Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Consum ulei masina de tuns iarba...

"Moda" tinerilor care se ...

E.on energie aplicație intre...

Masina de tuns... buruieni
 Recomandare drona

Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...
 Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...
 Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 

Viitor student la arhitectura

- - - - -
  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1
Razvan_Ti

Razvan_Ti

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 01.09.2015
Salut la toti. Dupa multa munca si zile de invatat pentru bac si admitere, am reusit sa ajung unde mi-am dorit, adica la arhitectura, la Cluj. Pentru cei care sunt studenti sau care au terminat, as vrea sa stiu cum decurg anii facultatii, la ce sa ma astept etc. Stiu in mare despre ce este vorba, adica mult invatat, mult desen si machete, dar vreau sa stiu mai mult. Orice detaliu si informatie este binevenitaPosted Image

#2
v_andrei

v_andrei

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 585
  • Înscris: 05.08.2014
Am un var acolo, cica este un prof de sport care confunda studentii cu bodybuilderi cand vine vorba de antrenamente & shit in rest nu se plange.

#3
Abc2001ro

Abc2001ro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,620
  • Înscris: 02.07.2015
Vezi sa proiectezi ghetouri cat mai frumoase. Posted Image Nu uita ca peretii trebuie sa fie cubici si lipsit de orice decoratii.

Deci asa sa faci:

[ http://media.hotnews.ro/media_server1/image-2008-09-24-4504055-41-incalzirea-blocurilor-comuniste-costa-avere.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Fereasca sfantul sa faci asa ceva: