Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Nemulțumiri legate de Vodafone.
Last Updated: Mar 26 2024 16:01, Started by
obionekenobi
, Nov 16 2015 12:05
·
70
#631
Posted 17 October 2017 - 19:20
@mirel3003
Nu stiu de ce trebuie sa astepti atatea zile in situatia in care poti trimite un email si primesti raspuns de la Vodafone destul de rapid si de cele mai multe ori intr-un mod profesionist: CONTACT Vodafone Altfel, daca nu ai nimic scris(email ori altceva), poti avea surprize intotdeauna(nu iti doresc asta, sa nu ma intelegi gresit). |
#632
Posted 18 October 2017 - 10:36
Topicuri nu este pentru bancuri.
gump4, on 17 octombrie 2017 - 19:20, said:
@mirel3003 Nu stiu de ce trebuie sa astepti atatea zile in situatia in care poti trimite un email si primesti raspuns de la Vodafone destul de rapid si de cele mai multe ori intr-un mod profesionist: CONTACT Vodafone |
#633
Posted 19 October 2017 - 23:43
Vad ca in continuare nu au miscat nimic din ceea ce priveste ofertele lor jalnice, de cand sunt Vodafone au umblat mereu cu cioara vopsita...
Apari in mass media cu o campanie de rebranding insa oferi aceleasi abonamente deploarbile si scumpe. |
#634
Posted 20 October 2017 - 10:15
Rețeaua Rețelelor Maximyia, singura rețea certificată 4G și VoLTE se rebrănduiește? A câta oară este în ultimii 5 ani?
|
#635
Posted 22 October 2017 - 16:51
pentru oferta de 5 euro se ofera acces de 3 G+, nu mai este viteza de 4 G.
|
#636
Posted 23 October 2017 - 11:04
#637
Posted 23 October 2017 - 14:04
Prietena mea are oferta 5 activa si ii apare 4g cand navigheaza pe internet
|
#638
Posted 23 October 2017 - 16:40
#639
Posted 23 October 2017 - 16:45
Viitorul ne priveste pe toti, fie ca suntem oameni de afaceri sau simpli cetateni.
Vodafone stie mai bine ca toti, uite cate cercetari au facut: Quote
Noua pozitionare are la baza rezultatele unei cercetari ample realizate de Grupul Vodafone, care indica faptul ca oamenii sunt entuziasmati de viitor, dar si putin ingrijorati de ceea ce urmeaza. Este valabil si pentru Romania. Rolul brandului nostru este de a-i invita pe romani si de a le fi alaturi in aceasta calatorie surprinzatoare spre viitor”, a declarat Laura Barbu, Brand and Marketing Director, Vodafone Romania. Strategia de pozitionare a brandului si campaniile de publicitate au fost dezvoltate dupa o cercetare cantitativa si calitativa ampla, precum si dupa testarea conceptului in 17 tari, inclusiv Romania, pe aproape 30.000 de persoane. Edited by danutz1, 23 October 2017 - 16:47. |
#640
Posted 23 October 2017 - 18:13
|
#641
Posted 24 October 2017 - 07:44
Nu te contrazic, dar foloseau sloganul (Ready Business) pentru PJ. Plus ca la reclama de fibra optica (momentan comercial PJ), a ramas tot un slogan cu Ready.
|
#642
Posted 26 October 2017 - 22:41
In cate luni de la portare operatorul este obligat sa ti faca "nota" in caz ca rezilierea se face inainte de data expirarii contractului?
|
#643
Posted 27 October 2017 - 05:41
In mod normal la prima factura sau, in cel mai rau caz, la a doua data de facturare (daca portarea se face cu 1-2 zile înainte de emitere).
|
#644
Posted 31 October 2017 - 11:53
Nici nu stiu daca mai are rost sa scriu pe aici...
Vineri, pe la 6 seara, intru de pe laptop in contul meu si dau sa pun 5 EUR pe cartela fiicei mele... Necastigator... Cand dadeam sa trec mai departe, imi facea doar refresh la pagina si ma reseta la default... Mie puteam sa-mi incarc, altuia - nu... Dupa vreo 5 incercari, ca poata am fost eu neatent si am facut ceva aiurea, am abandonat laptop-ul si am zis sa incerc si de pe aplicatia de mobil. Acolo am reusit. Acuma... si eu sunt programator, candva am colaborat cu Vodafone printr-un vendor al lor, insa oamenii aceia mi se pareau competenti... Ce naiba s-a intamplat cu oamenii compententi de IT de la Vodafone? Pe bune, e jenant, sunt lucruri simple, decente... |
#645
Posted 14 November 2017 - 16:44
SALUTARE! de cca. 1 luna jumatate m-am portat din Digi la mega reteaua retelelor Vodafone! toate bune...tarif ok, continut...dar de cateva zile intampin niste probleme pe cre nimeni nu le da de capat! ma suna lumea si am semnal full si totusi intra mesageria Vox sau ma suna lumea si imi spune ca nu pot sa fiu contactat, dar fara sa fiu notificat!
a doua problema este durata foarte mare de apelare pana la primul beep, aprox 15-20 secunde! am sunat si la call center, resetat simul, dar fenomenul persista! ce pot sa fac? o cerere de reziliere pe motive tehnice? |
|
#646
Posted 14 November 2017 - 17:06
#647
Posted 14 November 2017 - 17:21
#648
Posted 15 November 2017 - 08:51
Cand am inchis un numar de Orange, desi s-a inchis in ziua facturarii (de fapt numarul a fost deconectat a doua zi dimineata), am mai primit o factura pe 0 (zero, pentru ca atat era consumul). Probabil, neavand cost suplimentar, nu au mai emis factura (consum aiurea de resurse).
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users