Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

Nemulțumiri legate de Vodafone.

* * * * - 4 votes
  • Please log in to reply
1855 replies to this topic

#595
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
Am luat (fraier), un iphone7 la abonament prin ianuarie.
Pe langa pretul aproape full al terminalului, am platit si o garantie de 169 ron pe care cica ii recuperez dupa 6 luni.

Ma chinui de luna trecuta sa-i recuperez, si inca n-am reusit. Habarnistii cu care am discutat nici nu prea stiu bine procedurile. Si pana la urma de ce trebuie sa-mi cer eu banii inapoi, si nu mi se dau automat? (adica scazuti din facturi)

Cum au facut alti clienti? Sau Vodafone se bazeaza ca toti uita?

Edited by don_dannielo, 09 September 2017 - 17:46.


#596
andupustiu

andupustiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,581
  • Înscris: 26.06.2010

 petrepescarul, on 09 septembrie 2017 - 14:34, said:

Intru astazi intr-o reprezentanta Vodafoame
E bine ca ai iesit , pe mine ma fugaresc alea de la reprezentante , acum am ramas din nou fara semnal la cartela si nu mai pot sa o schimb ca nu vor sa ma serveasca fetele alea din magazine.Adio Vodafoame

Edited by andupustiu, 11 September 2017 - 06:24.


#597
yyyxxx1981

yyyxxx1981

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 02.08.2017

 don_dannielo, on 09 septembrie 2017 - 17:43, said:

Am luat (fraier), un iphone7 la abonament prin ianuarie.
Pe langa pretul aproape full al terminalului, am platit si o garantie de 169 ron pe care cica ii recuperez dupa 6 luni.

Ma chinui de luna trecuta sa-i recuperez, si inca n-am reusit. Habarnistii cu care am discutat nici nu prea stiu bine procedurile. Si pana la urma de ce trebuie sa-mi cer eu banii inapoi, si nu mi se dau automat? (adica scazuti din facturi)

Cum au facut alti clienti? Sau Vodafone se bazeaza ca toti uita?
In principiu suni la relatii cu clientii sau mergi intr-o reprezentanta (nu deeler) si soliciti returnarea garantiei platite la activare in cash, pe card (si le dai contul iban) sau in contul de plati (se vor scadea din urmatoarele facturi). De acolo se trimite de ei o cerere catre un department care se ocupa cu asta, verifica daca esti ok cu platile (daca ai tot intarziat si avut deconectari de neplata se amana) si daca esti iti returneaza banii in cont/contul de plati sau lasa un memo in system ca e ok sa ti se dea banii la o caserie. Dureaza cam 10 zile.
Bafta

#598
mirel3003

mirel3003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,966
  • Înscris: 04.10.2007
a innebunit Vodafone, mai am aprox 3.5Gb net din totalul de 6.5 si primesc urmatorul mesaj "Traficul tau de net este aproape de final, dar ramai online cu extraoptiunea de 2 GB. Activeaz-o acup pentru unmai 5 EUR/luna, prin SMS gratuit cu textul NET2GB la 2711. Supernet 4G+"

Stiu ca inainte primeam mesaje de genu cand scadeam sum 0.5GB... dar se pare ca vor mai multi bani de la mine.... sa mai astepte.

#599
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Sa nu fie o eroare a sistemului. S-a mai intamplat (in special dupa 15.07, cand, cei care aveau roamingul activ s-au trezit ca era afisat ca inactiv, desi mergea). Mai fa tu o verificare sa vezi ca ai gigalaii de care stii ca ii ai si ca nu expira optiunea.

Eu mi-am furat-o (pe barba mea) la un moment dat cand am facut un filmulet (avea 1.2GB) si uitasem sa setez sincronizarea de clipuri video pe WiFi, nu pe date si, la fel, am primit mesaj ca am depasit traficul, desi cu vreo 4 ore inainte verificasem si mai aveam aproape un giga disponibil.

#600
xperia_ray

xperia_ray

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,104
  • Înscris: 13.01.2013
In continuare observ ca s a mostenit de la Connex, nepasarea si indiferenta care exista si care exista la Vodafone de ani de zile, Orange se streseaza pt abonati, ei se streseaza pt cartele, aia mai inoveaza din cand in cand cate ceva strong, ei nimic, Red Family dar oare se uita la Orange Family care este diferenta?
Home Net , DTH Voce, servicii fixe si mobile ei nu au nimic de genul, macar la Orange ai o singura factura pt tot neamul ca sa ma exprim asa mai ca la sat.
Ei pistoneaza pe pre paid...unde luna la ei este dintr un an nebisect :))

#601
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
In caz ca nu sunteti multumiti de Vodafone:

Quote

„Noua poziţionare are la bază rezultatele unei cercetări ample realizate de Grupul Vodafone, care indică faptul că oamenii sunt entuziasmaţi de viitor, dar şi puţin îngrijoraţi de ceea ce urmează. Este valabil şi pentru România. Rolul brandului nostru este de a-i invita pe români şi de a le fi alături în această călătorie surprinzătoare spre viitor”, a declarat Laura Barbu, Brand and Marketing Director, Vodafone România.
Strategia de poziţionare a brandului şi campaniile de publicitate au fost dezvoltate după o cercetare cantitativă şi calitativă amplă, precum şi după testarea conceptului în 17 ţări, inclusiv România, pe aproape 30.000 de persoane.
http://www.zf.ro/med...-ready-16755385

Ar trebui sa va bucurati Vodafone face cercetari ample in atatea tari, cere parerea voastra si tine cont de ea astfel incat sa beneficiati de cea mai frumoasa experienta de brand si sa fiti mandrii ca folositi asemenea branduri care tine cont de cele mai mici detalii astfel incat sa multumeasca toti clientii. Cum sa nu fii incantat cand vezi atata grija fata de client? Cum sa nu te impresioneze efortul de a cere parerea a 30.000 de oameni?

Edited by danutz1, 05 October 2017 - 13:06.


#602
tiupedix

tiupedix

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 527
  • Înscris: 01.04.2017
Am renicarcat 5 euro(30 lei).
In 20 de ore aveam credit insuficient pentru un aplel in retea,

#603
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
Dar nu poti sa spui ca nu esti multumit de brandul Vodafone :D

#604
yyyxxx1981

yyyxxx1981

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 02.08.2017
Nu inteleg o chestie legata de roaming cartela. Daca vreau sa merg intr-o tara non CEE (in cazul meu Filipine), deci nici o legatura cu tarifele reduse, trebuie sa imi activez roamingul cu 1 euro (desi am oricum tarife de zona 5) ocazie cu care pierd oferta nationala iar cand ma intorc trebuie sa dezactivez roamingul ca pot pot activa o oferta nationala care o fi la acel moment?
Pare stupid dar din ce scrie pe site eu asa am inteles. Poate am inteles gresit, daca are cineva idee.

#605
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Ai inteles bine. Ideea este ca oferta nationala anuleaza oferta roaming, iar oferta roaming o anuleaza pe cea nationala.

Roaming la 1 euro, pentru zona 5?

 danutz1, on 05 octombrie 2017 - 13:04, said:

Ar trebui sa va bucurati Vodafone ..
Spune macar ca te plictisesti la munca :)

Edited by MembruAnonim, 05 October 2017 - 15:59.


#606
razvan_u

razvan_u

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,380
  • Înscris: 12.04.2008
Chestia cu optiunile nationale/roaming imi suna a:

Cand fu Tica nu fu Tache ,cand fu Tache nu fu Tica ,cand fu Tache si fu Tica nu ***** la GAURICA.

Edited by razvan_u, 05 October 2017 - 20:56.


#607
xperia_ray

xperia_ray

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,104
  • Înscris: 13.01.2013
Vodafone România îşi repoziţionează brandul, sub sloganul „Hai să ne bucurăm împreună de viitor. Ready?”


http://www.zf.ro/med...-ready-16755385


Romana Englezo text, pe bune? Mama Veta stie oare ce inseamna ready ? Sau nu mai citeste calendarul BOR ci dictionar roman eng.

#608
razvan_u

razvan_u

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,380
  • Înscris: 12.04.2008
Pai e romgleza. o auzi la tot pasul.
Deja a devenit ceva normal.
Mergi cu metroul de la dormitoare aka Berceni pana la Pipera sau Aurel Vlaicu si te crucesti de ce auzi.
Si “gen” nene ca acum totul e un gen.
Gen cartela gen abonament gen samsung gen..... gen ce vrei tu. :)

Edited by razvan_u, 05 October 2017 - 21:54.


#609
xperia_ray

xperia_ray

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,104
  • Înscris: 13.01.2013
Prin Oltenia n a ajuns inca acest gen de capitala, sper sa nu vina oltenii cu el din Bucuresti Posted Image)
https://www.vodafone.ro/ready

Acesta schimbare daca nu continua cu cel putin o modificare de 60% din ofertele pe care le au azi si le vor avea pe viitor la fel, e degeaba, trebuie regandite abonamentele, loializarea care este la fel de deplorabila, plus alte multe beneficii abonatilor, adica dai cu zeci de gb pe pre-paid uri insa pe abonamente arunci 1-2 Gb.
Se ingroase gluma si declinul continua, oricum i don t care nu mai folosesc Vodafone, e pt prima data de 16 ani cand am doar Orange, iar aceasta schimbare am facut o datorita lor , care nu dau 2 bani pe un abonat, indiferent de ce RED are, e tot ZERO.

Edited by xperia_ray, 06 October 2017 - 00:58.


#610
Vodafone

Vodafone

    Official Vodafone Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 06.07.2010

 don_dannielo, on 09 septembrie 2017 - 17:43, said:

Am luat (fraier), un iphone7 la abonament prin ianuarie.
Pe langa pretul aproape full al terminalului, am platit si o garantie de 169 ron pe care cica ii recuperez dupa 6 luni.

Ma chinui de luna trecuta sa-i recuperez, si inca n-am reusit. Habarnistii cu care am discutat nici nu prea stiu bine procedurile. Si pana la urma de ce trebuie sa-mi cer eu banii inapoi, si nu mi se dau automat? (adica scazuti din facturi)

Cum au facut alti clienti? Sau Vodafone se bazeaza ca toti uita?

Buna,

In situatia in care nu ai obtinut informatiile dorite, te rugam sa ne trimiti numarul de telefon in cauza printr-un mesaj privat. Vom verifica numarul de telefon si te vom ajuta cu drag. :)

O zi frumoasa!

#611
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,478
  • Înscris: 17.09.2007
Hai ca am vazut-o si pe asta. MyAccount nu functioneaza, la accesare da un link https://www.vodafone...page-ecare.html
Am sunat si am inteles ca sunt lucrari de menteanta care dureaza pana pe 13.
Destul de curios, n-am prea intalnit la firme mari ca migrarea sa dureze atat de mult (ca servicii indisponibile pentru client). Reteaua e ok in rest.

#612
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Eu m-am logat fara probleme in cont din pagina de start.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate