Nemulțumiri legate de Vodafone.
Last Updated: Apr 09 2024 12:26, Started by
obionekenobi
, Nov 16 2015 12:05
·
72
#559
Posted 23 August 2017 - 07:37
Vezi ca au numar cu taxa la care iti raspund instant.
Onoare29, on 22 august 2017 - 16:58, said:
Sunt praf si la servicii mai nou, nu doar la oferte de loializare. Cred ca sunt peste 3 luni de cand incerc sa ajung sa vorbesc cu un operator de retentie pentru o oferta si cred ca solutia va fi sa portez numarul.. Ce ma fac cu apropiatii si familia care au tot Vodafone si care nici nu isi pot plati facturile ca operatorii introduc contul de abonat gresit si desi tot tu le completezi formulare si le trimiti chitante treaba tot nu se rezolva.... Alta problema ar fi ca mai nou daca suni la serviciul de relatii cu clientii din alta retea iti da serviciu indisponibil Cu atatea probleme sincer nici gratuit nu iti mai doresti nimic. Pentru faza cu restrictionarea pe motiv de neplata datorita greselii lor ma gandesc serios sa ii dau in judecata nu de alta dar daca nu ii pot suna si daca au trecut peste 2 saptamani de cand au primit chitanta de plata ce as putea face mai mult? Cata rabdare sa tot ai? |
#560
Posted 24 August 2017 - 13:54
Vodafone raspunde in 8 zile la emailurile pe care le trimiti de pe site.Sunt mai rapizi pe Facebook si aici pe forum.
|
#561
Posted 24 August 2017 - 19:16
#562
Posted 25 August 2017 - 12:00
Eu asa am facut, tot pentru greseala lor. Costul e sub 1 EUR, indiferent de timpul convorbirii. Depinde cat de tare te doare greseala lor.
Abonamentul e o greseala oricum in conditiile in care la cartela ai cam dublu avantaje in minute si internet, plus posibilitatea sa faci portare cand vrei tu. Onoare29, on 24 august 2017 - 19:16, said:
Adica sa platesc in plus pentru greselile lor nu? Asa nu vor ajunge nicaieri, cred ca au prea multi abonati. Edited by vRusu, 25 August 2017 - 12:03. |
#563
Posted 25 August 2017 - 12:22
@vRusu, intelegem ca tie iti place la prepaid, dar lasa-ne si pe noi, abonatii, sa visam ca e mai bine (mai comod, mai putin dureros la cap, etc) decat la cartela. Un prepaid are avantaje (libertatea de alegere imediata, beneficii mai multe raportate unui abonament cu valoare similara, etc), dar nu trebuie sa ne bagi pumnul in gura sa trecem pe cartela.
Actualmente, la portare, ai 100GB de net pe cartela, dar la abonament ai alte avantaje (nu mai stiu acum, o perioada aveai reducere 10E daca veneai de la cartela, sau 3 X valoarea abonamentului nou contractat daca veneai de la abonament reducere la aparat). Si la abonament am aproape aceeasi libertate de portare (parca taxele de reziliere nu se mai aplica decat daca ai luat aparat subventionat). Edited by Pololica, 25 August 2017 - 12:23. |
#564
Posted 28 August 2017 - 08:08
Esti nostim cu pumnul in gura.
Ar fi util daca ai si argumenta acuzatiile pe care le aduci, si anume: cu ce ti-e incomod prepay-ul? Ce dureri de cap iti da? ("e mai bine (mai comod, mai putin dureros la cap, etc) decat la cartela"). Desi acesta probabil ar trebui sa fie un topic separat, avantaje/dezavantaje abonament/prepay, s-a ajuns sa fie discutat aici si datorita faptului ca Vodafone prosteste batranii cu prelungiri si modificari de abonamente. Daca ar fi fost la cartela, nu ar fi putut face asta. Uite un avantaj in plus al cartelei. Pololica, on 25 august 2017 - 12:22, said:
@vRusu, intelegem ca tie iti place la prepaid, dar lasa-ne si pe noi, abonatii, sa visam ca e mai bine (mai comod, mai putin dureros la cap, etc) decat la cartela. Un prepaid are avantaje (libertatea de alegere imediata, beneficii mai multe raportate unui abonament cu valoare similara, etc), dar nu trebuie sa ne bagi pumnul in gura sa trecem pe cartela. Actualmente, la portare, ai 100GB de net pe cartela, dar la abonament ai alte avantaje (nu mai stiu acum, o perioada aveai reducere 10E daca veneai de la cartela, sau 3 X valoarea abonamentului nou contractat daca veneai de la abonament reducere la aparat). Si la abonament am aproape aceeasi libertate de portare (parca taxele de reziliere nu se mai aplica decat daca ai luat aparat subventionat). |
#565
Posted 28 August 2017 - 08:39
vRusu, on 28 august 2017 - 08:08, said:
Esti nostim cu pumnul in gura. Ar fi util daca ai si argumenta acuzatiile pe care le aduci, si anume: cu ce ti-e incomod prepay-ul? Ce dureri de cap iti da? ("e mai bine (mai comod, mai putin dureros la cap, etc) decat la cartela"). Desi acesta probabil ar trebui sa fie un topic separat, avantaje/dezavantaje abonament/prepay, s-a ajuns sa fie discutat aici si datorita faptului ca Vodafone prosteste batranii cu prelungiri si modificari de abonamente. Daca ar fi fost la cartela, nu ar fi putut face asta. Uite un avantaj in plus al cartelei. vRusu Are dreptate. Din pacate a devenit sport national prostirea batranilor, dar chiar si cazuri in care zici tare si clar ca nu este de acord cu "oferta" propusa, repeti de 5 ori acest lucru iar respectivul oricum iti schimba din burta abonamentul catre ce vrea el. Se face asta pe banda rulanta in magazine (la deeleri e criminal cum se procedeaza) dar mult mai des de catre telesales. Eu am avut 2 cazuri recente in familie si m-am chinuit o gramada pana le-am rezolvat. Asta in conditiile in care cunosc procedurile si stiu ce e de facut. Este trist ca a devenit un factor in dezbaterea cartela/abonament dar pentru mine a devenit principalul argument pro cartela. Oricat ar incerca sa te convinga sa incarci mai mult, nu pot sa iti ia bani cu forta din buzunar pe cand la abonament pot si o si fac. |
#566
Posted 28 August 2017 - 11:42
Nu zic ca nu ai dreptate, exista diverse variante in care prostirea batranilor (si a celor mai slabi de inger sau mai putin informati) este facuta de operator.
Au incercat si la mine sa modifice abonamentul si nu am vrut (si nici nu l-au modificat de la sine putere). La cartela o pot face (si fara sa te intrebe). Iti comunica faptul ca incepand cu data X oferta activa pe sim nu se mai prelungeste si ramai la tarifele standard (nu te anunta azi, dupa ce ai incarcat, ca de maine... ci te anunta cu aproximativ o luna jumate inainte). La abonament dureaza cel putin perioada abonamentului. Daca modifica in contract ceva, pot fi reclamati si cerut daune (modificarea contractului convenit fara acordul ambelor parti). La cartela ai perioada de 28/30/35 de zile (ofertele standard) sau fractionate (7/15 zile si care or mai fi la optiunile de sub 5E). La abonament ai perioada de facturare intre X si Y. Stiu, de exemplu, ca pot plati factura in 14 zile de la emitere (plus cerere de amanare de plata). Tu, la cartela, nu poti face asta, trebuie sa ai in ziua activarii banii (si ziua este variabila, nu fixa, ca la abonament). Alte argumente sunt subiective (si sper ca intelegi asta). Tu esti cartelar pe motive subiective, asa cum sunt si eu abonat pe alte motive (tot subiective). Hai sa-ti mai dau un exemplu: urmeaza (in decembrie sau ianuarie) sa ma mut in casa noua. Vodafone nu ofera servicii la punct fix in afara de internet si telefonie fixa. Ca abonat, pot cere Orange o oferta de portare la punct fix (internet+tv+abonament mobil) si sa obtin mai multe beneficii decat un cartelar (nu uita, eu am 3 numere la abonament si, teoretic, ofer mai multe garantii fata de un numar prepaid). E posibil sa nu-mi ofere cine stie ce, la fel cum e posibil ca zvonul prin care Vodafone si UPC sa-si uneasca "destinele" sa se materializeze (in Olanda s-a intamplat deja printr-un Joint Venture, pentru ca Vodafone sa intre pe piata serviciilor fixe si cu TV, iar UPC sa intre in spectrul mobil, cei doi jucatori fiind singurii care nu ofera pe piata locala cele 4 servicii, ci doar 3). |
#567
Posted 28 August 2017 - 19:19
Salut, eu incerc de cateva zile sa vorbesc din afara retelei cu un operator si nu merge. Cand ajung la pasul respectiv nu se mai poate continua.
Nu detin sim-uri Vdf sa vad daca din retea merge, dar de pe Telekom nu vrea nici mort. |
#568
Posted 28 August 2017 - 22:25
Ce tare ! La Orange am 8 gb de net si acoperirea 4G mult mai mare, ma refer la red 15 comparat cu me 15.
https://www.vodafone...e/red/index.htm |
|
#569
Posted 29 August 2017 - 06:30
Unde are orange la Me 15 8GB de net? In ofertele standard n-am văzut nimic. La Me17 10GB si Me 11 5.
Au 0.5GB in plus (la orange) dar la cel național, Vodafone are la Red 15 roaming inclus. |
#570
Posted 29 August 2017 - 17:32
Pololica, on 29 august 2017 - 06:30, said:
Unde are orange la Me 15 8GB de net? In ofertele standard n-am văzut nimic. La Me17 10GB si Me 11 5. Au 0.5GB in plus (la orange) dar la cel național, Vodafone are la Red 15 roaming inclus. Are pe oferta locala de portare dublu net adica 7 si inca unul pt ca am 3 nr de voce |
#571
Posted 30 August 2017 - 08:35
Aaa... asa da! Si eu am in voda un giga (la comun, ce-i drept) pentru abonament Red4All (de tip family). La portare intotdeauna primesti mai mult (exact cum la cartele cu sim preturile sunt mai mici decat la reincarcare)
|
#572
Posted 30 August 2017 - 09:24
Am o cartela Vodafone, am opțiune valabilă, la cost control îmi spune că mai am 600 minute internaționale. Vreau să sun în Belgia și îmi spune că nu am credit suficient. Am verificat dacă prefixul o fi din lista celor neacceptate. In lista nu apare, este vorba de 3247.
|
#573
Posted 31 August 2017 - 08:21
Vodafone se trage de bracinari cu mine.
Imi trimite sms-uri. Salut!!!bla,bla,bla Din partea unui pustan de 9 ani parca nu am pretentii, dar totusi vodafone este o firma iar eu sunt clientul lor, le trimit bani in fiecare luna. |
|
#574
Posted 31 August 2017 - 09:28
Probabil marketingul e orientat spre apropiere de client. Mai primesc si eu mesaje la per tu, dar nu sunt de genul "Pentru ca tu esti clienti....", ci "(Tu) Ai puterea sa ..., (noi, vodafone) iti (tie, persoana a doua singular) oferim....". In rest, mesajele sunt cu dvs (politete).
PS: ce am observat: in sms-ul cu factura folosesc tot persoana a doua singular, dar nu pun si pronumele (cand se emite factura primesc "...Vezi si plateste factura simplu si rapid direct in aplicatia MyVodafone", iar cand se apropie scadenta "...Activati Direct Debit si factura va fi achitata la timp"). Cand sun la relatii clienti, mi se adreseaza in permanenta cu dvs, indiferent daca sunt abonat sau sunam de pe cartela (in perioada in care eram cartelar). |
#575
Posted 31 August 2017 - 10:20
Hai sa va spun si eu una fresh cu Vodafone.
Acum cateva luni ma portasem la ei la abonamentul ala clasic de 10 Euro/luna cu nelimitat & stuff... pe 12 luni (fara telefon). Dupa vreo 4 luni m-am dus la Orange (tot pe abonament) si stiam ca Vodafone imi va factura lunile ramase pana la expirarea contractului. Bon, trece o luna, trec doua si factura aceea nu mai venea, nici macar pe mail vreo instiintare sau ceva de genu. Ma duc la Shop-ul lor central din oras si ii intreb daca nu am vreo factura/restanta. Agentul de acolo imi spune ca ma vede cu zero datorii. Ii spun sa verifice din nou ca am plecat de sub contract la concurenta si sigur trebuie sa fie un debit ramas. Nimic, totul e pe zero. No bine spun, asta este, mi-a lasat Vodafone 300 lei in buzunar, nu-i rau. Surpriza insa, azi ma suna un agent de la Coface (o fi vreun recuperator din asta mai nou pe piata la noi) si imi spune ca am datorii de 299 lei. Bun, pai cum asa? Aia in reprezentanta operatorului imi spune ca sunt pe zero si pe urma cei de la Financiarul operatorului ma dau in gat la voi cum ca am datorii brusc? Nu neg, stiam ca trebuia sa platesc rezilierea, insa probabil or fi avut niste erori sau nu le-o fi mers ceva la facturare pe reziliere cand mi-au inchis numarul si m-au lasat asa. In fine, ce vreau sa subliniez e situatia jenanta, stupida si felul in care a fost expusa. Din cate am vazut este o lege sau ceva directiva prin care le spui papa la contracte fara telefoane sau nu stiu ce reduceri oferite in scris. Nu mi-au oferit nimic special la acel abonament, nici nu stiu ce reducere, nici nu am luat vreun terminal, dar imi respect contractul semnat si asta e, pentru ca daca in viirot m-ar mai tenta vreun contract la ei sa nu ma puna sa le dau vreo garantie sau ceva de genu. Le-am virat banii si sa fie sanatosi. Sper ca dupa un timp sa nu ma mai caute alta duduie si sa imi spuna ca tot apar cu restante. Sfat pt operator, imbunatatiti-va sistemele si atitudinea profesionala. |
#576
Posted 31 August 2017 - 10:25
emanu900, on 31 august 2017 - 10:20, said:
Le-am virat banii si sa fie sanatosi. Nu faci decat sa-i inveti sa fure in contiuare. Quote
Dreptul consumatorului la denuntarea sau rezilierea contractului nu poate fi Anulat sau restrans de nicio clauza contractuala sau intelegere intre parti, in cazurile prevazute de lege, aceasta fiind considerata nula de drept. Drepturile partilor referitoare la o justa despagubire nu vor fi afectate in cazul denuntarii unilaterale. Cum sa platesti fara sa vezi factura? Edited by danutz1, 31 August 2017 - 10:27. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users