Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cum se leaga firele de la releul de incarcare?
Last Updated: Jul 02 2015 20:16, Started by
mihaiduban
, Oct 14 2011 19:09
·
0
#1
Posted 14 October 2011 - 19:09
Eu cred ca nu am releul de incarcare legat cum trebuie ....
Deci cum spune si numele postului : Cum dracu vin legate firele de la releul de incarcare la Dacia 1310 Am 3 borne pe releu : DF A+ si B+ Acuma stiu ca "DF" vine la excitatie si A+ pe firu care vine de la contact !!!! Da unde dracu vine B+ ca eu il am legat pe "masa" (la -) Ma poate lamuri si pe mine cineva ??? Ca merg de ceva timp cu el legat asa B+ este un fir rosu care iese din releu Edited by mihaiduban, 14 October 2011 - 19:32. |
#3
Posted 14 October 2011 - 19:35
#4
Posted 14 October 2011 - 19:41
Pe acolo prin bord.
Unele masini au asa ceva,semnalizeaza eventualele probleme de incarcare. Leaga firul ala la un bec de 5w/12 iar celalalt fir al becului la masa si vezi ce se intampla. |
#5
Posted 14 October 2011 - 19:49
alexa32, on 14th October 2011, 20:41, said: Pe acolo prin bord. Unele masini au asa ceva,semnalizeaza eventualele probleme de incarcare. Leaga firul ala la un bec de 5w/12 iar celalalt fir al becului la masa si vezi ce se intampla. |
#6
Posted 14 October 2011 - 20:22
bec sau ceas care iti arata cat incarca. Apropo nu ne-ai zis ce bord ai
|
#7
Posted 14 October 2011 - 22:23
mihaiduban, on 14th October 2011, 20:09, said: Eu cred ca nu am releul de incarcare legat cum trebuie .... Deci cum spune si numele postului : Cum dracu vin legate firele de la releul de incarcare la Dacia 1310 Am 3 borne pe releu : DF A+ si B+ DF este dinam-fază și are culoarea verde (cel cu papuc rotund) și este firul de face legătura dintre periile colectoare și releu. B+ - acel fir roșu ce iese din alternator se leagă la borna de plus a alternatorului. Firul roșu care vine din instalație se leagă la A+ (se înfige acel papuc în releu) L.E. 1. firul verde cu papuc rotund; 2. firul roșu care vine din instalație; 3. se pune la borna de plus (+) a alternatorului releu.jpg 4.36K 695 downloads Edited by AD84, 14 October 2011 - 22:29. |
#8
Posted 15 October 2011 - 08:15
AD84, on 14th October 2011, 23:23, said: DF este dinam-fază și are culoarea verde (cel cu papuc rotund) și este firul de face legătura dintre periile colectoare și releu. B+ - acel fir roșu ce iese din alternator se leagă la borna de plus a alternatorului. Firul roșu care vine din instalație se leagă la A+ (se înfige acel papuc în releu) L.E. 1. firul verde cu papuc rotund; 2. firul roșu care vine din instalație; 3. se pune la borna de plus (+) a alternatorului releu.jpg Dar cum de a mers cu firu ala la masa si nu a luat foc nimic ???? S-o fi ars ceva prin releu??? |
#9
Posted 15 October 2011 - 08:57
Am întâlnit cazuri în care releul s-a defectat.
Dacă îți încarcă bine, înseamnă că totul este ok. |
#10
Posted 15 October 2011 - 11:56
Pai incarca binisor (Inainte incarca prea mult deschisesem un subiect pe forum acum cateva saptamani "Incarca prea mult" si dupa ce am pus bateria pe redresor incarca "cam" normal poate chiar mai putin decat trebuia)
Ieri ,pardon, alalteieri m-am trezit cu bat. descarcata de tot si ma gandeam ca neregulile aste pot fi si de la firul ala??? Acum nu zic ca nu poate fi si bateria de vina , dar chiar asa dintr-o data ??? Si pana la urma ce dracu de rol are "B+" ; Asa pt cunostinta mea generala???!!!?? |
|
#11
Posted 05 August 2012 - 21:55
Stiu ca acest topic dateaza din octombrie 2011, insa as vrea sa reinviu topicul cu o intrebare:
Unde se leaga becul din bord pentru martorul baterie la regulatorul de tensiune? Precizez ca am o Dacie 1310 Break din '93 cu bord Scoica; releu regulator electromecanic, si incerc sa refac anumite circuite lipsa. Am gasit pe schema daciei 1410 legaturile, dar pe schema nu inteleg unde vine legat acest martor. Multumesc! |
#12
Posted 06 August 2012 - 12:19
http://www.tehnic.go.ro/auto.htm schema cu explicatii pentru modificarea instalatiei si rolul becului in schema electrica.
|
#13
Posted 07 August 2012 - 19:34
Interesant site-ul, dar schema ma baga mai mult in ceata.
Eu din cate stiu, alternatorul are doar 2 iesiri, un + si un - , asta pe langa firul de excitatie. Iata schema pentru Dacia 1310: schemael_Dacia_1310.jpg 39.72K 502 downloads Pentru Dacia 1410: schemael_Dacia_1410.jpg 49.54K 452 downloads Si ceea ce intentionez sa fac: schemael_Dacia_adaptare.jpg 44.01K 334 downloads |
#14
Posted 02 July 2015 - 20:16
Bună ziua.va rog sa ma ajutați la o instalație electrica auto .Vreau sa fac ca să-mi încarce bateria dar nu știu cum sa fac legătură între alternator,releu bec care îmi arata ca încarcă,siguranțe și comutator (contact). Dacă mi-ați putea oferi o schema electrica sau desen, as fi foarte recunoscător. Sau dacă mi-ați putea explica cum sa leg,sa fac legătura. Mulțumesc anticipat.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users