Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Parcarea masinilor pe trotuar va fi interzisa, sau conditionata
Ultima postare: mai 03 2021 16:43, Inițiat de
Platon
, ian 12 2016 14:59
·
0
#127
Publicat: 15 ianuarie 2016 - 14:06
magic-gabi, on 15 ianuarie 2016 - 14:00, said:
Bucurestiul e destul de dens, chiar mai dens decat Hong Kong. Densitatea nu are legatura cu parcarea pe trotuar. Daca vrei masina, trebuie sa iti asiguri ca ai unde sa parchezi, e atat de simplu. Si mie imi plac suburbiile aerisite unde trebuie sa mergi cu masina dar asta nu inseamna ca ai voie sa o lasi unde vrei. Daca nu ai parcare, asta e, te descurci, iei mijloacele de transport in comun. no explica asta celor care "s-au nascut in masina" |
#128
Publicat: 15 ianuarie 2016 - 14:26
Adrian Paunescu a murit, Tovarasa a murit si ea dar tinerele vlastare ale patriei lupta in continuare pentru idealul de aur al partidului.
Dragi tovarasi, ia spuneti voi cat de rele sunt masinile dar mai ales cat de rai sunt exploatatorii care le conduc. Nu ar fi mai bine sa urlati direct pentru construirea unei linii gigantice de tramvai pe fiecare strada ? Ati avea la dispozitie un mijloc de deplasare pe gustul vostru iar pe burgheji i-ati pune fortat sa o construiasca. Canalul a inceput tot prin munca fortata a celor care s-au crezut independenti. Ar fi vremea sa repetati faptele de glorie ale inaintasilor. |
#131
Publicat: 15 ianuarie 2016 - 14:52
Sa recapitulam. Topicul a inceput de la stirea ca:
Quote
Parcarea mașinilor pe trotuar va putea fi permisă numai dacă se păstrează un culoar de minim doi metri pentru circulația pietonilor Si s-a ajuns la Quote
Adrian Paunescu Tovarasa tinerele vlastare lupta pentru idealul de aur partidul tovarasi cat de rele sunt masinile exploatatorii care le conduc construirea unei linii gigantice de tramvai pe burgheji i-ati pune fortat sa o construiasca Canalul munca fortata faptele de glorie Aici mi se pare ca nu mai e vorba de ratiune, e vorba de patologie. Taman ce m-am intors din india, unde marea dezbatere era ca in Delhi se implementeaza circulatia o zi da o zi nu, cu sot-fara sot. Delhi. >20.000.000 oameni. Aici vine unu cu o propunere de lege despre cum sa nu parcam chiar total aberant si voi sariti de cur in sus ca marxistii vor sa va ia masinile si sa va trimita la canal? Serios serios? |
#132
Publicat: 15 ianuarie 2016 - 15:29
Nick_85, on 15 ianuarie 2016 - 14:06, said: no explica asta celor care "s-au nascut in masina" Masina e a lor, trotuarul e pentru pietoni si biciclisti unde sunt piste. Chiar nu e complicat . Nu are nicio treaba cu comunismul, astea sunt aberatii. Si parcarea pe trotuar chiar este interzisa deja, nu e nevoie sa o interzicem din nou. http://www.hotnews.r...r-justitiei.htm Quote Judecator CSM: "Trotuarul este pentru pietoni. Pe trotuar poate opri sau stationa un autoturism numai daca sunt indicatoare sau marcaje in acest sens" |
#134
Publicat: 15 ianuarie 2016 - 17:36
shefu_de_combinat, on 15 ianuarie 2016 - 12:30, said:
Amuzant e ca Bucurestiul nu are suburbii. Adica din alea in adevaratul sens al cuvantului. Pe cat de nasoale sunt pentru mediu, au si suburbiile niste merite. Alea cum vezi prin state sau prin occident. Pot intelege de ce ai vrea o casa intr-un cartier linistit departe de haos. Nu e alegerea mea, dar e o alegere pe care o inteleg. Insa Bucurestiul, dupa cum ziceam, nu are suburbii adevarate. Din alea in care intai s-au facut strazi, canalizare, retele, tot, dupa care s-au facut casele, unitar si civilizat. "Suburbiile" bucurestene sunt un fel de hibrizi sat-oras care n-au nici avantajele suburbiei americane, nici avantajele vietii in oras. Am vazut noi prin filme ca americanii stau la casa, da' n-am studiat in profunzime fenomenul. Si a iesit ce-a iesit. Ah, dar sigur, urbanistii n-au sens, ei traiesc doar asa ca sa faca niste combinatii cu statul. in legatura cu parcatul pe trotuar depinde de traficul pietonal . sunt zone unde trece un pieton la juma de ora si ramane ditamai trotuarul lat ,nefolosit la intreaga capacitate tocmai bun de parcat pe el. si sunt zone ,gen zona unirii ,unde nici 4 metri de trotuar latime nu e suficient pentru puhoiul de pietoni. restrictiile ar trebui sa fie in functie de traficul pietonal local. |
#135
Publicat: 15 ianuarie 2016 - 19:49
magic-gabi, on 15 ianuarie 2016 - 15:29, said:
Masina e a lor, trotuarul e pentru pietoni si biciclisti unde sunt piste. Chiar nu e complicat . ............ -masina este a individului -trotuarul este si al individului posesor de masina ...... Pe cale de consecinta , indivizii posesori de masina , isi pot ceda partea lor de posesiune asupra trotuarului , parcarii de masini ... Ceva gresit ???? |
#136
Publicat: 15 ianuarie 2016 - 20:02
hunor66, on 13 ianuarie 2016 - 13:26, said:
Nu-i vorba de parcare, ci de stationare. Si, mi se pare ca e permisa, daca lasi 1 m pentru pietoni. |
|
#137
Publicat: 15 ianuarie 2016 - 20:50
maximg, on 15 ianuarie 2016 - 19:49, said:
Daca este sa respectam adevarul , -masina este a individului -trotuarul este si al individului posesor de masina ...... Pe cale de consecinta , indivizii posesori de masina , isi pot ceda partea lor de posesiune asupra trotuarului , parcarii de masini ... Ceva gresit ???? In fine, e treaba voastra daca vreti sa traiti ca in estul salbatic, fara pic de reguli si de bun simt. In tarile normale la cap, esti amendat pentru asta. |
#138
Publicat: 15 ianuarie 2016 - 20:52
maximg, on 15 ianuarie 2016 - 19:49, said:
Pe cale de consecinta , indivizii posesori de masina , isi pot ceda partea lor de posesiune asupra trotuarului , parcarii de masini ... Ceva gresit ???? O masina ocupa mai mult trotuar decat un pieton, iar pietonul mai ajunge si acasa, nu parcheaza noaptea pe trotuar. Dar hai sa zicem ca nu este gresit, cu conditia ca atunci cand parcheaza masina pe trotuar, deoarece bucatica lui de trotuar este acum cedata masinii, soferul devenit pieton sa mearga exclusiv pe strada (preferabil pe banda de viteza, ca ma mai rezolvam si din problema densitatii). Editat de dcg, 15 ianuarie 2016 - 20:57. |
#139
Publicat: 15 ianuarie 2016 - 21:08
Ionutzitaly,zi-le cum ca exista un corp auxiliarde control trafic (putine persoane) ce tine de primariile locale.Platit cu salar baza +procent amenzi facute,incasate.La drq,era activ si noaptea pe la 3.Minimul amenzii e de vre-o 50 e,la jumate in 24 ore.Amenzile respective raman in proportie de 70% la bugetul local(pt.amenajari urbane-aka parcari,spatii verzi,etc).E de ajuns atat. gresesti-platesti. Dar mereu sant cei ce vor sa parcheze la 1 mt de scara.UFF!
|
#140
Publicat: 15 ianuarie 2016 - 21:09
dcg, on 15 ianuarie 2016 - 20:52, said:
............Dar hai sa zicem ca nu este gresit, cu conditia ca atunci cand parcheaza masina pe trotuar, deoarece bucatica lui de trotuar este acum cedata masinii, soferul devenit pieton sa mearga exclusiv pe strada (preferabil pe banda de viteza, ca ma mai rezolvam si din problema densitatii). In privinta transportului / deplasarii , pietonul plateste fix nimic ! Un sofer , plateste taxe , impozite , tine in spate o industrie prin banii cheltuiti . Oare cine ar trebui sa fie mai indreptatit la a cere sau nu " ceva " ???? |
#142
Publicat: 15 ianuarie 2016 - 21:27
maximg, on 15 ianuarie 2016 - 21:09, said:
In privinta transportului / deplasarii , pietonul plateste fix nimic ! Un sofer , plateste taxe , impozite , tine in spate o industrie prin banii cheltuiti . Oare cine ar trebui sa fie mai indreptatit la a cere sau nu " ceva " ???? Hmmm, sa vezi ce industrie e in spatele productiei de droguri. Si cat e de greu de tinut. Nene, nu ar avea sens sa te deplasezi in oras daca nu ar fi oameni acolo. Si unde-s oameni, sunt si pietoni, ca nu poti merge cu masina peste tot. E o chestie de bun simt, nu de taxe platite. Pe unde vrei sa mearga copiii la scoala? Dar oamenii la paine? |
#143
Publicat: 15 ianuarie 2016 - 21:28
andreim77, on 15 ianuarie 2016 - 10:23, said:
parcarea masinilor pe trotuar va fi interzisa O lege excelenta. Tinand cont de situatie ar trebui procedat gradual, eventual rezolvate si alte probleme. Eu as incepe prin a monta camere video pe langa scoli si institutii publice. In timp le-as extinde. Pe arterele principale as impune respectarea regulilor, adica as da amenzi celor ce parcheaza aiurea. Bd Unirii si splaiul din Bucuresti ar fi primele strazi. As impune ca toate costructiile noi sa aiba un nr de parcari egal cu numarul de spatii de locuit. 1 apartament/casa - minim 1 loc de parcare. Cu banii din amenzi as face parcari pe unde se poate. In timp as extinde aplicarea legii privind parcarea peste tot. As scapa de tramvaie prin bucuresti pt a largi bulevardele. (Candva mi se pareau o idee buna, poate pt ca imi place cum arata ele prin Praga) Editat de LL13G, 15 ianuarie 2016 - 21:29. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi