Nemulțumiri legate de Vodafone.
Last Updated: Apr 09 2024 12:26, Started by
obionekenobi
, Nov 16 2015 12:05
·
72
#595
Posted 09 September 2017 - 17:43
Am luat (fraier), un iphone7 la abonament prin ianuarie.
Pe langa pretul aproape full al terminalului, am platit si o garantie de 169 ron pe care cica ii recuperez dupa 6 luni. Ma chinui de luna trecuta sa-i recuperez, si inca n-am reusit. Habarnistii cu care am discutat nici nu prea stiu bine procedurile. Si pana la urma de ce trebuie sa-mi cer eu banii inapoi, si nu mi se dau automat? (adica scazuti din facturi) Cum au facut alti clienti? Sau Vodafone se bazeaza ca toti uita? Edited by don_dannielo, 09 September 2017 - 17:46. |
#596
Posted 11 September 2017 - 06:23
petrepescarul, on 09 septembrie 2017 - 14:34, said:
Intru astazi intr-o reprezentanta Vodafoame Edited by andupustiu, 11 September 2017 - 06:24. |
#597
Posted 11 September 2017 - 09:05
don_dannielo, on 09 septembrie 2017 - 17:43, said:
Am luat (fraier), un iphone7 la abonament prin ianuarie. Pe langa pretul aproape full al terminalului, am platit si o garantie de 169 ron pe care cica ii recuperez dupa 6 luni. Ma chinui de luna trecuta sa-i recuperez, si inca n-am reusit. Habarnistii cu care am discutat nici nu prea stiu bine procedurile. Si pana la urma de ce trebuie sa-mi cer eu banii inapoi, si nu mi se dau automat? (adica scazuti din facturi) Cum au facut alti clienti? Sau Vodafone se bazeaza ca toti uita? Bafta |
#598
Posted 12 September 2017 - 11:19
a innebunit Vodafone, mai am aprox 3.5Gb net din totalul de 6.5 si primesc urmatorul mesaj "Traficul tau de net este aproape de final, dar ramai online cu extraoptiunea de 2 GB. Activeaz-o acup pentru unmai 5 EUR/luna, prin SMS gratuit cu textul NET2GB la 2711. Supernet 4G+"
Stiu ca inainte primeam mesaje de genu cand scadeam sum 0.5GB... dar se pare ca vor mai multi bani de la mine.... sa mai astepte. |
#599
Posted 12 September 2017 - 11:37
Sa nu fie o eroare a sistemului. S-a mai intamplat (in special dupa 15.07, cand, cei care aveau roamingul activ s-au trezit ca era afisat ca inactiv, desi mergea). Mai fa tu o verificare sa vezi ca ai gigalaii de care stii ca ii ai si ca nu expira optiunea.
Eu mi-am furat-o (pe barba mea) la un moment dat cand am facut un filmulet (avea 1.2GB) si uitasem sa setez sincronizarea de clipuri video pe WiFi, nu pe date si, la fel, am primit mesaj ca am depasit traficul, desi cu vreo 4 ore inainte verificasem si mai aveam aproape un giga disponibil. |
#600
Posted 14 September 2017 - 02:49
In continuare observ ca s a mostenit de la Connex, nepasarea si indiferenta care exista si care exista la Vodafone de ani de zile, Orange se streseaza pt abonati, ei se streseaza pt cartele, aia mai inoveaza din cand in cand cate ceva strong, ei nimic, Red Family dar oare se uita la Orange Family care este diferenta?
Home Net , DTH Voce, servicii fixe si mobile ei nu au nimic de genul, macar la Orange ai o singura factura pt tot neamul ca sa ma exprim asa mai ca la sat. Ei pistoneaza pe pre paid...unde luna la ei este dintr un an nebisect ) |
#601
Posted 05 October 2017 - 13:04
In caz ca nu sunteti multumiti de Vodafone:
Quote
„Noua poziţionare are la bază rezultatele unei cercetări ample realizate de Grupul Vodafone, care indică faptul că oamenii sunt entuziasmaţi de viitor, dar şi puţin îngrijoraţi de ceea ce urmează. Este valabil şi pentru România. Rolul brandului nostru este de a-i invita pe români şi de a le fi alături în această călătorie surprinzătoare spre viitor”, a declarat Laura Barbu, Brand and Marketing Director, Vodafone România. Strategia de poziţionare a brandului şi campaniile de publicitate au fost dezvoltate după o cercetare cantitativă şi calitativă amplă, precum şi după testarea conceptului în 17 ţări, inclusiv România, pe aproape 30.000 de persoane. Ar trebui sa va bucurati Vodafone face cercetari ample in atatea tari, cere parerea voastra si tine cont de ea astfel incat sa beneficiati de cea mai frumoasa experienta de brand si sa fiti mandrii ca folositi asemenea branduri care tine cont de cele mai mici detalii astfel incat sa multumeasca toti clientii. Cum sa nu fii incantat cand vezi atata grija fata de client? Cum sa nu te impresioneze efortul de a cere parerea a 30.000 de oameni? Edited by danutz1, 05 October 2017 - 13:06. |
#602
Posted 05 October 2017 - 13:08
Am renicarcat 5 euro(30 lei).
In 20 de ore aveam credit insuficient pentru un aplel in retea, |
#603
Posted 05 October 2017 - 13:13
Dar nu poti sa spui ca nu esti multumit de brandul Vodafone
|
#604
Posted 05 October 2017 - 13:24
Nu inteleg o chestie legata de roaming cartela. Daca vreau sa merg intr-o tara non CEE (in cazul meu Filipine), deci nici o legatura cu tarifele reduse, trebuie sa imi activez roamingul cu 1 euro (desi am oricum tarife de zona 5) ocazie cu care pierd oferta nationala iar cand ma intorc trebuie sa dezactivez roamingul ca pot pot activa o oferta nationala care o fi la acel moment?
Pare stupid dar din ce scrie pe site eu asa am inteles. Poate am inteles gresit, daca are cineva idee. |
|
#605
Posted 05 October 2017 - 16:00
Ai inteles bine. Ideea este ca oferta nationala anuleaza oferta roaming, iar oferta roaming o anuleaza pe cea nationala.
Roaming la 1 euro, pentru zona 5? danutz1, on 05 octombrie 2017 - 13:04, said:
Ar trebui sa va bucurati Vodafone .. Edited by MembruAnonim, 05 October 2017 - 15:59. |
#606
Posted 05 October 2017 - 20:55
Chestia cu optiunile nationale/roaming imi suna a:
Cand fu Tica nu fu Tache ,cand fu Tache nu fu Tica ,cand fu Tache si fu Tica nu ***** la GAURICA. Edited by razvan_u, 05 October 2017 - 20:56. |
#607
Posted 05 October 2017 - 21:17
Vodafone România îşi repoziţionează brandul, sub sloganul „Hai să ne bucurăm împreună de viitor. Ready?”
http://www.zf.ro/med...-ready-16755385 Romana Englezo text, pe bune? Mama Veta stie oare ce inseamna ready ? Sau nu mai citeste calendarul BOR ci dictionar roman eng. |
#608
Posted 05 October 2017 - 21:51
Pai e romgleza. o auzi la tot pasul.
Deja a devenit ceva normal. Mergi cu metroul de la dormitoare aka Berceni pana la Pipera sau Aurel Vlaicu si te crucesti de ce auzi. Si “gen” nene ca acum totul e un gen. Gen cartela gen abonament gen samsung gen..... gen ce vrei tu. Edited by razvan_u, 05 October 2017 - 21:54. |
#609
Posted 06 October 2017 - 00:47
Prin Oltenia n a ajuns inca acest gen de capitala, sper sa nu vina oltenii cu el din Bucuresti )
https://www.vodafone.ro/ready Acesta schimbare daca nu continua cu cel putin o modificare de 60% din ofertele pe care le au azi si le vor avea pe viitor la fel, e degeaba, trebuie regandite abonamentele, loializarea care este la fel de deplorabila, plus alte multe beneficii abonatilor, adica dai cu zeci de gb pe pre-paid uri insa pe abonamente arunci 1-2 Gb. Se ingroase gluma si declinul continua, oricum i don t care nu mai folosesc Vodafone, e pt prima data de 16 ani cand am doar Orange, iar aceasta schimbare am facut o datorita lor , care nu dau 2 bani pe un abonat, indiferent de ce RED are, e tot ZERO. Edited by xperia_ray, 06 October 2017 - 00:58. |
|
#610
Posted 07 October 2017 - 08:47
don_dannielo, on 09 septembrie 2017 - 17:43, said:
Am luat (fraier), un iphone7 la abonament prin ianuarie. Pe langa pretul aproape full al terminalului, am platit si o garantie de 169 ron pe care cica ii recuperez dupa 6 luni. Ma chinui de luna trecuta sa-i recuperez, si inca n-am reusit. Habarnistii cu care am discutat nici nu prea stiu bine procedurile. Si pana la urma de ce trebuie sa-mi cer eu banii inapoi, si nu mi se dau automat? (adica scazuti din facturi) Cum au facut alti clienti? Sau Vodafone se bazeaza ca toti uita? Buna, In situatia in care nu ai obtinut informatiile dorite, te rugam sa ne trimiti numarul de telefon in cauza printr-un mesaj privat. Vom verifica numarul de telefon si te vom ajuta cu drag. O zi frumoasa! |
#611
Posted 10 October 2017 - 14:19
Hai ca am vazut-o si pe asta. MyAccount nu functioneaza, la accesare da un link https://www.vodafone...page-ecare.html
Am sunat si am inteles ca sunt lucrari de menteanta care dureaza pana pe 13. Destul de curios, n-am prea intalnit la firme mari ca migrarea sa dureze atat de mult (ca servicii indisponibile pentru client). Reteaua e ok in rest. |
#612
Posted 11 October 2017 - 07:16
Eu m-am logat fara probleme in cont din pagina de start.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users