Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Cum poti vorbi cu 2 persoane simultan ?
Last Updated: Aug 08 2008 18:44, Started by
Gurban_Dan
, Jun 02 2008 12:07
·
0
#1
Posted 02 June 2008 - 12:07
Am vazut in oferta Cosmote ca poti vorbi cu maxm 6 persoane simultam.
Cum se face asta ? Daca vorbesc cu cineva si sunt sunat de o atreia persoana nu pot decat comuta intre cele doua. |
#2
Posted 02 June 2008 - 12:15
Gurban_Dan, on Jun 2 2008, 13:07, said: Am vazut in oferta Cosmote ca poti vorbi cu maxm 6 persoane simultam. Cum se face asta ? Daca vorbesc cu cineva si sunt sunat de o atreia persoana nu pot decat comuta intre cele doua. |
#3
Posted 03 June 2008 - 16:12
Multumesc frumos martonz.
Desi am sunat la 1234, totusi aici am aflat raspunsul. |
#4
Posted 03 June 2008 - 16:41
#5
Posted 03 June 2008 - 17:39
vasilemadalincristian, on Jun 3 2008, 17:41, said: Cei de la Relatii cu Clientii sunt niste incompetenti , de fiecare data cand ii suni nu-s capabili sa-ti dea o informatie ca lumea si habar n-au pe ce lume traiesc |
#6
Posted 03 June 2008 - 19:16
posibilitatea de a face conferinta si numarul maxim de persoane cu care poti vorbi simultan depinde de telefon...
|
#7
Posted 03 June 2008 - 19:44
#8
Posted 04 June 2008 - 00:46
Mai e o problema:
Daca Abonatul X este sunat de a si apoi de b pot vorbi toti 3 simultan. Insa daca Abonatul X il suna pe a si apoi este sunat de b, pot vorbi simultan, dar "a" aude in casa bipuri ingroziatoare cam la 3 secunde. (nu avea sens sa dau numele prietenelor) Edited by Gurban_Dan, 04 June 2008 - 00:48. |
#9
Posted 04 June 2008 - 18:10
#10
Posted 04 June 2008 - 18:21
#11
Posted 05 June 2008 - 09:26
Eu inteleg ca 5 cu care vorbestei + 1 tu care vorbesti cu ei.
Dar pe mine ma intereseaza doar cazul asta: Am Cosmote, vorbesc o jumate de ora (conform tarifelor Cosmote e accesibl oricui) cu un prieten, Iar daca in acest timp sunt sunat de la serviciu sa pot fi gasit, nu sa sune ocupat. (Ca pe urama imi iau cearta ca nu raspund). Sau daca ma suna altcineva sa pot vorbi si cu el. Stiu ca problema poate fi rezolvata simplu cu mai mlte telefoane. Dar e peneibil sa vorbesti la 2 tel odata. |
#12
Posted 05 June 2008 - 09:27
#13
Posted 05 June 2008 - 09:49
#14
Posted 05 June 2008 - 10:52
Gurban_Dan, on Jun 5 2008, 10:26, said: Eu inteleg ca 5 cu care vorbestei + 1 tu care vorbesti cu ei. Dar pe mine ma intereseaza doar cazul asta: Am Cosmote, vorbesc o jumate de ora (conform tarifelor Cosmote e accesibl oricui) cu un prieten, Iar daca in acest timp sunt sunat de la serviciu sa pot fi gasit, nu sa sune ocupat. (Ca pe urama imi iau cearta ca nu raspund). Sau daca ma suna altcineva sa pot vorbi si cu el. Stiu ca problema poate fi rezolvata simplu cu mai mlte telefoane. Dar e peneibil sa vorbesti la 2 tel odata. Trebuie sa activezi call waiting pe cartela, din meniul call settings de la telefon. |
#15
Posted 31 July 2008 - 18:31
Sappo, on Jun 5 2008, 10:49, said: Adica surround sau cinci suna si unul primeste. Corect era sa spuna ca pt o conferinta reteaua Cosmote suporta pana la 5 destinatii apelate simultan. Corect era sa spuna ca pt o conferinta reteaua Cosmote suporta pana la 5 destinatii apelate simultan de la 1 numar de telefon. Pentru ca fiecare din numerele aflate in conferinta pot apela inca alte 5 persoane, si tot asa. Am testat conferinta la cosmote si am ajuns pana la 18 persoane, insa deja nu isi are rostul pentru ca nu se mai intelege nimeni cu nimeni. |
|
#16
Posted 31 July 2008 - 19:43
vasilemadalincristian, on Jun 3 2008, 17:41, said: Cei de la Relatii cu Clientii sunt niste incompetenti , de fiecare data cand ii suni nu-s capabili sa-ti dea o informatie ca lumea si habar n-au pe ce lume traiesc Incompetent esti tu. vino tu o zi in call center stai 8 ore si dupa aia mai vorbim de incompetenti. Din apelurile zilnice 50% sunt abuzive, 40% sunt clienti care nu stiu sa se exprime si cu doar 10% poti vorbi frumos si sa te intelegi. Din perlele pe care le-am auzit personal de la clienti " doresc sa ma dezactivez", "cat inseamna 24 de ore? O zi si o noapte?", "doresc sa vb cu voi prin SMS" etc. Dupa 8 ore in care 6 au fost cu clienti analfabeti si copii care iti "ureaza de bine" sa vedem dupa aia cine e incompetent. Asa am zis si eu prima oara, "aia de acolo sunt jegosi, nu ii intereseaza" etc. dar situatia e invers. Si nu este foarte usor sa retii toate informatiile acelea, daca esti intrebat de acele lucruri 1 data la 1000 de apeluri. Bafta! Si are dreptate tipul de mai sus. Suntem 2 departamente diferite. Cand suni de pe abon suni la abonamente si cand suni de pe cartela suni la cartele. |
#17
Posted 08 August 2008 - 10:13
Legolas13, on Jul 31 2008, 20:43, said: Incompetent esti tu. vino tu o zi in call center stai 8 ore si dupa aia mai vorbim de incompetenti. Din apelurile zilnice 50% sunt abuzive, 40% sunt clienti care nu stiu sa se exprime si cu doar 10% poti vorbi frumos si sa te intelegi. Din perlele pe care le-am auzit personal de la clienti " doresc sa ma dezactivez", "cat inseamna 24 de ore? O zi si o noapte?", "doresc sa vb cu voi prin SMS" etc. Dupa 8 ore in care 6 au fost cu clienti analfabeti si copii care iti "ureaza de bine" sa vedem dupa aia cine e incompetent. Asa am zis si eu prima oara, "aia de acolo sunt jegosi, nu ii intereseaza" etc. dar situatia e invers. Si nu este foarte usor sa retii toate informatiile acelea, daca esti intrebat de acele lucruri 1 data la 1000 de apeluri. Bafta! Si are dreptate tipul de mai sus. Suntem 2 departamente diferite. Cand suni de pe abon suni la abonamente si cand suni de pe cartela suni la cartele. Eu sunt abonat Cosmo si de fiecare data cand suni la call center se aude pe fundal o galagie de zica ca e piata centrala. Unii cred ca stai acolo si primesti 10 telefoane/zi cand defapt ai o casca care iti urla toata ziua in ureche. Trecand peste acestea trebuie sa ne gandim ca asta e serviciu pe care lati ales si ar trebui sa il prestati cat mai bine, iar daca te balbai e evident ca e de la oboseala dar sa nu ne plangem ... fiecare cum isi asterne.. Cat despre bip-ul care se aude la 3 sec in telefon cand faci conferitna e chiar enervant si te lasi de conferinta dupa 2 min ca te doare capu.. Edited by Zyx, 08 August 2008 - 10:15. |
#18
Posted 08 August 2008 - 18:44
Am o intrebare ...daca eu sun de pe telefonul meu 2 persoane pe rand , putem face o conferinta in 3....sa ne auzim toti 3 fara a face comutari si sa platesc doar eu ? Daca da , cum se face ? Multumesc.
alecsandrius, on Aug 8 2008, 19:35, said: Am o intrebare ...daca eu sun de pe telefonul meu 2 persoane pe rand , putem face o conferinta in 3....sa ne auzim toti 3 fara a face comutari si sa platesc doar eu ? Daca da , cum se face ? Multumesc. PS I-am dat de cap.....da cum se poate scapa de beepul ala ingrozitor ? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users