Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Parcarea masinilor pe trotuar va fi interzisa, sau conditionata
Last Updated: May 03 2021 16:43, Started by
Platon
, Jan 12 2016 14:59
·
0
#163
Posted 18 January 2016 - 21:57
#164
Posted 18 January 2016 - 21:58
Aşa cum transportul în comun este subvenţionat şi de către cei care au maşină, aşa şi construcţia de drumuri este subvenţionată de către cei care nu au maşină.
Altă soluţie pentru reducerea numărului de deplasări cu automobilul: creşterea numărului de centre comerciale în cartiere, ca să ai cât mai multe la botul calului. Da, magazinele au nevoie de aprovizionare, dar cred că generează mai puţin trafic. Ce bine de mine că-s oborean şi am destule pe aproape . Edited by djl, 18 January 2016 - 21:59. |
#165
Posted 18 January 2016 - 22:25
De ce nu mai bine sa taiem orice subventie si sa lasam copilasul sa mearga copacel-copacel pe picioarele lui?
Daca transportul in comun nu e rentabil, fuck it, asta e legea in economia de piata libera, dar nu in socialism. Posesorii de auto platesc mult mai multe taxe decat "pietonii", fiind si pietoni in esenta lor + automobilisti, adica niste super-pietoni cand vine vorba de taxare. Numai din benzina 50-60 la suta se duc direct la stapanii de sclavi, nu mai zic de impozit pe masina, impozit pe locul de parcare, rovigneta, asigurari (parte din banii aia se duc la stat) samd. Si rezultatul este o infrastructura de 2 lei + furturi de triliarde. Ca sa citez dintr-un stapan de sclavi: Fost director din CNADNR: "Dacă oamenii ar ști cum se cheltuiesc banii publici și cât de prost sunt administrați ne-ar împușca la gard, ca pe câini” e o prostie sa sustii statul in orice forma, tot ce face statul este furt si risipa din banii sclavilor, pardon, contribuabililor |
#166
Posted 18 January 2016 - 22:29
Banii ăia se duc şi pe studii de fezabilitate (apropos, ce 3,14zda mă-sii costă aşa de mult un studiu din ăla?). Şi pe şpăgi. Cred că cu banii furaţi s-ar fi putut face măcar 20 de kilometri de autostradă.
Nu vreţi transport în comun subvenţionat? Atunci pregătiţi miliarde de euro pentru exproprieri, că avem nevoi de bulevarde cu 6-8 benzi/sens. Şi să vezi locatari furioşi care nu vor să fie mutaţi! Edited by djl, 18 January 2016 - 22:29. |
#167
Posted 18 January 2016 - 22:31
Lasata in pace, piata regleaza situatia. Doar ca nu e lasata in pace, si de aia e nevoie de reglementari la reglementari la reglementari.
BTW, tot socialistii au "planificat" minunatia aia de Bucuresti contemporan si tot socialistii il conduc din 89 incoace, nu e ca si cand s-ar fi schimbat ceva. |
#168
Posted 18 January 2016 - 22:31
a3ds, on 18 ianuarie 2016 - 22:25, said:
Daca transportul in comun nu e rentabil, fuck it, asta e legea in economia de piata libera Eu chiar mi-ar dori chestia asta. Si cu transportul public, si cu educatia, si cu sanatatea, cu tot. Mi-as dori sa ma trezesc maine in tara asta libertariana pe care o visati voi astia de dormiti cu Ayn Rand sub perna. Da' sa dureze treaba macar cativa ani. Cel putin pana cand aflam cine boceste primu si se tavaleste p-aici ca viata e greu si ca asa ceva nu se poate ca si noi suntem oameni cum e posibil sa... a3ds, on 18 ianuarie 2016 - 22:31, said:
Lasata in pace, piata regleaza situatia. Doamneajuta! Cati de p-aici n-ar mai avea bani de platit netu daca piata ar regla situatia... Edited by shefu_de_combinat, 18 January 2016 - 22:33. |
#169
Posted 18 January 2016 - 22:32
Inteleg ca tie educatia si sistemul de sanatate din Romania ti se par prima-ntai?
|
#170
Posted 18 January 2016 - 22:37
Deloc. Intrebarea este: ai bani de un sistem de sanatate prima-ntai? Dar de unul educational? Ti-am zis, eu mi-as dori. If anything, n-am mai auzi despre doctori spagari and shit. Te doare x? Ok, aici este factura, semnati jos pe linia asta. Pai costa atata? Pai da. Pai n-am. Nasol. Urmatorul. Piata a reglat.
|
#171
Posted 18 January 2016 - 22:38
djl, on 18 ianuarie 2016 - 22:29, said:
Banii ăia se duc şi pe studii de fezabilitate (apropos, ce 3,14zda mă-sii costă aşa de mult un studiu din ăla?). Şi pe şpăgi. Cred că cu banii furaţi s-ar fi putut face măcar 20 de kilometri de autostradă. nu stiu daca asa mult dar costa! practic SF = PTh (aproape) + estimare pret daca vrei sa fie valabil |
#173
Posted 18 January 2016 - 22:40
#174
Posted 18 January 2016 - 22:41
Pai sa o lasam balta, ca logica e punctul tau cel mai slab (apelul la autoritate nu este un argument, gen daca si alti vatmani isi plimba prietena cu tramvaiul e ok, deci hai sa fac si eu)
|
#175
Posted 18 January 2016 - 22:49
#176
Posted 18 January 2016 - 22:51
a3ds, on 18 ianuarie 2016 - 22:31, said:
Lasata in pace, piata regleaza situatia. Doar ca nu e lasata in pace, si de aia e nevoie de reglementari la reglementari la reglementari. BTW, tot socialistii au "planificat" minunatia aia de Bucuresti contemporan si tot socialistii il conduc din 89 incoace, nu e ca si cand s-ar fi schimbat ceva. |
#177
Posted 19 January 2016 - 00:00
Cum sa nu planifice statul? Tu de PUZ ai auzit? Nu faci nimic de capul tau, totul este reglementat de birocrati, inclusiv latimea drumurilor, a trotuarelor etc.
Eu de ex. vorbesc din experienta, sunt proprietar de terenuri si ma judec cu primaria, pentru ca s-au gandit sa isi traga un sens giratoriu pe proprietatea mea, fara sa ma intrebe evident. La fel cu niste stalpi de iluminat public, pusi la mine pe proprietate fara sa ma intrebe. Tot ce e de stat pute a incompetenta si miserupism. Pentru ca n-au raspundere individuala, sunt toti vatmani la baza, adica timpu' trece leafa merge, fraierii platesc taxe si impozite altfel trimitem mascatii peste ei Edited by a3ds, 19 January 2016 - 00:03. |
|
#178
Posted 19 January 2016 - 00:33
Există P.U.Z., da' pana mea, ăia fac goană după profit de fac străzile aşa de strâmte. Minim 1 bandă/sens + trotuar.
La mine în zonă au făcut 3 blocuri: unul care iniţial trebuia să aibă 4 etaje, dar a ajuns la 7, însă au avut decenţa de face parcare subterană şi alte mai înalte, fără nici un fel de parcare subterană sau la parter... la unul nici acum nu au mutat macaraua ca să poată face parcare la nivelul solului. Birocraţii au dat voie unuia dintre constructori să demoleze o casă veche care nu deranjaza pe nimeni (cel cu parcarea subterană a fost construit pe locul altei case, dar dărăpănată) şi să facă bloc fără locuri de parcare! Casa ar fi trebuit să fi rămas la locul ei şi adio bloc! Birocraţii + imobiliari nesătui = dezastru. |
#179
Posted 19 January 2016 - 00:38
a3ds, on 19 ianuarie 2016 - 00:00, said:
totul este reglementat de Noroc cu reglementarile astea, cate sunt, ca altfel se gaseau destui ca tine sa ciupeasca niste economii de nu mai incapea masina de pompieri pe strada aia. Nu ca n-ar fi oricum cazuri. Dupaia mergem prin vacante in orase de 100x mai reglementate decat Bucurestiul, ca-i frumos acolo si civilizat. La ce minti ilustre vad p-aici, daca li s-ar da frau liber cred ca si aia din Mumbai ne-ar plange de mila. |
#180
Posted 19 January 2016 - 00:47
Nici mie nu imi place interventia statului in economie, dar nu poti sa ai un oras decent fara o planificare urbana serioasa.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users