Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Sfat achizitie autoutilitara pt extern.
Ultima postare: apr 25 2016 18:53, Inițiat de
fonrabie
, iun 01 2015 13:02
·
0
#1
Publicat: 01 iunie 2015 - 13:02
Va salut. Incep prin a va cere parerea celor avizati sau cei care au avut/ condus pe extern austria germania... Am hotarat sa imi iau o duba sa ma duc sa aduc gunoaie din germanica(am un var acolo) si vreau sa imi iau o duba care sa se conduca cu b si sa fie cat mai fiabila posibil. Prin gand imi trec asa . Ford transit 1.9 tddi( am auzit ca tdci ul e o porcarie la care cedeaza pompa de injectie) , ar mai fi Mercedes vito care are un prieten dar e 108 ul si paremise cam slab si ar mai fi spinteru dar e usor peste 3000... cam care is problemele lor? Am in plan sa trag si platforma dupa mine dsr nu tot timpu si doar cu masini mici pe ea gen smart corsa fiesta etc... ma indrept spre motor mic pentru taxe si consum dar as accepta si transitu de 2.4 sau un sprinter de 2.8... care ar fi recomandarilr? Am mai mers in germania cu un Fiat ducato 2006 de 2.4 dar parca e cam stricacios fiatu...
|
#6
Publicat: 25 aprilie 2016 - 17:29
fonrabie, on 01 iunie 2015 - 13:02, said:
Va salut. Incep prin a va cere parerea celor avizati sau cei care au avut/ condus pe extern austria germania... Am hotarat sa imi iau o duba sa ma duc sa aduc gunoaie din germanica(am un var acolo) si vreau sa imi iau o duba care sa se conduca cu b si sa fie cat mai fiabila posibil. Prin gand imi trec asa . Ford transit 1.9 tddi( am auzit ca tdci ul e o porcarie la care cedeaza pompa de injectie) , ar mai fi Mercedes vito care are un prieten dar e 108 ul si paremise cam slab si ar mai fi spinteru dar e usor peste 3000... cam care is problemele lor? Am in plan sa trag si platforma dupa mine dsr nu tot timpu si doar cu masini mici pe ea gen smart corsa fiesta etc... ma indrept spre motor mic pentru taxe si consum dar as accepta si transitu de 2.4 sau un sprinter de 2.8... care ar fi recomandarilr? Am mai mers in germania cu un Fiat ducato 2006 de 2.4 dar parca e cam stricacios fiatu... Din rapoartele de fiabilitate ale nemtilor si britanicilor ( sa nu spunem ca nemtii isi lauda masinile, le lauda si britanicii ) reiese gama VW in special CRAFTER, TRANSPORTER si LT sau cum se numeste cel mai vechi. de 2.5 Diesel. Eu personal as alege Crafterul, am mai condus si eu cateva autoutilitare gen VITO, LT, Movano, Vivaro si Boxer dar si Crafter care il aveam la DHL si cel putin mie mi-a placut foarte mult. Totul mi se pare mult mai bine inchegat fata de celelalte sau poate e posibil sa ma si fi obisnuit cu Crafterul care l-am condus cel mai mult celelalte doar cand am avut ocazia. (apropo la 70% dintre vito-uri nu stiu ca nu m-am interesat daca si la modelul mai nou dar la cel vechi stiu ca se duce cutia ( nu de tot, doar nu mai intra in marsarier), nu stiu daca o fi de la cutie sau ceva cablu de actionare ori tije se slabesc. PS: Aia cu 70% e de la mine nu de pe ceva site-uri de specialitate , zic doar asa 70% fictiv, deoarece mi-au spus mai multe persoane prieteni/cunostinte (5) in functie de care cum lucreaza sau au prins un Vito ca si ei au intampinat aceasta problema la cutie. Ca o paranteza un var de al meu care detine o firma de constructii ( dau mai multe detalii sa iti dai seama cum a fost folosita masina si ce a transportat => per general fiabila, nu a cheltuit multi bani in ea, sau cel putin eu nu am auzit sa fi cheltuit ) are aceeasi problema cu marsalierul --- masina intra in marsalier dar foarte greu si cand spun foarte greu ma refer ca te ridici in picioare impingi schimbatorul maxim dreapta si apoi te apesi cu toata greutatea pe el si totusi si asa de cele mai multe ori nu intra... Editat de bogdy2kk, 25 aprilie 2016 - 17:35. |
#8
Publicat: 25 aprilie 2016 - 18:53
ericmario, on 25 aprilie 2016 - 18:00, said:
Crafter? Plastice mai ieftine si proaste decat pe geamanul lui, Sprinter. Si gluma aia de cutie manuala in 6 trepte? Eu nu am reusit sa vad vreo diferenta intre treptele 5-6. Omul vrea o masina cu care presupun ca va face multi km nu cred eu ca are nevoie de o calitate exceptionala a plasticelor ci o fiabilitate in timp a motorului si caroseriei si nu numai. ( poate asa proaste cum sunt desi mie mi se par ok, eu nu am auzit nici o scartaitura de la ele ). Ca o paranteza poate ai vazut si tu cate Sprinter-uri mancate de rugina sunt? si cate Crafter-uri?. Whatever nu vreau sa intru in amanunte, nu sunt fan nici VW nici Mercedes nici Peugeot s.a.m.d, mai ales fan "autoutilitare", scriam ce am observat din propria experienta. Editat de bogdy2kk, 25 aprilie 2016 - 18:55. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi