nota ca soata are permis din 2002 si vreo 700km rulati, din care 180 in week-end-ul trecut). Pentru ca in week-end-ul trecut a vazut un drum pana la Campina, consumul mediu a scazut la 5.8l/100k. In timpul asta am descoperit si niste mici dubiosenii pe care trebuie sa le lamuresc (daca are cineva idei, pls impartasiti ): - am conectat un stick USB si sistemul multimedia a luat-o razna. Stick-ul avea vreo 20 melodii(MP3 la bitrate mare convertite din flac-uri) puse in radacina, fara folder sau ceva. Nu l-a recunoscut automat (s-a comutat pe AUX desi eu conectasem USB), am selectat manual = > sunetul era oribil de distorsionat chiar si la volum 1. Situatia era generala, si pe radio, si pe CD, si sunet convorbire, tot. Ziceai ca s-au spart toate boxele. Si-a revenit la normal dupa oprire totala + repornire insa scosesem USB-ul si nu l-am mai probat de frica sa nu fac boxele praf. - ieri dimineata parchez masina avand clima pornita si setata astfel: 22.5 grade, ventilatie 2, AC OFF, mod suflare aer AUTO. Seara pun contactul si surpriza: 22.0 grade, Full Auto, AC ON. WTF? Si-a schimbat singura setarile ca s-a facut cald afara sau care e faza? - zornaie ceva la linii tramvai / piatra cubica in zona placii care acopera portabagajul. Trebuie sa demontez tot pe acolo pentru ca la prima vedere nu pare sa fie placa in sine (are picioruse de cauciuc pe toate partile). Asta e singurul greier din masina. A treia e light. Mai interesante sunt primele 2 si nici n-am gasit vreo info utila pe net / manualul de utilizare. Edited by closchkutza, 16 February 2016 - 10:38. |
#31
Posted 16 February 2016 - 10:44
La punctul doi seamănă cu o comandă de dezaburire sau dezghețare parbriz, vezi să nu fi fost apăsat butonul respectiv.
|
#32
Posted 16 February 2016 - 10:55
N-am apasat nici un buton, m-am urcat in masina si am pus contactul, atat. Daca ar fi fost dezaburirea atunci:
- ar fi fost aprins becul aferent butonului dezaburirii (nu era); - tot nu explica de ce mi-a umblat la temperatura (aia trebuia sa ramana cum era setata). |
#33
Posted 16 February 2016 - 11:00
|
#34
Posted 16 February 2016 - 11:27
Ai folosit o alta cheie? Eu si sotia avem chei diferite la masina si ambele memoreaza setarile separat cum ar fi temperatura, ultimul post de radio etc.
|
#35
Posted 16 February 2016 - 11:28
Nope, aceeasi cheie (cealalta este moarta, nu are baterie).
|
#36
Posted 16 February 2016 - 17:17
la pct 3,pe langa suportul de numar,incearca sa elimini centurile de siguranta.la focusul meu centura de pe stanga spate are un clinchet ca de legaturi de chei.daca o cuplez,nu mai face.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users