Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Nemulțumiri legate de Vodafone.
#614
Posted 11 October 2017 - 09:54
Din ce link ai pus, nici eu nu pot, dar din www.vodafone.ro pot intra fara sughituri (si nu doar logare, cat si "defilare" prin continutul contului)
|
#615
Posted 11 October 2017 - 11:10
Acum a mers si la mine. Ala e link-ul care apare cand nu merge, evident ca din www.vodafone.ro am incercat.
|
#616
Posted 11 October 2017 - 21:14
Hansolo, on 10 octombrie 2017 - 14:19, said:
Hai ca am vazut-o si pe asta. MyAccount nu functioneaza, la accesare da un link https://www.vodafone...page-ecare.html Am sunat si am inteles ca sunt lucrari de menteanta care dureaza pana pe 13. Destul de curios, n-am prea intalnit la firme mari ca migrarea sa dureze atat de mult (ca servicii indisponibile pentru client). Reteaua e ok in rest. Astia fac efort sa strice lucrurile pe zi ce trece. La o firma cu 8-9 mil de clienti le trebuie trei zile sa modifice nu stiu ce aplicatie, cand puteau face testele bine merci dinainte, si le mai trebuie 8 luni sa dea drumul la un chat. La Orange, cand freci un pic magazinul lor online, in cateva secunde te si intreaba aplicatia daca doresti sa discuti cu un consultant pe chat, aia fac eforturi sa faca vanzari, orice, numai vanzare sa fie. Domnii de la Vdf, fac eforturi sa scape de noi, la *222 cand reusesti sa treci de Andreea....te-ai facut om. Nerusinati, intr-un cuvant! Edited by Ares14, 11 October 2017 - 21:15. |
#617
Posted 13 October 2017 - 14:27
Fantastici-s ăştia. N-am net, nu pot suna, nu nimic, ca şi când mi-ar fi dispărut şi extraopţiunea şi creditul de 14 euro instant. Şi aveam peste 20 GB de net şi tot felul de minute şi ce-vrei-tu-uri, nu există omeneşte posibil să le fi consumat. Incredibil ce catastrofă devine reţeaua asta.
Edited by donjoe, 13 October 2017 - 14:28. |
#618
Posted 13 October 2017 - 14:45
Probabil angajatii de la Telekom au evoluat in cariera si migreaza catre Vodafone.
|
#619
Posted 13 October 2017 - 15:12
Şi bineînţeles că atunci când ai problemă cu credit dispărut misterios nu eşti "eligibil" să suni la un operator, că *555 e pe bani, bani a căror absenţă inexplicabilă din contul de utilizator e fix subiectul cererii de suport. Genial.
Şi bineînţeles că aplicaţia MyVodafone, cretin de genială şi ea, nu-şi face update la informaţiile de credit şi opţiuni decât dacă totul merge perfect şi ai credit şi eşti şi conectabil la Net. Nu trebuia s-o fi pus să se actualizeze indiferent de credit, ca şi pagina m.vodafone.ro, nuuu, aia ar fi avut prea multă logică. Nu e bine să ai prea multă logică, strică la sănătate. |
#620
Posted 17 October 2017 - 09:08
Vodafone se pare ca isi bate joc de mine..... in data de 2 octombrie am sunat la *222 pentru a inchide un abonament si robotul mi-a zis ca voi fi contactat in maxim 10 zile lucratoare. Iata ca au trecut cele 10 zile lucratoare si nu am fost contactat. Am sunat din nou la *222 robotul mi-a zis ca exista deja pe numarul meu o cerere inregistrata si ca voi fi contactat in maxim 10 zile lucratoare.
Asta e bataie de joc, nu ai cum sa intri in legatura cu ei. Azi merg intr-un magazin Vodafone si o termin cu ei. Abonat la ei de 12 ani si ma duc cu zaharelul..... Acum cativa ani intrai imediat in legatura cu un consultant, azi astepti 3 saptamani sa te sune cineva. Pana si Chat-ul l-au inchis, acum iti e imposibil sa iei gratis legatura cu ei. FELICITARI VODAFONE PROBABIL IN CURAND DE PE LOCUL 2 VETI AJUNGE ULTIMA RETEA DIN Romania DACA VA TRATATI ASA CLIENTII. Acum 4-5 ani daca cineva ma intreba daca as recomanda Vodafone, din toata inima as fi recomandat, acum nici celui mai mare dusman al meu nu i-as recomanda Vodafone. In ultimi 2-3 ani Vodafone a decazut foarte mult in ochii mei. Pentu moment voi trece pe Prepay urmand sa studiez ofertele si de la ceilalti operatori de telefonie si sa iau o decizie unde voi merge mai departe. Pentru userul Vodafone daca ai ceva de adaugat la acest coment contul meu de abonat e: 233185133. Edited by mirel3003, 17 October 2017 - 09:09. |
#621
Posted 17 October 2017 - 09:17
La abonament asa e in fiecare retea , niste gaozari cand vrei sa inchizi un abonament . Treci pe prepay si nu mai ai nervi , nu-ti convine ceva , incetezi sa folosesti serviciile instant , fara amanari !
|
#622
Posted 17 October 2017 - 10:02
Hansolo, on 10 octombrie 2017 - 14:19, said: Hai ca am vazut-o si pe asta. MyAccount nu functioneaza, la accesare da un link https://www.vodafone...page-ecare.html Am sunat si am inteles ca sunt lucrari de menteanta care dureaza pana pe 13. Destul de curios, n-am prea intalnit la firme mari ca migrarea sa dureze atat de mult (ca servicii indisponibile pentru client). Reteaua e ok in rest. Buna, Am avut in perioada 10-12 Octombrie cateva lucrari de imbunatatire a serviciilor. Astfel ca, anumite conturi, cele ale clientilor care sunt persoane juridice, nu puteau fi accesate. Acum totul ar trebui sa fie ok. Poti testa? In cazul in care intampini in continuare probleme la logare, te rugam sa ne trimiti aici un mesaj privat cu toate detaliile ( nume de utilizator, eroarea aparuta etc. ) O zi frumoasa! donjoe, on 13 octombrie 2017 - 14:27, said: Fantastici-s ăştia. N-am net, nu pot suna, nu nimic, ca şi când mi-ar fi dispărut şi extraopţiunea şi creditul de 14 euro instant. Şi aveam peste 20 GB de net şi tot felul de minute şi ce-vrei-tu-uri, nu există omeneşte posibil să le fi consumat. Incredibil ce catastrofă devine reţeaua asta. Buna, Te afli in roaming? In situatia in care nu, ne poti apela la *222/ 0372.022.222 ( apel gratuit din reteaua Vodafone ). De asemenea, ne poti detalia si aici solicitarea ta. Vom verifica si te vom ajuta cu drag. O zi frumoasa! mirel3003, on 17 octombrie 2017 - 09:08, said: Vodafone se pare ca isi bate joc de mine..... in data de 2 octombrie am sunat la *222 pentru a inchide un abonament si robotul mi-a zis ca voi fi contactat in maxim 10 zile lucratoare. Iata ca au trecut cele 10 zile lucratoare si nu am fost contactat. Am sunat din nou la *222 robotul mi-a zis ca exista deja pe numarul meu o cerere inregistrata si ca voi fi contactat in maxim 10 zile lucratoare. Asta e bataie de joc, nu ai cum sa intri in legatura cu ei. Azi merg intr-un magazin Vodafone si o termin cu ei. Abonat la ei de 12 ani si ma duc cu zaharelul..... Acum cativa ani intrai imediat in legatura cu un consultant, azi astepti 3 saptamani sa te sune cineva. Pana si Chat-ul l-au inchis, acum iti e imposibil sa iei gratis legatura cu ei. FELICITARI VODAFONE PROBABIL IN CURAND DE PE LOCUL 2 VETI AJUNGE ULTIMA RETEA DIN Romania DACA VA TRATATI ASA CLIENTII. Acum 4-5 ani daca cineva ma intreba daca as recomanda Vodafone, din toata inima as fi recomandat, acum nici celui mai mare dusman al meu nu i-as recomanda Vodafone. In ultimi 2-3 ani Vodafone a decazut foarte mult in ochii mei. Pentu moment voi trece pe Prepay urmand sa studiez ofertele si de la ceilalti operatori de telefonie si sa iau o decizie unde voi merge mai departe. Pentru userul Vodafone daca ai ceva de adaugat la acest coment contul meu de abonat e: 233185133. Buna, In acest moment colegii de la Departamentul de Reziliere au un numar mai mare de solicitari si din aceasta cauza este acest termen mai mare. Observ ca solicitarea ta a fost facuta in 02 Octombrie. Astazi este ultima zi din aceasta termen. Am luat legatura cu colegii mei pentru a ma asigura ca vei fi apelat. Te rugam sa raspunzi la telefon Iti multumim pentru intelegere. O zi frumoasa! |
|
#623
Posted 17 October 2017 - 10:08
Să reziliezi contractul cu Rețeaua Rețelelor Maxymyia este foarte simplu și dureaza maxim 10 minute: te duci și te portezi oriunde. Nu trebuie să ceri "aprobare" să reziliezi. Depune cererea de portare și în 3 zile ai scăpat de ei.
P.S. Deci e oficial: Un număr foarte mare de clienți se portează din Rețeaua Rețelor cea mai 4G capabilă, Maxymia! |
#624
Posted 17 October 2017 - 10:34
Vodafone, on 17 octombrie 2017 - 10:02, said: Buna, In acest moment colegii de la Departamentul de Reziliere au un numar mai mare de solicitari si din aceasta cauza este acest termen mai mare. Observ ca solicitarea ta a fost facuta in 02 Octombrie. Astazi este ultima zi din aceasta termen. Am luat legatura cu colegii mei pentru a ma asigura ca vei fi apelat. Te rugam sa raspunzi la telefon Iti multumim pentru intelegere. O zi frumoasa! Stati putin cam prost cu matematica.... ieri era ultima zi in care trebuia sa fiu sunat. M-a sunat pana la urma, am rezolvat - sper ca nu am vreo surpriza luna viitoare. |
#625
Posted 17 October 2017 - 10:39
Probabil o mare parte din rezilieri sunt de fapt cereri de fidelizare. Multi merg pe premisa ca, daca inchid abonamentul, vor obtine marea cu sarea.
De cand s-a "liberalizat" portarea, ai libertatea sa pleci (nu vorbesc de eventualele taxe de reziliere pentru ca nu tin de portare). Daca vrei sa pleci la concurenta, poti pleca imediat. |
#626
Posted 17 October 2017 - 10:43
#627
Posted 17 October 2017 - 12:07
Vodafone, on 17 octombrie 2017 - 10:02, said: Te afli in roaming? In situatia in care nu, ne poti apela la *222/ 0372.022.222 ( apel gratuit din reteaua Vodafone ). Quote De asemenea, ne poti detalia si aici solicitarea ta. Vom verifica si te vom ajuta cu drag. Edited by donjoe, 17 October 2017 - 12:09. |
|
#628
Posted 17 October 2017 - 17:21
mirel3003, on 17 octombrie 2017 - 09:08, said:
Vodafone se pare ca isi bate joc de mine..... in data de 2 octombrie am sunat la *222 pentru a inchide un abonament si robotul mi-a zis ca voi fi contactat in maxim 10 zile lucratoare. Iata ca au trecut cele 10 zile lucratoare si nu am fost contactat. Am sunat din nou la *222 robotul mi-a zis ca exista deja pe numarul meu o cerere inregistrata si ca voi fi contactat in maxim 10 zile lucratoare. Asta e bataie de joc, nu ai cum sa intri in legatura cu ei. Azi merg intr-un magazin Vodafone si o termin cu ei. Abonat la ei de 12 ani si ma duc cu zaharelul..... Acum cativa ani intrai imediat in legatura cu un consultant, azi astepti 3 saptamani sa te sune cineva. Pana si Chat-ul l-au inchis, acum iti e imposibil sa iei gratis legatura cu ei. FELICITARI VODAFONE PROBABIL IN CURAND DE PE LOCUL 2 VETI AJUNGE ULTIMA RETEA DIN Romania DACA VA TRATATI ASA CLIENTII. Acum 4-5 ani daca cineva ma intreba daca as recomanda Vodafone, din toata inima as fi recomandat, acum nici celui mai mare dusman al meu nu i-as recomanda Vodafone. In ultimi 2-3 ani Vodafone a decazut foarte mult in ochii mei. Pentu moment voi trece pe Prepay urmand sa studiez ofertele si de la ceilalti operatori de telefonie si sa iau o decizie unde voi merge mai departe. Pentru userul Vodafone daca ai ceva de adaugat la acest coment contul meu de abonat e: 233185133. MembruAnonim, on 17 octombrie 2017 - 10:43, said: Sa nu crezi ca nu vin altii la schimb. In ultimele statistici Vodafone au fost pe locul 2 la veniri. Pleaca unii, vin altii. Unii cand vad ce e in alta parte se intorc. Quote
Cei mai mulți utilizatori care s-au portat în anul 2016 au optat pentru rețeaua RCS & RDS – 434.816, în timp ce Orange a primit prin portare 182.948 de utilizatori, Vodafone – 175.296, Telekom Romania Mobile Communications – 63.916... Edited by Sommerby, 17 October 2017 - 17:23. |
#629
Posted 17 October 2017 - 17:33
Vodafone, on 17 octombrie 2017 - 10:02, said:
Buna, Am avut in perioada 10-12 Octombrie cateva lucrari de imbunatatire a serviciilor. Astfel ca, anumite conturi, cele ale clientilor care sunt persoane juridice, nu puteau fi accesate. Acum totul ar trebui sa fie ok. Poti testa? In cazul in care intampini in continuare probleme la logare, te rugam sa ne trimiti aici un mesaj privat cu toate detaliile ( nume de utilizator, eroarea aparuta etc. ) O zi frumoasa! |
#630
Posted 17 October 2017 - 19:10
Stiam ca portarea se face in maxim 3 zile. Facut cererea in 15 si portarea va fi doar in 19, prepaid. Nu o fi numai Voda de vina...sau poate e aglomeratie?
Edited by arab, 17 October 2017 - 19:31. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users