Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
VW e-Up second hand sau alternati...

Reparatie scara mozaic vechi

Cablu curte destinat deplasarii l...

Sfat de cumparare pentru un Jagua...
 La mulți ani @mishu_bz!

La mulți ani @kyrre!

PF vinde 3 autoturisme ce se inti...

Suturi la relantii 2.0 tdi + fum ...
 Tencuiala exterioara casa caramid...

Restituire RCA Allianz

Contact posibil deteriorat proces...

ce se mai lucreaza remote ?
 Quantum computing / Calculatoare ...

Care din urmatoarele optiuni este...

Cum se calculeaza MTBF la un swit...

Distante etrieri
 

Viitor student la arhitectura

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
2 răspunsuri în acest subiect

#1
Razvan_Ti

Razvan_Ti

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Mesaje: 10
  • Înscris: 01.09.2015
Salut la toti. Dupa multa munca si zile de invatat pentru bac si admitere, am reusit sa ajung unde mi-am dorit, adica la arhitectura, la Cluj. Pentru cei care sunt studenti sau care au terminat, as vrea sa stiu cum decurg anii facultatii, la ce sa ma astept etc. Stiu in mare despre ce este vorba, adica mult invatat, mult desen si machete, dar vreau sa stiu mai mult. Orice detaliu si informatie este binevenitaPosted Image

#2
v_andrei

v_andrei

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 585
  • Înscris: 05.08.2014
Am un var acolo, cica este un prof de sport care confunda studentii cu bodybuilderi cand vine vorba de antrenamente & shit in rest nu se plange.

#3
Abc2001ro

Abc2001ro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.620
  • Înscris: 02.07.2015
Vezi sa proiectezi ghetouri cat mai frumoase. Posted Image Nu uita ca peretii trebuie sa fie cubici si lipsit de orice decoratii.

Deci asa sa faci:

[ http://media.hotnews.ro/media_server1/image-2008-09-24-4504055-41-incalzirea-blocurilor-comuniste-costa-avere.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Fereasca sfantul sa faci asa ceva: